עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by shimon956,

    אז כככה אני לומד כול פעם דברים חדשים על oc וכמו לכול אחד יש לי טיפה פחד לא להרוס משהו בזמן שאני עושה oc וגם היתי צריך מישהו שיעזור לי בבעיות ורב תודות לאלמוג אבל החלתתי לעשות בסופו של דבר אז קבלו מפרט +תוצאות מפרט: מעבד amd 2600 mobile זיכרון מושקין 3200 הגירסה הכחולה לוח של גיגה בייט 7N400-L1 דווקה סבבבה של לוח גוף קירור של tt וולקנו 11+ זהווו הנה תוצאות תוצאות: אז ככככה עכשיו אני נמצא על 200*11.5 מעלות 53 במנוחה ו54 55 בעבודה לי נראה שהסנסור שלי דפוק או משהו כזה אולי ממישהו יסביר לי איך זה יכול לקרות? כי יש לי משחה טרמית מעולה ומארז מאורר בצורה לא מוגזמת אבל מאוורר מתח של המעבד אני על 1.65 אז פה עצרתי כי למה להמשיך עוד מה אני יעשה יעלה עוד באס או מכפל…

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. במנוחה 42 במאמץ 70 קירןר סטוק. המחשב ניתקע לכמה שניות במסך שחור שלפעמים אני רואה את העכבר או הSTART של הWINDOWS במשחקים הכל בסדר (אחרי שביטלתי את הטורבו בוסט כי הוא ציפצף לי)

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Guarding angel,

    דעתכם? http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=250213 ללא העלאת וולטים קירור סטוק מצב IDLE [attachment deleted by admin]

  4. יש לי מארז FRACTAL R3 שאני מנסה לשמור על השקט שלו + לשפר את הקירור. היום הוספתי Noctua NF-P14 FLX לתחתית המארז, מה שיוצר אצלי מצב של 2 מאווררים מקבימה מכניסים אוויר, בתחתית מכניס אוויר ואחורי מוציא אוויר. זה הוריד לי את הטמפרטורות בזמן מאמץ בעיקר בערך ב10 מעלות. בזמן שהוספתי את המאוורר שמתי לב למשהו מוזר, חיברתי אותו לחיבור FAN 4 בלוח אם, שם הוא עבד יחסית לאט ולא אפקטיבי, אז החלפתי אותו לFAN 3 שבו הוא משתמש בכל היכולת שלו. בנוסף ראיתי שכל המאווררים שלי כנראה מקושרים לבקר מאוררים שבא עם המארז ואני לא יודע באיזו מהירות הם עובדים ואם הם משתמשים בכל היכולת שלהם כדי לשפר את זרימת האוויר. בנוסף לזה ראיתי שהמאוורר של המעבד מחובר לFAN 2 ולא לCPU FAN בלוח אם, האם זה משפיע או יכו…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by hananr,

    היי להלן המפרט של המחשב שלי. הוא משמש אותי HTPC ולמשחקים. מעוניין לקבל מדריך מפורט איך ניתן להגיע לאוברקלוק של 4000MHZ . מפרט המחשב: CPU Manufacturer Intel Family Intel® Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz Architecture 64-bit Internal Clock 3.0 GHz Internal Clock Maximum 3.0 GHz Display device Description ATI Radeon HD 3850 Series Manufacturer ATI Technologies Inc. Total Local Video Memory 516 MB Total Local Texture Memory 516 MB Memory Info 4 GB Mainboard info Supported Slot Types PCI, PCI Express Manufacturer Biostar Group Model TP35D2-A7 [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by itayab,

    קניתי השבוע שעבר מחדש חדש, אינטל CORE2DUO E6400, לוח אם של אסוס P5B. לפני שהתקנתי את הדרייברים של הלוח אם, הטמפ' בתוכנה SPEED FAN הייתה נורמלית.. כשהתקנתי את הדרייברים, אז הטמפ' בתוכנה הזאת וגם בתוכנה שבאה עם הלוח אם ASUS AI SUITE, מראות על : CPU TEMP: 84 מעלות, ועולה ויורד מדי פעם במעלה אחת. קראתי כאן בפורום שמומלץ לבדוק עם התוכנה INTEL thermal analysis tool, ושם התוכנה מראה: CPU 0 - 25/45 מעלות CPU 1 - 28/27 מעלות מה נכון? אם הטמפ' של המעבד באמת 84 מעלות, הוא במצב קטסטרופלי.. אשמח לעזרה!

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. בסטיקיז לא מצאתי בכלל שום הדרכה בסיסית ל OC, אשמח אם תפנו אותי להדרכה כזו באופן כללי. ובאופן ספציפי לגבי Gigabyte. כמו כן, מה הכלי המומלץ בוינדוס שנותן חיווי על ה OC הקיים, תדר עבודה של מעבד תכלס (ולא כזה שלוקח את התדר כאינפורמציה מהמעבד - אלא שממש מודד אותו) תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. <נושא>.

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by TeaTime,

    יש לי ספק חלש ואני לא רוצה להעמיס עליו איזה קירור פסיבי יעזור לקרור?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. שלום. אני מנסה ללמוד מעט את המקצוע (: באתר ויקיפידה, נרשם שהמתח המקסימלי עבור המעבד שלי (Phenom II X4 840) הוא 1.4V. הנה: השאלה שלי היא האם זהו הערך המסקימלי אליו אני רשאי להגיע (ז"א - זהו המקסימום שהמעבד יכול לקבל). השאלה שלי מגיעה מכך שבאתר הבא (http://www.overclockers.com/Phenom-X4-840-Review) שמתי לב שהכותב העלה את המתח ל 1.572V. (בעוד שערך ברירת המחדל - "stock" - הוא 1.296V) הנה תמונה מהאתר:

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. ואני שואל על מיקום מומלץ מדוייק ל : 1. הארדיסק , SSD - עליו או מתחתיו .... מגע ישיר ? 2. זיכרון - בהתחשב שהזיכרון עטוף בסוג של קירור זיכרון ... ללא מאווררים. 3. האם בכלל דרוש לשים ללוח אם ומעבד ? -הרי הם מגיעים BUILT IN. 4. כרטיס מסך ? האם יש עוד רכיבים שמומלץ לפקח עליהם ? המלצות נוספות בעיניין ופניני חוכמה יתקבלו בברכה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אני מכיר אנשים עם מפרטים כמו שלי, שאני יודע שזה חזק והוא אומרים שזה טס ברמות על לדעתי המחשב שלי לא.. ניסיתי כבר כל דבר אפשרי למיטב ידיעתי בצד של התוכנה עכשיו אני חושב על החומרה אז באתי לפה

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Demagh,

    סוף סוף מילאתי את המארז שלי במאווררי AC, כאלה שמתחברים ללוח, וגם פריזר 7 למעבד עכשיו, אפשר לשלוט במהירות הסיבוב שלהם, נכון? רוצים לגלות לי איך?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני מדבר על משהו שאפשר לקנות בתל אביב, רמת גן או גבעתיים שיהיו לי חלקי החלפה זמינים. אבל פה בחנויות מוכרים רק את ה BIG WATER. מאז שהיחה לי את הגרסה הראשונה אי שם לפני 5 שנים שמעתי שזה השתפר והמשאבות הגיעו מהישנה המסכנה של 120 ליטר לשעה, או לדקה, איך שסופרים את זה - ל 400 ו 500 ליטר, שיחסית לטרמלטייק זה די מדהים. אז כל בעלי הניסיונות - הגידו את דעתכם עם הערכה הזאת או ערכות אחרות. הצינורות כבר חצי אינטש או עדיין 3.8, כי אני רואה בערכה של הצינורות לדוגמה גם חצי ואיני מבין איך זה מתחבר ל פתח 3.8 של המשאבה למשל או שאני מובלבל ;D

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. חסר לי במארז מאוורר אחורי, האם ניתן לוותר עליו ולעבוד בלי, או שרצוי לקנות אחד ולהתקין? בעבר בדקתי לו טמפרטורות והם היו בסדר.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. הקיץ בא ועם זה התחממות המחשב, כנראה. לפני כמה דקות קפצה לי הודעה באמצע המשחק שמזהירה אותי מהתחממות המחשב. הופתעתי מאוד, כי זה משחק מאוד קל (RYL), וזו הפעם הראשונה שזה קורה לי. (קרה בעבר עם משחק אחר, אבל הורדתי את ה-AA והבעיה נפתרה). מוזר מאוד כי לפני כן שחקתי במשחק אחר, כבד יותר שלקח יותר משאבים מהמחשב (הסנדק 2), ולא היית שום בעיה. איך זה ייתכן? במשחק היותר קל שלוקח פחות משאבים אני מקבל הודעת התחממות, אבל במשחק היותר כבד שלוקח יותר משאבים אני לא מקבל את אותה ההודעה. בנוסף להודעה אין שום דבר אחר שמעיד על חום המחשב. בדקתי עם היד (חאפר, מה לעשות) והמחשב לא מרגיש כ"כ חם כמו שהוא הרגיש עם משחקים אחרים, ובנוסף גם ירידת FPS מה שמאוד צפוי שיקירה ביחד עם התחממות המחשב. אשמח אם מ…

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. לפני הפסקת החשמל המעבד היה מוגדר בביוס (כבר לא זוכר איך)שערך התדר היה 3.4G ובמצב טורבו 3.7G ,כלומר כמעט כל פעולה שעשיתה בווינדוס התדר היה קופץ ל 3.7G ... לאחר הפסקת החשמל הייתי צריך לאפס הגדרות לביוס ועכשיו זה מוגדר כ 3.3G והטורבו 3.4G איך אני חוזר למצב הקודם? -מבלי להתעסק במכפלות של התדר( OC רגיל אני יודע לעשות) ,אני זוכר שצריך להגדיר משהו בהגרות של הביוס אבל לא זוכר איך

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by itayassa,

    אם אני מזמין 2 ליטר עם הקירור שאני קונה זה 170 שקל בערך(כי זה מעלה בהרבה את המשלוח)... איפה אפשר בארץ? (לא מים מזוקקים.. אני רוצה משו טוב)

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by z1l,

    שלום לכולם.. מאז שהגיע הקיץ אני לא יכול לשחק באף משחק כי המעלות אצלי נהיו מטורפות.. בחורף הכל עבד בסדר אבל עכשיו שאני נכנס למשחק נגיד טסט דריב אחרי 5 דקות כל המחשב נתקע ונהיה על המסך קווים מוזרים כאלה בצבעים ירוק כתום וחייב לעשות ריסטרט.. ועוד משהו שחשוב לציין זה אף פעם לא קרה לי אני החלפתי לוח ומעבד לבד בערך לפני 4 חודשים וכל התקופה שהיה קר שיחקתי במשחקים חדשים על הכי גבוה בלי שנתקע והתחמם יותר מידי.. אבל עכשיו שהגיע קיץ אני מנסה לשחק בכל משחק וזה נתקע אחרי כמה דקות ועושה צבעים מוזרים על המסך.. ניסיתי להוסיף מאוררים על הכרטיס מסך הוספתי עליו בחלק האחורי גם קירור קטן וגם מאורר והוספתי בחלק הקידמי שלו עוד מאורר ועדין המעלות שלו מטורפות ואי אפשר לשחק זה המעלות: http:…

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by tomerm55,

    שלום לחברי הפורום יש לי מחשב די חדש, עם מעבד I5 3470 3.2 GHZ , הקירור ששמתי במעמד הקניה הוא Arctic Alpine 11 Pro Rev.2 השימוש העיקרי שלי למחשב הוא משחקים (COD,BF,NFS) אבל לא ברזולוציה והגרפיקה הכי גבוהים כי הכ.מסך חלש, כרגע יש לי כרטיס מסך HD4870 שנותן לי סה"כ הנאה סבירה במשחקים. אני מתכוון ב"ה לשדרג בקרוב ל R7 260X , אז חשבתי אולי גם לשדרג קירור של המעבד ל Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 או Scythe Katana 4 CPU Cooler (איזה עדיף? אם בכלל) . השאלה שלי היא האם זה כדאי/הכרחי, האם למשחקים דרוש או עדיף קירור חזק למעבד או שמספיק קירור חזק לכ.מסך? אני לא מתכוון לעשות OC למעבד . נ.ב אם אתם מתכוונים להציע לי קירורים אחרים אז בבקשה שלא יחרגו מהמחיר של 2 הקירורים הנ"ל. תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by ben-bassat,

    שלום לכולם! קיבלתי מחבר gforce 2 mx 400 כן אני יודע שהוא לא משהו אבל עדיף מהוודו 3, שמתי על ה gforce גוף קירור ומאוור של פנטיום 2 ישן וכמובן משחה תרמית בינהם, אכשיו אני רוצה לעשות אוברקלוק ה default זה core clock 200 memory clock 350 אכשיו השאלה אני לא יודע מה צריך להיות ההפרש בין הליבה לזיכרון ? דוגמא: אם אני מעלה את הליבה ב-20 אז בכמה אני צריך לעלות את הזיכרון ? תודה לעוזרים !

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. בעוד אני משוטט לי ברחבי אתרים של מודרים בחול אני נתקל ביצירה הזאת !! הרבה מארזים מגניבים ראיתי אבל דבר כזה עוד לא ראיתי (חלק יתלהבו חלק פחות.. אני התלהבתי !) קיצר פחות לדבר ובא נראה תמונות : :cwm20: הבן אדם פשוט תקע לו מסך טלויזיה בפאנל הקידמי של המארז !!! ככה זה עובד : אני לא יודע מה איתכם אני ממש אהבתי את הרעיון גם שימושי גם מקורי וגם בן**** !! :clapper:

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Dr. Computer,

    הורדתי את התוכנה Prime 95 מהאתר. משום מה התוכנה לא מצליחה להתחבר לשרת PrimeNet. היא מחזירה את השגיאה 12002. אני כמעט בטוח שהגדרתי נכון את הגדרות החיבור לשרת- מישהו נתקל בבעיה דומה?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. האמת היא שאני צריך את העזרה שלכם עד מחר בצהריים כי חבר שלי נוסע לראשל"צ לקנות מחשב מהחנות SKYPC, אז אני תופס איתו טרמפ וקונה גם קירורים. בקשר לקירור למעבד- חשבתי על הטוניק טאוור\ביג טייפון, אגב, יש שם פריזר 7 גם, למרות שאין באתר. בקשר לקירור צ'יפסט- יש שם רק אקסטרים ספיריט הגירסא הראשונה באתר שלהם, נראה מה כבר יהיה להם מחר בחנות, בקטע הזה אני צריך בעיקר חוות דעת, איך האקסטרים ספיריט? מיותר לציין שאת הקירור למעבד אני צריך לבחור מSKYPC, כך גם את הקירור לNB, אבל שם כבר אין יותר מידי אופציות.

    • 25 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. עשייתי ל88GT שלי OC די חזק core-750,shader- 1875 memory 1026 הטמפ' גג גג גג ביום חם 48 עכשיו שיחקתי קצת Cod4 ופתאום נתקע המישחק ונהיו פסים ירוקים וורודים על התמונה לא מלאים רואים תתמונה אבל מפוקסל למי שרוצה לדעתי אני עם S1 +2 Scythe 120 הטמפ' בסדר גמור הכול תקין מאיפה זה יכול לנבוע אתם חושבים? זה קרה פעם אחת אני יבדוק בעוד מישחק וניראה מה יקרה נגיד שיחקתי bf2 שעה ולא קרה כלום

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים