עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היי, יש לי VANTEC AEROFLOW ל-SOCKET A יש למישהו מושג איך אני מוציא אותו מהלוח?? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. לו יש תוצאה 2302 ולי יש 1900 בערך אחרי אובר קלוק מ166\166 ל 195\195 (זכרו : הזכרון הוא DDR...) איך זה הגיוני ? הכרטיס שלי אמור להיות יותר טוב משלו... בע! ??? עוד דבר : מה המשחה הטרמית הכי טובה והאם אפשר למרוח משחות טרמיות על מעבדי כרטיסי מסך ? ועוד דבר : החיישן חום שלי במעבד נדפק כנראה כי הוא מראה שהליבה נמצאת על 80 מעלות בערך.. אני חייב לקנות לוח אם חדש \ הארדקנו, או שאני יכול להשיג איזה חיישן חום ולהתקין אותו ? תודה רבה ... :-\

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by adamginz,

    אני מאוד מתלבט בין כמה זכרונות: 1. Twinmos 512mb pc3200 tmd-50b 2. Geil 512mb 3200 value 3. OCZ 512MB 3200 PREMIER SIREIS התקציב הוא 530 שקל , החנות הממולצת היא pch מכיוון שאין לי צורך בדמי משלוח. יש עוד הצעות?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. התקנתי את התוכנה SPEED FAN ולמאוורר של המארז יש מד טמפרטורה והוא מראה על 127 !!!! משהו הזוי - זה חום ברמה של תנור / שריפה זה לא הגיוני !!!! מה הבעיה ? מה צריך לעשות ? פתחתי את המארז ואין משהו קיצוני מפחד , לגעת במד טמפרטורה זה שבב שמחובר למאוורר

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. יש לי HD 5850 . שמתי לב שהתדרים כל הזמן קופצים בזמן שאני גולש באינטרנט . אני משתמש בפיירפוקס ובאקספלורר . האם זה קורה בגלל הפלאש ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. אהלן, אני מתכוון לקנות מחשב חדש אבל נתקעתי בקיר תקציבי קטן - 200~ שקל למארז + קירור למערכת של: I5 750\760 (בלי OC) 5770 4GB G.SKILL RIPJAWS GigaByte h55 - s2H ראיתי את הסירטון הבא: ושמתי לב שהחלפת קירור המעבד הורידה את טמפ' הממעבד ב-28+- מעלות בעוד שהחלפת המארז לאנטק 300 (ממארז ג'נרי) הורידה אותו ב-2.5 מעלות. האם מארז ג'נרי + מאוורר 120 מ"מ 2000 RPM יחד עם קירור טוב למעבד יהוו פתרון יותר טוב מאשר מארז כמו אנטק 200\V3 של טרמלטייק בלבד? אני נוטה לחשוב שברמת המחיר הזאת מארז ג'נרי של 100 שקל מורכב מאותם חומרים של מארז עם שם ב-200. ועוד שאלה: האם ניתן להרכיב מאוורר יעיל של מארז במקום המאוורר שנמצא על הקירור סטוק של אינטל? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Idanp,

    שדגתי את המחשב לא מזמן והחלטתי לעשות קצת oc ושמתי לב שזה קצת שונה מהמעבד הקודם שלי ( AMD )ראיתי שיש אפשרות להעלות את המכפלה או את הfsb כדי לעשות oc , איך מומלץ ? אני כרגע עובד במצב הזה ולא שמתי לב לשיפור מיוחד בביצועים (קובץ מצורף)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. מה הקירור אוויר הכי טוב שיש בלי להתחשב במחיר רק ביצועים נטו?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by eliau21071981,

    שלום לכולם רציתי לשאול כיצד ניתן לבצע OC ל HD (דיסק קשיח) יש לי לוח אם MSI NEO P35 מעבד של אינטל E6600 C2D דיסק קשיח 320 מגה 16MB של קינגסטון כרטיס מסך 8800GTS 320MB והאם יש לכם הצעות לOC גם למעבד ולכרטיס מסך ולהכול הצלחתי להגיע עם המעבד ל 3000מגהרצ 9x333 ונתתי לו 1.500 וולט האם זה טוב תיעצו לי מה לעשות ואיך להמהיר בצורה טובה יותר תודה אנשים

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. לוח אם Gigabyte GA-K8VM800M איך אלו ? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_937&products_id=4298 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_937&products_id=8249

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. מחפש קירור לI5 הכי טוב ביחס של מחיר-תועלת(250-300ש"ח). אפשר גם לחרוג קצת מהמחיר! תודה! שמעתי המלצות מצויונות על ה: Scythe’s Mugen-2 Rev. B והCooler Master’s Hyper 212 Plus מה דעתכם?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום לחברי הפורום. לאחרונה מאווררי הפליטה בNZXT Tempest שלי התחילו לזייף ועושים רעש סוני מעצבן שאני לא יכול לסבול. המדוברים הם השניים העליונים (פליטה) וזה שבחלון (גם פליטה), לכן אני צריך שלושה. שניים למעלה - 140 מ"מ וזה שבחלון 120 מ"מ. צריך את המלצתכם למאווררים השקטים ביותר. לצורך כך הקצבתי 150 ש"ח אבל אם דברים טובים באים ביוקר אשקול גם זאת. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by LastForOne,

    פירסמתי מודעה דומה בפורום מודינג אבל שם לא התייחסו לקירור אלה להרכבה עצמה... אוקיי אז כמו שאמרתי, יש לי יחידת קירור Arctic cooling Freezer 7 חדשה... ואת המאוורר של המעבד העברתי למארז... הדלת של המארז [את המאורר הרכבתי על החור העגול]: כאן ניתן לראות את גוף הקירור, הוא נמצא בדיוק מאחורי החור העגול [המאוורר שאתם רואים שם זה מאוורר אחר שקיבלתי עם המארז]: והנה תמונה של החור, ולידו המאוורר [יש לציין שאני לא משתמש בגוף קירור המתכתי!]: כרגע המאוורר מורכב על החור העגול, ככה שהוא מזרים אוויר בדיוק על הגוף קירור החדש. הבעיה היא שכמו שניתן לראות בצילום מסך הזה... המאוורר הזה לא עושה שום שינוי אם הוא דלוק או כבוי... את כל הקירור הזה אני רוצה לעשות כהכנה לאוברקלוקינג…

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by DAVIDKI19,

    אפשרי יהיה לעשות עם הלוח הזה Asus P7P55D LE (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR3 DIMM, Audio, Gigabit LAN) I5 750 2.66 קירור אני אקנה מוגן 2 עד כמה יהיה אפשר להמהיר אותו בלי שזה יזיק למעבד....

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by SilentBob,

    שלום לכם,קניתי לפני כמה ימים מחשב חדש עם המארז שבכותרת,דיפדפתי קצת בחוברת שלו וראיתי שיש אפשרות לשים מאוורר מן הצד הימני של המארז(מהצד בו יש לוח מתכת שעליו יושב הלוח אם),כאשר הוא אמור,לפי מה שהבנתי,לספק קירור נוסף למעבד מן הצד השני(הקירור ה"מרכזי" נמצא מהצד השמאלי). עכשיו,בחוברת היה כתוב משהו מוזר "FAN 8015MM",אז אני הבנתי שחסר שם סלאש (/),בין ה80 ל15,והבנתי שהמאוורר צריך להיות בקוטר 80 מילימטר ובעובי 15 מילימטר...ניסיתי לחפש מאוורר כזה ובקושי ראיתי כאלה-האם זהו הגודל שהמאוורר הזה אמור להיות? מישהו יכול להביא לי הצעה למאוורר כזה? והאם בכלל שווה ויש טעם לשים מאוורר שכזה??

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by eyal,

    בכל מעבדת מחשבים יכולים לסדר לי מפסקים שיכבו מאווררים מסוימים?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. בבקשה תעזרו לי זה דחוף לארטיק סילבר 2 יש כבר 3? איפה ניתן לקנות?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Mentally ill,

    ההתקנה הייתה דיי קלה, בהתחלה קצת התבלבלתי אבל סה טו! הטמפרטורה ירדה משמעותית! 7 מעלות הפרש! מ-ד-ה-י-ם! עכשיו נמשיך ב-OC... wish me luck

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by bennnn,

    שלום-ראשית אקדים ואומר שאין לי ניסיון עם אוברקלוק-רציתי לדעת כרגע התדר הוא 3.4 גיגהרץ, לכמה אפשר להגיע עם המפרט שלי?מבלי שיהרוס את המעבד? במנוחה כרגע הטמפ היא 40 מעלות לערך,כמה מעלות למשל ב PRIME 95 יגיע המעבד? ומה המקסימום שהוא אמור להגיע (כלומר עד דרגה שזה נחשב למסוכן) אודה לתשובות.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. אני מחפש קירור פאסיבי או לפחות שקט מאוד למעבד AMD X2 3800 AM2 65W אם זה משנה אז המארז הוא קומפיוקייס 6K60 או 6C60. הרעיון כאן הוא עלות תועלת אז לא להציע משהו שהוא הרבה מעבר למה שאני צריך... ועוד דבר- כמעט כל הגופי קירור של זלמן שראיתי לאחרונה הם עם לדים- יש אפשרות לנתק אותם? תודה מראש לכל העונים...

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by rikimaru,

    אז כמו שאתם רואים בחתימה/מפרט זה המפרט שאיתו אני מנסה לעשות OC, לוח האם ABIT מגיע עם תוכנה מיועדת ל-OC שנקראת UGURU הבעיה היא כשאני מנסה לעשות OC איתה אני בקושי ואני מדגיש את הבקושי ל-2.6 כי כל דבר אחר לא יציב מאחר והמערכת פשוט ניתקעת, אני יודע שמומלץ לעשות OC מהביוס אבל גם כאן אותם התסמינים ופה זה יותר מעצבן כי אז המערכת אפילו לא מגיע ל-POST ואני צריך לאפס את הביוס, אני יודע שאין לי זכרונות משהו אבל עד כדי כך שאפילו ל-3.5 אני לא יכול להגיע.. ד"א המעבד מגיע לטמפ' של 45-47 לפי EVERST תקין?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. לאחד המחשבים שלי יש בעיה. א. שאני מסתכל מה הטמפ' של ה-CPU הוא רושם בדר"כ טמפ' באיזור ה-90 וזה נראה לי לא נורמלי ע"פ מה שאני יודע. מה יכול לגרום לכזה דבר ומה ניתן לעשות? ב. כשאני עושה למחשב restart הוא לא מצליח להידלק לגמרי מחדש. הוא מתחיל להעלות את עצמו ומיד לפני המסך של ה-BIOS נכבה. צריך לתת לו כמה דקות ואז הוא מצליח להיטען רגיל ולהיפתח. זה יכול להיות קשור למעבד או שזו אולי בעיה אחרת שקשורה לספק כוח או משהו כזה? תודה רבה!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by DCAG,

    OC ל-Pentiume D805 מ-2.66GHZ ל-4.1GHZ (קירור מים)! והזיכרון עלה למהירות של 820MHZ. ראיתם במקרה את הכתבה הזאת? http://www.tomshardware.com/2006/05/10/dual_41_ghz_cores/

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. תראו המפרט שלי בחתימה... יש לי 1200-1300 שקל לקניית רכיבים לאוברקלוק. מהארץ ומהאתר www.compusa.com כי בן דוד שלי יהיה שם ויוכל להביא לי מה שאני רוצה. אני בטוח קונה זיכרון חדש כנראה 512mb HyperX3200 2-2-2-5 אם לא אז משהו של ocz או את הvitesta זה יעלה לי 550-600 שקל.(אל תדאגו מאיפה שאני קונה) עכשיו ההתלבטות אם לקנות מערכת קירור מים BIG WATER + ספק כח חדש כנראה טרמלטייק 410w(יד שנייה) או לקנות הארד דיסק חדש ב-400(אני צריך אחד חדש ומהיר נורמלי) וספק כח טרמלטייק 410. ב-2 האפשרויות אני מצרף כמה כבלים ואיזה תאורה.. באיזה 100-200 שקל בערך. אני מתלבט כי יש לי קירור אוויר טוב sk7+sf2 פשוט עושה רעש,ויש לי הרבה אבק בחדר ואני לא יכול כל הזמן לנקות את ההיטסינק ולמרוח ממשחות כי אין לי כ…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. העלתי את הבאס ל 200 ויש לי לוח אם של ABIT עכשיו ניכנסתי בביוס ל מקום של הזיכרון ושם אני יכול לשנות מי אופטימל לטורבו ויש הגרסיב אני צריך גם לשנות את זה ? ואם כן אז לאיזה לשנות ןלאחר שעשיתי OC המעלות של המעבד הם 38 במנוחה ובעבודה 48 זה טוב? ומה לעשות אם הזיכרון ?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים