עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היי הגעתי להחלטה לעשות OC למחשב שלי, ופתחתי את החוברת של הלוח אם שלי ( ASUS P4T-M) וראיתי כל מיני דברים על הלוח אם שלי, ראיתי שאמור להיות לוחיבור IEEE- 1394, ובפועל אין לו אז ניסיתי לאתר מידע אל הלוח שלי באתר של ASUS, אבל לא מצאתי אותו בכלל.... ובכלל, חיפשתי איפה לשנות את המיהירות של ה FBS ולא מצאתי... אם למישהו יש את הלוח הזה ויכול לעזור לי... תודה נ.ב אני רוצה עכשיו רק להוסיף עוד 100 MHZ (להגיע ל 1500 MHZ), כי לא הוספתי שום קירור נוסף... חנוכה שמח

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by DJPOWER,

    ביום שישי אני מזמין פלטייה 80W אני רוצה מדנגאר דאן אבל אני לא רואה אפשרות לשלוח לישראל יש שם רק ארהב וקנדה איך אפשר? ומה צריך עוד ? דיאלקטריק גריז ו..?? תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by HTL,

    אני מעוניין לקנות או את COOLERMASTER HAF 922 או ANTEC NINE HUNDRED TWO. השאלה שלי האם אני באמת צריך לקנות מאווררים נוספים מלבד מאוורר למעבד שאני קונה..ואם מישהו יודע עד כמה המאווררים שקטים..ואני מעוניין לקנות את הI5 רציתי לדעת איזה קירור טוב יש לו

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. יש לי מעבד E8400 אני לא עושה שום אוורקלוקינג, והוא מתחמם לי עד 70 מעלות בזמן עבודה עם קירור שבא איתו מ INTEL. זה הקירור שבא בקופסא המקורית, בזמנו רכשתי גרסת BOX . השאלה אם הקירור ZALMAN 7000C Al System Integration EDITION יקרר יותר, למישהו כאן יש נסיון איתו ? יש לי גם אפשרות ללכת על ה EVERCOOL BUFFALO 2X COPPER HEATPIPE, 10cm FAN, שנמצא בסדר גודל של אותו מחיר, אלא שאני נוטה לZALMAN יותר בגלל צורת ההרכבה היותר מסיבית שלו על הלוח אם, בלי כל הפלסטיקים שתופסים הנה הקישורים בהתאמה לשני המוצרים http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php?cPath=21_256&products_id=8525&language=en http://tms.co.il/product/8447

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by or_m0,

    כותרת. מצטער על הדאבל אבל כבר חיפשתי בגוגל ולא מצאתי הסבר ממשי....

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by MichaelZ,

    (אני מקווה שזה הפורום) בעמוד 2-24 של מדריך למשתמש מוזכר החיבור למאוורר שנקרא PWR_FAN1. לא מצאתי שום הסבר לגבי התפקיד שלו. במארז המחשב שלי ישנו מקום המיועד למאוורר קטן שמקרר את המעבד מצדו ההפוך של הלוח. יכול להיות שהחיבור הזה מיועד למאוורר הזה? או שזהו בכלל הקירור של הזיכרון? חיברתי אליו את אחד המאווררים של המארז וראיתי שהמאוורר בקושי מסתובב והמהירות שלו לא משתנה גם כשהמחשב מתחיל להיות חם (אני לא סגור על זה ב- 100 אחוז). מה קובע את הסל"ד בחיבור ה- PWR_FAN1? טמפרטורה של איזה רכיב? הספר של הלוח הזה קצת דפוק.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by dekken,

    שלום, כפי שראיתי יש אלפי מאווררים שונים ומגוונים למארז. אני מחפש המלצה למאווררים טובים שאני יוכל לשים גם על הקירור של המעבד שלי וגם על המארז. הקירור שלי הוא Thermalright Ultra Extreme, עם אפשרות להרכיב שני מאווררים של 120mm, כנ"ל למארז. הרעש לא ממש מציק לי. מה שאני מחפש זה מאווררים חזקים יחסית ואמינים. תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by nadavP3,

    איך הכירור הזה שווה? בעיקר בשביל שקט ועולי קצת OC https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=2517

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by The_Byter,

    שלום. רציתי לעדכן את כל המעוניינים שהבלוקים שלי כבר ביצור, התוכניות וחומר הגלם (נחושת כבר במקום היצור. הבלוקים ייוצרו בטכנולוגית CNC (עיבוד שבבי). מיוצרים כרגע : 10 בלוקים למעבד - אפשרות התאמה לAMD ולPENTUIM4. 10 בלוקים - אפשרות התאמה לגשר צפוני ולכרטיסי מסך. הזמינו מקומות מראש לערכתי הבלוקים יהיו מוכנים למסירה בתחילת שבוע הבא.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. האם זה אפשרי בכלל?... ואם כן צריך לשנות משהו בחומרה עצמה או שזה נעשה ע"י תוכנה כמו בכרטיסי מסך?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. אם יש למישהו את הלוח הזה והוא עשה בו OC כל שהו שיגיד אני צריך עזרה בו

