אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום רציתי לדעת איזה קירור אוויר טוב כדאי לי לקנות בשביל מעבד- Intel Core 2 Duo E6550 2.33Ghz Conroe OEM E6550T (שיתאים גם ל- E6750 אני מתלבט בינהם עדיין) שיהיה של חברת ZALMAN או Thermaltake. (חשוב שיהיה מאוורר שקט כמה שניתן) תודה..
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני חושב לבנות מחשב "שישב" בסלון בלי לשלם יותר מדיי.. החלטתי לפרסם כאן אבל יש לי מס' שאלות: 1. באיזה לוח להשתמש - ובאיזה מארז (שיהיה קטן ככל האפשר + בלוח אנ ירוצה יציאה אופטית SPDIF-OUT עבור המגבר שלי)? אני רוצה גם לשים HD רגיל וכונן DVD אז המארז צריך לתמוך בשניהם.... 2. באיזה מאוורר כדאי להשתמש- הדגש על שקט שקט שקט!!! לא רוצה לראות סרט והמאורר ידפוק לי בראש.... תודה ליאור
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שתי שאלות 1. באיזו תדירות צריך לעדכן משחה טרמית? (שנה/שנתיים/אף-פעם) 2. תוך כמה זמן "מתקלקלת" משחה בשפופרת אטומה? תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום , אשמח אם תוכלו לעזור לי כאן בבעיה קטנה שיצרתי לעצמי אתמול אספתי חלקים להרכבת מחשב מ KSP, ובין היתר קניתי את המארז הזה :http://ksp.co.il/?uin=18464 ואת הקירור H90 של corsair כשהתחלתי לחבר את החלקים , גיליתי שהקירור לא מתאים לחיבורים במארז..המאוורר במארז הוא 120MM ויחד איתו גם החורים , והמאוורר של H90 הוא 140MM , ככה שאין לי איך לחבר אותו.. אופציה שחשבתי לעשות היא לקחת מברגה ולעשות חור נוסף שיתאים לחבר את הקירור , השאלה היא אם זה בסדר והגיוני. להחזיר את הקירור אחרי שפתחתי ולקבל זיכוי..לא יקרה אני מנחש תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הבא. חוזר למעבד ולמארז כל אחד לחוד. פרט לכך, קראתי על קירור מים יש כזה בארץ? או שניתן להשיג רק בייבוא אישי? מעבד: INTEL CORE i3 S1156 3.1GHz 540 - BOX אחריות: ללא הגבלת זמן. מחיר: ₪705 לוח אם: ASUS P7H55-M PRO אחריות: שלוש שנים. מחיר: ₪637 זיכרון: KINGSTON 1024MB DDR3 1333MHZ כמות: 2 אחריות: ללא הגבלת זמן. מחיר: ₪152 כרטיס מסך: ASUS HD4350 512MB DDR2 - EAH4350 SILENT/DI/512MD2 - RETAIL אחריות: שלוש שנים. מחיר: ₪240 צורב DVD: LG DVDRW GH-22NS50 X22 - BLACK - SATA כמות: 2 אחריות: שנתיים. מחיר: ₪124 מארז: COOLERMASTER ELITE 334 NVIDIA EDITION w/o PSU אחריות: שנה. מחיר: ₪321 ספק כוח: SEASONIC 500W : SS-500ET אחריות: שלוש שנים. מחיר: ₪322 דיסק קשיח: SAMSUNG F3 1…
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי i7 930 עם מהירות סטוק של 2.8. זכרונות 3 סטיקים של 2 ג'יגה כ"א של G SKILL 2000MHZ לוח X58 ASUS P6T כשאני שם בביוס על AUTO אני מקבל את המהירות סטוק שלי אבל בפוסט יש לי הודעה שהמעבד שלי השתנה ואני צריך לשנות את ההגדרות אם אני שם בביוס את האפשרות על MANUAL אני לא עובר את המהירות של הסטוק אפילו אם הבאס שלי הוא 190 והמכפלה היא 21 (המחשב עולה אבל המהירות נשארת על מקסימום 2. 8) , אותו דבר בשני הפרופילים האחרים שיש לי ביוס ניסיתי לשים את המתח של הזכרונות על כמה שרשום עליהם (1.6) אבל זה לא עזר וגם העלתי את המתח למעבד ל-1.3750 וגם זה לא נתן לי כלום אגב אני עם גרסת הביוס הכי חדשה, שידרגתי לא מזמן וגם בקודמת הייתה לי את אותה הבעיה. אשמח לעזרה
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כשנה קניתי מחשב עם המעבד הנ"ל בערך לפני חצי שנה התחלתי למדוד את טמפרטורת המעבד, הטמפרטורה עומדת על 51C (בהרצה של הרבה תוכנות וגם בהרצה חלשה של המחשב האם יש טעם לקרר אותו? ואם כן - איך? אין הגבלת תקציב בגדול תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התוכנות - CORE TEMP ו-EASY TUNE5 של GIGABYTE . ההבדל - 13 מעלות! תמונה -
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חשבתי על זה, למה לא מסבים מערכות לקירור מים של מעבדים וכו' לקירור שמן ?? שמן עד כמה שידוע לי מוליך חום טוב יותר ובנוסף לא מוליך זרם במידה ויש נזילה מהמערכת על איזה רכיב במחשב.. למיטב הבנתי , הדבר היחיד שצריך לשנות במערכת הוא את המשאבה . צריך להתאים אותה/להחליף אותה למשאבה שמותאמת לצמיגות של שמן ולא של מים. דרך אגב, בעולם הרכב הדבר נהוג ברכבי ספורט - יש צינון שמן לגיר וגם לגודש טורבו..
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בקיצור כשאני עושה OC איך לכל הרוחות אני יכול לדעת ב 100% שזה יציב ולא יתקע לי בגלל החום או משהו אחר הקשור OC שעשיתי. בדקתי ב 3DMARK במשחקים כמו אנריל והכל בסדר אבל כשהרצתי את NOLF2 שלפי דעתי הוא פחות כבד מאנריל2003 הוא נתקע לי וזה בגלל החום כי אני פתחתי את המארז וזה עובד חלק. יש איזו תוכנה או דרך אחרת לבדוק?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם הקירור הנל טוב? איך הוא בהשוואה ל- Muge 2?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה דעתכם? יכול להיות שזה אמיתי? ואם כן - מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי אנשים. הייתי מעוניין לדעת מיהו היבואן הרשמי של יצרנית פתרונות הקירור (האוסטרית, אם אני זוכר נכון) Noctua. אני חושב שאלו FoxPc.. תודה רבה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש קירור מים חדש והכי טוב שאפשר למצוא עד 150 דולר בארה"ב . יש לי פרסקוט שמתחמם בצורה רדיקלית למעלות של 70+ . אני מתכוון לעשות OC רציני איתו ואני צריך משהו שיחזיק אותו על טמפרטורות נמוכות . יש הצעות ?? לא אכפת לי לחרוג טיפה מהתקציב אם זה ייתן שינוי דרמטי בביצועים .
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
3.55@2.8 מכפלה: 10X355 טמפ'במנוחה: 40 42 טמפ' באימוץ מלא:60 עדכון בהמשך היעד הבא: 3.8 מפרט: לוח אם:GA-G31M-S2C מעבד:CORE 2 DUO E7400 קירור:COOLER MASTER HYPER N520 זיכרונות:KINGSTON DDR2 800MHZ כ.מסך:ZOTAC 9400GT
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חברי הפורום שלום, האם יש הבדל בין נוזלי הקירור של החברות השונות ( Zalman,Swiftech וכדומה) לבין נוזל קירור מים לרכב? האם אפשר להשתמש בו כתחליף?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני טועה לאחר ואוברקלוק כניראה כל כך נפוץ ובדרך כלל לא מצריך הוספת כסף לכשעצמו מדוע אין אתר או מעבדה או מישהו שמיקצועי בדבר ועושה אוברקלוק בתשלום??? או שיש???
