אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לא צבע ספריי רגיל , אלא צבע ש""נספג" בפלסטיק. בשביל המסך. שחור.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני הגעתי לאתר כחלק מהקורס העצמי שלי בנושא אוברקלוקינג, כי הבנתי שהצעד הראשון כדי לשמור שהמערכת לא תישרף לי זה לשמור על טמפרטורה טובה. קראתי כאן את הת'רדים שעניינו אותי, ספציפית את זה שמכיל את הטמפרטורות המומלצות למעבדים שונים, וחטפתי שחור בעיניים. יש לי מחשב חביב - P4 3 ג'יגההרץ, 512 DDR, כרטיס מסך 6800 של nVidia, ולוח אם P4S800D. ממה שהבנתי, טמפרטורת המעבד אמורה להיות באיזור ה40-45, שלי לא נוחתת מתחת ל70 וזה עוד בלי הרבה מאמץ במחשב (סלציוס, לא פרנהייט). לוח האם נח באיזור ה45+, אבל המחשב עצמו רץ די טוב - בלי תקלות הנוגעות לטמפרטורה. אז... אז כדי להוציא את עצמי מהמצב הזה של שוק תמידי והתקף לב מתקרב, הייתי רוצה לקבל עצות בנוגע למערכת קירור משתלמת ושקטה. עכשיו לפני שכ…
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך המלצה לקירור אקטיבי לamd2800 64 על epox8hda5j לטובת OC. רוצה להשקיע בין 200-150, הקירור ירכש מSKYPC. תודה! איך הcooler master הזה? http://www.skypc.co.il/pl_product~RR-CCH-L9U1-GP~18~0.htm#
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
(ראה תמונה) טמ"פ חדר 19 מעלות האם היא מזיפת כי אני נוטה להאמין לה כי בביוס הטמ"פ היא 24.... במאמץ הטמ"פ של המעבד היא 34 (לפי התוכנה) [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך אפשר להוציא היטסינק דבוק ?, ברשותי כרטיס voodoo3 3000 הישן והטוב חיפשתי ברגים או פינים ואין כלום, הוא פשוט דבוק ! איך אפשר להוציא אותו מבלי לפגוע ב כרטיס ?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן חברים, אחרי שנים על גבי שנים עם GB עברתי לאסוס ואני לא מוצא את היידים והרגלים שלי בביוס. מישהו יכול לכוון אותי איך אני נועל יחס זכרונות ל1:1?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למי שמחפש רעיונות מטורפים, הגלריה הכי גדולה והכי מוטרפת שראיתי למודינג. אמנם זה בגרמנית, אבל לא קשה למצוא את המילה Gallery ולהתחיל לשוטט בבערך 1000 המחשבים שיש להם שם. יש שם כמה יצירות אומנות מדהימות, כמה דברים מטורפים לגמרי וכמה רעיונות נפלאים (על מיקרוגל בתור מארז חשבתם? ועל פח זבל? ואולי ברוס תחמושת?) ואם כבר דיברו פה על מארזים מלגו מעץ ומארזים שקופים לגמרי, הגלריות מלאות בכאלה. http://www.case-gallery.de/ אם זה אתר מוכר אז תסלחו לי על ההתלהבות. אם לא, כנסו ותבינו.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מעבד E8400 C2D 3.0GHZ עם קירור שקיבלתי עם המעבד עצמו(לא קניתי משהו נוסף) ולוח אם Gigabite P43 F9a מה המהירות המקסימלית שאני יוכל להגיע עם המעבד(E8400)?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות חברה =] לגבי שיוף הקירור שיש בכותרת 1. איך אני משייף אותו ? 2. מה אני צריך בשביל להביא אותו לרמה שרואים כמו במראה (אחרי LAPP) 3. ומה המצרכים?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים. אני מחפש המלצה לקירור 120מ"מ, להצבה בגג המארז. חשוב שלא יהיה רועש במיוחד. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני חושב שאתם יורים לעצמכם בראשים (מנהלי הפורום)כשאתם מאפשרים הצגה של גועל נפש. הניסיון להצטייר כפורום מקצועי ,שעוסק בנושא O/C ומודינג נוחל כשלון ומראה כמה אתם בעצם ילדודס שמשחקים עם משאבות ומיכלי מים. מישהו מכם נכנס לפורום בחו"ל וראה גועל כזה ? אם אתם לא תקחו את עצמכם ברצינות אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילכם !!!!! ובמקום להגן עליו (כולם יודעים במי מדובר) צריך לתת לו בראש . משום שסוג כזה של פרוייקט לא משפר אלה מדרדר אתכם . ותזכרו דבר אחד: אין דבר כזה חצי עבודה. והתמונות שפורסמו גובלות בגועל !!!!!!! תתפסו את עצמכם בידיים ! באהבה.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן , טוב תשמעו , זה המפרט שלי ואני לא יודע למה אבל אני לא מקבל תוצאות טובות בכלל ב3dmark03 או 3dmark2001 se . asus p4p800 deluxe p4 3.0c 800Mhz 9800pro 128mb seagate 120gb SATA מארז aerocool acriclear I קירור למעבד : gigabyte 3d אני לא יודע מה אני לא מכוון נכון אבל אני מקבל תוצאות כאלה : 3dmark 2001 se - 13512 3dmark03 - 3888 מה יכולה להיות הבעיה ? תודה מראש , דוד .
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, כרגע יש לי במחשב מאוורר אחד של 80MM, מחר אני מתכוון להוסיף עוד שני מאווררים של 80MM. המאוורר 80 שיש לי כרגע בתוך המחשב נמצא בקדימה של המארז, מכניס אוויר. רציתי לדעת מה התצורה הכי טובה במחשב לשלושה מאווררי 80MM, כלומר מקדימה/מאחורה, מוציא/מכניס. תודה, עידן
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
550W, ועם כפתור חיצוני להאצת המאוורר החיצוני מ- 1500RPM ל- 3000RPM, דבר שישפר את קירור המארז שלי באופן כללי. אני גם מתכוון להפנות את כל האוויר החם שפולט ה- Delta 68CFM לכיוון המאוורר הפנימי של הספק בחלקו התחתון, וכך להוציא את החום הזה מיד החוצה... מחיר הספק $186 פרטים נוספים: מעבד Northwood 2.0GHz overclocked to 2.5GHz עם הספק הנוכחי, אני לא יכול להגיע עם המעבד לתדר גבוה יותר מיכוון שהוא יציב רק ב- vcore של 1.85v הבעיה היא שב- vcore הזה הספק נופל ב- 12v + ל- 11.5v, ובנוסף גם ה- vcore לא יציב (תנודות בין 1.76v - 1.79v) התוצאה של שני הסימפטומים האלה זה נפילות של המחשב (cold reboots). אני מאמין שעם הספק החדש, אני אראה יציבות קצת יותר טובה אני אעדכן...
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחר ש B.D.B. ישב לי כמו קוץ בישבן שאני אעלה את סידור החוטים שלי אבל לא היתה לי מצלמה אבל עכשיו יש לכן הנה הן ;D http://photos.walla.co.il/shlapok
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ברצוני להוסיף קירור מים למערכת שאני עומד לבנות. המערכת היא: -מארז: CoolerMaster Cosmos 1000 -לוח אם: Asus Rampage Extreme X48 -מעבד: Intel Core 2 Duo E8500 -כ.מסך: ATI Radeon HD4870x2 -זיכרון: Corsair 4GB 1333MHz -קשיח: Western Digital 6400AAKS 640GB -ספק כוח: Corsair 520HX ?? כמוכן הבנתי שעל מנת לקבל מערכת איכותית יש צורך להשקיע כ-2,500 ש"ח לפחות, האם נכון הדבר? אשמח לקבל פירוט מלא של החלקים + מחיר + חנות. תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מפרט : E5200 @ 3.33 (טבעי : 2.5) Gigabyte Ep31 ds3L זיכרונות 800 עם צלעות קירור (לא זוכר חברה) מארז ANTEC 300 עם סירקולציה בינונית - שניים בפרונט מכניסים, אחד למעלה (14) שמוציא עוד אחד מאחורה מוציא, בדלת יש הכנה למאוורר (חור) שמכוסה במסנן אבק. באס (ככה קוראים לזה נכון?) : 266 כרגע אני על מכפלה טבעית (12.5) זיכרונות בתדר רגיל (800) מה שאומר מחלק 3. אני עם תוספת מתח דיי רצינית אבל רק למעבד, הוא על 1.31. המערכת נמצאת במצב הזה איזה שנתיים ודיי שכחתי איך להתעסק עם זה, אם נאמר אני מציב לי מטרה להגיע ל3.6 כתדר קבוע לעבודה רציפה, מה שאני יודע שאפשרי כי המעבד הזה הגיע כבר כמעט ל4 יציב, פשוט להעלות באס ? אני אצטרך להוסיף מתח לזיכרונות אם הם יהיה על 864 ? או שעדיף לי לעבור למחלק …
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קיבלתי את המחשב סוף סוף ! עכשיו, יש לי מאורר 120 של אנרמקס בקדמת המארז שלפי הנתונים דוחף 95 CFM ואותו אחד מאחורה ! (זה אמור לעבור את הביצועים של 2 של 80 שמכניסים ומוציאים ~), ד"א הם על המהירות המקס' לינק לנתונים שלו - http://www.enermax.com.tw/uc-8fab.htm על המעבד יש SK-7 ועליו SF 2 במהירות מקס' המשחה הטרמית שנמרחה היא ננו טרם בלו. ובכל זאת המעלות שלי ב-IDLE (עוד לא התקנתי וינדואס כי אין לי דיסק כרגע ) הם 36-37 ! לדעתי זה גבוה מידי למעבד הזה ועוד ללא O/C וללא שום שינוי מתח. מה יכול לגרום לזה ?! נ.ב יכול להיות שהביוס קצת מזייף באיזה כמה מעלות ואני סתם בלחץ ?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני עוד מעט מחליף את כל המאוררים במארז שלי (ציפטק אלומיניום) ומתלבט איזה לקנות אחת האופציות היא 4 Vantec Stealth או 4 panaflo l1a לשניהם יש בתיאוריה אותה רמת רעש של 21DB אבל הונטק (שוב בתיאורה) דוחף יותר אויר 27CFM לעומת 24CFM יש מישהו עם נסיון שיכול להמליץ לי מה עדיף? בנוסף אני רוצה לקנות מאורר 92 או 120 כדאי לשים למעלה במאורר בתור ערובה, יש למישהו רעיון איזה מאורר לשים בשביל להשיג כמה שיותר זרימת אויר בכמה שפחות רעש?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.madshrimps.be/?action=gethowto&howtoID=59
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
OK, בואו נתחיל מזה שאני די חדש פה ואין לי מושג בכלל בנושאים האלה, אז לכל מי שיוכל לעזור, תודה מראש. זה המחשב שלי: AMD64 2.4, 80GB sata 10,000rpm, geil dual ddr 2GB, ספק כוח 480 WATT, לוח אם ג'יגהבייט NF4U. כרטיס מסך leadtek geforce 6800gt ועכשיו לעניין - העיסוק העיקרי שלי הולך להיות גרפיקה כבדה. אני צריך לדעת אם אני צריך לקנות מערכת קירור ואם כן אז מה איך ולמה ואני צריך דעת מה זה בדיוק OC אז מי שיכול לתת הסבר או קישור להסבר. תודה לכל העוזרים
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש בשעה טובה. החלטתי לנסות לראות מה אפשר להוציא ממנו. אז הלכתי לביוס העלתי את ה-FSB ל-1066 והתדר 267 וקיבלתי מהירות של 3.7GHZ. בלי להעלות את המתח ועם קירור סטוק. בדקתי את המחשב במבחני יציבות עם SANDRA 2007. בינתיים המחשב עובד חלק כ-12 שעות וגם בשיא המאמץ המעבד לא עבר את ה-41 מעלות. שתי שאלות: 1 - איך זה יכול להיות?...מה אני מפספס?...אולי הדרך הזאת נותנת פחות ביצועים? 2 - דוקא הזכרונות הם אלו שהתחממו קצת (55 מעלות) זה הרבה?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סתכלו באתר הזה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/index.php ותגידו לי איזה כרטיס מסך אני יכול לקנות. יש לי פנטיום 4 3 ג'יגה זיכרון 512 מגה 533 מגהרץ אני רוצה כרטיס טוב מוכן להשקיע בסביבות 1000 ש"ח .
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
איך מאוורר מסכן מקרר את החלקיחם במחשב שמגיעים ל60 מעלות ויותר??לא ברור לי הענין
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-


