עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היי, המפרט בחתימה. אני מחפש קירור שקט עוד יותר למעבד שלי. אני כרגע עובד עם Vantec c7040. הוא היה שקט, אבל עכשיו הוא התחיל לעשות קולות רמים של גריסה. אני לא רוצה לקרוע את הכיס וגם לא לשבור שיאי OC חדשים. הכי חשוב לי הוא ש-ק-ט, ואחריו יכולת קירור (בגלל ה- OC שהמעבד נמצא בו ) נעזרתי המון בסטיקי עם טבלת ההשוואה בין כל כל גופי הקירור (וגם קראתי ביקורות ברשת), והגעתי להחלטה לקנות AeroCool EXTREME Cpu Cooler שיש בחנות הדובים ב- 110 ש"ח, אבל אני מעמיד את ההחלטה לפניכם לייעוץ והכוונה לפני הקנייה עצמה. אנא חוות דעתכם. האם פיספסתי משהו, או שאני יכול להמשיך עם תהליך הקנייה ? הנה קישור: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_1326&products_id=7760 תודה HF

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by ElemenTal,

    אני מזמן לא התעסקתי בכל הנושא הזה אז אני כבר לא זוכר מה יותר טוב מה פחות... ומאז גם בטח יצאו עוד מוצרים שאולי יותר טובים קיצר אני צריך קירור לכרטיס מסך (8800GTS) שזה מאז פעם אחרונה שראיתי לא נריאה לי שמשהו התשנה, ה Arctic Cooling Accelero S1 ניראה לי הבחירה הכי טובה בתוספת מאוורר, השאלה הכי רק איזה מאוורר - ראיתי סרטונים וזה לא מובן אם זה 80MM או 120MM כי לפי מה שזכור לי מפעם ה120 לא יושב עליו לא טוב יענו יותר גדול מהגוף עצמו... אז זה 80 או 120 ? ועוד שאלה - אני צריך המצלמה למאוורר 120 בלי לד הכי טוב מבחינת יחס ביצועים ורעש (ולא ביצועים מטורפים אבל רעש כמו טרקטור) אני יודע של - Scythe יש מאוורים מצוינים וכמה שעכשיו ראיתי דווקה ניראים גם סבבה מבחינת מחיר. אבל בטח יש כאלה ש…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Elite_Sniper,

    נכנסתי לסטיקים וקראתי כמה מדריכים וסך הכול הבנתי שאני צריך לפני הכול לעשות שיפוץ פנימי של החלקים במחשב לסירקולציה טובה יותר פלוס לקנות קירור נוסף למארז(ולמעבד אני חושב גם) ולכרטיס מסך. הטמפרוטורות של המחשב במאמץ(אחרי חצי שעה בערך בקרייסיס, ואחרי זה גם הפעלתי גם את S&M לכמה דקות והיו בערך אותן תוצאות למעבד) לפי everest הן: http://img156.imageshack.us/img156/6255/temperature2ul4.jpg שמתי לב שהמעבד עובר את ה65 מעלות (הגיע גם ל71 בS&M) ובסטיקי היה רשום שהטמפרטורה המומלצת היא 65 מעלות לפנטיום D המתיישן שלי. אני צריך המלצות לקירור למחשב עד 250-300 כולל הכול(משחה טרמית אם צריך, קירור לכרטיס מסך, מארז, מעבד וכו). אני רוצה קירור די שקט(אני לא מתכנן אוברקלוק רצחני). מפרט בצ…

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. הכרטיס שלי מגיע אופן קבוע ( במשך חודשים...) תוך כמה דקות ל-69 מעלות C ונשאר כך כל זמן פעילות המחשב, בשעה שכל יתר רכיבי המחשב לא עוברים את ה-40 המעלות מקסימום. האם מידת חום כזו עבור כרטיס NVIDIA GeForce 8400GS תקינה או לא ? עלי לציין, כי מעל פני השטי לא מורגשת שום בעיה בתיפקודו.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Guarding angel,

    חג שמח לכולם אין לי שום שמץ של מושג בC@ למעבדים חפשתי ולא מצאתי איך אני בעצם עושה C@ למעבד מאיפה מתחילים לאיפה הולכים מה רושמים ממש כלום... נכנסתי לאופציה הזאת ולא הצלחתי לשנות דבר כאילו זה נעול או משו כזה CPU PnP Setup ובכלל מישהו יכול להכין מדריך למשתמש מתחיל בC@? בתודה מראש G.A.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום! אני רוצה להתחיל לעשות אוברקלוק למעבד שלי (המפרט בחתימה) ואני לא יודע עד כמה להעלות ומתי להפסיק?ואיך לקבע את המתח? טוה זה מה שהגעתי כרגע אבל המעלות הם 38 מעלות ואני עוד שמתי מאורר של החדר(יש להתחשב שאני גר באילת) *עריכה* וואי אני לא מאמין קיבלתי 73 ב- 3DMARK03 ירדו לי התוצאות באיזה 70 נקודות וגם ראיתי שזה לא כל כך יציב המספרים מתחילים להתחבר והכל ניהיה מבולגן וב-PCMARK04 בכלל לא קיבלתי תוצאה זה הראה לי רק 2 מבחנים מתוך 10 ובקטע שהקוביות נופלות כזה הקוביות כאלה יבהבהו ולא ראו כל כך טוב מוזר ממש נראה לי אוברקלוק מוריד את הביצועים למרות שזה לא אבל אצלי זה מוריד טוה מה לעשות אני נראה לי מחזיר הכל לאיך שזה היה בקשה תענו לי [attachment deleted by admin]

    • 25 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by gofunky,

    אני הייתי רוצה לדעת כיצד אני יכול לעשות המהרה במערכת : intel dx58so i7core930', memory 4X2GB, GTS250 1024GB (ספק 700W) העבודה על המחשב היא ברובה על rendering כבדים יש לי כרגע שתי תוכנות, speedfan ואת התוכנה של אינטל -Intel desktop control center בשתיהן ניתן לעשות המהרה כמעט בכל החומרה. הבעיה שאין לי מושג לאילו ערכים אני צריך לשנות. עזרה בבקשה, למבינים באמת...[br]פורסם בתאריך: 4.08.2010 בשעה 00:13:26 הזכרונות אגב,2GB DDR3 '1066.64Mhz Kingston

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. הי לכולם, לאחר החסרת פעימה לאחר הודעה כאן בפורום ולאחר שראיתי שהסוניק טאוור באמת ירד מהאתר של KSP ( כל זה לאחר שכבר בצעתי הזמנה ושילמתי מראש עבורו ) קבלתי היום כנראה את החתיכה האחרונה שאלה קצרה ביחוד לאלו שכבר התקינו אותו על AMD סוקט 939 ( K8 ),צריך או לא צריך להסיר את התושבת הפלסטיק שבאה על הלוח ( Abit AN8 Ultra ) ? פשוט בהוראות התקנה שקיבלתי איתו צירפו לי עוד דף הוראות מצולם גם על התקנה אלטרנטיבית ל K8 ושם אם אנני טועה לא מפורקת התושבת המקורית של המעבד, שוב איכות הצילום על הפנים אז אודה גם לעזרתכם.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by mokisho,

    יש לי את הקירור הנ"ל לזיכרונות http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14549 עכשיו יש לי גם את הזלמן 9700 בשביל המעבד האם יש מצב ששני הקירורים הללו לא מתאימים לעבודה משוטפת הרי הקירור של הזלמן שואב אויר גם מאיזור הזיכרונות מה אתם ממליצים לעשות ?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by tempuser,

    שלום, אני מעוניין להחליף את הקרור (הרועש מאד) שיש לי בכרטיס למשהו שקט. ראיתי שיש את ZALMAN VF700 ובאתר שלהם כתוב שX1600 נתמכים. האם זה אומר שכל כרטיס עם הצ'יפסט הזה נתמך או שצריך לבדוק את זה ספיציפית עם הכרטיס שלי ? יש המלצות אחרות על מאווררים? אני מחפש משהו שקט בטווח של עד 200 שקל. לא כל כך אכפת לי מOC. ואגב סתם אזהרה: לכרטיס הזה של ASUS יש מאוורר מהגהנום - הרעש שלו יותר חזק מכל יתר המאוורים במחשב.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Murmur,

    שלום, אני מנסה להרביץ OC בינוני פלוס לצרכי שימוש ארוך טווח ל-E6500 של אינטל. הלוח שלי הוא Gigabyte P35-DS3L שעשה עבודה יפה ב-OC עם ה- E2160 שהיה קודם. זכרונות 800 MHZ ספק Antec Neo 430 קירור Thermaltake Max Orb בינתיים העליתי באס ל-300 ושמתי מחלק זכרון 2.5 (ככה שהזכרון עובד ב-750 מה"צ) - עם המכפיל X11 אני מגיע לתדר עבודה של 3300 MHZ. השארתי את המתחים באוטומט ובעומס (עם ORTHOS) המעבד מגיע לטמפ' של 66-67 מעלות, במתח 1.385V (אוטומט בביוס, כאמור). האם אפשר להעלות תדר ולהוריד טמפרטורה עם מתחים גבוהים יותר למעבד? קראתי אפשהו שלא מומלץ לליבות 45nm לעלות ל- 1.4V אולי להוריד את המכפלה ולהעלות תדר יעזור? אנא עזרתכם, תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by ElroyD,

    תקציב: 150-200 גודל: Bottom 2x120mmSide 1x140mmTop 2x200mm/ 140mm or 3x120mmInterior 1x120mm/140mm עם או בלי לדים: אופציונלי לא חובה האם יש חשיבות לשקט: 8 איזור מגורים ו/או חנות מועדפת: ראש העין מאוורר לבקשת חוות דעת: אין הערות נוספות: שיהיה שקט, יקרר בצורה מעולה כי המחשב שהולך להיות בפנים יקר מאוד

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. שלום לכולם, יש ברשותי כ1500 שקל להשקיע במחשב. אני עוד מעט אתאר את המפרט, אולי תמליצו לי לחכות ולהשקיע במשהו אחר. המחשב שלי רץ 24 שעות 7 ימים בשבוע ללא הפסקה, ואני צריך שהוא ירוץ בלילה. קניתי קירור פאסיבי לכרטיס מסך לא מזמן, וקירור אחר של Arctic Cooling למעבד (Q6660) בשביל להוריד את הרעש. אבל הרעש עדיין מפריע לי בלילה. האם יש דרך לחסל לגמרי את הרעש שהמחשב מייצר?(חוץ מתפקוד של כונן קשיח כמובן) כולל ספק הכוח? אני רואה שיש מערכות קירור מים עם מאוורר, ואז אני כבר לא רואה את היתרון שלהם חוץ מקירור יותר טוב - שבעצם לא מעניין אותי (OC לא קריטי). אני אשמח אם תוכלו להגיד לי אם יש קירור מים גם למעבד לכרטיס מסך ולספק כוח, ולהמליץ לי על מפרט. ובכלל, האם שווה לי לקנות מארז יותר טוב קו…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by ferrari,

    המעבד שלי הוא ב 45 מעלות במנוחה.. לא ניתקלתי איתו בבעיות יציבות כלשהן, והמחשב פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.. כלומר עובד כל הזמן. האם זה בסדר? פשוט לפי תגובות בפורום אני רואה אנשים ש40 מעולת במנוחה נחשב גבוה אצלם. ואצלי זה 45, יש לי 2 מאווררי 80 מ"מ שמכניסים אויר מהפאנל הקדמי, ו1 שמוציא מאחורה, (איפה שמחברים את כל הכבלים), פלוס מאוורר בספק כח, ועוד מאורר שלא נמצא בתוך הספק אבל מחובר אליו, ומכניס אויר מהמארז לתוך הספק. טמפ, הציפסט 39, והטמפ, במארז 36, ההארד דיסק על 24 במנוחה. הכבלים מסודרים בתוך המארז., המארז הוא של TASK אמנם, אבל לא נראה לי שזה קשור לחום. אולי הקשר הוא הכרטיס מסך... הוא די חם.. (ATI R9500PRO) והוא קרוב לצ'יפסט ולמעבד, ומעליהם הספק... אז האיזור הזה ב…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by gigabot,

    לא האמנתי כי המעבד שלי אינטל, וזה זבל לבנצ', אנלא מאמין!! [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by ofir38,

    מחפש את הקירור הכי משתלם מבחינת הקירור שלו.. שיהיה בטחוני.. ושלא יהיו מקרי נפילה כמו שראיתי פה עם איזה בחור שנפל לו הINFINITY .. והעיקר שייתן ביצועים חזקים ,יוריד הרבה את טמפ' המעבד ואת כל זה יעשה בשקט מירבי.

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. טוב אז הייתי בחופש בתיאלנד וחשבתי שאם נמצא שם מציאות אז נביא,הגעתי לבנקוק ושם הפנו אותו ל"פנטיפ פלאזה" שזה קניון ענק של 5 (!) קומות רק של מוצרי/חלקי מחשב ושאר ירקות. אז לכסות את הקניון היה די קשה ובעודי משוטט שם ראיתי הפתעה: GEIL ONE TCCD 1 GB ב-10900 באט תיאלנדי שבשקלים זה יוצא 1090 ש"ח כן זה לא טעות 1090 ש"ח במקום 2200 שמוכרים אותו בארץ ...מהר מאוד קניתי אותו מה עוד שאת דגם ה BH5 של ה- GEIL מכרו ב 8400 באט שזה 840 ש"ח במקום 1540 שנמכרים ה BH5 בארץ הקודש... עוד הצטרפו לרשימת הקניות שלי 2 74GB רפטורים שעלו ביחד 1600 ש"ח במקום כמעט 2000 ש"ח שהם עולים בארץ. את המכס עברתי ללא בעיות הגעתי הביתה והתחלתי לבדוק... 300 בתזמונים של 2.5-3-3-6 T1 עבדו נהדר והנה התוצאות …

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. האם יש קרור שקט , נוזלי שנותן שקט יותר טוב מ- Corsair iCUE H150i RGB PRO XT Liquid האם הקרור הזה יכול להיכנס למעלה במארז Obsidian Series™ 750D Airflow Edition בתמונה רואים שיש למעלה 3 כוננים לדיסקים זה מונע התקנה קולר 360 מ"מ ?

  19. Started by yanir,

    שלום. יש לי מעבד 386 דגם am386dx - 40 של איי אם די... ולוח אם כנראה של AMI אני יוכל לעשות לו אוברקלוק? כרגע אני חושב שהוא ב40 מה"צ, הייתי רוצה להגיע ל60 עם קירור מתאים כמובן (כרגע יש מאורר אחד במארז ואין על המעבד היטסינק) אפשרי?! תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. OK הנה הדלת שאני רוצה לעשות לה חלון כמה שאלות. 1.מאיפה אני קונה פרספקס? 2.שאני קונה, אפשר בצורות או רק מרובע? 3.קל לקדוח בפרספקס? אם אני כבר בנושא, יש לכם רעיונות איזה שהוא מודינג לזה?

  21. הנה הפרטים !! הביוס משונה אני לא יודע לאן ללכת בו לעלות מתח לעלות באס FSB מצאתי רק איך לשנות תיזמונים !! ביוס בצבע אפור !! זה של חבר שלי לי יש בלוח של גיגה ביט ביוס אחר בגלל זה אני לא יודע לאן ללכת ואם יש לזה קיצור דרך כמו אצלייי שנפתחים עוד אפשריות הלוח של MSI [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. התקינו לי שלשום את TtBigTyphoon ומאז המחשב עושה בעיות. בעיות איטיות קפיאות וכו'. המעבד AMD Athlon 64 3000 Vience המחשב לי במאמץ והשימוש שזה מראה לי שהוא משתמש הוא 60+ איך אני בודק את הטמפ' שלו , יש לי את SppedFan אם יותר עריף Everest אפשר קישור? אם הקירור לא הותקן כמו שצריך מה אנ יצ ריך לעשות? תודה

    • 27 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אוקיי אז ככה אני וחבר מתכננים לבנות מערכת קירור גז, הוא משיג קומפרסור ורדיאטור, מה עוד צריך כדי לבנות מערכת מושלמת? פרספקס כדי לבנות את הקופסא, מד טמפ', חומר בידוד , את הבלוק איך בונים? בקיצור אני צריך את עזרתכם אנשים, יעזור גם מאיפה משיגים כל דבר וכמה עולה... תודה רבה ;D

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by nahum8,

    ללא שום בעיה...סתם ישר שמתי FSP על 350..יכול להיות אני יכול עוד להעלות! אבל אני מפחד קצת על הזכרונות שיישרפו. שמתם לב שהזכרונות עובדים חופשי! על 875MHZ המפרט: E6300 945P-S3 KINGSTON 512*2 [DC] 667MHZ 250G WD SATA II http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=162392 יכול להיות מאוחר יותר אני אעלה את הFSB ..רק תמליצו ותנו עצה מה לעשות?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by EL-DiABLo,

    אז הנה האוברקלוק הראשון שלי מ2.66 ל 3.00 ללא אמצעי קירור נוספים. הלוח של [glow=red,2,300]MSI (6743) 865MG2[/glow] ,העלתי את האפ אס בי מ133 ל150 המכפלה היא של 20. טמפרטורה במנוחה:32 במאמץ:43 מתח 1.5 (אני לא יודע אם כדאי לשנות כי זה היה ככה) מממ זהו אני חושב.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים