אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, אז כמו שקראתם בכותרת, אני רוצה לעשות OC למחשב אם יש למישהו כוח וסבלנות לעשות את זה איתי שלב שלב פה בת'רד זה יהיה הכי טוב! ניתן לראות את המפרט שלי בצד << רק תסבירו שלב שלב כמו שצריך שאני לא יעשה איזה טעות וילך לי המחשב חח אם צריך לעשות OC בלוח בכדי להתקדם, לעלות מתחים, בדיקות יציבות - כל מה שצריך לדעת ולעשות. תודה רבה! ;D
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני חדש בפורום...! איזה מעבד דותן עדיף לאובר קלוק עם לוח P4C800-E DELUX, דותן עם FSB של 400 או 533 ? ההתלבטות היא בגלל המכפלה, נניח דותן בעל מהירות שעון 1700MHZ עם FSB 400 המכפלה שלו היא 100X17 במידה ואני יחבר אותו על הלוח הנ"ל עם CT-479 ניתן יהיה תיאורטית להכפיל לו את הביצועים עד 3400MHZ עם FSB 800 ללא המהרה של הלוח והזכרונות שישארו על 800/400. לעומת זאת דותן בעל מהירות שעון של 1729MHZ בעל FSB של 533 המכפלה שלו היא 133X13 ולכן במידה ונמהיר את המעבד עד למהירות הלוח שהיא 200X4=800MHZ כתוצאה מהמכפלה הנמוכה מהירות השעון שתתקבל תהיה 2600MHZ. מקווה שלא הסתבכתם מהחישובים... השאלה היא האם זו תאוריה נכונה או שפיספסתי משהו ? ןעןד שאלה, האם הדותן FSB 400 אכן מסוגל…
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני ממש רוצה לבנות HTPC חדש חרישי לגמרי, ללא מאווררים בכלל (הקיים low profile, כבר די מקרטע עם E6700 ו-g45, ונמאס לי לשמוע את המאווררים "השקטים"). לאחרונה ראיתי את הקישור הזה :http://www.aleutia.com/products/di5-core-i5-fanless-pc, שמים שם קוואד 65 וואט במארז די קטן ללא מאווררים בכלל (בטאב של ה-spec יש תמונה של המארז פתוח עם ההיטסינק). בהתחלה חשבתי שזה לא אפשרי אבל הנה. זה נראה די מדהים. השאלה היא האם אני יכול להרכיב דבר כזה בעצמי, נניח עם מעבד 35-45 וואט (לא צריך קוואד) על לוח H67. איזה גופי קירור קיימים, שלא אצטרך מאוורר גם על המעבד וגם במארז, והאם כדאי ללכת על ספק חיצוני או פנימי (האם יש בכלל חיצוני שהוא מספיק חזק), האם דרושה קונפיגורציה שבה ההיטסינק מתחבר…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה, פרקתי את הלפ-טופ שלי בשביל לנקות אותו מאבק וכאשר הורדתי את ההיט-סינק מהמעבד גיליתי שם תמונה מדאיגה של משחה תרמית בכמות גדולה. השאלה שלי היא, האם זה בסדר? אני חשבתי אולי שהמששחה נמסה קצת ואולי נזלה, אם דבר כזה אפשרי (היו מקרים שבהם טמפ' המעבד הגיעה ל-90 צלסיויס והמחשב נכבה עם מסך כחול). ואם זה לא בסדר, היתי רוצה המלצה למשחה תרמית חלופית שתחזיק מעמד. צרפתי תמונות של ההיט-סינק והמעבד, המחשב הוא DELL Inspiron 1520 והמעבד Intel Core 2 Duo Mobile, Centrino T7100 [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה בעל מקצוע משתמש בשמן מינרלי ? ואיפה קונים דבר כזה ? יש לי בעיה של קורוזיה גלוונית: נחושת-אלומיניום עם מים בפריזר, וחשבתי אולי להחליף לשמן מינרלי !
