עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. תמונה כללית של איזור המחשב... תמונה של דלת המארז פתוח למי שלא רואה בגלל הפלאש אז יש שם צורב DVD של NEC וצורב רגיל של NU. צפייה פנימית: לא כ"כ ברור אבל זה קירור להארדיסק...2 מאווררים: My Big Typhoon: תמונה פנימית כוללת: המחשב בחושך: המאוורר של הקירור לכרטיס מסך, Slincer:

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום לכולם, אחרי ההמלצות של החברים רכשתי את ה katana3, הבעיה היא שהFAN האוטומט לא ממש מתפקד.. הגדרתי בביוס כל דבר אפשרי, הוא מסתובב לי על 100 סלד, לא משנה באיזה חום, אני יכול רק לבטל את האוטומט בביוס והמאוורר מסתובב מהר וכל הזמן. יש לי לוח של גיגהבייט p67a-ud5 ניסיתי לשחק עם התוכנת SMART שמגיעי עם הלוח, וגם זה לא עוזר.. אם מישהו יודע משהו, אשמח לשמוע..

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by The_Byter,

    3V VDDR and 2.2V VDD

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום. אני מעוניין לרכוש מחשב חדש עם מעבד 3570k ולבצע לו oc. מישהו יכול להמליץ לי על הלוח הכי זול שניתן לבצע איתו oc מלא ( שינוי מכפלה ושינוי מתח) למעבד הנ״ל? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. שלום חברים, מארז Antec P182 SE יגיע אלי כנראה מחר או בתחילת השבוע... http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=81803 (ביקורת וידאו על Antec P182 (כמעט זהה ל-SE) ניתן למצוא פה: http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=81820) כמודומני המארז מגיע עם שלושה מאווררים; אחד עליון, שני מאחור, ושלישי בתחתית מלפנים. אני מתלבט האם להוסיף לכלוב המרכזי, הנועד לכוננים קשיחים / הרכבת מאוורר, מאוורר נוסף. מה דעתכם? האם כדאי להוסיף? או שהאוורור שמגיע עם המארז מספק? אם כן, חשבתי על Nexus 120mm Real Silent Case Fan D12SL-12 Orange/Black and White. http://www.nexustek.nl/120mm_real_silent_case_fan.htm אודה לתגובות. אם יש לכם נסיון עם המארז - מה טוב! תודה רבה!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by SubX,

    זה הצעצוע החדש שלי לשימושי 24/7 : לוח: E35M1-I DELUXE זכרונות בשוטף : G.Skill Ripjaws 2x2GB 1600MHz זכרונות באוברקלוק (עקב נוחות במעברי מצבי ה-OC) : קינגסטון 1333MHz. דיסק קשיח : Seagate 2.5" 500GB 7200RPM http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1792595 קצת תמונות של המערכת (מהרכבה, לביצוע האוברקלוקינג וסגירתה לשימושה השוטף).

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. Started by THE FOX,

    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=119747

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by TC,

    אני קונה P4 3.0 800 על Chaintech 9CJS Zenith במארז Xaser III מחפש היטסינק טוב אבל שקט ... כמה שיותר שקט יותר הכי טוב. לא רוצה לשמוע אותו בכלל. אבל שידחוף אוויר בכמות מתאימה כסף לא בעייה רק אל תתחילו לי עם קירור מים , תרמואלקטרי ווייפוצ'יל. מאורר של אוויר , שום דבר אחר תודה רבה מראש לכל העוזרים נ.ב. אני תכננתי ללכת על הSpark של TT http://www.thermaltake.com/products/spark/spark7plus.htm מתכוונן ברמת רעש ועם סנסור .

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום חברים אני צריך ספק כוח חדש שיהיה קטלני לOC וגם שיהיה טוב לעתיד!!! אגב אני לא רוצה לקנות ספק באיזה אלף שקל אני רוצה מחיר סביר תודה לכל העוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by tom123,

    אמרו לי שהוא ישבור לי תלוח חח לא יודע מה לעשות :-\ תגידו צריך לשים עליו מאוורר גם? ואם אפשר ביקורות עליו ואם אתם ממליצים ?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by tazok,

    50 מעלות בidle מעבד 38 הלוח גם בidle לא בדקתי במאמץ אבל זה ממש ממש גבוהה!! יכול להיות בגלל שלכרטיס מסך יש קירור פאסיבי והוא פולט חום בטירוף? (הוא ב80 מעלות!) זה GF3 ti200 שהלך המאוורר שלו...

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. מדדתי רק במנוחה http://img398.imageshack.us/img398/5554/untitled8wq.jpg הנה המפרט http://img398.imageshack.us/img398/9162/3dcomp0rm.jpg מה דעתכם?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by doreiny,

    שלום לכולם הלוח +מעבד שלי +זכרונות מופיעים בחתימה יש לי ספק של tagan 480-u22 אני רוצה לבצע אובר קלוק למערכת ל 2.0@2.5 זאת הפעם הראשונה שאני יעשה אובר קלוק ובאמת שאין לי מושג בזה אז תתחשבו בי בבקשה.. הבנתי שאפשר להעלות את המהירות של המעבד מבלי להעלות מתח למעבד(כמובן אם המעבד מסוגל) אז רציתי לבדוק איך המעבד שלי אם נפלתי על אחד טוב ואני רוצה לסדר את התיזמונים של הזכרונות (אם צריך) התזמונים שלהם כרגע : הטמ"פ הם: נראה לי שה aux זה המעבד... אם אני צריך להעלות עוד תמונות כדי לקבל עזרה תגידו לי ואני יעלה תודה לכל העוזרים..:] (תעזרו לי בבקשה להפיק את המקסימום מהמערכת החדשה.) **עריכה: אגב המעבד שבוע 49**

    • 26 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by ofir5300,

    אני חייב קירור לכרטיס מסך ATI HD 4870x2 הכרטיס מאוד מתחמם ומגיע למעלות של 60 בלי מאמץ מפרט: hd4870x2 c2q q9300 4gb ram 800mhz Gigabyte ep45ds3r

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. לאחרונה (לפני כמה שבועות) עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך שיש לי Gainward GTX275 דרך RivaTuner ושמתי לב שבמאמץ המאוורר המובנה שהגיע עם הכרטיס מסך לא מסתובב מהר כמו שהיה מסתובב בד"כ וכתוצאה מכך הכרטיס מסך מגיע ל-88 מעלות. לפני האוברקלוק המאוורר היה מסתובב מאוד מהר במאמץ והיה ניתן לשמוע את זה. חשבתי שהמאוורר התקלקל אבל כשאני מדליק את המחשב הוא מסתובב מאוד מהר (לכמה שניות ואז מספיק) ושומעים את זה, כך שהמאוורר הוא לא הבעיה אלא משהו באוברקלוק שעשיתי ואין לי מושג איך לסדר את זה. עצתכם?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by levy18,

    100-150 נראה לי מספיק, לא? שיידע להתנהל עם עומס כשצריך ושיהיה מ-KSP תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by sbwolf,

    שלום רב צריך עצה בקניית מאוורר חדש למעבד P4 775 ישן בעקבות רעש מטוסים של מאוורר הסטוק. אני לא רוצה להשקיע מעבר ל-80 ש"ח, העיקר שיהיה שקט יותר. תודה מראש לכל המגיבים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שאלה קצת מטומטמת,אבל מה זה רדיאטור? זה לא מין תנור כזה לחדר? מה הוא עושה? וגם רשום בעמוד הרביעי בזוג התמונות האחרון שרואים שהוא משתמש בנוזל קירור לרדיאטור,איפה רואים את זה? אני לא רואה כלום

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by NOSTREDAMUS,

    שלום לכולם. המפרט שלי: P3 866 ASUS CUSL2-C MB 256 MB SDRAM החיישן מראה בביוס על טמפ' מעבד של 70 מעלות במנוחה!!!! ומספר הסיבובים לדקה של המאורר עומד על 2900 בממוצע נראה לי מעט לא תקין! אני מבקש המלצה לגוף קירור שמתאים לסוקט 370 .... חבר המליץ לי על טכנולוגיית ה-PIPE או משהו כזה שאמורה לפזר חום טוב ומהר יותר. אנא המליצו לי בנושא.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by chubakon,

    שלום, אני רוצה לברר עם זכרונות Kingston 667 pc2-5300 - x 2 שכל אחד עלה 350 ש"ח שווים משהו ואם טובים ל oc? יש לי עוד מצב להחליף...

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום לכולם, ההתלבטות היחידה שנשארה לי בהרכבת המחשב החדש היא בחירת גוף קירור + מאורר למעבד. הדגש הוא על שקט, כי המחשב יפעל על סטוק בכל מקרה (כנראה שהמעבד יהיה 930D) אני לא מתכנן אובר קלוק ואני יודע שהמאורר המקורי של אינטל מרעיש (מנסיון עם 805D) אז ישנם כמה אופציות ששמתי עליהם עין: 1. הכי זולה, והאמת נראית לי הכי טובה BLUE ORB 2 http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/cl-p0257/cl-p0257.asp 2. קצת יותר יקר, BIGTHYPHOON http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/cl-p0114/cl-p0114.asp 2. רציתי לדעת אם יש מתחרה ראוי מבית זלמן, כי מהבדיקה הקצרה שעשיתי לא מצאתי משהו שמתאים לי. עכשיו לתאוריה שלי בקשר למאוררים של TT, אני חושב שהבלו אורב יהיה יותר טוב בשב…

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by shaharezra,

    אז היום היינו אצל אליאור אני ואחי עם מלחם הזהב והשתעשנו קצת עם הלוח שלי ושל אליאור עשינו וולט מוד לזיכרון לצ'יפסט ולמעבד וגם וולט דרופ למעבד קבלו קצת תמונות של העבודה על הלוח שלי את של אליאור לא צילמתי לצערי אבל אולי הוא יסכים לתרום קצת תמונות

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. יש ברשותי כיום מארז TT עם 4 מאווררים סה"כ. המארז משומה כל הזמן מתחמם לי ,אולי האיורור לא נכון לא יודע,ניסיתי מספר קומבינציות לסדר המאווררים והוא עדיין יחסית חם. (אלא אם כן מפעילים את המאוורר TT האחורי על מקסימום מהירות הוא מקפיא את המחשב בנוסף לרעש המטורף שלא ניתן לסבול). שקלתי אולי לקחת מערכת קירור מים ,למעבד אחד,לכרטיס מסך ואולי לעוד משהו. האם ניתן להשאיר את הBT על המעבד ובנוסף לחבר לו איכשהו צינור שיקרר את המעבד? או שצריך לפרק הכול ושהצינור יגיע ישירות לבלוק שצריך להרכיב? כנל לגבי הכרטיס מסך? (לאחר שאחליף אותו). איזה מערכת הכי זולה ומומלצת וכמובן שקטה יש להציע ? חשבתי על הרוקט של TT או על הרדיאטור. לא מבין בזה כל כך בכל העסק של קירור מים,אשמח אם תעזרו לי לבחור …

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by MYST,

    מחפש מדריך לבניית בלוק מים?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. Started by spitzi,

    שלום, יש לי מעבד אינטל E8400 בן כחמש שנים. הקירור סטוק שלו הוא 80 מ"מ, והרעש הטבעי שלו חזק מדי לטעמי, גם כשהוא לא מתאמץ. בינתיים ניתקתי את המאוורר מהלוח, כך שהמעבד כל הזמן על 80 צלזיוס, והמאוורר היחיד שעוד פועל במחשב הוא 120 מ"מ אחורי במארז. כמה זה מקצר את חיי המעבד? (עריכה: החזרתי את המאוורר לפעולה, המארז עצמו התחמם מהסיפור...) אני רוצה לקנות קירור עם מאוורר 120 ס"מ שיתאים גם למעבדים עתידיים של אינטל, כולל המהרה. יש המלצות? מה לגבי: Scythe Big Shuriken 2 Rev.B SCBSK-2100

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים