עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היי חבר'ס.. צריך קצת עזרה. עד כה לא התעסקתי עם הפנרין עדיין, אני יודע שהמכפלות של המרובעי ליבות נמוכה יחסית, בהנחה שאני רוצה להגיע למרובע ליבות יציב ב-4Ghz על קירור אוויר איכותי, מה צריך לקנות? מה הבאס שלוח אם סטנדרטי כמו ה-P35-DS3 מגיע אליו עם מעבדים אלו? הוא מסוגל ל-445mhz או שיש צורך בלוח יוקרתי? האם חובה Q9650 במכפלה 9? יש אותו בכלל בארץ במחיר נורמלי או שהביאו לכאן רק את ה-QX? פשוט לא ראיתי בזאפ. או שאפשר להסתפק גם ב-Q9550 במחיר יותר עממי עם מכפלת x8.5 ואולי באס גבוה אף יותר (של 475mhz)?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by hag87,

    עשיתי אובר קלוק לכרטיס בשלבים קודם כל מה שהדריבר בודק וממליץ ובסוף שמתי את הgpu על 315 אבל ברגע שנגעתי במהירות של הזיכרונות הוא התחיל לעוות צבעים אז החזרתי ניסיתי אפילו עלייה של חמש עשרה עושה בעיות וכ להכרטיס מכונה בלוח קירור והוספתי מאוור של 8" שמכסה הכל ועובד כל הזמן מישהו יכוללהסביר לי למה אני לא יכול לגעת במהירות של הזיכרונות?הכרטיס זה gf 5500 קניתי אותו לפני יותר מחצי שנה והמהירות המקורית של הgpu היא 270 ושל הזיכרון היא 400 והאם זה ישנה משהו אם אני יהפוך את כיוון הזרימה של האוויר?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. קניתי את החלקים של המחשב מעבד-E8400 לוח P45 של DFI זיכרונות 2X2GB 800MHZ כרטיס מסך 4870 אני רוצה לעשות OC קטן מה אמור להיות החום הנורמלי של כל אחד מהפרטים {כולל הזיכרונות והלוח אם יש דבר כזה {לא מבין בזה..}} ועד כמה אפשר לחרוג...

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by shayw,

    הלוח אם נשאר על 50c באופן קבוע, כנ"ל לגבי הכונן הקשיח, כרטיס מסך וה AUX שאין לי מושג מה הוא (או ה Temp3 וה Ambient) בעיה?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. ולTAOTAO אל תהיה ילד ותנעל אחרי דקה כי אז אני לא יכול לשאול כלום יותר וחייב לפתוח חדש כשיש אנשים חדשים בפורום צריך להתחשב ולהסביר זה ממש מרתיח ההתנהגות שלך יכולת להעיר ולתת 5 דקות צ'אנס להגיב לך ואז לנעול לא צריך להתלהב מהנעילה -לא קנו לך מנעול מפלסטיק כשהיית קטן ? וחוץ מזה הנושא הקודם היה בקשתי לתוכנה שממהירה את המאווררים ועכשיו שהתגלה לי שאין כזו אני מבקש עזרה להוסיף מאווררים במארזהנתון אלו 2 נושאים שונים ולמי שיכול באמת לעזור שייתן תשובה פה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=415539.0

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. אהלן התוכנה speedfan מראה טמ"פ של הצ'יפסט 85 מעלות האם זה הגיוני? בלי מאמץ בלי כלום temp3 85 אם כן מה אפשר לעשות כדי לקרר אותו? יש עליו גוף קירור שבא עם הלוח אם הלוח הינו GA-MA78GM-S2H מעבד amd 5200 תודה רבה לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. היי, אני שמתי את המשחה הטרמית (AC MX1) על כרטיס מסך ישן כיוון שאין לי ניסיון ורציתי להתנסות עליו... אני חושב ששמתי בסדר (המוכר אמר לי לשים על אמצע הליבה ואז לשים את הקירור ולמעוך את זה ולסובב ככה שזה יתפרש על פני כל הליבה) ואחרי זה אני הרמתי את הקירור כדי לראות אם זה התפשט וזה בסדר!!! אני חושב חח בקיצור, כמה זמן אני צריך לחכות שהמשחה הטרמית תתיבש ואני אשים את הכרטיס במחשב??? בינתיים אם מנסים לסובב טיפה את המאוורר שעליה אז הוא ממש טיפה מסתובב ואני משער שזה רק בגלל שזה לא התייבש עוד

    • 24 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by LIRON1,

    שלום מחר כנראה אני יקנה סטיק נוסף של RAM ,הבעיה שפתחתי את המחשב והקירור של המעבד (מוגן 2) מסתיר לי 3 מתוך 4 חריצים של RAM. העברתי את המאוורר לצד השני כמו בתמונה...עשיתי טוב? כי ממש 3 ס"מ מהמאוורר שמוציא אוויר תודה [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. שלום לכולם, לפני יומיים הזמנתי את ZALMAN VF900-CU אליי הביתה שיעזור לי כאן עם ה 7900GT שלי..(עדיין לא הגיע.. אולי יבוא ביום ראשון).. בנוסף הזמנתי מאורר 120 מ"מ של ARCTIC COOLING למארז במקום ה 80 שלי מאחורה.. עכשיו אני חושב להזמין את ה BIG TYPHOON שיעזור לי פה עם המעבד.. אני יודע שזה קירור מעולה בזה אין לי ספק ואני יודע שהוא שקט מאד.. אבל אתם רוצים להגיד לי שעדיין אין לו מתחרים?? כל כך הרבה זמן?! מה אם לדוגמא ה ZALMAN Fatal1ty FS-C77 ?? משתווה אליו ? או יש איזה קירור אחר שאני צריך לשקול בכלל ?? תודה לכולם.. נ.ב = איך ה VF900-CU שהזמנתי ? עשיתי בשכל ?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Lambomeir,

    שלום, זה המצב של המחשב שלי אחרי ריסטרט ללא ביצוע אוברקלוק - http://www.zshare.net/image/19633618ded91208/ אני חושב שזה חם מדי, רציתי לבצע oc ואני מפחד בגלל שאחרי שעשיתי oc המעבד די התחמם (לא במאמץ) - http://www.zshare.net/image/19633708cbec9843/ איך אני יכול לפתור את זה? המפרט שלי זה לוח אם gigabyte דגם ex38-ds4 מעבד e8400 כ.מסך 9800gtx ספק 400 וואט של antec

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Ofir87,

    בוקר טוב וחג שמח, רכשתי לאחרונה מחשב חדש בעל המפרט הבא: Intel Sandy-Bridge i5 2500K 3.3GHz (stock fan+heatsink) ASRock Z68 Pro3 Kingston HyperX Blue 4x4GB 1600MHz DDR3 Gigabyte Radeon HD 6950 (modded to 6970) Samsung F3 1TB Western Digital Caviar 2TB ThermalTake Element S (with 3 120mm fans) Antec HCG 520W 80Plus Bronze מצ"ב תמונת מצב של הטמפ' והמתחים של רכיבי המערכת נכון לעתה: רציתי לשמוע לדעתכם האם עם המערכת הנוכחית אוכל לבצע Over-Clock למעבד לאזור ה-3.7GHz בלי יותר מידי קשיים? האם במצב זה מאוורר הסטוק יתחיל להרעיש כמו זוג חתולים מיוחמים בלילה שאתה רק מת שילכו למקום אחר/יחלוף להם? מדובר ב-Over-Clock הראשון שלי עבור מעבד (ביצעתי גם בעבר בתקופת ה-AMD Athlon …

  12. אין לי מושג בנוגע לאוברקלוקינג וזה גם לא מה שאני מעוניין לבצע. שיניתי בבאיוס של הלוח GA-EG41MF-S2H את ההגדרה של : Performance Enhance [standard] מ- סטנדרט ל- אקסטרים (יש 3 מצבים : סטנדרט, טורבו , אקסטרים) צרפתי קובץ ward מתוך ה- manuel - כקובץ 1 : וסימנתי בצהוב את השורה בבאיוס שבו ביצעתי את השינוי . הבחנתי שיש שינוי בצריכת הזכרון של המחשב (4G) מ- 35% בממוצע ל- 29% בממוצע. וכן ירידה באחוזי השימוש של המעבד במצב עבודה (קשה למדוד אבל רואים שיש ירידה משמעותית). השאלות: 1. מה השינוי בעצם עושה (משנה מתחים ? )? 2. האם זה יכול לגרום נזק כלשהו ? 3. האם השינוי בכלל מומלץ או שהוא יכול יותר לפגום מאשר להועיל? 4. האם זה משנה את היציבות של המחשב? נתוני המחשב : מעבד - E5200, זכרון- CL5 …

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by nadavP3,

    יש בארץ בכלל גופי כירור שתומכים בSOCKET? אני מחפס כירור שיהיה שקט, מבחינת ביצועים מיצידי הטמפ של החדר או אפילו יותר, שיהיה מספק קר בשביל לעבוד כרגיל בלי OC אני רק רוצא שקט *עם יחול להתחבר גם ל NB וגם ל ati x600שלי אז זה יהיה סבבה, ועם גם לHD אז בכלל סבבה, במידה ואני ימצה הדבר האחרון שאני יצתרך זאיזה ספק כוח פסיבי, נירה לי שלTT יש כזה 1 טוב אז בקשר לכירור, פנימי עדיף אבל זהוא בכללי, אה כן יותר זול יותר טוב אבל לא על חשבון ה אחות, אני לא צריך דליפות כול שני וחמישי תודה מרוש נדב עריכה: בקשר ל HD ולX600 אני חושב שמצתי פיתרון: http://www.xoxide.com/zmgwb1.html http://www.xoxide.com/ha.html אני פשות יוסיף את שני אילו למארחת כירור המים אחשב רק חסר לי איזה מאחרת כירו…

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by matteo,

    רציתי לקנות פלטייה מאי באי עכשיו כמה שאלות איך אני הולך לבודד אותה כדי שלא יהיו קצרים? האם למישהו יש ניסיון עם אי ביי ויכול להסביר לי באי סי קיו תודה

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by DarkIDevil,

    שמעו זה המפרט: מעבד:AMD Phenom 2 X3 720 BlackEdition Triple Core AM3 Tray @ 3.6GHZ קירור למעבד: Arctic Cooling Freezer 64 Pro CPUCOOLER לוח-אם: Gigabyte MA-770-UD3 Rev2 AMD770CHIPSET זכרונות:אני מביא 8GB בתדר של 1066MHZ דיסקים קשיחים: WD 320GB 7200RPM 16MB Sata2 SAMSUNG HD160JJ (149 GB) כ.מסך:Sapphire ATI Radeon HD4870 Vapor-X 1GB צורב: Samsung SHS223 x 22 Sata- ATABlack מארז: NZXT Tempest - Air FlowKing ספק נוכחי: OCZ StralthXStream 500WPSU וזה מה שאני רוצה להביא, אבל שמתי לב שהקירור הנוכחי שלי מפריע לזכרונות, אז חשבתי להביא SCYTHE MUGEN 2 עם שני מאוררים, אבל נראלי שגם הוא גדול, אז על איזה קירור למעבד אתם ממליצים לי עד 235 ש"ח שלא יפריע לזכרונות? *חשבתי לקנות את המוגן 2 …

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני מחפש מערכת קירור למעבד לקנייה בתקציב של עד 800 שקל, אני מחפש קירור שיהיה חזק מאוד מאוד, שקט ( משהו שלא ממש יפריע או יעצבן) וקונבנציולני - למשל VOLACNO 7, AEROFLOW , AQUARIUS II, SLK900. יכול להיות גם קירור מים רק שיענה על הדרישות ויהיה יחסית נוח להרכבה מבלי להגיע לתנאים של KRIZ או MAPHISTO... לפי התקציב אתם מבינים שממש לא מעניין אותי יחס מחיר ביצועים, אם אני ארצה לבצע המהרה אז חשוב שזה יהיה קר. לא אכפת לי לשלם עוד כמה שצריך בשביל עוד קור אבל לא דברים מוגזמים כמו 2 מעלות בתוספת של 500 שקל... טוב אז, עם מה אפשר לקרר הכי טוב בשקט עד 800ש"ח ? להתחשב אך ורק אבל רק בביצועים ועוצמת הרעש. תודה רבה מראש !

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by MatrixDevil,

    קניתי אתמול מחשב E8400 intel 2 core gigabyte p35 ds3l 2000 mb ddr2 יש לי בcasez מאוורר גדול ויש לי פתח מיוחד לאיוורור המעבד ... הבעיה היא שבחנות מחשבים כשהתקינו לי את המחשב שמו למאוורר 1000RPM , הוא יכול להגיע ל 5000RPM עכשיו אמרו לי לך לBIOS תשנה שם את הגדרות ה Q-FAN , אין שם , עם המערכת באה תוכנה easytune 5 Pro שאיתה אפשר לשנות את הגדרות השעון של המעבד וגם של המאוורר , בתוכנה כתוב לי 50 מעלות גם כשהמאוור על 20% (1000 RPM) וגם כשהוא על 5000 RPM , בחנות אמרו שהוא עבד על 29 מעלות אבל הרעיש ולכן הורידו לו את מספר הסיבובים... חברה מה לעשות?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by E-Bear,

    בקרוב אני נוסע לאמריקה ואני מביא מערכת קירור מים, כנראה של danger dan בהרכבה עצמית... הייתי רוצה לקבל מכם הצעות בנוגע לאילו רכיבים צריכים להיות במערכת בכדי לקבל את התפוקה המלאה ממנה. התקציב אינו מוגבל ויכול להגיע גם עד 200-220$... תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. שני הסטיקים מתוך הארבעה ושכולם מתוצרת CORSAIR לא מתפקדים בשום מצב כרגע..הם במתח של 2.20V ניסיתי אותם במחשבים אחרים ואף מחשב לא הגיב..הזוג השני בעל מתח של 2.10 הגיב חיובי וכולם פעלו. נכנסתי לאתר של CORSAIR והתחלתי תהליך של לפני RMA מילוי פרטים ומעבר בשלבים.. קצת לפני הסוף הם רצו שאאפס את הביוס ואבדוק את הסטיקים המתים בMEMTEST,וואלאק איך אפשר להפעיל MEMTEST כשהזכרונות האלו לא מתפקדים..?הם גם לא השאירו מקום להסבר מהסוג הזה,וככה נתקעתי בשלב ההוא של הרישום..מה אני אמור לעשות במצב כזה..? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. במאווררים בנוסף לחיבור המלוקס יש עוד סוג של חיבור שבא איתם למה הוא ? ראיתי בלא גלריות אנשים שיש להם תמונות על המארז איך אפשר לעשות את זה ?

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by eity,

    תראו יש לי כרטיס מסך 8800GTS 320 MB והוא מגיע בימים אלה שחo טירוף ל80 מעלות ללא מאמץ,ועם מאמץ ל95 ולפעמים גם מעל!!!! מה אני יכול לעשות בנידון??? המארז שלי הוא raidmax sagitta

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by waizman,

    קניתי היום את הדרמל של וולף (250 שקל) וקיבלתי איתו 40 ראשים. אני רוצה לחתוך איתו את הגג של המארז - באיזה ראש אני צריך להשתמש? מאיפה אני יכול לקנות עוד ראשים? איזה ראש יכול לשייף מתכת?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. אני כרגע מבצע בידקת מאמץ למחשב שלי עם עם SP2004 פתחתי 2 במקביל כי יש לי מעבד E6300 1.כמה זמן אני אמור להשאיר את הבדיקה? 2.האם זה יכול לגרום נזק למעבד או לזיכרונות כי זה עובד על 100 אחוז

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by lmlm,

    שלום, ברצוני לעשות OC למעבד Intel pentium 4 1.6 האם אפשר לעשות למעבד הזה בכלל? ואיך אני עושה? כנ"ל לגבי כרטיס מסך 9200 READON תודה לעוזרים

  25. Started by Tzach_n,

    המאוורר 200mm של קורסייר שיושב לי בחזית המארז הוא נוראי ומרעיש. הזמנתי מאוורר של NZXT אבל הוא גדול מדי ולא נכנס לי במארז. ראיתי שיש את זה: [h=3]Aerocool Silent Master 200mm[/h]אמור להיות ממש שקט אבל הוא מגיע עם לדים ואני לא מעוניין בתאורה מיותרת. מישהו יודע איזה מאוורר 200mm אפשר לקנות שיהיה ממש שקט בלי לדים ושטויות? חשוב שיהיה ברוחב של 20mm ולא 30 אחרת הוא לא יכנס לי במארז. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים