אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש ברשותי מחשב פנטיום 3 450, 128 ראם, דיסק קשיח 8.4 ג' ו 3 מאווררים. ואני מעוניין להמהיר את המעבד... קראתי כתבות בעניין, אבל אני לא מוצא כתבה/מדריך רציני שיסביר לי איך מא' ועד ת'. כמו כן הייתי רוצה המלצות על תוכנות שבעזרתן אני יוכל לבדוק את יצויבות המערכת בזמן ההמהרה. בתודה מראש, inter-net
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום השאלה בעיקר לבעלי הזכרונות הנ"ל או מי שמכיר מערכות שעשו אובר עם הזכרונות הנ"ל לכמה הגעתם איתם או שמעתם שהגיעעו איתם האם הייתם קונים אותם שוב או קונים דווקא דגם אחר?
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז כך אני לא בא לגלות לאף אחד את אמריקה או ללמד דבר חדש אלא פשוט לספר לעמוד על תופעה (התמכרות).... אז כך בהתחלה שקניתי את המחשב החדש שלי לפני כמה חודשיים,החלטתי שאני לא רוצה להשקיע על זיכרון יקר אלא להסתפק בזיכרון זול (אך טוב) של חברת קינגסטון שעלה לי 300 ש"ח,הזיכרון הרגיל שלהם,ידעתי שהוא לא משהו בoc (בכלל לא),אבל אמרתי שבשביל זה קיים המחלק,חחחחחחח אחרי יומים של משחקים בביוס החלטתי להחליף את הזיכרון לזיכרון של קורסאייר xms עכשיו מדובר בדגם שעלה לי עוד 150 ש"ח יותר לסטוק של 512 בכללי תוספת של 300 ש"ח,שוב פעם אחרי הרבה משחקים הרגשתי שזה לא זה,במיוחד שהמעבד שלי מאפשר לי להגיע רחוק מאוד,והרגשתי שהזיכרון תוקע אותי,אחרי הרבה "שעורי בית" החלטתי לקחת את טווינמוס פריומיום b…
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אין לי ספק שזה לא בלוק/רדיאטור ברמה הגבוהה ביותר, אבל במחירים כאלו קשה שלא לשים לב לזה.. לגבי הרדיאטור אין יותר מדי מה לשער, התהיה שלי היא האם/איך הבלוק מתאים לתושבות אינטל השונות? ממה שנראה בתמונות לא מקבלים BACKPLATE אז אין אפילו איך להבריג אותו וכנראה ידרוש קימבונים נוספים, למישהו יש רעיון מה כוונת היצרן פה? http://dx.com/p/wt-016-transparent-high-position-cpu-copper-cold-head-silver-copper-black-287077 http://dx.com/p/wt-015-12cm-triple-fan-copper-computer-cooler-radiator-silver-red-black-287873
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות קירור טוב למעבד אז מה יותר טוב??? ותגידו יש מצב שה SilentTower יקרע לי את המעבד מהתושבת?
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צריך עזרה על איזה הגדרה לעשות את ה OC יש לי קירור אויר ninja 2 מה המקסימום שאפשר לקבל יציב עם קירור כזה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, עשיתי OC לnorthwood שלי..שהוא סטוק 2.6 עכשיו הוא 3.4 על קירור סטוק במנוחה 35 מעלות..מאמץ 45.. הסטפינג הוא D1..למישהוא יש מידע על הסטפינג הזה ? טוב לא טוב..? תמונה.... http://img72.imageshack.us/my.php?image=18ou2.jpg אפשר להרים אותו עוד טיפה למעלה ל3.6? עם קירור סטוק כמובן..או שעדיף כבר BT ?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Mugen 2 Rev. B יש אחד מאוורר ,אני רוצה עוד מאוורר אחד או החלפה 2 מאווררים יותר מתקדם וקירור יותר ? http://www.scythe-eu.com/en/products/fans/kama-flow-2-120.html http://www.scythe-eu.com/en/products/fans/scythe-s-flex-12cm-case-fan.html http://www.scythe-eu.com/en/products/fans/slip-stream-120-pwm.html http://www.scythe-eu.com/en/products/fans/kama-flex-pwm-120.html מה עדיף? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זא ככה אני מרכיב לחברה של אמא שלי מחשב, בקיצור: מעבד- E6400 לוח אם - GA-945P-S3 של ג'יגה בייט בקיצור התקנתי רגיל כמו כל מחשב, התקנתי XP להנאתי... למחרת בבוקר (יענו היום) הדלקתי את המחשב על מנת להתקין אופיס וכל מיני דברים ובקיצור הייתי צריך לצאת. אחרי כמה שעות שחזרתי אני בדקתי באברסט והמעבד היה על 78 מעלות! מיד עברתי לביוס וגם שם זה היה ככה. רק נציין שלפני זה זה היה על 30 ומשהו... עכשיופתחתי את המארז שוב ובאמת חיברתיהכל כמו שצריך והמארז מסודר מבחינת איוורור פיקס. עברתי לביוס ושם התברר לי שהמאוורר שעל הגוף קירור מסתובב בין 700 ל900 RPM בלבד ללא שום קשר אם הSmart Fan Control מופעל או לא... בביוס זה שומר על טמפרטורה יציבה כבר כמה דקות, כמעט חצי שעה כבר. והמאורר לסרוגין עולה …
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאיפה אני יכול לקנות מאוורר פשוט למארז לא מעל 150 ש"ח חוץ מזיגזג. ??? ??? ???
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חג שמח לכולם ברשותי קירור נוזלי קאסטום דיי פשוטה אני מעוניין להשיג תוצאות קירור יותר טובות בכדי להשיג אוברקלוק טוב יותר. המעבד הוא ×5680 עם אוברקלוק ל4ghz. אז ככה כרגע יש לי משאבה מיכל קומבו לפי הנתונים שלה 500ליטר לשעה. אם אני יחליף את המשאבה לחזקה יותר אני יקבל תוצאות קירור טובות יותר או שזה תלוי בעוד חלקים?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום... יש לי את המערכת הנל: Amd athlon ii x3 445 Asus m5a78l-m lx Kingston 4 gb ddr3 1333 Sapphire hd 6850 Seasonic ss500-et אני מחפש מארז וקירור למעבד. מתכנן overclock בינוני+ חשבתי על antec 100 וקירור cooler master hyper 212 plus אבל אני לא בטוח שהוא יוכל להכנס במארז הזה.. מה אתם אומרים? ד״א לא חייב לנצל את כל התקתיב אם אפשר בפחות תודה מראש..
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ביצעתי OC לכרטיס מסך ולמעבד שלי והייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם ולקבל פידבקים או הערות לשיפור (מפרט מלא בחתימה) מעבד - i5 2500k (קירור-Antec Khuler 620) תדר - 4.5GHz מתח - 1.3V טמפ' במנוחה - 48-52 טמפ' במאמץ - 76-80 כרטיס מסך - Gigabyte GTX 670 OC תדר - 1101MHz - boost 1180MHz מתח - 1.175V טמפ' במנוחה - 40 טמפ' במאמץ - 72 אני טיפה מודאג בקשר לטמפ' המעבד, אני חושב להחליף משחה טרמית (למרות שהמערכת רק בת חודשיים), מה דעתכם? יש הצעות לשיפור?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הי חברס. אני מזמין היום קירור מים מהאתר FROZENCPU. ורציתי לדעת אם יש מצב למכס? ואם יש מצב שיקחו 30% כפריט אלקטרוני? אני מזמין כ PRIORITY והקיט הוא XSPC RASA 750 RS360.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן כולם לא הייתי בטוח לאיזה פורום זה שייך אז רשמתי את זה כאן בעיקרון אני רוצה לקנות כמה מדבקות תרמית בשביל להחליף בכרטיס מסך שלי 4870X2 הזה מתחמם כמו לא יודע מה וממה שהבנתי כדאי להחליף משחה תרמית ומדבקות תרמיות וזה בדרך כלל עוזר בלהוריד משהו כמו 10 מעלות קריטיות לפני שתצעקו שחבל ואני לא יודע מה אני עושה ופה ושם אתם צודקים אבל כרגע המערכת שלי קורסת כל כך הרבה שזה בלתי נסבל אולי אם ATI יוציאו דרייבר נורמלי שיתקן את הסיפור הזה אני אשקול שנית אבל כרגע זו הדרך בה אני בוחר עכשיו נשארה השאלה איפה אפשר לקנות מדבקות כאלה תודה לעונים
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי אז נמאס לי לחכות לספק חדש עשיתי 600/1250 62 מעלות במאמץ'! אז כנראה היה שווה כל הקירור, תוצאות 3D ברגע שהספק מגיע.. ;D
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את INNOVISION FX 5200 128MB איך אני יכול להאיץ בטוח ויעיל שיגיע לתוצעות גבוהות. שיהיה לפחות קרוב לביצועים של 5700 או 5900 מספיק תוכנה מסוימת כמו POWERSTRIP או צריך להרכיב קירור אחר מים או משהו. עזרה בבקשה.
-
- 27 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן לכולם מסתבר שהמעבד שלי בכלל לא על 54 מעלות כמו שהיה כתוב בביוס(Abit nf-8) עידכנתי את הביוס ועכשיו אני מבין שהמעבד על אחלה מעלות לפני הOC הוא היה על 29-32 מעלות, 39 במאמץ לאחר OC של 200MHZ הוא על 32-33 מעלות, 40 במאמץ. לאחר OC של 400MHZ הוא על 33-35 מעלות, 42 במאמץ. אני חושב שאני אעצור ב2500MHZ. הזכרונות שלי לא משהו נכון? A-DATA CL3 אני חושב על לקנות ג'יגה זכרונות של סמסונג ולראות לאן אפשר להגיע אה כן הZalman 7700ALCU על הכי נמוך בגלל שנשברה לי כנף... יש דרך לחבר מחדש את הכנף של המאוורר שנשברה לי? או שצריך לקנות חדש? אפשר להדביק עם סופר גלו? נ.ב: הכ.מ שלי לא יכול לעבור את ה390 לליבה(במקור 250) ואת ה260(יענו 520) לזכרונות(במקור 200, יענו 400)... ישר מופיעי…
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! אני מחפש מערכת קירור מים מקצועית איכותית בקיצור בין הטובות... המעלות המחשב שלי נעות מ27 ל30 בלי שום מאווררים כשאני מדליק את המאווררים המעלות עולים ל30 מישהו מכון להסביר לי למה זה ככה? אני רוצה לקנות את המערכת קירור מים בשביל שהמעלות ירדו ל20 זה אפשרי? ערן
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כרגע הוא עומד על 33.25 לכמה צריך להקטין אותו אם בכלל לפני שמעלים את הFSB? יש צורך בנעילת הPCI-E נכון? נתקעתי עם לוח אם גרוע מאוד לOC אז אני נאלץ לעשות OC בינתיים דרך CLOCKGEN עד שאני אחליף את לוח האם שלי. הייתי OC לפני כן OC לP4 שלי אבל בגלל שלא היה כל כך אכפת לי עליו לא שמרתי עליו כל כך אבל במקרה הזה אני צריך להיות קצת שמרן יותר
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לכולם, פרסמתי כבר הודעה בפורום מארזים, אבל רציתי להתייעץ עם מומחי הקירור גם כרגע ברשותי מארז ANTEC P180 אני בדרך להחליף את המפרט ל: 4770K + Maximus VI GTX780 או GTX760 1xSSD + 3xHDD המארז כרגע עדיין עם המאווררי סטוק, רציתי להתייעץ לגבי אפשרויות החלפת המאווררים + הוספה של עוד כמה אם נראה לכם שצריך + המלצה לקירור CPU שיתאים למארז , שמתי את העין על ה-AIO קירור מים H60 של CORSAIR, מה אתם חושבים? עוד אופציות טובות או יותר טובות? התקציב דיי גמיש, השימוש העיקרי יהיה גיימינג , לא חושב שאעשה OC תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם תיהיה לי אחריות אחרי שאני אדביק סטיקים על הזכרונות של כרטיס מסך? ???
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה הדרישות למערכת AMD עם Athlon XP מבחינת אמפרים והספק מהספק ?? כי שלי היה 300W והתפוצץ באמצע העבודה ...
-
http://www.g4techtv.com/flashpop.aspx?video_key=8874 הינה איך להמהיר מברשת על בטריות אם זה לא מתאים או כבר היה מצטער מראש
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
THERMOCHILL PA120.3 רדיאטור Danger Den Dual 5 1/4 Bay Reservoir מיכל Swiftech STORM Rev2.0 Extreme Performance Universal Water block בלוק למעבד 5 מטר צינורות טייגון. 4 יחידות -SWIFTECH HYDRX שאלה נוספת התרכיז הזה מוליך חשמל? כי הוא מתערבב עם מים האים אני צריך לקנות אחר? תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-


