אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ככה הגיע הזמן שהכרטיס שלי ינוצל עד הסוף (המר אולי) והחלטתי לעשות לו אובר קטן... עכשיו הכנות מיוחדות לא ממש עשיתי אבל לקחתי מאוורר 80 ושמתי אותו ממש מתחת לכרטיס כדי שינשוף עליו אוויר (אין עם זה בעיה נכון??? כאילו המאוורר 80 מעיף עליו וה 40 שעל הכרסיט מוציא. לא אמורה להיות בעיה עם זה נכון<?) ככה שאני מצפה ללפחות 30 מגה הרץ לליבה ולזכרונות מה אתם אומרים? התוצאות בסוף הת'ארד
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת התוכנה הVMWARE יש אפשרות שמה להכנס לביוס האם אפשר לעשות דרכו המהרה וככה לשחזר את למצב קודם עד למציאת המהרה יציבה ? או שזה בלתי אפשרי
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה: חבר שלי סוף סוף הסכים לעשות אוברקלוק יש לו אינטל פ4 1.8A אני רוצה להעלות ת FBS ל 133 ובכך לעשות אוברקלוק חמוד אני מחפס תוכנות לבדיקת יציבות מערכת לאחר האוברקלוק יש המלצות ? וגם מאיפו אני מוריד אותם ..
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
טוב, יש לי כרגע מאוורר אחדד 80MM מאחורה מוציא ואחד 80MM מקדימה מכניס. אמור להגיע אליי בעוד שבוע בערך מאוורר 80MM עם לד כחול, רק שאני לא יודע איפה הוא יועל יותר: מאחורה או מקדימה? מה אתם אומרים?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם זה תכנית אפשרי ? אגב אני מדבר על ה640 MB
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני יודע שהנושא הזה חרוש ... עשיתי סריקה בתרד אחרים אבל אני פשוט לא מצליח להגיע ל 3.6 יש לי קירור Venddeta 2 טמפרטורות נמוכות אני עכשיו על 3.2 מכפלה 9 באס 400 זיכרונות על 800 הינה תמונה של המתחים שהגיעו לי אחרי ה POST אבל נתקע בשולחן העבודה להעלות עוד את ה VCORE ? הוא גבוה מאד יחסית ... בקשר למתחים האחרים אני לא יודע ניסיתי גם להעלות את כולם להכי רחוק שהם יכולים וגם זה לא הצליח מישו יכול לדריך אותי קצת ...
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן כאשר מכניס את המצב ל-(lock screen (CTRL+L מאווררי המארז שמחוברים על 3 פנים עוברים לעבוד בקצב RPM מקסימלי ונעשים ממש רועשים. אבל כשאני נכנס שוב למערכת, לאחר מספר דקות מרגישים שהם חוזרים ל-RPM סטנרדטי. למישהו ידוע למה זה כך?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מפרט Pentium Dual Core E6600 3.06GHz Asus P5b 2GBX2 DDR2 ATI HD4770 HEC 400W רק הלוח (3 שנים) שאר החלקים נרכשו כל אחד בנפרד עם הזמן... בכל מקרה, אין לי יותר מידי אופציות לשדרוג עם המפרט הקיים, הייתי מעוניין לעשות אוברקלוק (לא קיצוני) אפילו בשביל לקבל שיפור של 20-30% במשחקים. (רזולוציות גבוהות - אבל לא משחקים תובעניים, 1680X1050) האם אוברקלוק למעבד\כ.מסך בלי קירור בוא נגיד, יכול להביא לשינוי בביצועים? ואם כן במפרט הנוכחי ממה הייתם ממליצים להתחיל קודם?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן מחשב HTPC חדש מעבד I3 Core 3220 שמתי עליו קירור של AC סדרה 11 (מארז נמוך HTPC) במנוחה - הטמפ' לפי הניתור של XBMC היא 58 , האם זה תקין? מערכת הפעלה היא OPENELEC.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו שמע על הקובץ שינוי זמן תגובה של ה USB?? http://www.ngohq.com/files.php?go=giveme&dwn_id=11
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעבר ראינו תמונות של מעבדים שהוסר להם ה Heatspreder אבל למעבד החדש לא עשו את זה עד עכשיו, הנה תמונות ראשונות שלו : http://www.tbreak.com/forums/showthread.php?threadid=19640 אני לא יודע אם הדבר נקרא Modding אך לפי מבצעים אחרים להורדת ה Heatspreder ממעבדים ראינו עליה ביכולת הקירור ו OC גבוה יותר. ;D
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לצערי החנות ליד הבית שלי לא מוכרי םשום מאוורים או שום בלוק לקירור המעבד אני מחפש חנות זולה ומאוררים כמו הולקנו 7+ שפירסמו פה באתר לא משנה איפה החנות רק לא ברשות הפלסטינאית וסתם שאלה מה הבעיה עים החנות KSP הם ממש זולים למה אנשים שראיתי פה בפורום יורדים עליה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה.. ניקיתי את המחשב (דבר שהוריד את הטמפ' משמעותית), פירקתי את הBT ומרחתי משחה חדשה, כמו גם ניקיון של המאוררים. אחרי הניקיון היסודי, החלטתי לנסות לראות לאן אפשר לקחת את הE4400 שלי שישב במשך קצת יותר משנה על 2.8 (בא ככה מTMS). קראתי את המדריך לOC פה באתר, קבעתי את ההגדרות בלוח אם, הורדתי את המחלק של הזכרונות. כרגע המחשב (מפרט בצד <--) על 3.0GHZ. בבדיקות של S&M יש לו משום מה בעיה עם הHeat Only!, הוא פשוט מפסיק ב72~ מעלות, למרות שהTJUNCTION הוא ב100... למה זה? (בבדיקות הרגילות שם, 100%, הוא על ~65 מעלות ומסיים אותן) בעיקרון לא הוספתי מתח, אבל המתח מוגדר על AUTO. אם אני משנה את זה לMANUAL, אפילו אם אני מוסיף קצת למעבד, המחשב לא מצליח לטעון את WINDOWS בכלל, למה זה? …
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעעעע. אתמול מצאתי זרוק מחוץ לביתי רדיאטור של מזגן, ענק כזה שצינור הקירור בו מנחושת והוא עובר בין דפי אלומיניום (קירור מזגן טיפוסי). הציפו אותי ברעיונות לקירור המחשב בבקשה! (לבינתיים לא מתוכנן קירור מים למעבד)
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך לפי דעתכם רצוי להתקין את הקירור ? מצורף צילום - לפי דעתי לא מותקן נכון בגלל מגבלות המארז והספק שמפריע... מה דעתכם ? לי אין מגבלה של מקום במארז , למי שלא מכיר את הקירור - המאוורר נמצא במרכז הגוף וניתן לשליפה מלמעלה . [ אומרים שזה אחד הקירורים השקטים ביותר בתצורה של TWIN TOWER ] [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עד עכשיו היה לי קירור סטוק אני רוצה לקנות קירור לOC על מה אתם ממליצים E8400 ep43-ds3l תקציב עד 200 שקל
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! היום חברתי לכרטיס מסך שלי (Radeon 9500 PRo) את Silencer rev.3 וגיליתי שהוא לא גרם לשום שינוי כלשהוא בטמפרטורת הכרטיס...... ופעלתי בדיוק לפי ההוראות... ועכשיו לפעמים הוא מעוות לי טקסטורות לכמה שניות במשחקים (בדרך כלל בפיצוצים...)......מישהו יכול להגיד מה יכולה להיות הבעיה? ואם זה עוזר במהלך ההרכבה אחרי שמרחתי את המשחה הטרמית והנחתי את הקירור על הכרטיס לפני ההידוק הזזתי בטעות אותו ואז הייתי צריך להזיז את הגוף קירור בחזרה למקום.........אולי זה עשה משהו? לפני שחיברתי את הקירור לא יכולתי לגעת בכרטיס......וגם עכשיו כשהוא עובד על גבוהה וכשהמחשב במנוחה.....(לא לדבר כשאני משחק.......) בבקשה אם מישהוא יכול לעזור לי......אולי כדאי שאני אמרח מחדש את המשחה הטרמית? תודה מראש לעזו…
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המכפלה שלו פתוחה? או שעדיף את הרגיל?
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה עשיתי OC לכרטיס המסך שלי Radeon 9600P 256MB וראיתי שמהירויות הבסיס שלו הם 400/250. עד כמה שאני יודע לכרטיס אמרוה להיות מהירות זיכרון של 300 ולא של 250... אחרי ה OC הגעתי למצב של 472/303 אבל אני חושב שעם מהירות הבסיס של הזיכרון הייתה 300 (אצלי 250) הייתי יכול להשיג יותר. מישהו יודע האם יש לי בעיה בכרטיס?? האם המהירות של הזיכרון שלי תקינה?? תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הsysfan תפוס על ידי המאוורר של הכרטיס מסך איך אני יכול לחבר עוד 3 מאווררים?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי , אני רוצה לדעת איך עושים המהרה לזיכרון והאם גם אני יכל לעשות - ראו מפרט מצורף...
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי 6600GT חדש מהאחריות אחרי שהקודם יתקלקל ושעשיתי בV-TUNER3 OC אוטומטי הגעתי ל 577\1135 עכשיו זה מסוכן? כמה שיפור זה יתן? בעיקרון אני רוצה להחזיק אם המחשב במפרט עד תחילת 2008 ככה שלא איכפת לי אם השחיקה של הכרטיס תיהיה יותר מהירה כל עוד הוא יחזיק עד אז
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי אתמול וולקנו סליינטבוסט של טרמלטייק(קירור ממוצע ומטה..) , והמעבד שלי על 1.95וולט יושב על מקסימום 45מעלות במאמץ! , זה לא יאמן פשוט , אני מכוון לעבר ה2500\2550 ומקסימום של 2.1V(אני לא רוצה לתת לו יותר) , בקיצור , בישראל , אין עוד מישהו חוץ מThe Byter שעבר את ה2400מגהרץ בAMD עם ליבת Thoroughbred על קירור אוויר ממוצע(ומטה) המעבד יציב לגמרי בכל המבחנים ועבר פריים כל הלילה אתמול. תמונות(Vaild של CPUZ יעלה בערב כי פשוט שכחתי לעשות אתמול , וכרגע אין לי כל כך זמן) : עריכה : שחכתי לומר שזה רק אוברקלוק התחלתי , לא היה לי כמעט זמן להתעסק איתו , מחר שיפורים.(היום רופא שיניים :PP) [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות עוד 1-2 מאווררים למארז שלי (CM690) וכמה אמרו לי שהThunderblade של TT רועש.. למרות שיש למישהו שאני מכיר והוא אומר שהוא בסדר.. בקיצור איך המאוורר הזה http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=5262 לא כתוב פה אפילו כמה RPM הוא.. לעומת http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1628 תודה
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-


