אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם ! :-\ אני כבר ממש מיואש (מצטער על הדיכאון על ההתחלה) אבל אני מנסה כבר כמה זמן לעלות לבאס 250. אני יודע שצריך מלמטה לאט לאט לעלות, עשיתי את זה אבל... הזכרונות כל הזמן עושים לי פוסט. הגעתי לפני כמה ימים ל240 עם: Vcore 1.55 DDR 2.65 AGP 1.6 יחס 5:4 מכפלה מעולה כמובן הכל היה טוב ויפה ועמד 7 שעות בPRIME95 ??? ואז רציני כמובן לעלות עוד ל250 אז העליתי עוד קצת גם במתחים לכל דבר, המערכת שוב עברה PRIME95 ואז............. שיחקתי היום FARCRY וראיתי את המסך הכחול מול הפנים !!! האם נגזר עלי להשאר עם המחשב ללא OC לעולמים, או שיש פה איזה משהו שפיספסתי? --אני צריך אולי עידכון לBIOS ?--
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה .. העלתי את הבאס מ- 133 ל 150 שזה 2.7 עכשיו ממה שהבנתי הזכרונות עלו ל 434 נכון ? כי 17 באס שהעלתי כפול 2 = 434 .... עכשיו לשאלות .. למה המחשב לא עולה ב- 155 ? יש לי קירור רגיל ..+ מאורר על המארז הטמפ' במאמץ על 50 מעלות בסדר נכון ? אפילו שהורדתי את מהירות הזכרון ל- 266=133 באס ...שעובד 1:1 עם המעבד ...זה לא עלה ... גם הוספתי מתח ל- 1.6 לא עלה ... מה לעשות ? יכול להיות הלוח אם שלי דפוק ?
-
- 25 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה קורה אנשים, אני צריך המלצה לשני מאוררים, 120, שקטים ככל האפשר, דחיפת אויר טובה, אבל לא חייבת להיות מטורפת ומחיר לא גבוה מידי, בהתאם, להצעות הכלליות אדע איך לווסת את התקציב. היעוד שלהם, בניית משטח קירור ללפטופ, לכן עדיף גם שיהיו כמה שיותר דקים.
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, יש לי מארז Thermaltake SHARK שקניתי אי שם ב-2006. למארז עצמו יש 2 מאווררים (מסוג: 120x120x25 mm, 1400rpm, 21dBA), כאשר אחד מהם נמצא בקדמת המארז ואחד מאחורה (איפה שהיציאות של הלוח אם). אם אני לא טועה, אז המאוורר הקדמי מכניס אוויר והאחורי מוציא. לאחרונה שמתי לב שהמאוורר האחורי לא עובד.. ואם אני נותן לו "תנופה קלה" אז הוא מתחיל להסתובב אבל ממש ממש לאט. כנראה שאני יצטרך לקנות חדש... אשמח אם תגידו לי איזה ותמליצו לי על אחד זול יחסית ושקט. על הדרך, אשמח אם תגידו לי אם יש בעיה בשאר המאווררים והאם הטמפרטורות של המערכת טובה.. צירפתי קובץ עם כל הנתונים. קישור למפרט של המארז: http://uk.thermaltake.com/products-m...?id=C_00000088 תודה רבה ! עריכה: קירור הספק הוא פאסיבי, לכן …
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לעשות oc למעבד אבל אני נתקל בבעיה כבר התחלה. אני עולה ב FSB בקפיצות של 5 ואיך שאני מגיע סה"כ ל 820 הווינדוס כבר מסרב לעלות. יש משהו שאני לא עושה בסדר או שלא הפעלתי? בעיקרון לא התעסקתי ב bios בכלום חוץ מהעלאת ה FSB מ 800 ל- 820. אשמח לכל עזרה לוח אם: Gigabyte GA-8N-SLI Quad Royal
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. הנייד שלי קצת מזיע בחום של הקיץ ואני רוצה לקנות משטח קירור וזאת כי אני משתמש במחשב 12+ שעות רצוף ביום ללימודים, המחשב לא רותח אבל אני מעדיף אותו קר וגם הHD מחמם לי את היד וזה מציק. כמו שציינתי למעלה יש לי התלבטות קשה בין שני גופי הקירור שמופיעים בכותרת וזאת כי : 1) למרות שבשניהם המשטח העליון עשוי מאלומיניום בזלמן המשטח נראה יותר מאסיבי ואיכותי ובשני המשטח נראה כמעיין רשת דקה. (שלא נראה לי "שמושכת" את החום מהנייד אלא סתם לגימיג) 2) הזלמן יותר יקר מ NotePal Infinite ב 110 שח.. שזה לא מעט, ועולה 300~ שח. אבל אני מוכן להשקיע כי בכל זאת זה הוצאה חד פעמית השאלה שלי היא איזה מהם הכי משתלם כי אם הזלמן יתן לי בסופו של דבר מעלה שתיים פחות אז אין לי סיבה לקחת אותו (אם בכלל הוא…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי scythe mugen 3 יש לי בעיה קטנה אני מעוניין להוסיף זיכרון למחשב ( כרגע 4*2) הבעיה היא שהמאורר של הגוף קירור די מונע ממני להוסיף זכרונות שהם גבוהים ( לצורך השוואה הזיכרון שלי זה קורסייר ונגנס white ) והוא נכנס מתחת למאוור של הספק בעניין של 2-4 מלמטר רציתי לדעת האם אני יכול להחליף את המאוור יותר דק בגודל 120 מילימטר ( של הוא 120*120*25) אני מניח ש 120*120*20 יעשה את העבודה יש הצעות למאוור כזה pwm שיעשה את העבודה ויהיה שקט כמו המיוגן שלי ?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני בן 16 וראיתי פה כמה עבודות וממש נדלקתי במיוחד על החלון השקוף על דלת המארז אבא שלי אמר לי שלא ממש בעיה לעשות את זה אבל מה.... הוא עצלן.... ובכלל לא רוצה לשמוע על זה אז לפי דעתכם ילד בגיל שלי יצליח לעשות לבד כמה מודים?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך להרכיב מעבד חדש על לוח אם חדש עם גוף קירור מקורי של אינטל. אני רואה על הגוף קירור 3 פסים כסופים, אני מניח שזו המשחה הטרמית שלהם? אני צריך למרוח אותה כמו שמוסבר במדריך על כל המשטח? או פשוט להניח אותו למעבד וזהו? אני מעדיף לא לנסוע ולקנות משחה בשביל זה... קראתי את המדריך שיש באתר על מריחה נכונה של משחה... אשמח להסבר קצת או הפנייה למדריך שזה מוסבר בו? אני מקווה שאני בפורום הנכון... תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום ... זה המארז שקניתי.... http://www.zigzag2000.co.il/catalog/images/COMP_lx-6a19.jpg והיום הוא נראה ככה.... אני ישים עוד לד איפה שהלד ההוא נמצא אבל בצד שני.. עריכה: צביעה אני עשיתי... והמתג הזה שאתם רואים עם הגלגל חלק בטח יודעים מה זה ... זה של הקטודה שבתוך המארז... לפני כמה דקות עשיתי מודינג קטן ושמתי לד... ויצא ככה.....
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני עומד לקנות מעבד AMD Athlon 3000+, אני לא מתכנן לבצע OC, ככל הנראה אני מתכנן לקנות X800GTO, שיוסיף לא מעט לחום הכללי בקיצור, הייתי רוצה המלצות ל: - קירור המעבד. - 2 מאווררים למארז ושיהיה מ-KSP. תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב חדש אז זה לא בעיה של אבק הכרטיס מסך שלי מתחמם אפילו מעבר ל 100 מעלות במאמץ כשאני שם אותו באוטומט בריבה טיונר כשאני שם אותו על 75 אחוז כוח הוא מגיע גג ל80 בשיא המאמץ הבעיה היא שאני לא רוצה לשחוק את המאוורר של הכרטיס מסך כי הוא קבוע על 75 אחוז עוצמה FIXED חשבתי לעשות ששני המאווררים של המארז יעבדו חזק יותר ואז המארז יהיה קריר יותר ואני לא אצטרך לקרוע את המאוורר של הכרטיס מסך אין אבק המחשב חדש , בדקתי שאחד מכניס ואחד מוציא במארז מדובר במארז SETTO 1000 של GYGABYTE עם 2 מאוורררים 12 סמ אחד מלפנים ואחד מאחור שאר המפרט : intel e7200 core 2 due gygabyte mother bord -p43 - dsl gtx 275 gygabyte seagate 1 tb termaltake 500 w psu 2gb kingston memory X2 אין צור…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מעבד E5200 ולעשות לו OC ל3500-3700MHZ.. איזה קירור הכי זול וטוב יספיק למטרה הזאת? אם אני קונה את הקירור ביחד עם המחשב, החנות יכולה להרכיב לי אותו על המעבד בעצמה? בלי שאני יסתבך ויעשה זאת?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. אני מצרף תמונות של המחשב שלי, והייתי רוצה לשאול איך אפשר להוריד מעט את הטמפרטורות במארז. היום היה יום חמים (לא יותר מ 28 מעלות - שזה לא ממש חם), והטמפרטורות הגיעו ל 48 מעלות (המעבד, ז"א - בדיקה על ידי RealTemp). וזה כאשר אני בסך הכל גולש, וקצת צפייה ב YouTube. לא משהו רציני. אם כן - האם יש המלצות לדרך קלה ויעילה להוריד מעט את הטמפרטורה? אציין שאני גר בארה"ב. תודה מראש - כמו תמיד - על העזרה!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מעוניין לקנות קירור למעבד הוותיק שלי CORE I7 920 S1366 אני מעוניין לעשות למעבד הזה OC, ואני רוצה לדעת איזה מאוור אני צריך שיתן לי את הביצועים הכי טובים. מכיוון שהמעבד ישן, לא אכפת לי לסחוט אותו קצת. והאם מומלץ מאוורר רגיל או נוזלי?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, המחשב שלי מתחמם די מהר (מפרט מימין) , ולפעמים אני מגיע למצבים שהחדר שלי ממש רותח בגלל המחשב. רציתי לדעת אם יש קירור טוב שאני יכול לשים, הבנתי שקירור מים יהיה הכי טוב והכי יעיל, על מנת שטמפ' המחשב והחדר לא תעלה. אז מה אתם ממליצים לקחת? ערכת קירור מים סגורה למחשב, או קירור אויר רגיל לחלקים במחשב? בנוסף, אם אני קונה כבר קירור למחשב אז חשבתי גם על OC למעבד ,לכרטיס מסך וגם לזכרונות.. מה דעתכם? תודה רבה לעוזרים
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השאלה בכותרת, תודה. זה הראשון: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5334 וזה השני: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5493 וזה השלישי: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=6508 מדובר בקירור חדש יחסית, VF1000 LED Silent blue LED VGA Cooler של ZALMAN.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה ישלי את הQ6600 ואני איתו על 3.35 ובמתח לזיכרונות הוא לא מכון על AUTO הוא על 2.5 ורציתי לדעת אם המתח לזיכרונות הוא טוב ואם הם נמצאים בOC כי זו לא הכוונה שלי. תודהה
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם טמפ' של 2 ליבות באיזור ה42 כל אחת בזמן מנוחה וביום קר זה נורמלי? והאם טמפרטורה של 34 מעלות של הארדיסק סמסונג F3 באותו מצב סביבה, זה תקין? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היפו אפשר להסיג כרך יבש או LN2 ? ואולי יש פה מישהו שבונה קסקדים? BTW לא ידעתי שיש בהרץ פורום ל - Overcklockers
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי לוח של NF7 ABIT והתקלקל המאוורר של שעל הגשר הצפוני על הלוח ורציתי להחליף לקירור פסיבי. אחת מהאופציות שחשבתי הם גוף קירור של זלמן : ZALMAN ZM-NB47J http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=4192&PHPSESSID=edc9c504ed070d8b8ae032ddc2c8c878 כרגע הטמפ מגיעה ל 45+ על הגשר הצפוני, זה חריג? יש לכם המלצות אחרות וזולות לקירור הגשר הצפוני? ואיך אני ידע אם הזלמן מתאים ללוח? תודה!@!@!
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
45 מעלות זה בסדר בשביל מעבדי ATHLON XP ?!
-
הבנתי שניתן להפריד את הדבק בהקפאה יש למישהוא עוד רעיון? ועם לא אז פשוט למקפי :-\
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בחדר מקרר קטן שפעם קיבלתי מקוקה קולה (לפני משהו כמו 4-5שנים) והמאוורר שלו התחיל לעשות רעש בזמן האחרון עכשיו אני רוצה להחליף לו מאוורר הגודל של המאוורר הוא 120MM ופתחתי לראות עם כתוב על המאוורר הקיים את הנתונים שלו וכתוב שם רק את הדברים הבאים : YAHENG BRUSHLESS DC FAN YD1225MS DC12V 3W YAHENG ELECTRONIC CO.LTD זה כל מה שכתוב שם. עכשיו אני חשבתי לקחת מאוורר 120MM של נוקאוטה שאני יודע שהם ממש שקטים וגם די חזקים אבל אני ל איודע עם הוא מספיק חזק. תודה רבה ושבת שלום שקד
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