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הייתי רוצה לפתוח נושא שבו נרכז את טמפ' המחשב בתגובה יש לציין טמפ' בזמן IDLE ובמאמץ קירור מים/אוויר/גז... לוח אם ומעבד עריכה: לא רשמתי את שלי IDLE: CPU:34C MB:33 במאמץ: CPU: 40C MB:34 ASUS P4S533-E P4 2.0GHZ(Northwood) קירור אוויר Spark7+ מכניס מקדימה 120mm/מוציא מאחורה SF/ מוציא מהגג Xblower/מכניסים מהחלון שתי מאורריים 80mm *אם נפתח נושא בעבר נא למחוק ולקשר אותי לאותו נושא
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני חושב לפתוח ת'מכפלה של המעבד שלי, מומלץ? המעבד הוא AMD1.1 עדיין עם הHiCool המעפן שקיבלתי איתו, אני מקווה מתי שהוא בחיים להגיע עם המעבד הזה ל1.33 ומעלה 8)
-
זה מחשב חדש כמה ימים יש לי אותו ותראו מה זה מראה לי http://img827.imageshack.us/img827/5515/35625518.jpg http://img837.imageshack.us/img837/9629/17483113.jpg
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/35drivebay/a1873.htm האם זה שווה קניה? אם למישהו יש את זה שיתן ביקורת קצרה
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא מצליח לעבור את ה 185fsb ניסיתי לעשות 200X11 וה windows נדפק 3 שניות אחרי שעלה.. כרגע אני על 185X11 וזה עובד חלק.. Cpu : 1.75 dimm : 2.90 הזכרונות הם בתיזמונים של 5-3-2 cas2.0 זה המפרט שיש לי : amd xp 1700 0.13 jiubh0203 Epox8rda+ Winbond BH-5 3200\400mhz 256mb X2 Vantec Aero flow Hec300watt (אין לי כמעט שום דבר שמוחבר למחשב... לא פיסיאי.. ורק הרד דיסק אחד וסידירום אחד) יש עצות? משהו? תודה
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המערכת שברשותי היא: AMD barton 2500+ mushkin 256 x2 DDR 333 abit nf7 v.2 מארז : compucase 6919 יש לי שני מאווררים 120mm אחד מכניס מקדימה והשני מוציא מאחור (המאוורר מאחור טיפה יותר גבוהה מהקידמי ) לפני שבוע עדיין השתמשתי בהיטסינק שקיבלתי עם ה AMD והטמפרטורות היו 54-55 מעלות במאמץ נמוך וביום (הטמפרטורה על לוח האם היתה 37-38) , עכשיו קניתי את ההיטסינק של vantec aeroflow ובהתחלה הטמפרטורות היו 49-50 ולאחר יומיים של עבודה הטמפרטורות הן 53-54 במאמץ נמוך וביום (החדר שלי לא ממוזג) בלילה הטמ' יורדות ל 49-51 . (יש לציין כי לאחר יומיים של עבודה גם שאני מכבה את המחשב לכמה שעות הוא חוזר לאותן טמפ' ) בהרכבת ההיטסינק השתמשתי במישחה הטרמית שסופקה עם ההיטסינק ופעלתי ע"פי הוראות של …
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לקירור (זול) ל QX9770 ללא OC תודה, גיא
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפי המפרט שיש לי והקירורים המתאימים, האם כדאי לעשות?? אני מרגיש באיטיות של המעבד מכיוון שה-XP לא יודע לסנכרן טוב בן שתי הליבות.. תודה.
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב שלי מאוד מרעיש לאחרונה אני מדליק אותו והמאוורר של הכרטיס מסך מאוד מרעיש והכרטיס מסך חדש.. רק כמה חודשים (גי'פורס FX5500) אני מפחד להוציא אותו ולנקות את המאוורר כי ככה נהרס לי הקודם.. ניראה לי שזה נוגע במשהו שם ומרעיש כי אני מדליק את המחשב והוא עושה רעשים אני מכבה מזיז קצת את המחשב לצדדים אחורה קדימה מדליק וזה מיסתדר, אם זה לא מיסתדר אני חוזר על הפעולה. ניסיתי גם להוזיז את הכרטיס טיפה להוציא ולהחזיר והרעש עדיין נישאר.. עכשיו לעיניין, יש לי במחשב מלא אבק ורציתי לנקות את זה ושמעתי שיש מין ספריי כזה של אוויר דחוס שמיועד לדברים האלו. רציתי לדעת עד כמה הדבר טוב? כמה הוא עולה? והאים מסובך לשימוש.. אשמח לתגובות ממישהו שמתמש או הישתמש בזה קודם. תודה מראש!
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זכרונות על 133 HT על 3 באס על 220... 1980MHZ ללא הוספת מתח עבר S&M... טמפ' 36 ב FULL LOAD... להמשיך או לתת מתח למעבד? [attachment deleted by admin]
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום,זה שוב אני עם נושא מסודר. יש לי מעבד E6300 DUALCORE 2.8GHZ 266X10.5 זיכרון KINGSTON 2GB 800MHZ לוח אם:GIGABYTE G31MES2L כרטיס מסך מובנה של INTEL(חרא דבר) קירור מעבד של ARCTIC COOLING ALPINE 7 PRO תמונה הקירור: http://www.affordablecomputer.co.nz/catalog/images/Alpine%207%20Pro.jpg עשיתי לו אובר קלוק קטן של 7.3 אחוז ועכשיו זה 286X10.5---ו3000GHZ הטמפרטורה במנוחה היא 36 מעלות ובמאמץ זה 61 מעלות. המחשב עד עכשיו לא קרס ולא כלום(עשיתי גם בדיקות מאמץ) חשוב מאוד לציין שיש לי רק מאורר מארז אחד והוא ARCTIC COOLING 8L בגלל זה הטמפ די גבוהות. עכשיו תציעו עם כדאי לעלאות עוד או משהו... וכמובן תגובות
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מאוורר אנרמקס שוף בצד הדלת, ואני מתכנן לקנות קטודה, עכשיו האם הוא בכלל יושפע ממנה ויציג אור יפה (יש לי חלון) שונה מהאור בשאר החלון או שזה סתם יהיה שם?!?! זה משנה כי אני חושב אם לקנות עוד מאוורר שקוף ליותר למעלה במארז אבל אם זה לא יהיה יפה...
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמו שבוודאי הבנתם, אני רוצה לקנות חיישן טמפ' עם צג כמה שיותר זול. אני צריך שימדוד רק מקום אחד. מה הצג הזול ביותר שאתם מכירים? תודה מראש.
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רציתי לדעת כמה דברים על הרעש שהמאווררים מייצרים (אני קונה מחשב חדש והוא יהיה מטר מהמיטה) הסבירו לי שה 120mm פחות רועש מאשר ה 80mm, איך זה הגיוני..? עוד דבר, לפי הטבלה באתר של KSP (מפורט איך להכנס): בטבלה אפשר לראות את המאפיין Noise Level שבו יש db (A) & Sone. db כמו שהבנתי זה הדציבלים (ככל שיותר גבוה - יותר מרעיש- וכל ה 120mm עם דציבלים גבוהים מה 80mm). מה זה ה Sone הזה..? והאם יש עוד מאפיינים חשובים? תודה
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
I played a little with my dual-core 4200+ and got to 2750MHZ. I tried to raise it but didn't succeed. The situation so far: 2750MHZ @ v1.648 Multiplier: X11 FSB: 250 HTT: X4 Memory timings: 2.5-3-3-7 @ v2.7 I tried to play with the FSB and the multipliers but couldn't get stability @ 2800 Any suggestions on how to continue? Thanks.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, 1. במארז ANTEC P182 הקולר של המעבד יעמוד בהצטלבות עם המאוורר העליון והמאוורר האחורי.. אם מאוורר המעבד דוחף אוויר לכיוון הלוח (המעבד) אז אין בעיה.. אבל.. אם מאוורר המעבד עומד אז לאיזה כיוון צריך שיפלוט אוויר כלפי מעלה או אחורה ???? 2. בחרתי את המארז הזה בגלל השקט אבל אנשים רושמים בפורום שהם מחליפים לו את המאווררים לשקטים יותר.. אני גם צריך לעשות זאת ?? אני לא עושה OC אבל מאוד חשוב לי השקט !! 3. עדיין מתלבט בקירור למעבד והרבה עונים לי דברים מנוגדים למשל בקשר לפריזר 7 פרו.. כן שקט.. לא שקט.. לא יעמוד בעומס .......... מרשימת גופי הקירור המומלצים בפורום http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=65412.0 מה שנראה לי הכי הגיוני זה ה- ט'רמלטק V1 אבל הוא נראה לי ממש…
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עם איזה חומר להדביק את הצלעות קירור? והאם אם אני אעשה אוברקלוק על GEFORCE 2 MX400 שך NVISION יעזור בהרבה? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחרונה התחלתי לגלות עניין באוברקלוקינג (לא רציני, משהו מינימלי). המפרט שלי הוא כזה: AMD Athlon II X3 435 (2.9Ghz) Gigabyte GA-MA770-UD3 2x2gb Adata ddr2 800mhz powercolor HD4850 512mb ddr3 בכל מקרה, שיניתי את ה-BUS SPEED (המהירות הבסיסית שכל הרכיבים מכפילים אותה כמה שצריך) שעמדה ב-DEFAULT על 200MHZ ל-240MHZ והכל עבד בסדר ואז כששיניתי ל-260MHZ לאחר ששמרתי את ההגדרות והמחשב עשה RESET שום דבר לא קורה. מסך שחור (לא מגיע אפילו ל-BIOS או כל דבר אחר). הוא נשאר דולק ככה וכל המאווררים פועלים והכל נראה מבחוץ בסדר אבל לא רואים שום דבר על המסך או על המקלדת/עכבר. מה עושים? איך אני מחזיר את ההגדרות לאיך שהן היו אם אין לי BIOS? \: תודה!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, זמן רב לא הייתי בפורום זאת בגלל שהייתי בחו"ל היה סבבא אם תרצו תקבלו תמונות, אבל שם עלה לי רעיון בזמן קניית נעלי NIKE והחלטתי לשתף אתכם אז כך: כידוע בקופסאות הנעליים יש מן שקיות נייר קטנות עם גרגרים משונים !!! עכשיו בזמן שאני מחליט איזה נעל לקנות אני שואל את המוכר למה משמשות השקיות הללו והוא אומר לי כך: הם משמשות לשמירה על עור הנעליים מפני לחות שהורסת את העור, ואז פתאום קפץ לי רעיון אם זה פותר את בעיית הלחות בנעלים זה יכול לפתור את בעיית הלחות במחשב, לא ??? , אז כן :smoke: פשוט ביקשתי ממנו את כל השקיות של הקופסאות נעליים שנמכרו, חזרתי לארץ עם 570 שקיות כאלו בערך, אחרי שהתארגנתי בניתי קופסא קטנה מקרטות ושם שמתי 100 יחידות של שקיות, והאומנם..... זה באמת ע…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-


