עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מישהו יודע מה זה אומר בבקשה זה דחוף תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. ואני לא צוחק! התוכנה Hmonitor מראה שה CPU 2 מגיע (יציב!) ל 81 מעלות והבורד מגיע ל 51 מעלות אחרי משחק (כמובן המשחק נתקע ואני חייב לעשות ריסטרט, כי אי אפשר לשחק הרבה זמן בטמפ' כאלו) אני קניתי כבר ולקנו 7+ למעבד וקריסטל אורב לצ'יפסט הזמנתי גם arctic ice 3 ואני מחכה לבואו לפני שאני שם את המאווררים אני גם הולך לסדר IDE עגולים השאלה היא, האם זה יספיק בשביל שהמחשב לא יתקע? כי כרגע יש איזה מאוורר זול על המעבד ואין בכלל מאורר על הצ'יפסט חשוב לציין שיש לי XP 1700+ הפחד שלי הוא, שהמשחקים נתקעים בגלל שהכרטיס מסך מתחמם יש לי radeon 8500 ויש עליו מאוור גרוע וזול שבא עם הכרטיס מסך הבעיה היא שאני לא יכול להוציא את המאורר ולשים אחד אחר בשביל לעשות זאת צריך להקפיא את הכרטיס ליומיים בפריזר …

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אני לא רוצה להתחיל להסתבך וכל השטויות האלה אז תציעו הצעות שלא דורשות הרבה עבודה כמו חירור המארז :AR15:

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by sahargt,

    דוד שלי נחת אתמול אז אני צריך עזרה אייך כדי לסדר את הלופים במארז לופ ראשון היה רידאטור X3 מעבד בלוק של הלוח מיכל משאבה לופ שני רידאטור כרטיס מסך מיכל משאבה החשב רק אני צריך לחשוב איפה הכול יכנס מה את אומרים קצת תמונות

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by yuval_cohen,

    קראתי את הת'רד ההוא על הLCD פה בפורום... אבל הוא לא מתקדם אז פתחתי אחד חדש.. הבנתי מהמדריכים שנתנו שם איך לחבר LCD למחשב.. אבל הבעיה שאין לי מאיפה לקנות כזה דבר... ואני רוצה לפרק מתרגומון או יומן אלקטרוני או טטריס.. עכשיו.. פתחתי את הדברים האלה.. וזה שונה לגמרי ביומן אלקטרוני היו 69 פינים ובטטריס זה היה מוזר כזה לא יודע... ובכל המקרים המסך מתפרק מהלוח ולא כמו שמראים במדריכים שהוא חלק מהלוח אני אשמח אם מישהו יעזור לי או יפנה אותי לאנשהו

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. למחשב אינטל פנטיום סטנדרטי 5300 סוקט 775 - שאינו סובל מבעיות חימום - מחפש רק לשדרג למשהו שקט שלא ירעיש (גם לאחר שנוקה אבק) תודה,ערן

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by אוריוס,

    אתמול קניתי שואב אבק תעשייתי, משהו מטורף! קניתי אותו מכמה סיבות, יש לי מארז ענק של CMS - Cooler Master, עם 10 מאווררים וכולל קירור מים למעבד, הבעיה במארז הזה למרות שהוא בטמפ' נמוכות והמחשב קר מאוד, אך הוא שואב אבק בפני עצמו, מתוצאה זו תמיד מצטברים המון אבק במאווררים בחלקים פנימיים. לא יכלתי לסבול את זה, ולבזבז כסף על תרסיס דחיסת אוויר, אז קניתי את שואב אבק תעשייתי, לשימושים רבים: לניקוי רכב, מחשבי נייח יש לי 4 מחשבים בבית + מחשב נייד, מה דעתכם על שואב אבק הזה? איך אתם מנקים את המחשב מאבק בד"כ? נ.ב - אם אתם הולכים לקנות אחד כזה, תיזהרו שהוא לא ישאב לכם את השבבים מלוח אם חח נ.ב.2 - בעקבות דיון אחר שפתחתי בפורום חומרה אחר - שילבתי כמה מרכיבים: שואב אבק תעשייתי, מברשת…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Quickly,

    אפשר בבקשה מדרך לאוברקלוק לכרטיס מסך כולל הסבר על עשיית תוכנת ביוס וכו' או עזרה ממישהו באופן פרטי תודה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אהלן אני זקוק לקירור בשביל תושבת 423 של פנטיום 4 , ריום כבר לא נמכרים דברים כאלו בחנויות אשמח לעזרה אם מישהו יודע איפה ניתן לקנות/להשיג וכ'ו . תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. אז ככה, ברשותי מכשיר מיו 336 עם מעבד 300 MHZ ו 32 ROM החלטתי לעשות לו קצת אוברקלוקינג. עם התוכנה XCPUSCALR. ולמי שמכיר את תוכנת הבנצ'מרק לפוקט GXMARK. ליפני האוברקלוקינג, התוצאה הייתה 1205, אחרי אוברקלוקינג 400 NHz מהירות מעבד ו 300 מהירות באס, התוצאה הייתה 1607. מה אתם אומרים כדאי לנסות יותר? מה הסיכויים שישרף? אפשר להעלות דבר כזה לDB של האוברקלוקינג באתר ?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by AvlK,

    הייתי חייב לפרסם לא יאומן לאיזה טמפרטורה הוא מגיע

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. קראתי את המדריכים בפורום במסגרת לימוד ראשוני של הנושא. הסכימה מראה מאווררים שמוציאים אויר וכאלה שמכניסים אויר. שאלה: כאשר אני קונה מאוורר, האם צריך לבדוק את כוון האויר שלו - או כל מאוורר יכול לנשוב לכל כוון?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. יש לי מחשב חדש (מפרט בצד) עם i7 2600K וקירור Mugen 2. לפני שאני אעשה OC רציתי לדעת אם הטמפרטורות שלי הגיוניות. את המערכת הרכבתי לבד ומרחתי את המשחה הטרמית: Arctic Silver 5. במנוחה עם Real Temp נמדדו בערך 33 מעלות. ובמאמץ (אומנם רק 2 דקות עם OCCT) נמדדו 55 מעלות - מקסימום. מצורפת תמונה: Uploaded with ImageShack.us משום מה זה נראה לי נמוך מידי (לא שאני מתלונן ), בביוס נמדדו בסביבות ה 40 מעלות. יש תוכנה אחרת מדוייקת יותר למדוד טמפ'?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by ORrrr,

    שלום לכולם. פתחתי את המארז שלי והסתכלתי על גוף הקירור של המעבד, וראיתי שהמאורר קצת אפור יותר מאשר הוא היה בהתחלה... תפס אבק.. גם הגוף עצמו ראיתי קצת התאבק.. אז מה שאני רוצה לדעת זה, איך אתם מנקים את גוף הקירור שלכם, האם צריך להוציא אותו ובכל פעם למרוח מחדש את המשחה הטרמית.. בקשר לגוף הקירור, עם מים? איך אתם מנקים את המאורר.. האם אני צריך להוריד אותו מגוף הקירור? ובכלל כל מה שאני צריך לעשות כדי לקבל שוב את מקסימום היעילות ראוי לציין כי עוד לא יצא לי לעשות זאת, ולכן אני שואל את כל השאלות האלו.. יום טוב

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אני מנסה לקבל תשובה על השאלה הזאת כבר הרבה זמן ולא מצליח למה הטמפ' של CPU\CPU DIODE נמוכה מהטמפ' של הליבות ב10-15 מעלות?\ והאם הפרש של 10-15 בין הליבות בזמן מאמץ הוא נורמלי? אני צריך את עזרתכם, אני באמצע תהליכי OC וזה מתחיל להיות די חשוב...

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. ויש שם עוד חומר סליצול 2% זה לא יפגע במעבד זה מן חומר חיטוי ולקילוף העור ניתן להשתמש בו נכון?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Killer Storm,

    שידרגתי את המחשב וכרגע אני משתמש ברכיבים הבאים Abit AN7 Guru 2x256 Twinmos DDR 3200 C2 + Cooling Choppers Tr SP97 + Arctic Silver 3 + Ventec Tornado 92MM Fan 480Watt PS. למישהו יש השערה או לינקים שבהם אני יכול לראות בממוצע לכמה אפשר להגיע עם הרכיבים האלה? או אפילו מדריך לאוברקלוקינג מוצלח עם הלוח!? השמח לקבל מידע.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Big_White,

    יש ברשותי 9600GT שעומד עליו L2 PRO הבעיה שהמאורר שלו עוד שניה שופך מנוע למרות כל הניסיונות לשכם אותו. לא יודע עם איזה חלק בגוף חשבו בחברה מה שבטוח לא עם הראש ולא ניתן לפרק את המאורר, הפקק איפה שהטבעת פירוק המאורר מודבקת לגוף המאורר אז אי אפשר כל כך לשפוף לשם שמן או לפרק לניקוי. מבקש המלצה לאיזה קירור עד 150₪ אפשר לחרוג ...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by ssib,

    היי לכולם מאז שהגעתי לפה לא יכולתי שלא להתקבל בנושא ה- OC וכאשר שמעתי שיש חנות שתוכל לבצע לי אותו תוך אחריות על המעבד, ברור שהדבר הלהיב אותי בעיקר היות ושמעתי מאנשים שהדבר אינו פוגע ככל ברכיב המומהר (מעבד, זכרון או כרטיס) אולם דיברתי עם משהו שטען ש- OC "סוחט מהמחשב את המיץ" ולכן מקצר את חייו, כך שאם ברצוני במחשב שיחזיק למעלה מ- 3 שנים (ואולי גם למעלה מ- 5) לעשות OC תהיה יריה עצמית. בנוסף על זאת הוא טען שרוב האוברלוקרים הם אנשים שקונים מחשב סוחטים לו את המיץ לזמן קצר ואז עוברים למחשב הבא, ואנשים כמוני שרוצים מחשב שיעבוד למשך שנים עדיף להמנע מלהכנס לשם. אשמח לשמוע דדעותיכם בנושא עדיפות כמובן לדעות שמכילות יותר משורה אחת. SSIB

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by mtn9,

    אז עוד מעט אני רוצה לקנות מחשב חדש עם Zotac 8800GT (בKSP) ושמעתי שהקירור סטוק שלו לא משהו אז אני רוצה להחליף לS1.. (מוכרים אותו בKSP ב109 ש"ח זה בדיוק איפה שאני קונה את המחשב) אבל אני רוצה לשים את הקירור הזה בלי אזיקונים ומאוורר 120MM אין לי כוח להסתבך עם זה אתם אומרים עדיין יהיה לי טמפרטורה סבירה? (שלא יעבור את ה50 מקס' 55 מעלות..) אני רוצה גם שיהיה שקט מאוד לכן אני לוקח את הקירור הפאסיבי ולא רוצה לשים מאוורר לא עושה כמובן OC נ.ב. הודעה ראשונה שלי פה =] תודה

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. בעיקרון אני רוצה לקנות מעבד 3200+...אבל ההבדל במחיר הוא 270 שח...בין 3000+ הקירור צריך להיות טוב לOC נחמד ++.....בסוקט 939... AeroCool DP-103 Cpu Cooler Thermalright SLK-948U + Thermaltake Smart Case Fan II 92mm A2028 Zalman CNPS7700-AlCu Zalman CNPS7000B-AlCu Thermaltake Volcano SilentBoost K8 או כל קירור אחר שלא עובר את ה270 שח...

    • 21 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. ערב טוב לכולם! מדובר בכרטיס 6850 של ג'יגבייט בגרסת הWindForce. תדרי סטוק הם 775 ליבה, ו-1000 לזכרונות. כרגע הגעתי לתדרים של 910 לליבה ו1159 לזכרונות, בלי לגעת במתחים. אחרי חצי שעה של בדיקה במאמץ מלא ע"י OCCT הטמפרטורה מגיעה בערך ל78 מעלות, כאשר המאוור פועל על 94%, ונשמע כאילו הולך להמריא ממש תוך דקות ספורות. אם נתעלם לרגע מהראש המציק, האם אפשר להתקדם הלאה או שיש כבר פוטנציאל פגיעה (אפילו לטווח הרחוק) בכרטיס? תודה, והמשך ערב מצוייין

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by spon83,

    שלום אני רוצה לקנות מאווררים למארז שלי, יחס CMF לDBI הכי יעיל כלומר גבוהה. מה אתם אומרים על אלה? SUNBEAM SILENT UV LED FAN 120MM BLUE http://www.sunbeamtech.com/index-2.html מחיר 55 ARCTIC COOLING AF12025 http://www.arctic-cooling.com/fans2.php?idx=81 מחיר 40 ARCTIC COOLING Arctic Fan 12 http://www.arctic-cooling.com/fans2.php?idx=84&data=2&disc= מחיר 50 המחירים מנועה מחשבים אשמח לקבל תגובות/הצעות אחרות

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by frenzy,

    מישהו הזמין מוצר מ3dcool.com וקיבל אותו מהם? אני רוצה לדעת אם הם שולחים לישראל.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שאלה של מישהו שלא מבין (אבל גם לנו צריך לענות...) אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי בבקשה קצת על הקטע הזה של המשחה התרמית. שמים אותה בין המעבד לצלעות הקירור, נכון? היא אמורה לשמש בתור דבק ביניהם או משהו כזה? נגיד שאני רוצה להוציא את צלעות הקירור, לנקות אותם, ואז להחזיר - אני צריך לשים משחה תרמית נוספת? להוריד את הישנה ואז לשים? או שהמשחה הקיימת עדיין עושה את העבודה גם אם מוציאים את צלעות הקירור ואז מחזירים? יש לי בעיה שבשביל להוציא את המאוורר שעל המעבד אני צריך להוציא את כל גוף הקירור, אז אני רוצה לדעת אם אני יכול להוציא הכל ולהחזיר או שזה קצת יותר מסובך מזה וכולל התעסקויות עם משחה תרמית שצריך לדעת איך למרוח. מן הסתם בכרטיס המסך זה גם כן ככה, ודווקא נראה לי חשוב לנקות אותו…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים