אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הבנתי שניתן להפריד את הדבק בהקפאה יש למישהוא עוד רעיון? ועם לא אז פשוט למקפי :-\
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בחדר מקרר קטן שפעם קיבלתי מקוקה קולה (לפני משהו כמו 4-5שנים) והמאוורר שלו התחיל לעשות רעש בזמן האחרון עכשיו אני רוצה להחליף לו מאוורר הגודל של המאוורר הוא 120MM ופתחתי לראות עם כתוב על המאוורר הקיים את הנתונים שלו וכתוב שם רק את הדברים הבאים : YAHENG BRUSHLESS DC FAN YD1225MS DC12V 3W YAHENG ELECTRONIC CO.LTD זה כל מה שכתוב שם. עכשיו אני חשבתי לקחת מאוורר 120MM של נוקאוטה שאני יודע שהם ממש שקטים וגם די חזקים אבל אני ל איודע עם הוא מספיק חזק. תודה רבה ושבת שלום שקד
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הוספתי מאוורר על הכרטיס מסך בצורה שהוא שואב את החום ממנו ומוציא אותו למארץ ובידיוק ליד יש מאוורר ככה שישר החום יוצא ואני רוצה ליבדוק את החום של המחשב יש איזה תוכנה שעושה את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! המאוורר שברשותי כבר לא עומד בעומס חום וצועק רוב הזמן כשהמחשב דולק. אשמח לקבל המלצה למאוור חדש עד 120 שקלים וגם המלצה למשחה טרמית. אם אפשרי מהאתר של KSP סניף פתח תקווה זה יהיה מעולה. תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התושבות פלסטיק האלו, של מארזי האנרמקס והאנטק, מתחילות לתת את אותותיהן. לאחרונה שמתי לב כי הפלסטיק קצת נמתח, בצורה מאד משונה, והמאוררים עכשיו יושבים בצורה יותר חופשית בתוכם. הדבר גורם לתופעה של צרצור, רשרוש, קרקור ומרמור קל מצידי .אמנם המארז משתיק את רוב הרעש, אבל דוקא הצלילים הגבוהים האלה משגעים לי את המוח ! בנוסף לכך, הטמפרטורה עלתה בימים האחרונים בכמה מעלות - טפרטורת הלוח עלתה ל 30, ואילו טמפרטורת המעבד עלתה ל54. המצב הקודם היה 25-26 הלוח, ו48-50 למעבד. ייתכן כי עליית הטמפרטורה בחוץ שינתה את המצב ? הייתכן כדבר הזה ? אז אם אני קצת עצבני, ועונה לא לעיניין, תבינו למה :smoke: ;D ;D
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חבר'ה , אני צריך את עזרתכם איך לעשות נכון אוברקלוק למעבד שלי בעזרת הלוח אם שלי בביוס , פשוט בביוס של הלוח אם שלי יש כל כך הרבה אפשרויות שאין לי מושג מה הן ולפי המדריכים שקראתי לגבי אוברקלוק את רוב האופציות האלו לא מצאתי שם אני משער שזה בגלל שיש כל כך הרבה לוחות אם שונים עם הגדרות ביוס שונות שפשוט אי אפשר לרשום את כולם במדריך אז בגלל זה אני מצרף פה שני לינקים לתמונות של הביוס שלי כדי שאולי תצליחו לעזור לי לעשות אוברקלוק נכון , יש לי את האפשרות לעשות אוברקלוק בעזרת התוכנה Turbo V של Asus שבאה עם הלוח אם שלי אבל זהו יותר אוברקלוק אוטומטי שכזה וגם עדיין בבדיקת ביצועים של 3DMark 11 כשהיא מגיע לקטע של בדיקת המעבד אז המחשב קורס , אז אני לא כל כל מאמין בתוכנה הזאת אלא יותר בלעשות…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום אחרי מסע קצר ונחמד לתל אביב (שיא אישי חדש שעה וחצי נסיעה מטבריה לתל אביב במונית) חזרתי הבייתה עם: TT SonicTower Silencer Nv6 TT 120 smartfan שמצטרפים לקירור NB של זלמן שיש לי בצד אני אתקין הכל במהלך השבוע ואפרסם ביקורת קצרה על כולם
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לבנות ואני לא הכי מבין בזה לכן חשבתי אולי יש פה כאלו שהכינו ומוכנים לתרום מזמנם ולעזור לי להכין מערכת כזאת אז כל מי שיש לו הבנה שיענה לי על השאלות ואני ידבר איתו באיציק ובבקשה מי שעשה ויכול לעזור לי לבוא אליי או אני אליו ונכין בייחד ז\ה ממש יעזור לי. אגב אני מהרצליה. השאלות למי שעונה: 1. האם בנית פעם מערכת קרורו כזאת? 2. האם היה לך פעם שהכנת בעיה רצינית עם סיכון גבוהה? 3. מאיפה אתה? יאללה בבקשה תענו בהקדם האפשרי תודה
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי מערכת חדשה מTMS ובבדיקת עומס בS&M CORE TEMP מראה 64 מעלות זה תקין או שיש בעיה כי אני עוד רוצה לעשות אובר קלוק?
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
OK עשיתי חלון למארז שלי אבל יצא לי לא מושלם :-\ תראו אני רוצה לקנות גומי כדי לצפות את זה אבל הבעיה היא שכבר הדבקתי את זה :-\ יש משהו שאני יכול לעשות? (דרך הגב זה מוד ראשון שלי 8))
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כבר ניסיתי לעשות OC על המחשב שלי (מפרט של המחשב בפרטים שלי) אבל לא ממש הצלחתי לעלות יותר מ 105 (המכפלה נעולה כמובן) אני לא ממש מבין בזה אבל כל פעם שהעלתי יותר הWIN XP לא עלה עד שהמערכת נדפקה לחלוטין והיתי צריך לעשות פורמט כי ה WIN XP לא עלה ....(גם כשהחזרתי את את המחשב למצבו הקודם) נראה לי הבעיה בזיכרון.... (אפרופו קראתי את המדריך של ה OC והוא לא עזר לי יותר מדי)
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
בזמן שפתחתי את המחשב לנקות מאווררים שמתי לב שתושבת של המאוורר הולכת ליפול? איך אני יכול להדביק\לסדר את העניין? משחה תרמית תעזור? תודה
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחשב פשוט ובסיסי. עושה טיפה רעש ואני מעוניין שיהיה שקט לחלוטין. מפרט: מעבד - Intel Core 2 Duo E7300 2.66GHz לוח אם - Gigabyte G31M-S2L כרטיס מסך - Sapphire Radeon HD 5450 זכרון - 2GB כרגע יש סך הכל 4 מאווררים במחשב: מאוורר מעבד, מאוורר ספק, מאוורר מארז אחורי(מתחת לספק) , מאוורר מארז קדמי (איפה שהכניסות USB). המאוורר של הספק והמאוורר הקדמי שקטים מאוד, לא שומעים אותם. המאוורר של המעבד והמאוורר האחורי לעומתם עושים קצת רעש. זה לא משהו רציני אבל ללא ספק שומעים את המחשב והייתי רוצה שהמחשב יהיה שקט לגמרי. אני לא עושה שום אוברקלוקינג וממה שאני מבין יכול להיות שבשביל המעבד יספיק רק גוף קירור, ללא מאוורר. אולי אני טועה. המעבד רץ כרגע על 49-50 מעלות (ליבה אחת), 46-47 מעלות (ליבה שני…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני רוצה לשדרג את המחשב שלי בקרוב אבל יש לי בעיה אחת, אני לא יודע אם המארז הנוכחי שלי יהיה קריר מספיק. אלו הטמפ' שלי במנוחה: המעבד משתנה מ-35C ל47C, כנ"ל הלוח אם. הHDD קבוע על 48-51C. החלקים שיש לי עכשיו: Intel Pentium Dual Core E2200 קירור סטוק, לא בוצע OC Radeon X1800XT 512MB קירור רפרנס. הכרטיס הזה בכיף על 65C במנוחה ואם לא משנים ת'מהירות מגיע ל90C תוך חמש דק' במאמץ ויוצר ארטיפקטים. ASRock nForce 630i כלשהו. Creative Sound Blaster Audigy 2 שנראה לי שגם מייצר לא מעט חום מתחת לכרטיס מסך. החלקים שאני הולך לשים: AMD Phenom II X2 550 BE Gainward HD4850 GS GLH 512MB GDDR5 Gigabyte GA-MA770-UD3 את הSB אני הולך להעיף לטובת הALC888. המארז שלי הוא Lian Li PC-6070B…
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, בקרוב מאוד אני רוכש מחשב חדש ויש שני שאלות לגביי קירור המים שאני רוכש. קירור המים הוא: Corsair Hydro H110i Extreme Performance Liquid CPU Cooler 1.האם הוא מתאים לתושבת של המעבד? 2. אני קונה מארז Fractal Design Define R5 Black האם לא תהיה בעיה מבחינת התאמה למארז? (לפי מה שקראתי באינטרנט חלק אומרים שמאוד בעייתי וחלק אומרים שלא) תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי חבר עם מעבד ב 75 מעלות... יש לו פנטיום 3, 1000 מה"צ, על סלוט. ההיטסינק שלו קטן ועלוב, ובקושי מחזיק על המעבד. רציתי לחבר לו את הגרין פאואר שלי, זה אפשרי בכלל? תודה.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפי האתר v6 הוא 164 סמ והמארז יכול להכיל גג 169 זה יכנס בלי בעיות ( עם זה משנה יש לי סוקט 1155 ) [br]פורסם בתאריך: 28.02.2011 בשעה 21:33:12 מה אתם אומרים כדי להכניס למארז כזה את הקירור המיוחד של silverstone שמגיע רחוק יותר ap181 לשים שם 3 בתחתית של 180 ממ זה יהיה טוב יותר או יעשה רע ?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש ברשותי GF6600 והטמפ' שלו במצב רגיל ( וינדווס מופעל (אומנם כבר כמה ימים) אבל זהו בעצם) היא 66 + - רציתי לדעת אם זה נורמאלי? מה הפיתרונות? מצורפת תמונה מ-EVEREST [attachment deleted by admin]
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום. חדש כאן. רציתי לשאול האם OC דורש לוח אם מתאים (מכיוון שההמהרה דורשת יותר מהלוח גם כן), או שאין קשר בין הפעולות, ו OC מצטמצם למעבד בלבד? שאלה שנייה (ברשותכם): האם גם הזכרון נדרש לעמוד ב"לחצים" אחרים בעקבות ההמהרה? תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למי שמכיר את הדרגון הזה שלום כחלק מבעיית ההיתחממות שלי במחשב מישהו שלח לי קטע ביקורת על המאוורר הזה וראיתי שם מעיין חתיכה שחורה מיתחת משהו כמו מוליך שחור בתחתית גוף הקירור {לי אין את זה יכל להיות שאמור היה להיות שם החתיכה הזו ?}
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-