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המפרט: AMD AthlonXP 2000+ במעלות של 32-38C. 256mb DDR 266MHz Viking - יאק Chaintech 7KJD0 mobo - יאק כפול עכשיו, אני מתכנן אוברקלוק, ואני יודע שהזכרונות מגבילים אותי בהמון, אבל אני צריך תשובה בטוחה לכמה אני בטוח יכול להגיע, בלי ניחושים "מקסימום 1800 לדעתי", אני לא רוצה מקסימום, אני רוצה כמה בטוח אני אוכל להגיע.. ולא תשובות כמו "תעלה את הבאס ל 134 זה בטוח". אה ו....בקשה ותודה לכל מי שיעזור. ועוד דבר קטנטן, אם אני אחרי העלאת הבאס, והמחשב לא עולה (יעני מסך שחור בלי כלום). אז אני אמור לאפס את הביוס ע"י הוצאת הבטריה והכנסת חזרה? עריכה: עוד דבר. יש כמה דברים לא ברורים לי. כשאני מפעיל את ה MBM5 והכל מוגדר, זה מראה לי 50C כל הזמן. שאני מריץ את ה SpeedFan זה מראה לי 43C (עם מזגן פ…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רציתי לשאול אם זה דבר נדיר שלמעבד אתלון 1000 mhz יש טמפ' של 36 מעלות בלבד בלי שום קירור מיוחד רק עם ספייר
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי GTX 470 כל המחשב שלי עומד על 38 מעלות בווינדוס שאני לא עושה כלום והכרטיס מסך על 68 מעלות .. ניקיתי אותו עכשיו ואני רואה שזה לא קשור המחשב שלי דיי חדש .. ורציתי לדעת עם זה הגיוני ? [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי עשיתי OC לכרטיס מסך 7900GTX OC ממש עלוב עליתי מ1640\670 ל-1772\685 את הOC אני עשיתי גם עם ATITOOL וגם דרך הדרייבר של NVIDIA ושאני עושה RESTART למחשב הכל מתאפס להגדרות יצרן, מישהו יודע למה? והאם יש דרך להמשיך את הOC הזה (ע"י הוספת מתח) כי מבחינת טמפ אני מגיע מקסימום ל60, ואם כן איפוא אני עושה את זה? תודה
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני קונה מחשב חדש ואני רוצה שהוא יהיה ממש שקט ולכן למעבד אני יקנה את הקרור ARCTIC COOLING Arctic Freezer 7 Pro אמרו לי פה בפורום שהוא ממש טוב, משתלם, איכותי ומאוד שקט http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_1585_2098&products_id=12140 http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=79&data=1&disc ואת הכרטיס מסך אני יקנה עם קרור Arctic Cooling Accelero x2 ו(שגם עליו אמרו לי בפורום שהוא ממש טוב ומאוד שקט) מנעה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5682 עכשיו אני צריך מאוורר מאוד שקט וטוב (זה ממש חשוב שיהיה שקט, אני רוצה מחשב שבקושי שומעים) (אני עדיין לא יודע את הגודל שאצתרך למארז) אז רציתי לשאול אם סדרת המאווררים Arctic Fan של Arctic Coo…
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא רק לדוברי רוסית: http://www.glacialtech.ru/articles.aspx?anum=307 (הטבלאות באנגלית) מסתבר שבהשוואה ל-BT (בבדיקה על P4 530 עם אובר של 414MHZ)... במנוחה הבדל של 5 מעלות, במאמץ הבדל של בסביבות 9, וגם בממוצע. מעניין איך הוא בהשוואה לפריזר 7, כי הוא בערך אותו מחיר.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אחרי משחק בקידוד קליפ וידאו זה התשלום עליו אני צריך לשלם על זה שקניתי מארז מעפאן? איזה מארז אתם מציעים לי לקנות, שיכנס בו הרבה אוויר ושאני לא אצטרך לנקות אותו בתדירות גבוהה? דרך אגב המפרט הוא: core i5-750 עם קירור סטוק GA-P55M-UD2 ATI Radeon HD 5770 ועוד דבר אם אני ארצה לעשות crossfire עם הלוח אם שברשותי ישתלם לי? The GA-P55M-UD2 has two PCI slots and two 16x PCI-E slots. Although this means that, the GA-P55M-UD2 supports CrossFire, as the second slot only has an 4x link, it could well limit the performance of a second graphics card in games. שכחתי להגיד שאני לא עושה שום אוברקלוק, אפילו את הטורבו בוסט ביטלתי.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-