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by ORrrr,

    האם אפשר לעשות אוברקלוק לכרטיס R9500Pro 128MB oem של חברת Sapphire בעזרתה?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by stingeR-,

    אז אחרי שהדיון הזה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=217029.0 שקע לו כבר מזמן במעמקי הפורום, החלטתי לפתוח אחד חדש לצורך עידכונים מרעישים! אז, לפני שבוע עשיתי גם מוד מתח לזיכרונות, כרגע הכרטיס יציב לגמרי למשחקים במהירויות : 670/1850 ויציב ל3dmark על 734/2042 מכיוון שאני מוגבל מעבד, הלכתי אתמול לחבר וחיברנו כל קירור אפשרי מחוץ למחשב על מנת לקרר את כל העסק... אז אלו התוצאות מאתמול, צפו לתוצאות גבוהות הרבה יותר עם מעבד אחר שכרגע בתכנון.. : http://service.futuremark.com/compare?3dm06=1473739 [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. 8) טמפ' עבודה ברגיעה 27-29 מעלות, בלחץ 38 מעלות. סטפינג CBBHD 0444 MPM. מתח מינימלי. יש עוד הרבה לאן לטפס, הבעיה שבלי עזרה מהזכרונות, ה Gain לא כזה משמעותי. זכרונות Vitesta ארורים שמראים סימני חולשה אל מעבר לבאס 230 מגהרץ. תודה לאל למחלקים. הדגנרט החזיק יפה מאוד 2.5 ג'יגהרץ במתח הזה, כך שבהחלט יש לאן לשאוף. אמתין לגירסת ביוס עדכנית יותר שתגרום ל Ultra-D להיות פחות בררן עם זכרונות בקונפיגורציית D.C. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by maCr0T,

    אתמול הייתי אצל חברי, בעל דיורון 900 סגור מכפלה ולוח ABIT KR7A via KT266 sdr/ddr. לאחר מאמץ קטן נפתחה מכפלת הדיורון לרווחה, והועלתה ל11 והFSB ל110, 1210 מגה הרץ.... עד כאן הכל טוב, אך לאחר שעזבתי, חברי המשוגע העלה את הFSB ל133!!! לאחר שכנועים שלי, הורדה המכפלה בדקות האחרונות ל10, והנה, דיורון ב1333 מגה"צ. שיא?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by spider272,

    איך לעשות אוברקלוק טוב ויציב לכרטיס מסך ATI RAEDON 4850.. והאם כדאי?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by RoyShefy,

    יש לי תכנונים להגיע 3.7 עם המעבד 2.6C שלי ויש לי גם נתונים טובים למשל 38 מעלות בערך בOC ל 3.4 עם מתח של 1.6 ועדיין לא קיבלתי את ה-TORNADO שלי ( (- אבללללל!! יש לי בעיה... שאני מעלה את המעבד שלי מעל 3.1 הכרטיס קול המובנה שלי לא עובד בדרך כלל והמעבד יוצא לי ממישחקים ומכל מני יישמוים... למשל אני מפעיל את 3DMARK2001 אחרי 10 שניות שהג'יפ האדום המעצבן הזה נוסע התוכנה פשוט יוצאת בלי שום התארה ולא אומרת כלום אחר כך..! אני ממש רוצה לעשות OC ואני צריך עזרה!! זה לא קשור אבל המהירות ליבה שלי היא: 410 והזיכרונות: 350 הכרטיס ממש לא חם וזהו..... טוב תודה למי שיעזור

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by yakirsh4,

    אני מאמין שרובכם או כולכם מכירים את השיטה החדשה לחיבור מאווררים מין בורג מגומי גדול השאלה שלי היא אם זה עושה את העבודה? בלי שהמאוורר יזוז אחרי זה?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. ממש רגע לפני הפרסום של הפרויקט שלי , גמור הפעם החלטתי לתת בדיקה סופית למערכת מים... הנה כמה תמונות של המערכת ממש לפני הרכבתה במארז...

