עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by udicol,

    נתקלתי בזמן עבודתי בבקר ישן של IBM - 3174 והביפנוכו שלו מכיל מאוורר ענק - 12 וולט שקט יותר משקט . הטכנאי שטיפל בבקר אמר לי שכבר לא קיימים מאווררים כאלה בשוק , ואם במקרה יש צורך בהחלפתו , הוא היה מחליף במאוורר חדש יותר אבל לא איכותי כמוהו . נדמה לי שהיה רשום על המאוורר Panaflo . והוא מזה שקט חבל"ז.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. יש לי לוח של אסוס P5B 965 ואני לא מוצא את אפשרות יחס הזכרונות,סייד ספקטרום מהירות FSB שאני אמור לעלות וכד'. יש למישהו מושג למה או היכן זה אמור להיות? וכיצד אני יכול לפתור את הבעיה ? תודה רבה!

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by gshhar,

    המפרט שלי הוא AN7 בארטון 2500 לא נעול קורסייר 2X256M 3200 ANTEC TP 430 בבאס 200 המחשב עובד מצויין אבל כשאני מעלה ל-202 יש מסך כחול וריסטרטים כל הזמן. העלתי את המתח עד ל-1.75 אבל זה לא עוזר. נ.ב יש לי בעיה עם התוכנה פריים 95. אני פותח אותה ולוחץ על STOP ואז ב-OPTIONS לוחץ על TORTURE TEST אבל זה מפסיק אחרי דקה בערך. מה הבעיה?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by yoav9,

    דבר ראשון, מי שלא קרה את קורות המודינג האחרון שלי (החלפת המארז) אז שילח בבקשה ללינק המצורףהעברת מארז-למה לא לעשות את זה בבית: בקיצור שמנו את הhardcano 2 וחיברתי אותו מתחמת לhsf ליד הליבה של המעבד (לא על) ומאחורי הליבה של הכרטיס גרפי (hercules ti-500) עכשיו בחדר שלי יחסית חם, אני לא יכחיש, אבל ככה, על המעבד כתוב שהחום שלו הוא בסביבות ה38-40 מעלות לעומת הכרטיס הגרפי שעומד על 51 מעלות בערך! וזה ביחד עם crystal orb וas3... ובלי oc, עכשיו אני מודה שחדר חם, אבל המארז שלי מנפוצץ במאווררים (92 מ"מ שקוף בצד, אנטק סיקלון בלוואר ו6 מאווררים אחרים) אז זה נראה לי הרבה, כמובן שגם עם oc אני לא מצליח במיוחד... עכשיו לשאלה, זה נורמלי? החדר שלי חם מדי? הhardcano טועה... שמתי את הבודק טמפ' …

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by xtract1,

    טוב..עשיתי חיפוש..לא ממש מצאתי... יש לי התלבטות יותר בעניין של הגודל ...כי קראתי המון דיונים וראיתי שהAC מומלצים מאוד... אני מתכנן לעשות חור בגג של המארז שלי..יש לי מספיק מקום גם בישביל 120 ממ... אבל חשבתי אולי זה גדול מדי לגג... מה כדאי? 80? 92?120? של AC אני מדבר...(מנועה מחשבים בלבד)

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. קניתי מעבד TRAY, אני רוצה לשים לו קירור חזק לאוברקלוק בין 200 ל300 שקל תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by adizarko,

    ככה אני רוצה לעשות OC לכרטיס שלי על מנתלהגיע פחות או יותר לרמה של 850XTPE. אני קצת חדש בעניין אז הייתי רוצה כמה הסברים - אני בעיקרון משתמש בתוכנת ה ATI TOOL עכשיו שאני עושה את הOC איך אני שומר על ההגדרות שישארו כהגדרות DEFAULT? בנוסף קיבלתי עם הכרטיס תוכנת OC בשם TRIXX- כדאי להשתמש בה? תודה לכולם

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. או שזה גופי קירור מזהב, או שאני באמת לא יודע... טוניק טאוור - 380 ש"ח : http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6138 אינפיניטי 420 ש"ח : http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6137

  9. Started by xtr,

    שלום רציתי לדעת איך אני יכול לשפר את ה gforce nx 6200 td128 128 mb ddr שלי לכרטיס מסך יותר טוב תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום רב לחברי הפורום, גם השנה תתקיים תחרות האוברקלוקינג הארצית אשר נושאת פרסים בשווי אלפי שקלים. בואו והוכיחו לכולנו שביכולתכם למתוח את גבולות החומרה שלכם ותצאו גם עם פרסים שווים! לכבוד חודש OCtober ב-HWzone נפתח פורום מיוחד: http://hwzone.co.il/community/index.php?board=99.0 שימו לב לחוקים ולעמוד ההרשמה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by pooowa,

    אהלן הטמפ' אצלי במארז גבוהה (מאוד), והבנתי שחלק מזה זה בגלל סידור החוטים שלי שהוא ממש גיהנום. בכל המארז (MIDI) מפוזרים חוטים, על הזכרונות, מאוורר ואני לא מצליח להשאיר אותם שם. קראתי במאמרים פה שמומלץ דבק בד, אבל אני לא מוצא שום חנות שמוכרת כזה. חוץ מזה, אחרי שאני מדביק את החוטים, איך ניתן לקבע אותם באיזה פינה? כי יש לי מין מקום, אבל החוטים לא יכולים להישאר שם. במיוחד מקשים עלי הכבלים האפורים והעבים האלה (IDE?) שיש בסידירום ובהרדיסק. תודה לעונים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Ran B,

    חיחי., אני יודע שהכרטיס שלי - הוא הכרטיס הכי גרוע שאפשר להשיג בשוק.., אבל לא חשבתי בכלל שהוא ישפיע לי על האוברקלוק.., אי אפשר להגיד שהוא גורם למחשב שלי לא לעלות, אבל הוא גורם למחשב שלי לעלות במצב של 4 צבעים עם רזולוציה של 600*800, רק להתסכל על כזה דבר זה הורס ת'עיינים.. בקיצור בו נסביר את עצמי.., התחלתי עם האוברקלוק, העלתי ל140 הכל היה יציב עשיתי טסטים עם פרים, הכל מצויין, העלתי את עצמי ל145 עשיתי טסטים עם פריים הכל מצויין.., העלתי ל150, מפה הכל התחיל, המסך עלה לי על 600*800 עם 4 צבעים, אחרי ששברתי את הראש מה לעשות, העלתי מתח לכרטיס מסך שלי דרך הביוס - מ1.5 וולט ל1.6 וולט, ואז זה פעל נפלא.., אחר כך עשיתי בדיקות והכל פיקס..בפרים.., העלתי ל155 ושוב קרה המקרה הנו…

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by barakhil,

    צהריים טובים :-) אני רוצה לשנות את הצבע של הנורה בפלופי שלי.. יש לי מלחם ואת הלד עצמו, מישהו יכול בערך להדריך אותי איך להלחים או להביא לי לינק למדריך ? תודה רבה לעוזרים, פשוט מעולם לא נגעתי במלחם זה נראה לי מפחיד :-) -הילה-

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by benor,

    זה הכרטיס: (הגירסא של 512MB אבל הקירור זהה לכרטיס שאליו קשרתי) http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=568&pid=177&psn=&lid=1&leg=0 המאורר הרעיש יותר מדי, לכן שמנתי אותו וחדשתי את המשחה הטרמית. בנוסף הורדתי את התדרים ל- 500/500 ואת מהירות המאורר ל-36% ל הצעד הזה הוריד כ- 3-4 מעלות מהכרטיס אבל עדיין לא מספיק. ב- 40% ומעלה המאורר של הכרטיס מסך מתחיל להרעיש. המחשב אמנם שקט אבל המאורר מגיע ל- 72 מעלות במנוחה אם אני שם את המאורר על Auto הטמפ' צונחת לכיוון ה- 60 מעלות אבל הרעש מתחיל להציק. יש דרך לשפר את הקירור/להחליף את המאורר בהשקעה כספית מאוד נמוכה? אני מוכן להשקיע באיזור ה- 40-50 ש"ח לא יותר. יש לי מאורר סטוק של AMD אם זה …

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by yuval1101,

    היי, אני מעוניין לקנות את ה-BT ובנוסף עוד מאווררים למארז החדש שאני מתכנן לקנות. אני יודע של-BG יש 16dba, וכמובן הרעש בא מהמאוורר שלו, אז רציתי אולי לקנות את אותם מאוררים עצמם שיש ל-BT גם למארז המתוכנן כי הם שקטים וזה חשוב לי, בקיצור הסתכלתי על אותם מאווררים- A2029 ואני רואה באתר שיש להם-24dba. מה זה אמור להיות??? למה זה ככה??? ואני גם אשמח אם תמליצו לי על מאווררים למארז בגודל של 120 ו-80 שהם שקטים מאוד עם ביצועים גבוהים מאוד תודה מראש, יובל

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. אין לי שמץ... אני יודע שהרבה אי אפשר... אבל בכל זאת... ומה הטמפ הנורמלית.. עם coolmaster aero7 ו thermaltake xaser3 v2000a באיזה טמפ אני צריך להפסיק תoc

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. לאחר שהתברר לי שבמעבד ה-Intel Core i3, שבמחשב של אבא שלי, הליבה מובנית בתוך המעבד, ואיננה נמצאת במקום נפרד מלוח האם, הבנתי כי השימוש בה, יגרום למעבד להתחמם יותר מאשר אם אני אשתמש בכרטיס הגרפי החיצוני, וכתוצאה מכך אגרום למאוורר של הקירור שלו להתאמץ יותר. אז פתחתי את המארז (SAMA גנרי, בדומה לספק הכוח) כדי לבדוק איזה קירור מותקן שם (אמור להיות כתוב על המדבקה של המאוורר), והתברר לי שמדובר ב-Deep Cool, שזהו קירור גנרי (כלומר הוא לא יקרר כהלכה את המעבד, למרות שגם המעבד לא מתחמם משהוא [24 מעלות ל-CPU בכללי ו-45 מעלות ל-GMCH לפי Aida64]). הקירור הזה גם מרעיש מאוד כאשר המאוורר במאמץ (למרות שיש אבק בצלעות הקירור). השימושים של המחשב הם: אינטרנט, צפייה בסרטונים HD, משחקים פשוטים (רוב…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by LalA09,

    אהלן , חבר'ה . רק רציתי לדעת האם ה Xigmatek Dark Knight S1283V H.D.C CPU Cooler , הוא קירור מומלץ ושקט ? . יש לי Q8200 , בקרוב לא מתוכנן OC , אבל הקירור סטוק מרעיש ונמאס לי ממנו . תודה על העזרה .

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by stingeR-,

    שימו לב לצריבת הביוס שנעשתה(מביוס מקורי של FORCE3D/ATI לביוס של MSI על מנת לקבל שליטה למהירויות שעון גבוהות יותר מהמקורי) שימו לב למהירויות בAfterBurner מכיוון שהכרטיס עוד לא נתמך במלואו על ידי GPUZ ככה שהמהירויות בAfterBurner הם המהירויות הנכונות(1020/1185) מתח יחסית נמוך, כרטיס מדהים! בסטוק/אוברקלוק בינוני הוא מאוד שקט וכמעט ולא שומעים אותו. 5850 - 3dmark06 1020/1185 1.237vgpu 5850 - 3dmark Vantage 1020/1185 1.237vgpu וקצת תמונות לשטוף את העיניים :

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by bigdady,

    איזה מאוורר מביאים כאשר קונים AMD ATHLON XP 2500 ORIGINAL BOX (כלומר מה המאוור הסטנדרטי)? המאוורר SPIRE FalconRock II AMD הוא יותר טוב מוולקנו 10 או 12, והאם הוא מספיק טוב, אם אני רוצה לעשות oc?

    • 20 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אני שוקל לקנות לוח אם חדש וראיתי אחד של גיגהבייט שמתאים לי... אני מתכנן לעשות עליו אובר קלוק אבל בדביק בפורום הזה קראתי שהיה איתצם למישהו ניסיון לא מוצלח.... אני מחפש עוד חוות דעות נוספות בבקשה בתודה בנצי אגב זה הדגם http://www.pch.co.il/docs/pd-1450339673.htm

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. רכשתי לפני שבוע מחשב עם הקרור הזה SCYTHE BIG SHURIKEN - 3 HEAT PIPES CPU COOLER התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהזיכרונות מתנגשים עם הקרור ולא ניתן לשים ולבסוף שמו לי את זה: NOCTUA NH-U12P SE2 FOR S775/S1156/S1366/AMD מה דעתכם עליו בהשווה לקודם? ודבר נוסף, לאיזה OC ניתן להגיע עם המפרט שלי? והאם בכלל כדאי לעשות עכשיו OC? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. איפה אפשר למצוא דבר כזה? מוסכים? מגרשי גרוטאות? מישהו יודע?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by RoyShefy,

    המהרתי את הכרטיס (שהוא של אטי מהחברה דרך אגב) מ270 מהירות זכרון ל330 ועשיתי בדיקות יציבות וזה יציב לגמרייי ואני לא מקבל יותר מ300 נקודות ב3DMARK2001 ולא רואה ממש הבדל בFPS...... מה עושים!??!?! מעבד 2500+ יעזור?? יש לי עכשיו 1500+ עם 512DDR333

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים