עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הBT הלך לעולמו כמשו אמרתי. עכשיו אין לי אחריות כי דוגרי קניתי אותו בקומבינה אחת גדולה. אז אין לי איך להחליפו. עכשיו מה שהלך לעולם זה לא המאוורר, שאותו הייתי מחליף אלה 2 HEATPIPים... אל תשאלו איך(כי אני גם לא יודע לא הייתי מספר ימים בבית) אבל שחזרתי הבייתה המחשב היה מכובה והקירור היה שבור. עכשיו שאלה שלי היא האם לקנות עוד אחד BT, שהיו לי איתו המון בעיות בהתקנה ונאלצתי לחפף(זה למה הוא נשבר עם הזמן לדעתי) או לקנות את הSchyte Ninja שאני יודע שלא יהיו לי איתו בעיות כי חבר שלי קנה כזה והוא התקין תוך 10 דקות. התושבת היא 478, המעבד הוא 2.4 שעבר OC ל3.0... תודה מראש

    • 25 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. לשים קתודה קרה במסך שזה יאיר מהחריצים... יכול להיות ממש מגניב.... יש לי מסך 19 ככה שזה יהיה ממש יפה... אני רוצה לדעת אם זה אפשרי וכדאי...

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by redersh,

    איזה יותר טוב מבחינת קירור ושקט 7900GS

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Animor,

    המארז שלי חם מדי וישנם שני דברים שאני מתכנן לעשות: 1. החלפת המאווררים שהגיעו עם המארז שלי (CM 690) למאווררים חזקים יותר. יש למישהו המלצה על מאוורר טוב ושקט 120 מ"מ? 2. סידור כבלים (בעקבות תמונות של סמיון שעוררו בי התפעלות). עד כמה זה באמת משפיע (במעלות)?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by shil_o,

    שלום יש לי לוח אם מדגם P7N SLI PLATINUM עכשיו נכנסתי לתפריט של הCELL MENU ועשיתי שינוים לתדר של המעבד(OC) עכשיו מתי שהדלקתי את המחשב אז הוא כותב לי את התדר של המעבד כפי ששינתי אותו אבל מתי שנכנסתי למערכת הפעלה ובדקתי עם כמה תוכנות אז התדר של המעבד נשאר כמו שהיה בהתחלה למרות שבביוס זה לא כך מה אני עושה ואם זה דפק בלוח אם אז יחלופו לי את זה במסגרת האחריות? בתקווה לתשובה בקרוב בתודה מראש

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Or ei,

    למה אף אחד לא חשב לעשות מזגן קטן למחשב?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by ariel-ro,

    שלום הגיע זמן לעשות קצת OC למעבד המתיישן שלי. קראתי את המדריך באתר, ועשיתי מה שצריך רק יש לי בעיה אחת עם התדר HT הזה, הוא תוקע אותי בOC הוא מגיע ל1100MHZ ולפי המדריך זה מה שתוקע אותי המפרט מופיע בצד, אשמח לעזרה איך אני מוריד את המכפלה שלו. תודה אריאל ***אני לא מבין כלום בOC אז מצטער אם יהיו שאלות מפגרות ***

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by DuduMan,

    מישהו יכול להביא לי מדריך אוברקלוק ללוח אם P4C800-E DeluXe? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by mekaya,

    ההארד דיסק שלי מתחמם ממש מהר ויותר מידי באיזור של ההארד דיסק אין כל כך אוורור אם בכלל... השאלה שלי מה עדיף... לשים מאורר קדמי שיכניס אוויר קר בדיוק לכיוון ההארד דיסק (חלק מהמארז) או לשים את הערכה של השני מאווררים שמרכיבים על ההארד דיסק ?! תודה רבה על העזרה

  10. Started by vivo18,

    יש לי כרטיס GF5700LE אני צריך עזרה להוציא ממנו את המקסימום שאפשאר לא כול הכבוד לכם נלחץ לי ENTER ואתם קופצים.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by made in zauglom,

    כמו ש פורסם במדריך השני לאובר שיש תוכנה לעשות אובר לכריט המסך מה שאני שואל יש אולי תוכנה לעשות למעבד כי יש לי גם המעבד וגם הלוח אם אינטל אז אני אל יכול דרך הביוס או גמפרים בלוח אם אם יש תגדיו לי ואם אפשר לינק

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. FARCRY על 1600 הגדרות MEDIUM לא זז לי משהו ... כרגע הכרטיס אצלי על 700 ליבה זכרון 1000 כמה שאלות : הגברת הזכרון (לא הליבה CORE) בכלל עושה משהו ? עם VMODE לכמה אפשר להגיע מ700 ? והאם זה שווה את ההתעסקות \ יורגש הבדל בפועל בעין במשחק ? כרגע במשחק המעלות על 80 - לכמה יעלו באיזור ה 800 לאחר הVMODE ? שאלה נוספת אני עם 8.11 - איך אני קובע שבמאמץ הכרטיס יפעל על 60 ולא 20 אחוז כמו שאני שם לב שהקאטאליסט עושה ? (במשחק למשל) ? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Alroit,

    שלום האם הזיכרון הזה: 6Gb Kit (2GX3) CMX6GX3M3C1600C7 CL-7-8-7-20 GT של CROSAIR האם הם טובים? יחסי למחיר שלהם או יש משהו יותר טוב עבור OC תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. אני אולי קונה את הקירור הבא ל p4 : AX-478 EXTREME ואני לא אוהב רעש ויהיה לי את המארז של אנמרקס ( מה שיש בפנדה) ואני רוצה לדעת אם המאורר יהיה רועש מאוד ? דרגו לפי : נסבל , בלתי נסבל , רועש מאוד ובסדר .

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by no nick,

    שלום, אני עומד בפני ביצוע OC לCPU. מה ההגדרה של "יציב" לאיזה טמפרטורות ומתחים(יש עוד פרמטרים) הוא צריך להגיע? המעבד הוא AMD 64 3200+

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. נכנסתי סתם לבדוק משהו בביוס טוב לא ידעתי שאפשר בכלל לבצע פה אוברקלוק ראיתי כמה אופציות והתחלתי לשחק טוב שיניתי את המהירות של הAXP1700 שלי והזיכרון ל140x38 ושמרתי קיבלתי המהרה ל1800 והיה שינוי של וולט אחד במתח של המעבד עלה לי...הווינדוס כמו שאתם רואים עולה בסדר גמור הטמפרטורות כמו מקודם...במעבד בעבודה 38...יש לי מארז מאוורר מאוד בכל מקרה הזיכרון לא נתקע אבל זה DDR PC2100 זול ביותר...אתם חושבים שעם אני יקח PC2100 איכותי מאוד עם קירור פאסיבי וקירור עוד יותר מאסיבי למעבד אני יגיע ליותר?!

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. חשוב לי רק לדעת האם המשך הOC יתן תוצאה מורגשת או שלא יהיה אפקט? בנוסף המערכת צריכה לתפקד 24/7. טמפ במאמץ 57 מעלות בREAL TEMP יציב אחרי 3 שעות OCCT שימו לב שהזכרונות עם התזמונים המקוריים ב857 איך אתם ממליצים להמשיך? פשוט להעלות תדר ומתח או שיש מעבר לזה? מפרט בצד [attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by SpazaM,

    יש לי את המארז antec 300 i5-2500 . radeon 6870 אני לא זוכר בדיוק איזה קירור יש על המעבד. המארז כמובן מגיע עם 2 מאווררים אבל שניהם מוציאים אוויר החוצה http://img207.imageshack.us/img207/1259/img0463dq.jpg אני חושב להוסיף עוד מאווררים , יש לי מקום ל2 מקדימה ו1 בצד (בעיקרון הטמפרטורות נמוכות , המאווררים הם בשביל היופי יותר עם לד כחול או משהו) אז אני שואל איך למקם את המאווררים בכדי לא להרוס את הסירקולציה , שלא כל כך נראה לי שיש פה כי שניהם מוציאים אוויר החוצה .

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אני רוצה למצוא את המשחה הזאתי (MX1) באתרים ואני לא רואה כלום אני מחפש אולי זה הקיצור שלה אני לא יודע אבל לא מוצא ורציתי לשאול אם היא יותר טובה מה Arctic silver 5 ??? תודה מראש ..

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by sticKMaN,

    ערב טוב, אתמול המחשב שלי חזר מהמעבדה עם חומרה חדשה, אני מעוניין לבצע OC אבל אין לי את האפשרות לעלות את הFSB הינה תמונות מהBIOS: http://img13.imageshack.us/i/dsc00499jw.jpg/ http://img819.imageshack.us/i/dsc00496cj.jpg/ http://img809.imageshack.us/i/dsc00497y.jpg/ http://img819.imageshack.us/i/dsc00498n.jpg/ מפרט: AMD Sempron 140 - AMD Athlon Dual-Core 4400e (פתחתי ליבה נוספת למעבד) Gigabyte M68MT-D3 (Rev 2.3) 2GB Ram Kingston DDR3 GeForce 9500GT ניסיתי כבר לעשות עדכון ביוס, לא עובד. עצות...

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by ben007,

    Thermalright SP-94 with Enermax 92m"m Fan האם זה הקירור הכי משתלם לפנטיום 4? ואם אתם יכולים להגיד לי כמה זה עולה ( אם לינק לחנות - תבורכו ) ואם יש עוד מומלצים ( רק לפנטיום 4 ) תודה מראש 8)

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by barak0075,

    שלום , יש לי כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE9600GT... המחשב שלי בן 4...לפני שנה בערך הבחנתי בבעיה מוזרה במשחקי מחשב...הFPS שלי צונח לרמות של 10FPS באמצע שאני משחק וחוזר אחרי 5 דקות למצב רגיל ואז אחרי דקה שוב פעם ל10FPS...זה קורה בכל משחק GTA...PAYDAY...FIFA13...CS:GO... הורדתי GPU-Z והטמפרטורה של הכרטיס מסך שלי מגיעה ל90 כאשר אני סתם במחשב כמו בפייסבוק..ובמשחקים היא מגיעה ל150-200.....זה מוזר מאוד...אני חושב שזוהי הבעיה שגורמת לFPS במשחקים לצנוח ככה...איך אפשר לתקן בעיה זו...קראתי על זה שצריך למרוח איזשהו חומר על הכרטיס מסך...יש לי מאוורר בנוי שם אבל כנראה שהוא לא עוזר... רעיונו עריכה: הוספתי תמונות..זאת לפני שאני נכנס למשחק: וזאת שאני משחק במשחק בידיוק 2 דקות.: …

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. Started by StarMo,

    אם אני רק מעלה FSB ולא עושה שום שינוי פיזי למעבד (פותח מכפלה, VMOD, וכו'..) האחריות מתבטלת? כי אחרי הכל, זאת פונקציה לגיטימית של הביוס.. למה שזה יבטל את האחריות?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by MiniMizer,

    סוף סוף הצלחתי להתקין את ההארדקנו מבלי לשרוף/לקצר את המעבד ;D בעזרת חתיכה של סלוטייפ הדבקתי את החיישן שלו על צדו העליון של המעבד, כך שקצהו נוגע בליבת המעבד. הכל פועל והכל פועל בסדר. כאן מתעוררת הבעיה, למי להאמין? MBM (שלוקחת את המידע מהחיישן שנמצא מתחת למעבד, החיישן המובנה בלוח) מראה טמפרטורה של 51 מעלות צלסיוס. הארדקנו (שלוקח את המידע מהחיישן הנמצא מעל המעבד וקצהו נוגע בליבה) מראה טמפרטורה של 45 מעלות צלסיוס. השאלה היא למי להאמין? אני מודע לעובדה שהחיישן שנמצא מתחת למעבד לא נוגע ישירות בליבה והמדידה שלו לא הכי מדויקת בעולם, אבל מצד שני, גם החיישן של ההארדקנו לא נוגע כולו בליבה אלא רק הקצה שלו. עכשיו הטמפרטורה נעה בין 44.0 לבין 44.9, מבלי לעבור את הגבולות, וטמפרטורת גוף …

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by simla101,

    למישו יש מושג כמה זרם עובר בלד אולטרא ברייט אדום?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים