עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by zion561,

    היי חברים לפני כמה ימים בדקתי טמפרטורת מעבד והיא היתה מאוד גבוה 80-90 במנוחה, החלטתי להוציא תגוף קירור של המעבד ולנקות,אבל מה מרוב שהגוף ישן נשברו לו השיינים שמחזיקות אותו בתופסנים ,ומאז לא הדלקתי תמחשב מחשש שישרף המעבד אז אני צריך קירור חדש באיזור ה 200-250 שקל אם אפשר עדיף שיהיה מחנות אייבורי אין לי שמץ מה מתאים ללוח ולמעבד שלי Intel core i5-2500CPU 3.30GHZ GIGABYTE H67MA-USBB3-B3

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by matvey99,

    אני מחפש מאווררים 120MM שידחפו הרבה אוויר , שיהיו שקטים ושלא יעלו הרבה כסף ( אם יש דבר כזה ) אא כן , ושיהיה להם חיבור MOLEX כי פעם אחרונה המליצו לי פה על מאוורר של AC ולא היה לו בכלל חיבור MOLEX תודה.

    • 21 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by ariel-wainberg,

    שלום רב מעוניין במאורר למעבד שיתאים לי ל: מעבד : Intel Core i5 3570 3.4Ghz 6MB L3 Cache s1155 לוח אם: MSI MS-98A9 ובמידה ויש מעבד I5 אחר מומלץ עבור לוח זה אשמח לקבל המלצות

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by taotao,

    קראתי באתר שכרטיסים עם קירור פסיבי לא יכולים ובעיה לעשות להם CO מה זה קירור פסיבי? ולי יש NVIDIA FX5700LE יש מצב לעשות OC

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. שלום, לאחרונה שידרגתי את המעבד E6300 שקניתי עם המחשב לפני כ-3 שנים למעבד E6700. המעבד החדש הגיע בלי מאוורר אז קניתי Arctic Cooling מדגם "Alpine 11 GT Rev. 2" במקום המאוורר סטוק שבא עם ה-E6300 (הנחתי שהוא לא יהיה מספיק). אחרי שהתקנתי הכל כמו שצריך הרצתי OCCT למשך שעה והטמפרטורות נשקו ל-70 מעלות, לפעמים (מצ"ב הגרפים). הרצתי את המבחן בחדר לא ממוזג. מפרט המחשב: מארז Antec Sonata 2, מאוורר מקורי 120 מ"מ מאחור (על מהירות מדיום), מאוורר חדש 120 מ"מ Arctic Cooling מדגם Arctic F12 PWM מקדימה. לוח אם אינטל DG45ID, שלושה הארד-דיסקים מותקנים. המארז היה סגור ותעלת האוויר למעבד שבאה עם המארז מותקנת. ספק כוח, מממ... לא זוכר אבל משהו איכותי שקניתי בזמנו בהספק 400W. הסיבה שאני מודאג היא ש…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אממ יש לי מעבד AMD 3200 VENICE CORE, שני סטיקים של 512 של TWINMOS, ספק 400W של HEC ולוח אם ASUS A8N VM CSM... רציתי לדעת מה הפוטנציאל של המחשב שלי לאוברקלוק ובעזרת אילו תוכנות אפשר לעשות את זה? כמו כן אני אשמח אם תכוונו אותי למדריכים בעברית שמסבירים קצת על המושגים שמשתמשים בהם בעולם האוברקלוק וקצת הסברים על איך לעשות את זה מבלי להרוס את המחשב... תודה.

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Prowler,

    מה שבע? יום ראשון, 14 באוגוסט 2005, 12:05 מאת: נימרוד בן משה, מערכת וואלה! 7132.82 MHz בחור יפני הצליח לגרום למעבד פנטיום לרוץ על 7Ghz. גם אתם יכולים, כל מה שצריך זה חנקן נוזלי דמיינו שיש לכם מחשב שהמעבד שלו רץ במהירות שעון של 7Ghz. סיימתם להזיל ריר? יופי. אז מסתבר שגם אתם יכולים לגרום למעבד פנטיום לרוץ במהירות מסחררת שכזו וכל מה שאתם צריכים זה מערכת קירור שמשתמשת בחנקן נוזלי. קצת קשה לדלות את הפרטים המדוייקים כיצד הוא עשה זאת, אבל בחור יפני פרסם בבלוג שלו הוכחות ל-OverClocking המוצלח שלו, שגרם למעבד לרוץ במהירויות שעון באיזור ה-7Ghz. ניתן להבין שהוא השתמש במעבד Pentium 4 670 Prescott אשר ישב על לוח אם מסוג ASUS P5WD2 עם שני כרטיסי זיכרון מסוג CORSAIR PC2-5400UL בעלי…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by lee.,

    קניתי לאחרונה מחשב חדש עם לוח אם FOXCONN A88GMV ומעבד אתלון X3 בעת העליית המחשב יחד עם אפשרות הכניסה לביוס מופיעה לי האפשרות ללחוץ F3 ל-Core Releazer וע"פ חוברת לוח האם זה כמעט כל מה שצריך לעשות כדי לפתוח את המעבד הנוסף אם זה אפשרי, כשאם אי אפשר רק צריך לאפס את הביוס אח"כ. יכול להיות זה באמת עד כדי כך פשוט?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Dexdpd,

    שלום לכל חברי הפורום, אני עומד לקנות מחשב חדש(בעזרת חבר שלי שגם כותב פה) ורציתי לדעת אם גופי קרור שמותאמים למעבדי קוואד יתאימו גם ל-i5. תודה רבה לעוזרים.

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by tendo,

    שלום, אני מחפש קירור אוויר למעבד הנ"ל בתחום ה 300 ש"ח מקסימום ועם המהרה ל 4.3 בערך. רצוי כמה שיותר שקט. תודה מראש לעוזרים. נ.ב אני ממש מצטער אם זה לא המקום הנכון לבקשה...

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Ac-Boy,

    חשבתי על זה: http://www.ksp.co.il/hmain.php הדרישות? שיהיה 130 שלא יעבור חריגה של 20 ש"ח שזה סה"כ 150. ושיהיה שקט מאוד ובעתיד יספק אותי בOC ועוד דבר, שיתאים לסוקט LGA775 תפקידו להתלבש על קונרו E6300

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. אני רוצה לשלוט על מהירות המאווררים יש תוכנה כזאת (לוח אינטל 850 MV)

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by romkush,

    אני צריך המלצה למאוורר אחורי 12 ס"מ שיוציא אוויר חם שמגיע מהמאוורר של המעבד. רעש לא כל-כך משנה לי אבל שלא יעשה רעש של שואב אבק. גם לא נראה לי שהלוח שלי תומך ב PWM כי יש לי חיבור 3 פינים. לוח P43-DS3L. בעדיפות לקניה מ KSP כי שם אני אקנה קירור למעבד (כנראה פריזר 7 פרו). ראיתי שיש שם המון מהירויות וסוגים - Slip Stream , Exhaust‎ ועוד ואין לי מושג מה לבחור. כרגע סירקולציה במארז של מאוורר 12 קדמי ומאוורר 25 צדדי.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. עד כמה OC אני יכול להגיע עם ASUS A7V266-E ו ATHLON XP 1900+ יש לי שני מאווררים במארז, ועוד מאוורר והיטסינק על המעבד... אני יכול להגיע למהירות של 2000MHZ פחות או יותר ?! בבקשה תציעו הצעות ותעלו רעיונות ועוד משהו מה הקשר בין וולטז' לOC

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by bumpd,

    הבקשה בכותרת וסתם שאלה יש תוכנה שמוצאת את הmax core וmax mem כמו ati tool אבל לכרטיסים של נוידיה? תודה מראש

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by BladeRunnerSting,

    היי חבר'ה, מערכת שעשיתי לחבר (כולל הרכבה עצמית): CPU - Intel Core i7 2600K @ 3.4 with Noctua NH-D14 MotherBoard - GigaByte GA-Z68XP-UD3 - BIOS F7 Memory - KINGSTON HyperX Blu Genesis 4096MB DDR3 1600MHZ CL9 X 2 = 8GB Total Graphics Cards - 2 X GAINWARD nVIDIA GeForce GTX 560Ti Phantom Edition in SLI Mode OS Drive - Intel 510 Series SSD - 120GB DVD RW - SAMSUNG SH-S223FBLK x22 SATA BLACK Power Supply - Antec High Current Gamer 900W 80 Plus Bronze Case - Cooler Master CM Storm Sniper המטרה שלי באוברקלוק להביא את המעבד ל4.4 יציב. מה שעשיתי בינתיים זה ככה: מכפלה - 44 כמובן מתח לוי קור - 1.3 LLC - 6 (הבנתי שזה מומלץ מכמה מקומות שעשיתי את זה. אציין שלא כיב…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. Started by M-a-T-a-N,

    אני מחפש 2 מאוורים טובים ושקטים של 120MM לקירור דיסקים קשיחים יש לי את המארז שבמפרט שלי ועכשיו הבאתי עוד דיסק קשיח ואני חייב להם קירור איזה מאווררים אתם ממליצים לי ואין לי בעיה להשקיע בטובים

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Eternal Bliss,

    שלום לכולם עד עכשיו היה לי את ה Enermax Black tower, והוא לא היה מספיק בשבילי(אין מספיק מקום) אז הלכתי לחנות "הקרובה" ולקחתי מארז Chieftec full tower בצבע שחור בהיר, מזה צבע יפה כרגע אין לי דלת כי הם היו צריכים להרכיב לי את החלון שבחרתי אבל הוא עדיין יפה, ביינתים בלי שום תוספות אבל בשבוע הקרוב אני ישים את המאורר ה 120 שלי שמתחבר לחשמל(מפלצת אמיתית) וכמובן איך אפשר להחליף את הלדים המגעילים של המארז הנה תמונות שלקתי קובץ זיפ תמונות עוד קובץ מה אתם אומרים?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. היי קניתי את הdragon orb 3 לא מזמן .. חיברתי וניתקתי בגלל הרעש .. (7000rpm) עכשיו אני מעונין לחברו שוב עם פוטנציומטר להורדת מהירות הסיבוב בימים קרים או כאשר המזגן דלוק והטמפרטורה נמוכה. המפרט החשמלי שלו הוא כזה: rated volate : 12vdc started voltage : 7vdc current : 0.5amp power input : 6.0w איזה פוטנצימטר עלי לבקש בחנות שיתאים ושיהיה עדין בשינוי המהירות ככל האפשר? ??? תודה מראש לכולם

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום לכם, האומנם זוהי הודעתי הראשונה (ברוך הבא לי ;D), אבל זאת בהחלט לא הפעם הראשונה שאני באתר, כן כן, גם אני הייתי מאלו שמעדיפים להשאר מאחורי הכינוי "אורח". שאלותי המפגרות אולי, הם : כאשר קיבלתי את המחשב שלי (Amd T.Bird 1.2GHz) קנו לי אותו עם מארז ג'נרי (מבית היוצר של Gyrotech) דפוק למדי שלא מאפשר זרימת אוויר טובה בתוכו (זה מה שקורה שנותנים לאנשים שלא מבינים במחשבים בגרוש לקנות לך מארז). לאחר סידור החוטים במארז במידה הכי טובה שניתן, והכנסת שלושה מאווררים מספקים שונים וממארזים שונים (3 במספר), הגעתי לטמפרטורה בעת אוברקלולק ל1.3 ג'יגה הרץ ב48 מעלות, מה שנראה לי מוגזם. תוכלו אולי לעזור לי לגרום איכשהוא להורדת הטמפרטורות של המעבד ? (וכן, קראתי את המאמר של kom, אז אל תתנפל…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by d.c.n,

    שלום, אני מתלבט בין שתי קירורים שונים למעבד AMD Phenom 2 X4 955 Black Edition Quad Core AM3 הראשון : Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 775/156/1136 AMD CPU Cooler השני : ThermalTake DuOrb CL-P0464 CPU Fan איזה מהם לקחת? שיהיה גם די שקט שלא יהיה רעש שלא יהיה נעים ....

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by תינוק22,

    שלום,מה עדיף שהמאוור בתיקרת המארז יוציא אוויר או יכניס?, קראתי באיזה פורום שלשים מאורר שמכניס בתיקרה יכול להרוס אותו . תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. המחשב החדש שלי כבר הגיע וכעת המחשב הישן הולך לאחייני, לפני שאני מתקין לו מערכת נקייה אני רוצה להגיש לו את המחשב שיהיה כמה שיותר מהיר, פשוט להוציא ממנו את המיץ כמו שאומרים.. מדובר ב: - לוח אם אסוס דגם P3V4X (עדכנתי לו את הביוס), יש לו ביוס של Award (מצורף תמונה להמחשה) - מעבד סלרון שהוחלף לאחר שהפנטיום 3 733 נשרף (כתוצאה מקצר חשמלי). המעבד הוא מעבד סלרון 1033 מגהרץ אך בפועל אני מצליח להגיע איתו עד 850 מגהרץ (יש 3 דרגות מהירות למכבד בביוס, 566, 850, 1033). - זיכרון 512 RAM . - דיסק קשיח 80 גיגה. אני מצליח להפעיל את מהירות השעון בדרגת ה-850mhz אך באוברקלוקינג אני מצליח להגיע גג עד 980 מגהרץ וזה ע"י שינוי של CPU/PCI Frequency בלבד ל-115 ! המכפלה שלי נעולה על 8.5, ה-Vcore נמצא…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by summer69,

    http://img524.imageshack.us/img524/4216/untitled3cp1.jpg נראה לכם הגיוני? אולי הביוס לא מוגדר טוב.... תודה לעוזרים

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים