אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני לא מצליח לעבור את איזור ה 2250 MHZ ולקבל מחשב יציב, אני כל הזמן שומע שאין אתלון שלא מסגול להגיע לפחות ל 2400MHZ יציב, אבל לצערי אני לא מצליח! כל מה שניסיתי בחודשים האחרונים הניב אפס תוצאות. ניסיתי כל דבר אפשרי שאני יודע עליו.. שום דבר. המחשב עולה גם על 270X9 אבל לא עובר שום בדיקה בשום תוכנת בנצ'מארק ללא קריסות או תקלות.. כשהורדתי מכפלה ל 8 הכל עבד יופי, מה שאומר שזה כנראה לא מהלוח אלא מהמעבד.. בקיצור השאלה שלי , יכול להיות שנפלתי על האתלון הכי זוועה במזרח התיכון ? או שאולי יש עוד דברים שאני יכול לנסות כדי להגיע לאזור ה 2400 יציב ? תודה (מפרט מלא בצד)
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.tomshardware.com/newsletter/vol2/1/minipc.html MINI-PC למשרד...
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
I Tryed to read one of the guides on the site but none of them is up to date... -- few days ago i bought some upgrade parts for my PC: Intel Pentium D 805 2.66 Dual core GIGABYTE GA-8i945P-G-RH (NO one of the normal models left) SAMSUNG DDR2-667 512Mb (256X2) Original HEC 400TR-TF And a video card... so i see that most of people that have the 805D Overclock it so i want too... but i dont need BIG Clock speed i want to go 3.3Ghz per core and make my memory run at 677 and get good timings the only thing that makes me Afraid is the Memory.. Some Say That Samsung DDR2 is good For Overclocking and some say it is Value memory and not for overclock and will DIE if ill try to o…
-
- 23 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא מצאתי פורום יותר מתאים אז אני ישאל כאן, Epox 8RDA+ עם מעבד AMD ATHLON XP 2100+ יתן מכפלה פתוחה? ואם לא אז איזה מעבד כן יתן מכפלה פתוחה ויוכל להגיע ל-170MHZ FSB? {אבל שהמעבד יהיה מעל ה-AXP2000+, כולל} תודה מראש.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי מחשב בן 5, P4 3GHZ עם ג'יגה זכרון וכרטיס מסך די חדש וסביר עם חצי ג'יגה זכרון שמריץ XP. לא מזמן עבר ניקוי יסודי וחידוש משחה טרמית. כבר כמה שנים שמאוד מתאמץ, מרעיש כתוצאה מסיבוב מאוורר המעבד. הדבר קורה בזמן משחקים כבדים אבל גם באתרים מסויימים כמו זאפ או אתרי פלאש ורואים במנהל ההתקנים שהתהליך מגיע ל-70%. אני מנחש שזה קשור לכרטיס המסך כיוון שכשאני גולל באתרים מסויימים כמו ויקיפדיה הגלילה לא חלקה אלא מקוטעת כזה (מקווה שמובן). גם בביוס זה קורה וה-hardware monitor מראה 3700 סל"ד למאוורר של המעבד ו-65 מעלות. על המחשב מותקנות שתי גירסאות של XP בכוננים פיזיים שונים ולא מזמן התקנתי מחדש אחת מהן. כאמור שידרוג כרטיס מסך, ניקוי ורענון משחה טרמית לא עזרו. יש לציין שבוו…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה קצת ארוך, מקווה שהמידע יעזור לכם לעזור לי :-[ שלום לכולם, יש לי מספק שאלות בקשר לOc שאני מנסה לעשות. דבר ראשון, המפרט שלי: AMD Authlon XP 1800 (PELOMINO) Msi MS-6712 (ver 1.0) (Motherboard) Msi GeForceFX5600 VTD [glow=red,2,300]זכרון ראם Logical/Chipset 1 Memory Banks Bank 0 : 128MB DDR-SDRAM 2.5-3-3-7CL 2CMD Bank 1 : 128MB DDR-SDRAM 2.5-3-3-7CL 2CMD Bank 2 : 256MB DDR-SDRAM 2.5-3-3-7CL 2CMD Memory Module(s) Memory Module 1 : 256MB 16x(16Mx8) DDR-SDRAM PC2100U-2533-750 (CL2.5 up to 143MHz) (CL2 up to 100MHz) Memory Module 2 : 256MB 8x(32Mx8) DDR-SDRAM PC2100U-2533-750 (CL2.5 up to 133MHz) (CL2 up to 100MHz)[/glow] אין לי מושג מה מה שרשמתי למעלה אומר...…
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! קיים ברשותי כרטיס מסך מדגם HD 4850 של GIGABYTE וראיתי שהטמפ' שלו ממש גבוהות 80+ רציתי לדעת איזה גופי קירור שקטים ויעילים יש היום בשוק כדי להחליף את הגוף קירור סטוק שיש עליו...אני לא כלכך מבין בזה אז רציתי שתעזרו לי... דרך אגב מה עדיף קירור מים או קירור אוויר...אני פתוח לשתי ההצעות מה שיותר עדיף אני אקח אני מאוד מודה על העזרה לצורך בחירה שכחתי ליין שספק הכוח שלי הוא 500W של EZCOOL תודה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הנה כמה תמונות : LCD פשוט של 2X16, כבל מדפסת ישן, ותוכנת jaLCD לשליטה ב LCD פרללי.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ובאותו המחיר (פחות או יותר 200+- ) כי במחיר הזה אני יכול להזמין את הALX בפנדה (כולל משלוח) ומזיגזג וPCH אני מגיע לקחת וכל אני חוסך 45 ש"ח למשלוח. תודה על ההמלצות.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1. איזה משחה טרמית כדאי לקנות? המעבד המיועד e2180. 2. האם המשפחה הטרמית שיש ברשותי : קיבלתי איתה עם הקירור מאוורר קטן, שקניתי ללוח אם הקודם שלי כי הקירור שלו נשרף. תספיק? 3. יש על המעבד מדבקה קטנה למעלה, האם להוציא אותה? 4. האם על הגוף קירור עצמו של ביג טייפון צריך גם למרוח משחה? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
OKY אז ככה הזמנתי לפני יומיים בערך 6200 מ אולסייל עכשיו קיבלתי את הכרטיס עוד לא התקנתי... הכרטיס נראה מצויין. עכשיו אני הולך להתקין ולהביא לכם עוד חדשות בדקות הקרובות
-
- 26 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי מאורר למעבד katana 3 וברצוני להתקין אותו על המעבד i7 2600, יש לי לוח אם dh67blb3 של אינטל. פתחתי את המארז והוצאתי את המאורר סטוק שהיה על המעבד עכשיו השאלה שלי האם להתקין שמה את הkatana 3 ? ולאיזה כיוון ? זה דיי דחוף תודה לעוזרים (:
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום! יש לי מספר שאלות! קניתי את הכרטיס המסך הבא עם המחשב החדש: Leadtek Winfast A-250LE TD MyVIVO Geforce 4 ti-4200 128mb. עכשיו, לפי האתר של לידטק הוא מספק רוחב פס של 8GB\Sec במקום הסטנדרטי = 7.1GB\Sec. כלומר המהירות של זה זה 500mhz DDR, נכון?! : מישהו ראה ברשת אתר שבדק את הכרטיס הזה ? ? ? ? אני רוצה לראות ביצועים נטו וגם עם OC... עוד דבר - האם לדעתכם אני צריך להוסיף קירור לכרטיס אם אני ארצה לעשות לו אוברקלוקינג למהירות המקסימלית ? ? ? האם אני מאבד את האחריות ברגע שאני עושה אוברקלוקינג לכרטיס? : ועוד משהו: איך עושים אוברקלוקינג לכרטיס מסך - דרך תוכנה\ביוס\פיזית ? ? ?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה להוסיף עוד מאוור מול המעבד וחשבתי לקנות את 120mm Fan With sensor control מפנדה הוא עולה 55 איך הוא אם הוא רעשני ??? האם יש לו כוח דחיפה של אוויר טובה??? מבקש את העזרה שלכם
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איפה ואיזה 80ממ שקטים יש? אני צריך שניים שיהייו ממש ממש שקטים! מה מומלץ ואיפה יש לקנות?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ערב טוב, E5200- בביוס הטמפ' מראה על 40 מעלות בעוד ה-SPEEDFAN (המחשב במצב מנוחה) , מראה לע 60 ויש לי אייקון של להבה לאחר חציית התחום המותר בתוכנה - 50 מעלות) 1) האם הפער בגלל זיוף החיישנים או בתוכנה ומה הטמפ' הרצויות למעבד הנ"ל ?? 2) למה בSPEEDFAN אני רואה רק סימון בהגדות טמפ' , רק של אחד המאווררים ? עליו מצויין 1600RMP ועל ה-2 האחרים מצויין הערך 0 . 3) הערך של ה-CPU FAN SPEED הינו 0 .. ושל ה - SYSTEM FAN SPEED ,הינו 1600. יכול להיות שהמאוור של המארז עובד במהירות גבוהה כ"כ? תודה מראש.
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק ל כרטיס מסך שלי (ראו חתימה ) הצלחתי להגיע ל561/1070 קיבלתי 3803 ב3dmark05 ואם אני מנסה לעלות יותר זה לא נותן לי או אם אני מצליח עם powerstrip אני מקבל ציון נמוך בהרבה ? מה הסרט ? עזרה !
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מבקש לדעת איפה למשל מוכרים מערכת קירור בגז למחשב שלא עושה רעש בזמן הפעולה שלה? אני מבקש גם לדעת האם במחשב שבו יש מערכת קירור בגז לא צריך ספק כוח חשמלי?כי נראה לי שמגז גם עושים חשמל
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות מעבד E4XXX או לחליפין E2XXX ולהגיע איתם באוברקלוק ל3GHZ ומעלה על לוח P31DS3L. התקציב שלי לקירור עומד על 100 פחות או יותר, וחשבתי לקנות את הFreezer. האם אתם חושבים שיהיה אפשרי להגיע לתדר כזה איתו ולהישאר בו 24/7 בשקט יחסי? ואם יש קירורים טובים יותר בסכום דומה, אשמח לשמוע המלצות. תודה רבה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD 4600 לוח DS3 זכרון 667 מכפלה 12 מכפלה של ה HT LINK על 5 הזכרון כרגעב 345 של טוימסון. HT בסטוק על 200 העלתי ל 230 בהדרגה,השינוי היחיד,העלתי קצת מתח למעבד. שאני מעלה ל240 מתחיל לי בעיות,אין,פוסט רק צפצופים ארוכים. אשמח לחוות דעת
-
- 25 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לבנות מערכת קירור מיים אבל אין לי כל כך כסף אז רציתי לשאול כמה שאלות: 1.איפה אפשר למצוא רדיטורים,(כל מיני מקומות,חפצים)...? 2.ראיתי בגלרייה אנשים עם צינורות בצבע ירוק,האם זה הצבע של הצינורות או הצבע של הנוזל (שמו חומר ירוק בתוך המים?)? 3.ראיתי פה מישהו שעשה בלוק קירור מים מפרספקס וגוף קירור רגיל,האם זה טוב,עובד? 4.תודה רבה לעונים!!!
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קראתם את הידיעה באתר? הצליחו להמהיר את המעבד 1.6A ל2400 מגה"צ. מסתבר שאינטל שחקת אותה עם המעבדים החדשים עם ליבת NORTHWOOD במחינת OVER CLOCK http://www.hwzone.co.il/ http://www.3dgameman.com/vr/azzo/intel_p4_16a/video_review.htm
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך מאוורר למעבד שלי איזה מאוורר כדאי? אני לא צריך לOC אבל שיהיה טוב ושקט עד 200 שקל תודה
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צהריים טובים. ברשותי כרטיס מסך 8800GT. אומנם ישן אבל בכל זאת בא לי לעשות לו OC. עשיתי לו לפני שנה ומשהו עד שמשהו השתבש והחזרתי הכל לקדמותו. בעבר שניתי כמה הגדרות אבל עכשיו עם העדכונים החדשים של הכרטיס אני לא יודע אם צריך לשנות משהו לפני הביצוע.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


