אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
החלפתי לפני יומיים ל X1800XT ומאז אני לא מפסיק להזיע . החום שהכרטיס פולט יוצא מחוץ למארז ומחמם לי את כל החדר, זה פשוט לא יאומן. לפני זה היה לי 7900GT שפלט רבע מהחום שהמפלצת הזו פולטת. אני כרגע עם קירור סטוק של הכרטיס מסך וחשבתי להחליף ל Accelero 2, שאולי יקרר טוב יותר את הכרטיס אבל עדיין יפלוט המון חום החוצה, האם קירור מים זה מה שאני צריך בשביל להפסיק לגרום לתנור הזה לחמם לי את כל החדר? ואם כן, על איזה הייתם ממליצים? תודה!
-
- 27 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום חברים אני מחפש קירור טוב וכמה שפחות יקר שיתאים למערכת שלי: Intel Core i5-2500 Socket H2 (LGA1155) GIGABYTE H67MA-D2H-B3 המארז שאני הולך לקנות: Corsair Carbide 300R Black Compact נקודה חשובה היא שזה חייב להיות מהאתר של KSP תודה יהב
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
זקוק לקירור למעבד שיהיה קירור טוב ושקט כמה שיותר לצורך העניין נעמיד תקציב של עד 350 שקלים? תנו לי קירור אחד שמתאים ל Q9950 וקירור אחד שמתאי םל I7 או שזה לא משנה והכל תואם להכל? ( לכל קירור בנפרד תקציב של 350) וזקוק לקירור למארז שלי CM690 נראה לי יש שם 2 מאוררים שברצוני להחליף למאווררים טובים יותר ושקטים יותר לכל מאורר תקציב של 100 שקלים אני רוצה את הטוב ביותר שיש לכם. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לוח האם שלי הוא GIGABYTE UDR3 ויש לי 6 סלוטים של זכרון עם קרור T1 (צרפתי תמונה). אני רוצה קרור טוב למטרת OC אבל הבנתי שעם צלעות הקרור שיושבות על הזכרון אני קצת מוגבל במבחר גופי הקרור המתאימים. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אז ראיתי ש-FURMARK לא מומלצת בכלל, ATITOOL לא עובד בוינדוס 7. עם איזו תוכנה ניתן לבדוק OC שביצעתי לכרטיס מסך בלי שיגרום לו נזק? ושיוכל לזהות לי בעיות כגון ארטיפקטים?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לאחר כשנה בערך עם המאוורר והיטסינק המדהים הדלתא וThermoEngine, נמאס לי! הרעש פשוט הורג אותי. המצב שלי במארז הוא נכון להיום ככה: · כפי שאמרתי דלתא צווחני על ThermoEngine. · מאוורר 80 מ"מ 30DBA, כ37CFM, בכלוב הקדמי · מאוורר 80 מ"מ 30DBA, כ37CFM, בדלת, מול אזור המעבד · מאוורר 80 מ"מ חלש ולא ידוע מעל הספק. · מאוורר 60 מ"מ (מת לי) מתחת לספק להוצאת אוויר. · מגירת קירור, שני מאווררי 40 מ"מ מרעישים. המצב פשוט בלתי נסבל! רוב הזמן רוב המאווררים כבויים או על 7 וולט והרעש לפעמים משגע אותי. המאוורר בכלוב הקדמי מרעיש בגלל הלחץ של הכלוב ולכן גם הוא לרוב מכובה, לכן אין כמעט סירקולציה במערכת. אוקיי זה פחות או יותר המצב הנוכחי. עכשיו למצב העתידי: בחלק הקדימי של המארז…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי שפעם אנשים עשו אוברקלוק למעבדים עם מכפלות נעולות , למה עכשיו אי אפשר לעשות ל I5 2400 אוברקלוק אם פעם עשו למעבדים בעלי מכפלות נעולות אוברקלוק , מה השתנה ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסתכלתי על הצורה של המאוורר ואני זוכר גם שכתבו על זה פה... הוא מיועד רק להוצאת / הכנסת אוויר ? :s05: ובכלל איך הוא?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב הצלחתי להגיע עד לכאן אם מתח סטוק וכול שאר הפריטים אתם רואים... הבעיה היא שמתי שאני מגיע ל 3.6 או שהמחשב מתרסק אחרי 5 דקות או שהואלא עולה ביכלל מוזר אמרו לי פה לעשות על מחלקים 1:1 לא ידעתי מה זה ולא ענו לי אז פשוט בביוס היה משהו 1.4 אז שיניתי ל 1.1 נעלתי AGP/PCI ל 66/33 אם יש עוד דברים לעשות תיעצו לי בבקשה אני תקוע הלוח שלי הוא Asus P4P800-Se (מה שיש לידו סימן אדום זה המעלות של המעבד) http://img395.imageshack.us/my.php?image=150015001488151315016ee.jpg תודה מראש
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קניתי קכרטיס מסך 7600gt על הקירור סלינט פיפ 2 ובזמן מנוחה הכרטיס מסך שלי הוא 52 מעלות ובזמן משחק הוא 57 ככה אני יודע שזאת טמפרטורה טובה אבל בכל זאתמדרגה 1 עד 10 איך הוא מתמודד עם הקירורים של זלמן ואבר קול ואחרים?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי כרטיס מסך מדגם HD5850 שמצא בOC ל880/1150,יש דרך מסוימת לבדוק כמה שיפור בביצועים קיבלתי מתדר סטוק וככה פחות או יותר לדעת לאיזה כרטיס הגעתי מבחינת ביצועים ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מבין החברות האלה: twinmos micron samsung Geil
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי קירור למעבד Arctic Cooling 7 pro ויום אחד חשבתי שהוא מרעיש, אז הורדתי SPEEDFAN ודרך התוכנה שיניתי בADVANCE שאני אשלוט במאוורר ומאז הוא משתגע. פירמטתי את המחשב וזה לא עזר הקירור עובד לרוב על 100%, ז"א 3000RPM ומרעיש נורא (מה שלא היה בעבר) יכול להיות משהו בביוס ? לא יודע כבר מה לעשות =\ תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. אני צריך לקנות מאוורר 80 מ"מ. שלושה דברים חשובים לי: 1. תקציב נמוך (עד 30-40, מקסימום 50 ש"ח). 2. שקט שקט שקט. 3. אמינות (קצת פחות חשוב). המאוורר אמור להחליף את המאוורר הנוכחי בספק שלי, שעושה המון רעש למרות שימונים חוזרים. אשמח לקבל עצה לגבי מאוורר מועדף (או שאולי אין כזה, ופשוט לקנות ג'נרי?).
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת האם המחשב שלי מתממם יותר מדי איך אני יכול לעשות את זה שמתי כבר יד על צד המארז זה לא עובד הצד תמיד קר מאוד שלא כמו המחשב שלי איזה דרכים פשוטות יש לדעת אם המחשב מתחממם יותר מדי? ותיגידו באיזה עוצמה האויר מהמאוורים שלי צריך לצאת זה והאם הקצב משתנה בהתאם לחום במארז שלי? תודה ידידי שלום וביי
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמו ZM-NBF47 והוא מאמץ את קו העיצוב המסורתי של זלמן (בצורת פרח) ולדעתי יהווה פתרון תחרותי לבעלי מארז עם סירקולציה טובה (תלוי במחיר כמובן). http://www.frostytech.com/permalink.cfm?NewsID=50847 הקיט שמגיע עם הקרור http://www.zalman.co.kr/eng/product/view_img.asp?strImg=/upload/product/zm_nbf47_y_p.jpg הקרור מורכב על לוח האם הצורה פשוטה תוך דקות ספורות כפי שמודגם במצגת הפלאש http://www.zalman.co.kr/eng/product/view_flash.asp?strFlash=/upload/product/ZM-NBF47.swf מחירו במכירה מוקדמת בארה"ב הוא 9.95$ (אל תשאלו אותי כמה זה יצא בארץ). http://www.endpcnoise.com/e/images/nbf47_bottom.jpg
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה כמעט כל הסנסורים שלי במחשב שאמורים להראות את המעלות דפוקים, הכרטיס מסך לא זז מ-25 כשאני בטוח שהוא 40-45 לפחות. המעבד זה בכלל מראה שהוא על 6-5 מעלות כשהוא בעצם על בין 30 ל-37 (זה מראה את זה בביוס נכון..) הדבר היחיד שהוא מראה נכון זה הלוח אם (שעומד על כ31 מעלות) ואת אחד מההראדיסקים שלי (30-35).. עכשיו אם אני רוצה לעשות אוברקלאוק לכרטיס מסך זה בלתי אפשר בלי שאני אדע את הטמפ' המדוייקת שלו ואני מפחד לשרוף אותו... אז ח'ברה תרימו הצעות למה עושים בנדון, איך אני יכול לתקן את הסנסור של הכרטיס מסך או להחליף אותו או לעשות עם זה משו כי אני חייב לדעת ת'טמפ' שלו בשביל ההמהרה.. ד"א השתמשי בהמון תוכנות כדי לגלות טמפ' וכולן עד האחרונה מניבות תוצאות זהות.. תודה רבה לעוזר…
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דרישותי מה HSF הן כדלקמן: -זמין בארץ -מאושר ע"י AMD, לXP 1800+ (רצוי שגם למעבדים יותר מהירים) -חזק במידה (=>עם פוטנציאל להמהרה בעתיד) -שקט במידה -קל להתקנה -מחיר בהתאם
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
היי קראיתי את המדריך איך לעשות OC למעבד הבנתי שצריך להעלות את ה FSB ולהוריד את המחלק של הזיכרון מה לא הבנתי אילו אפשרויות אני צריך לבטל/להפעיל ורציתי שתעזרו לי ואם אפשר גם את הטמפרטורה הנורמלית למעבד שלי ( הבנתי שזה בין 55 - 65 מעלות ) זה נכון ? והאם הקירור שלי יספיק להגיע לOC של 3 או יותר ? המפרט שלי פה בצד תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התחדשתי אתמול בלוח אם מעבד וזכרונות חדשים... המעבד הוא 2500k המדהים ללא שום מאמץ וללא קירור מיוחד הגעתי אתמול לתדר 4700mhz ול 8 שניות ב super pi 1mb מעבד פשוט מדהים... גם הלוחות החדשים של אסוס פשוט עולם אחר,כל כך קל להשתמש בביוס גם מי שלא מבין הרבה יכול לבצע אובר קלוק מעולה עם התוכנה שמגיעה איתו מבלי להתעסק בשום מתחים ושטויות הכל אוטומטי...בקיצור ללא ספק המעבד המושלם ביותר שיש כרגע בשוק.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