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by רועי אלגרבלי,

    שלום רב! מחר אני מתכנן להרכיב את המחשב ורק חסר לי קירור למעבד(מעבד גרסת אריזה tray) אני רוצה לקנות קירור למעבד intel core i3 3220 ואם אני לא טועה זה תושבת 1155 סוקט התקציב שלי הוא 250 שקל מקסימום ומחנות ksp עדיפות לקירור טוב ושקט ואמין ומומלץ וכמובן שיש עליו ביקורות המלצות וחוות דעת חיוביות ההתלבטות שלי היא בין הקירורים האלו: Noctua NH-U12P SE2 Noctua NH-C12P SE14 Scythe Mugen 3 CPU Cooler Rev.B Scythe Ninja 3 Rev.B CPU Cooler Zalman CNPS7X LED Scythe Grand Kama Cross Rev.B CPU Cooler Arctic Freezer Xtreme Rev.2 מה הכי מומלץ מהחברה כאן ברשימה? אם יש קירור אחר שיותר מומלץ ובתקציב הזה ומופיע באתר ksp אשמח לשמוע.... תודה מראש ושבוע טוב...

  21. Started by Ameralis Zaiir,

    שלום, הכתבה באתר ומספר חברים שלי עשו לי חשק לשים מסך LCD במארז שלי. עכשיו עשיתי חיפוש ברשת האינטרנט הישראלית וחיפשתי אחד שכזה בזול. אני לא אפרסם לינק כי הבנתי שזה לא חוקי בHWZONE אבל יש לי תמונה עם המפרט שלו: בכל מקרה לפי מספור הפינים הבנתי שזה מתאים, (רק המתח והאדמה הפוכים אבל הבנתי שזה הפוך בחלק מהמסכים) אבל אני לא בטוח אם הבקר הזה יתאים למודינג כמו במדריך באתר (שדורש בקר HD44780) ורציתי להיות בטוח לפני שאני רץ וקונה. ד.א אני יודע שאין תאורה למה שבתרשים, אבל זו הגרסא בפשוטה, יש גם גרסא עם תאורה לקנייה. תודה מראש Ameralis Zaiir

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום... אז לאחרונה מצאתי את עצמי משאיר את המחשב פתוח בלילה, אבל הרעש שלו בלתי נסבל - והרעש נובע בעיקר מהקירור סטוק הגרוע של AMD (המעבד הוא Winchester 3200+ 939). אז רציתי לקבל ממכם המלצות על גוף קירור אוויר טוב, שיענה על הדרישות הבאות: - הוא חייב להיות מעולה בתור גוף פאסיבי. בלילה אני לא הולך לחבר אליו שום מאוורר. אני רוצה שהחלק הפאסיבי לבדו יחזיק את המעבד בסטוק על טמפ' נורמליות, ולא יגרום לו לקרוס. - כשאני כן יחבר לו מאוורר, בהעדפה ל- 120mm, הוא צריך להיות חיית ביצועים. - שיהיה פשוט להרכבה, ושיתאים ל- MSI K8N Neo2 939 בתוך מארז Tower של צ'יפטק. - שיהיה מותאם גם לעתיד ולסוקט הבא (M2) של AMD. - שהמחיר יהיה נורמלי. האם יש חייה כזו? אם לא, אני מוכן להתפשר בכמה דברים..…

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by boss,

    *דגם כרטיס המסך: SAPPHIRE HD 6970 2GB GDDR5 BFBC2 VIETNAM Game EDITION http://www.sapphiretech.com/presenta...n=&lid=1&leg=0 *שימושים - לקרר אותו*תקציב: 400* חנות מועדפת KSP TMS איבורי Accelero Xtreme III טוב?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שלום, יש לי מחשב די ישן (מפרט בצד) והוא ממש חם... במאמץ ממושך חם אפילו לגעת במארז... המעלות שלו במנוחה הם: לוח אם: 43 מעבד: 60 כרטיס מסך: 75 במאמץ: לוח אם:45 מעבד: 72-75 כרטיס מסך:90-120! אז השאלה שלי היא כזאת, יש לי מאוורר אחד למארז, והוא מקדימה, יהיה יותר טוב אם אני אמקם אותו מאחור שיוציא את האוויר החם או יותר טוב שישאר מקדימה ויכניס אוויר קר? אני לא מתכוון לקנות מאוורר חדש למחשב כי עוד חודשיים בערך אני קונה מחשב חדש (עם עזרכתם כמובן..) ואני לא רוצה להוציא עליו כספים.. ויש לכם עוד פתרונות בשבילי? ניקיתי את המארז,מאווררים (הוצאתי גושי אבק ענקיים עם פינצטה חח..) ואני לא רוצה למרוח משחה טרמית חדשה כי אני לא רוצה לדפוק משהו בטעות... אז אני הולך לסדר גם את החוטים במארז ולנקו…

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by FFOP,

    איזה מאוררים הכי טובים של 120MM 150 שקל! המאורר של המעבד כולרמסטר זה מאורר מצוין? זה מאורר ל AMD 2500

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים