אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בזמנו הועלה כאן עניין התוכניות שמורידות את טמפרטורת ה-CPU ע"י שמוש בפקודת HALT ב-IDLE כמו CPUIDLE וכו'. ניסיתי כמה מהן ולצערי עדיין לא מצאתי אחת שעובדת כהלכה. אבל היום קבלתי מכתב ממישהו עם הדרכה כיצד להשיג את המטרה באמצעים אחרים שאכן עבדו אצלי והורידו את הטמפרטורה בכ-10 מעלות. אז בתור שרות לציבור הנה ההוראות עם כמה הערות בסוף שכדאי לשים אליהן לב. ד"א, זה מתייחס ללוח אם שמבוסס על KT266A, לא חושב שלאחרים זה יתאים בפרטים הספציפיים אבל העיקרון כנראה נכון. First, head over to: http://www.viahardware.com/download/viatweak.shtm you need to download WPCREDIT and WPCRSET and the KT266\266A Plug. WPCREDIT is a self-extracting exe, put it in it's own folder. The KT266A Plug zip …
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Hi, everyone. Where can I find Thermalright heatsink products in Israel?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברה אני רוצה לבנות מערכת קירור מים אבל אני לא יודע איך לבנות את הבלוק אתם יכולים למצוא לי מדריכים (המדריך בתחרות המדריכים לא מצא חן בעניי ובלוח שלי אין חורים
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה דיי ברור שהספק חשמלי שעומד על כמעט 300 WATT חייב להפוך לאנרגייה כלשהי, אז כן מחשבים פולטים חום אבל כמה לעזאזל ?! מארז הP3 הישן שלי היה מברזל או משהו כזה... אולי פח עבה? לא יודע אבל הוא היה דיי קר ושנגעתי בו לא הרגשתי שום דבר מיוחד, היה תמיד דיי נעים, וזה לא שהייתה בו איזה מערכת קירור מים, היו בו רק שני מאוורים חלשים מאוד, אחד לספק ואחד למעבד... והוא גם ממש היה שקט. עכשיו עם ה (ראה מפרט) הוא כמו תנור ועוד עם 7 מאווררים בפנים (כולל ספק והכל) !!! יכול להיות שזה בגלל אלומיניום ? או אולי בגלל האוברקלוק ? אם אני שם את הפנים שלי על מארז זה בערך כמו לשים את הפנים על כביש במדבר באמצע בקיץ, ממש ממש ממש חם וזה מחמם לי פה את כל החדר ואני ממש לא אומר את זה בצחוק. אני חושב שזה בגלל…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מבצע כרגע OC ונגיד מ333X9 הרמתי ל360X9 ואני רואה שהטמפרטורה במנוחה נשארה תקינה האם יש צורך בבדיקת מאמץ? האם OCCT היא בדיקה טובה? וכמה זמן כדי להשאיר במספרים יותר גבוהים את הבידקה?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה ניתן לקנות את המוצר הזה בארץ? או לחילופין חנות ששולחת לישראל במחיר שפוי. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תנו לי בבקשה תוכנה טובה לאוברקלוקינג למעבד. אהה... ומה תורם אוברקלוקינג למסך?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת מה ההבדל בין שני מאווררים אלו Thermaltake Silent K8 Heatpipe CPU cooler לבין: Zalman 7000 Cu :s05:
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי האם הקרור במפרט הבא מספיק או שיש להוסיף עוד משהו? 949 1 כרטיס גרפי PNY Quadro FX580 512MB PCIe 319 1 מארז ללא ספק Antec Three Hundred 141 1 קרור למעבד Scythe Kama Cross 1270 1 מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 Tray או Intel Core 2 Quad Q8400 Tray 319 1 ספק כח HEC 550TE 550W 414 1 זיכרון OCZ DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 4-4-4-15 Reaper 636 2 כונן קשיח Westren Digital WD5000AAKS 3.5" 500GB SATA2 16MB סדרה כחולה 155 1 צורב LG GSA-GH22L X22 IDE DVD 435 1 לוח אם GIGABYTE GA-EP43-DS3L 150 1 הרכבת מחשב הכוללת פתרונות קרור + בדיקת מאמץ 24 שעות לכל הרכיבים 454 1 מערכת הפעלה Windows XP Home Hebrew OEM 12 פריטים 5243 סכום כולל מע``מ תודה
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי, יש לי את המעבד- TBERD (או איך שלא רושמים את זה)... ה13 מיקרון... השאלה שלי היא אזה קונפיגורצייה עדיפה למעבד הזה כדי להגיע לביצועים טובים יותר: להעלות מכפלה למקסימום אפשרי, או להעלות FSB? אם אני מעלה מכפלה אני יכול להגיע גם לX13, אבל באס במקרה כזה אני לא יכול להעלות יותר מ140. אם אני מעלה באס, אז אני יכול להגיע ל155 ומכפלה 12. בשני המקרים המערכת לא הכי יציבה בעולם (תוספת מתח של 10%... המקסימום שהלוח מאפשר לי...). יש למישהו הצעות? כרגע אני על 12.5 ו145. תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אז אני הולך למרוח חומר טרמי על המעבד שלי בתקווה שזה יוריד כמה טמפ אחר כך אני מתכוון לעשות אוברקלוק למעבד שלי AMD ATHLON 1600 מ1.4 ל1.68 הדרך הטובה היא פשוט להעלות את הFSB?? ועוד שאלה בקשר לחומר הטרמי צריך לחכות עד שהוא יתייבש? אני הולך למרוח NANOTHERM
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אנשים איך עושים OC למעבד יש איזו תוכנה או משהו כמו RivaTuner לכרטיסי מסך יש תוכנה כזאת גם לOC למעבדים? ואם כן איך קוראים לה ואם תביאו לי קישור אני ישמח
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב די חדש שהרכבתי לפני חצי שנה (בתקציב של 3500) הייתי רוצה לשמוע חוות דעת על המפרט שבניתי והכי חשוב אם כדאי או לא לעשות לו OC ואם כדאי אז איך (מדריך או ייעוץ יתקבל כמו תמיד בברכה) המפרט שלי : 9800gt gigabyte עם מאוורר של זלמן לוח אם : gigabyte EP45-DS4 s775 DDR II 800Mhz -2x1GB Kingston HyperX ספק : Hec 500TD-TF 500W 2x8cm ועוד תוספת של מאוורר a7 (משהו כזה) למעבד הטמפ' בעבודה סבירה מגיעה לי ל 51 בקיץ. מארז : Chieftec Chieftec Aegis CH-05B-B-OP אגב המחשב מגיע לביצועים טובים ביותר (לדו: קרייסיס הגדרות מקסמליות על 25 fps או assasian creed הגדרות מקס' על 40 fps ) אני אשמח לשמוע את דעתכם ותודה לכל מי שעוזר לי (גם בהודעות הקודמות)
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אנשים מה קורה אצלי הכול קריר וטוב וגם למחשב של אח שלי פנטיום 4 למי שלא יודע תראו עשיתי לאח שלי מוינג לפני שנה הוספת חלון כבלים עגולים וסידור חוטים צביעה לפני כחודש קניתי למחשב שלי ספק באטרפלי של טרמינל טיק וקיבלתי איתו פאן באס עם מאוור כזה עגול מכייון ויש לי 4 מאוורים במארז פלוס עוד 2 בספק ועוד אחד למעבד ולא היה לי מקום למאוור הזה שמתי אותו אצל אחד שלי שיקרר תגיפה 2 שלו. היום המשחב של אח שלי בדקתי תמפרטורה היתה 47 אז פתחתי תמארז סדרתי תחוטים של הפסק כוח שהיו עוד יותר מסודרים ממה שהם עכשיו וגם את של ה אידי וניקיתי את הראם מאבק ותהיטסניק של המעבד ואת כול הלוח ותגיפה 2 ניקיתי הכול עם האלכוהל ושאבתי אבק סידור חוטים חיברתי הכול וווווווווווווווווווווו הטמפרטרוה כעת 35 !!!!!!!!…
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המעבד פועל ב4.5@1.3V והטמפ' מגיעות לאיזור ה80-85 מעלות בתוכנות מאמץ וזה לא ניראה לי הגיוני אני משתמש בקירור Noctua NH-U12P SE2 שעלה לי 240 שח' המעבדים האלה ממש רותחים או שהבעיה אצלי ? איזה טמפ' אתם מקבלים ועם איזה קירור? ד"א איזה מצב עדיף עם הזכרונות ? 1600@9-9-9-24 1866@9-10-9-24
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הכוונה שלי ללוח הזה ספציפית http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu2.asp?id=7112 האם יש לו יכולות OC? התוכנה OverDrive של AMD בכלל תומכת בלוח הנ"ל? ואם כן כמה בערך אוכל לסחוב אותו עם athlon II X4 640 העיניין נורא חשוב לי ודי דחוף כי אני תקוע עכשיו בלי מחשב תודה, סמיון
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות ספק כח חדש ( לא שהTHERMALTAKE PUREPOWER 480 שלי לא מספיק - פשוט אני מעדיף ספק 24 פין ) ראיתי ספקים רבים אבל תפס את עיני ספק THERMALTAKE PUREPOWER 680 עם כל מה שאפשר לרצות ( 3 12V RAILS !!! להיות מוכן לפנטיום 7 ) אם יש למישהו חוות דעת עליו או על ספק אחר מומלץ אני אשמח לשמוע - קראתי עליו ביקורת בBJORN3D והם מרוצים ממנו מאוד שם ....
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הקירור לכרטיס מסך שלי ממש נדפק המאוורר עושה קולות מוזרים ובזמן האחרון בכלל נתקע נעצר הבאתי לו דחיפה והוא המשיך, אפילו קרה שהמחשב התכבה כי המאוורר הפסיק להסתובב עכשיו תיקנתי את זה יחסית אבל המאוורר זז לא במהירות נורמלית ועושה קולות. המעלות ב HWMONITOR GPU- 56 TMPIN0- 89 לא בטוח מה זה tmpin0 אבל בדרייבר של כ.מסך כתוב אותו מעלות כמו ה tmpin0. בכל מקרה אני צריך קירור חדש מ ivory השאלה האם זה טוב http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=7729 ל Hd5850 או ללכת על twin turbo שעולה 190ש"ח אני ממש מעדיף לחסוך אבל אם הקירור של ה 80 שקל עושה רעש ולא טוב אני מעדיף לקנות את היקר
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי את הטוניק. אתמול אני בא להתקין אותו ולא קולט מה קורה פה. אני אמור להתקין אותו בעזרת פלטת ה H אני עושה את זה ומגלה בכלל שאין לי חורים מתאימים. הנה דוגמא: [התמונה היא ללא הטוניק, אלה פשוט הH הוא באותו מקום איפה שהוא צריך להיות על הטוניק..] http://i14.tinypic.com/40e3djt.jpg והנה עוד אחת: http://i13.tinypic.com/311mnm1.jpg יש רעיונות? חוץ מהקליפ של zalman שלא מצאתי בישראל?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD AXP 2500, ושאר החלקים של המחשב מפורטים בחתימה שלי. אני ניסיתי לעשות OC למעבד, הגעתי עד למתח של 1.875 ו-193FSB. לא יכולתי לעלות FSB יותר מזה, כי הייתי מקבל מסכים כחולים או תקלות בפריים95. אז אני בטח צריך לעלות יותר מתח, אבל אם אני אעלה יותר המעבד פשוט יטוגן בצורה איטית ויישרף לי עוד חודשיים-שלוש. אז רציתי לדעת, אם "התקלה" הזאת שיש לי (כל כך הרבה מתח ורק 193FSB) היא בגלל הספק כוח הג'נרי שיש לי (350W)???? אם אני אקנה ספק 300W ART של HEC אני אוכל להגיע ל-FSB גדול יותר עם פחות מתח?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, מפרט המחשב שלי : AMD PHENOM X6 GTX 470 לוח GIGABYTE 890GPA-UD3H ספק SEASONIC 650 מארז HAF932 הייתי רוצה לדעת האם כדאי להשקיע בקירור לצ'יפסט , בבדיקה במאמץ אני מקבל טמפרטורה של 43 מעלות על הלוח אם וגוף הקירור של הצ'יפסט רותח.. בטעות נתקלתי במוצר הבא : http://www.audiovideo.co.il/scripts/prodview.asp?idproduct=252 אז יש לי כמה שאלות האם ניתן להרכיב את זה על כל לוח אם ? בלוח האם שלי יש PIPE על הצ'יפסט, אם אחליט לשים תהיה בעיה שאוריד את ה PIPE ? (הPIPE מתחבר על כמה צ'יפים על הלוח אם) האם קירור MUGEN 2 על המעבד לא יפריע לקירור הצ'יפסט ? אשמח לקבל תשובות תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. סיימתי להרכיב את המחשב שלי סוף סוף ועכשיו אני רוצה מכם בבקשה חוות דעת. יש לי מעבד Intel Core 2 Quad Q9450 שהרכבתי עליו קירור של Zalman CNPS9300 AT. אני רוצה בבקשה לדעת האם הטמפרטורה של המעבד שלי תקינה כאשר הוא בעומס של 100%. תודה לכולם.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שמעו חברה אני צבעתי את המארז שלי בשחור יצא פשוט משהו משהו לא צריך לשייף כלום צריך רק שלוחות האלומינים והפלסטיק יהיה נקי בלי שום ליכלוך עליו ליצבוע שכבה ראשונה בעדינות בלי שום נזילות ואחרי עשר דקות אפשר כבר את השניה אני לא יודע מה בקשר ל מספר השיכבות כי אני שי צבעתי בשחור אז זה כיסה לי ישר את הלבן ומי שרוצה ליצבוע בצבע בהיר יותר יצטרך יותר שיכבות. אבל על הפלסטיק לא יורת מ 3 שיכבות כי אז כבר שיכבת הצבע עבה והצבע מיתפרק או נישרט בקלות!!!


