אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
החלפתי את ה-2600K ב-3770K , ללא מאמץ טמפרטורה נורמאלית ביותר (30 מעלות) אני רק מאמץ אותו הוא קופץ ל-90-96 מעלות. כל זה עם אוברקלוק של 4.6 על 1.26V . בהתחלה ניסיתי עם קירור מים של XSPC RAYSTORM 750 RS240 אחר כך ניסיתי עם ה-D14 בשני המקרים הטמפרטורות היו דומות עם הבדלים של 2 מעלות פלוס מינוס לטובת הקירור מים. ניסיתי גם שתי משחות שונות MX-4 ו-GELID GC EXTREME בשניהם הטמפרטורה פחות או יותר זהה. האם זה תקין במתח כזה נמוך ? עם ה-2600K נתתי מתח 1.48 על תדר 5.1GHZ עם טמפרטורה מקסימאלית של 81 מעלות לליבות.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב , המעבד שלי E6750 נמצא בOC על 3.2 הטמפרטורה היא 60 במאמץ בתוכנה האם זה נורמלי ולא מסוכן ? לדעתי המשחקים הטמפרטורה אפילו יותר נמוכה אפשר המלצה לקירור בתקציב של 200 שקל בערך ?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המאוורר הצדדי שבמארז שלי התחיל לעשות רעשים לא נורמליים, אני צריך מאוורר טוב 80mm, כמה שיותר חזק אבל כמה שיותר שקט (השקט יותר חשוב), אם אפשר מ- pandas או ksp לא מעוניין במאוורר עם לדים ולא כאלו עם חיישנים.
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן יש ברשותי מחשב חדש שרכשתי שבוע שעבר השאלה שלי האם זה כל כך נחוץ לבצע O.C למעבד בשביל המשחקים החדשים שיצאו כגון farCry2 המפרט שלי M.B: Asus P5q Pro Memory: 2gb OCZ 800Mhz Power supply: Enermax PRO82+ 525w Computer Case : Hec 6a Series Graphic Card : Geforce 6200 Processor : Intel Q9450 Screen : Samsung 931bw 19[inch טוב בקשר לכרטיס מסך זה זמני [לקחתי אותו מחבר] עד ש ATI 4870 יגיע לארץ והמסך אני מודע לזה שהוא פשוט זה הפליט מהמחשב הישן שלי נ.ב לא פירטתי על כוננים אופטים וכו' תודה רבה לכול העונים.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עשיתי OC קל ביותר למעבד פנטיום 4 שלי עם קירור סטוק ובלי לעלות מתחים הגעתי ל3.22GHZ מ3.0GHZ. ב3.25-3.3GHZ המחשב לא נדלק בכלל, זה אומר שצריך לעלות את המתחים?(בעומס הטמפרטורה בסדר בסביבות ה65) אם כן אז בכמה ובאיזה צעדים? המדריך באתר לא מסביר על העלאת המתחים =\ אחרי הOC למעבד עברתי לכרטיס מסך, 9500GT 256MB DDR3 עם קירור פאסיבי, התקנתי עליו מאוורר סטוק של פנטיום 4 וזה עושה עבודה יפה עד עכשיו... באתר כתוב לעלות בRIVATUNER בצעדים של 5 אבל זה מייגע כי שיפור של 3% לקח לי להגיע אחרי 5 שלבים של לעלות ב5, לשמור, לבדוק חצי שעה בתוכנה כזאת,לשחק משחק כבד שעה ובסוף ה5 שעות שיעברו השיפור הוא מזערי אז אם אני יעלה ב10-15 בכל צעד זה יהיה עד כדי כך נורא? האם יש דרך לקצר את כל המבחני יציב…
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ASUS P5A2-8SB4W/ID1 רק 65 ש"ח !!!!
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי (לצערי) מעבד פנטיום 4 (סוקט 478), ליבת פרסקוט, והמאוורר המקורי עושה רעש וגם לא מקרר. אני רוצה קירור חדש למעבד, שגם יתאים לסוקטים החדשים בסביבות 175 ש"ח. תודה רבה.
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סוף סוך החלטתי שאני חייב לרכוש מאוורר למעבד הכסף שאני מוכן להשקיע גבוה (עד 400 שקלים ככה ) ואני רוצה לקבל ביצועים מעולים מבחינת הטמפרטורה. ועוד שאלה, מהי התוכנה המומלצת ביותר לצפייה בטמפרטורה של המעבד וגם שינוי מהירות המאווררים? המפרט שלי: 3.2C 1024 twinmos asus p4c800 e delux R9600 pro thermaltake xacer תודה, דור.
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שיניתי עכשיו בביוס את המכפלה מ33 ל35 (זה פעם ראשונה שאני נוגע שם בOC למראות שבלוח שלי זה לא אמור לרגש אותו) אם חייבים לעלות מתח? השארתי כל כמו שהיה רק את המכפלה שיניתי פשוט לא יודע עם הקירור יעמוד בזה וזה מה שאני רוצה לבדוק.. אומרים scythe grand kama cross 140 לא בשביל OC אבל הוא דווקא גדול ושמתי לא מאוורר יותר חזק מהמקור.. מקווה שלא התחמם יש עוד משהו שאני צריך לדעת חוץ מלראות עכשיו עם המחשב יציב ובדיקות מאמץ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את המחשב שבמפרט, הצלחתי לשפר את מהירות ה FSB מ 200 ל 400 עם מכפלה 8 שנותנת 3.2 במקום 1.8 למעבד. 1. מה העדיפות להגדיל את המכפלה ולהוריד FSB כך שנפגע היחס 1:1 שקים עכשיו ? 2. בכל בדיקת יציבות שאני מריץ (TAT, Intel Burn atc.) כל עוד רק ליבה אחת מתאמצת הכל תקין ברגע ששתיהן במאמץ המחשב קופא, לא קורס. מה עלולה להיות הבעייה ? Vcore 1.425V FSB&NB +0.1V בנוסף רציתי לציין שבזמן עבודה רגילה אין שום בעיות. תודה לעונים
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תיאור קצר של המארז (מצטער שאין תמונה): ATX רגיל (חדש, בתול) עם מקום ליחסית הרבה מאווררים (4*80ממ מקדימה, 2*80 מאחורה, 1*80 על הרצפה + איפה שבא לקדוח). התאוריה - חשבתי לעצמי, אולי במקום לפתוח חורים בכל מקום במארז, אני יאטום את הפאנלים (עם טייפ איטום) כך שהקופסא במשהו שקרוב ל -AIRTIGHT, אז אני מחבר מאווררים שמוציאים אוויר מאחורה ולמעלה (כמה? נראה איך המרגש), ולבסוף אני אקדח סטים של חורים קטנים בפאנלים במקומות שאני רוצה אוויר נכנס. סימני השאלה - 1. עד כמה יהיה אפשרי לאטום את המארז? 2. האם מצב של תת לחץ יעשה יותר רעש? 3. שאלת מיליון דולר - האם זה יכניס מספיק אוויר? אני קצת (מאוד) בלחץ אז אני לא מבטיח להתחיל פרויקט היום, אבל בבקשה שתפו ברעיונות...
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך מפצל כזה: http://www.cablestogo.com/product/27391 עדיין לא יצא להתעסק עם משלוחים מחו"ל ורציתי לדעת אם אפשר להשיג אותו בארץ? הוא כבל די נפוץ, פשוט לא מצאתי אותו באתרים בארץ..
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי ספק רגיל לחלוטין עם מאורר שנראה כמו 80mm, אני הוא מרעיש (ולא בגלל ליכלוך) ואני רוצה להחליף אותו... שתי שאלות: 1. על איזה מאורר אתם ממליצים (מולץ שקט!!!) התלבטתי בין: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=9288 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=9291 2. השאלה השניה איך אני מחליף את המאורר? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא עם MBM5 לא הצלחתי :'( ואני מפחד לנסות O\C בגלל שאני לא יודע מה הטמפ' עכשיו, אז עם O\C בכלל אני מפחד לשרוף תמחשב ? ? ? ? ? any solutions ?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היה לי לוח P5N-D שנשרף והחלפתי לSTRIKER II FORMULA כשהטכנאי הוציא את המעבד מהתושבת של הלוח השרוף אז המשחה הטרמית 'נזלה' לצד השני(לרגליים של המעבד) - היה על זה דיון פה, הוא ניקה את זה וכמו שאתם רואים אני כותב עכשיו מהמחשב החדש והכל כנראה בסדר. אבל יש בעיה שמציקה לי בטמפ'. הטמפ' עם הלוח הקודם היו - CPU 22 והליבות לא עברו את ה34 עכשיו הCPU 31 ויש ליבה שעוברת את ה40 יכול להיות שאין מספיק משחה טרמית? הוא השאיר את המשחה שהייתה על המעבד והכניס אותו ככה ללוח החדש, אולי לא היה מספיק משחה? אולי לא שמתי את הV1 כמו שצריך? - זה משנה הכיוון שלו? תודה על העזרה! ואגב, אני לא מצליח להפעיל את הrealtemp, זה אומר לי שחסר איזה DLL שבעצם כן נמצא בתיקייה של התוכנה וקראתי בפורום בחו"ל שיש עוד אנ…
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המפרט שלי בצד ימין כאן בצד, E8400 היה לי 3.6 שעשו לי כשקניתי את המחשב ועכשיו סתם בדקתי וזה חזר ל-3.0 והסתכלתי גם ב-EVERST ובכל מקום 3.0 למה זה קרה? איך אני מחזיר את זה ? עריכה : יכול להיות בגלל שהוספתי 2 זכרונות ? בכל מקרה, איך אני עושה אותו מחדש ?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעבד ATHLON XP 1700 GAVRXP איך החום שלי בסדר? עשיתי שניי מאווררים בדלת ומאוורר אחד למלא שמוציא ועכשיו זה: 45c cpu 35c system
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאלה באופן עקרוני בלי קשר למערכת שיש לי (מערכת זבל!!!) כי אני הולך להחליף אותה בקרוב האם כרטיס מסך 4200 יכול להגביל אותי ב OC ואם כן איזה כרטיס בטווח מחירים כזה וביצועים דומים לא יגביל
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מאוורר יקרר לי את המעבד טוב יותר SMART FAN 2 "COOL MOD" או דלתה 80 מ"מ שמקבלים עם ההיט סינק של טרמל רייט? איזה יותר שקט?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי קניתי לוח אם Gigabyte GA-B75M-D3H, ומעבד Core i3-3220. האם יש סיבה להעדיף בין Arctic Cooling Alpine 11 Pro ובין Arctic Cooling Alpine 11 GT? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=761283 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=761284 תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חיפשתי בכל האתרים אבל אני לא מוצא ביוס לזכרונות אינפיניון האתר היחיד שהיה בו לא פעיל יותר. אשמח אם תעזרו לי.
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי , קצת modding על Asus V8200 הכרטיס עובד כ3 שבועות במצב בו הוא נמצע כעת ( 250/540 ) על 34C , תחת מאמץ... ... http://ilf.israel.net/LandRover/modding/geforce.rar
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
16 מערכות נבדקו: http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/display/16watercooling.html
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום Closed beta-testing has been started today, public launch is scheduled on the next Monday, 28th. RivaTuner 2.09 צפוייה לצאת להורדה רשמית מחר (ה28) עם החידושים הבאים: - Updated databases for Detonator and ForceWare drivers. Added databases for ForceWare 174.40, 174.51, 174.53, 174.60, 174.70, 174.74, 174.82 and 174.85. - Updated PCI DeviceID database for ATI graphics processors. Added PCI DeviceID for RADEON X1650 AGP. - Unlocked previously available experimental AMD RV620 graphics processors family support. - Added experimental NVIDIA G96 graphics processors family support. - Added experimental NVIDIA G100 (aka GT200) graphics processors family support.…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה המפרט שלי: היה צריך להיות לי את הבליטז אבל לא הצלחתי להשיג אותו.. Intel Q6600 Retail - G0 Stepping SLACR Corsair DHX XMS2 Dominator Dual 2048MB PC8500 DDR2 1066Mhz Memory+ Dominator Airflow Fan SilverStone ST60F Strider 600W Modular Power Supply SLI Certified ATX Seagate Barracuda SATA 250GB 16MB ST3250410AS Evga8800GT Thermaltake Tsunami +window LG LCD 19" L1970HR LG GSA-H62N LOGITECH EX110 Arctic Cooling MX-2 קירור מים: Apogee GTX Extreme Performance CPU Waterblock Swiftech MCP655 12 VDC Pump Swiftech MCR320-QP-K Triple 120mm Radiator Scythe Case Fan - SY1225SL12M - 1200rpmX3 עכשיו, אני צריך את הלוח הכי טוב והכי חזק לOC,לא משנה המחיר ו…
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-


