עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. עשיתי OC מ2.33GHZ ל2.8GHZ ואני רואה הבדלים בביצועים במשחקים כמו GTA 4 שדרושים כוח עיבוד רב במשהו כמו 9 FPS אבל כל מה שעשיתי זה להעלות את התדר ולבטל כמה פונקציות שכתובות במדריך OC פה באתר אני לא יודע איך להעלות מתח ולא יודע אם צריך בכלל ולא יודע איך לשנות את המחלק ל1:1 אני לא מבין בדברים האלה והמדריך פה לא מסביר איך לעשות את זה אלה רק אומר לעשות את זה אז אני אעריך מאוד עזרה ממשהו שיודע איך לעשות OC

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by MoSQuiTo,

    אני יודע שקוראים לו פלואור או משהו כזה... רק מישהו יודע ב100% איפה יש, כי חיפשתי בהום סנטר ובאוטו דיפו (בכללית זה אמור להיות לרכב, לא?!) ולא מצאתי...

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. היי. ברשותי מעבד CORE 2 QUAD Q9550 הקירור הנוכחי שיש לי על המעבד הוא מאוורר חביב של זלמן שלא כ"כ מספק את הסחורה.(סיפק מאוד לפני ה-OC) (ד"א עשיתי אוברקלוק מתדר של 2.83 ל-3.54) כרגע הטמפ במנוחה של המעבד היא בסביבות ה-48-50 במנוחה. ומגיעה ל-65-70 ואף יותר בזמן מאמץ.. אני יודע שהמעטפת של המעבד היא בסביבות ה-72 ולא רוצה להסב נזק למחשב. השאלה אם מאוורר CNPS9900 של זלמן יפתור את הבעיה בצורה משמעותית או שעליי לחפש פתרונות אחרים. אודה מאוד לעוזרים.(אני יודע שהקירור MUGEN 2 יותר טוב אבל הוא ממש במעט ונראה על הפנים...לכן ירדתי בדרגה אחת.) שגיא

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by the king2006,

    היום הגיע ה 9800GT XXT החדש שלי המערכת שלי : PD 930 3.0 MSI 945P NEO 2G DDR התוצאה ב 3DMARK06 היא 6831 מה דעתכם?? הבדיקה ברזולציה של 1680X1050 תודהה

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by OfirOfir,

    שלום, אני מעונין להחליף במארז שלי את מאווררי ה-120mm מקדימה ומאחורה בדגש על כאלה שיהיו שקטים אך אפקטיביים. בדגש על שקטים כמה שאפשר. אודה להמלצה על דגם מומלץ, עד 100-150 ש״ח למאוורר (יש עדיפות ל-Noctua?). תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  6. שמתי לב שהוא על טמ''פ מאוד מאוד גבוהות הקירור מותקן טוב שכן עם קירור הסטוק הוא על כמעט 80 במאמץ ראוי לציון שהמשחה המרוחה היא MX2 הקירור אכן מתחמם , המתח הוא סטוק , כרטיס 7900GS שלא מתחמם כל כך , סירקולצית אויר בינונית ו4 סטיקים של זיכרון על 2.1 וולט המעבד יציב לחלוטין ולכן אני תוהה אם זה בעיות בסנסור או באמת הוא רותח עדכון !! המעבד בלי OC בכלל ועדיין עומד על 60

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by shshmul,

    יותר מזה המחשב לא עולה זה לא משנה אם היחס 1:1 או אחר המחשב פשוט לא נדלק איך אני משפר את האוברקלוק דווקא הטמפ' נראית לי נורמלית במאמץ מה עושים? תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by idok,

    שלום, אני לא יודע אם אתם זוכרים את המודינג שעשיתי לפני שבוע-שבועיים בערך.... קדחתי אז בחלון שלי שני מאווררים עם קטודות... בקיצור עלה לי אתמול רעיון... (תמונה מצורפת של המארז שלי מקדימה...תסלחו לי על הפלאש...) יש לי במארז 4 מפרצי 5.25" ואחד מהם תפוס על-ידי הצורב. חשבתי...למה לא להוציא את הפלסטיקים השחורים האלה מהמפרצים, לשים שם חלון מפרספקט, ולתקוע שם מאוורר 80 מ"מ עם קטודה כחולה...ושהוא יכניס אוויר למארז (בנוסף לירוקה שיש לי בחלון של המארז. הייתה גם כחולה UV אבל היא נשברה ). מה אתם אומרים? הסירקולציה אצלי במארז היא: -מאוורר 80 מ"מ מקדימה מאחורי ההארדיסק מכניס אוויר. -מאוורר 80 מ"מ מאחורה מתחת לספק מוציא אוויר. -מאוורר 80 מ"מ בחלון בפינה השמאלית-תחתונה מכניס …

  9. Started by TAsraf,

    אני רוצה לשים מאוורר מתחת לHDD שלי (להדביק אותו) האם זה יהיה חכם? 80 מ"מ ואיפה הכי כדי להדביק? בצדדים? למעלה? למטה?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Bug2000,

    70 מעלות במנוחה. אני פשוט לא יודע מה המעלות שההרד דיסק צריך להיות בהם .

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. מעוניין איזה מאוורר מומלץ להלביש משני צידי THERMALRIGHT דגם ULTIMA-120 EXTREME ? תודה מראש !!!

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. cpu:AXP1700JIUHB0308 MOBO:NF7-SL VER 2.0 RAM:CORSAIR XMS3000 256*2 אז ככה היום קיבלתי את הלוח והתחלתי לשחק איתו הלוח פשוט מדהים!!! בנתיים עשיתי 185*12 עם מתח 1.65 ומתח DEAFULT של CHIPSET ו 2.7 עם הזיכרונות והיה יציב 45דק' PRIME ו 4 לופים ו3DMARK2001. עשיתי גם 10.5*200 עם מתח1.65 והיה יציב 45דק' PRIME (לא היה לי כוח יותר) ו 4 לופים ו 3DMARK. המלצות? כרגע אני וולקנו 7+ (עוד מעט יגיעה ה SK7+SF2) וגוף קירור על הציפסט שבא עם הלוח כי אני לא מוצא משהו שיתאים כרגע בגודל. עריכה: משהו מוזר שאני לא מבין זה הטמפ' של הציפסט היא 18 מעלות שזה נראה לי יותר מדי קר מה אתם אומרים?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by LazyCat,

    יש לי TV Box שמקרטע בגלל חוסר בקירור נורמלי. אני צריך המלצה למקום לקניית Heatsink (הקטנים מנחושת כולל הדבקה) בגדלים שונים עם משלוח מהיר ומחירים סבירים. מישהו מכיר ויכול להמליץ? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by t83,

    היי אחרי שלושה ימים דיי מתישים הצלחתי לייצב על 4.8 מתח בביוס 1.38v סיים בהצלחה 20 סיבובים בVery High בIBT מריץ פריים בקלות ובקרירות לעומת הIBT מקסימום מעלות 71בפריים ו82 בIBT הHT כבוי כרגע,לא משתמש ביכולות האלו ממילא בחודשים הקרובים קיבלתי תוצאות טובות יותר בIBT ככה לא מצליח להוריד את את הLLC אל מתחת ל1 מתוך 5 , ניסיתי להעלות מתח ולהוריד LLC ,לא הצליח מה אפשר לעשות עם זה לדעתכם? אם ירד הLLC ירדו כמה מעלות,עד כמה שהבנתי בכלל,כל עצה תתקבל בברכה,ההבנה שלי לא גדולה במיוחד בOC הקירור הוא TRUE 120 מזדקן בכבוד ספק crosair vx550 מצרף גם באנצ' של crucial M4 64Gb הלוח עם הביוס האחרון 1.30 הכונן עם firmware 0309 תודה לעונים [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by Access Denied,

    עד איפה אפשר לקחת את הזכרונות האלה מבחינת אוברקלוק?? http://dmii.shopy.co.il/products/7112 ואיך בכלל משנים את התזמונים או המהירות שלהם?? (אני מתחיל בזה אז אני צריך הסבר טוב, עדיף בעברית...)

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by nim901,

    יש לי כבר מאורר 120 אז לא חובה שזה יגיע עם אחד, העיקר שיהיה שקט

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שלום עד כמה נראה לכם שאני יוכל להגיעה עם החומרה שלי? Phenom Tripple-Core 8450 GIGABYTE M61PME-S2P AM2+, nForce 430, PCI-E, VGA, HDAudio, Lan http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=3009 2GB Samsung Value Arctic CoolingFreezer 64 Pro תודה לעונים

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. (וכבר עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי על סינקים לפנטיום 3...וגם הלכתי 7 דפים אחורה ולא מצאתי, אז בלי צעקות.... :) אני רוצה להחליף לפנטיום 3 שלי ת'היטסינק והמאוורר שעליו, ואולי גם לקנות משחה טרמית, האם המשחה arctic alumina טובה? אם יש לכם המלצות אחרות למשחה או hsf(לP3), אשמח לשמוע אותם.... תודה מראש T0M3R

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by rs6,

    שלום לכולם . אני צריך/רוצה דרמל טוב ב כ 200 שקל . יש ? תודה לכל העונים

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. בפסח הבא עלינו לטובה ב"ה בלי עבודות מבית הספר, יש אופציה נפלאה לעשות כסף =) אני כבר מתכנן במשך חודש+- Phase Change... התיכנון המקורי הוא מארז בבניה עצמית מפרספקס שיושב על Phase Change(בבניה עצמית) מפרספקס... אחר כך התווסף לו הרעיון של: "למה לא נוסיף ציל'ר מלמעלה?" אבל אין לי מספיק כסף לזה. שהגז יקרר את המעבד, הציל'ר את הכרטיס מסך וה-Chipset... אז בוא נערבב: עלותו הכללית של הכנת ציל'ר(+חלקים מ-DangerDen) למעבד, Chipset ולכרטיס מסך(יש עוד משהו שאפשר לקרר?) זה +- 2500 שקל כולל הכל(חלקים, משלוח, גז, טכנאי גז ונספחיו...) עלותו הכללית של Phase Change(למעבד בלבד) זה +- 1200 שקל... כסף יש, השאלה... ציל'ר או PHASE?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. שלום, אני כרגע בתהליך של שדרוג המאוררים של המעבד, מארז, ספק. המניע: נשבר לי כבר מהרעש של המאוררים! המטרה היא שקט מוחלט! (בגבול האפשר עם קירור אויר) הדרישות הם: שקט ביותר, מיסבים, מחיר זול וללא דגש על ביצועים (המחשב לא עובר OC והמאוררים יחוברו למעגל ה-7.5V) למעבד: i5-3570K socket-1155 למארז: 120mm לספק: פתחתי שרשור במיוחד... אבל אפשר להציע. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by THE FOX,

    אחרי שיטוט ברחבי הפורום והמלצות שונות בניתי את המפרט הבא. מה דעתכם? האם יהיה הבדל משמעותי בביצועים לעומת ה 3200+ שברשותי כרגע? לוח:?GA-965P-S3? http://ksp.co.il/hmain.php?uin=3589 מעבד:Intel Core 2 Duo E6300 http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1879 זיכרונות:Adata Vitesta 2X512 DDR2 667 http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=7547

    • 27 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by wares2002,

    עשיתי שלוש חורים בצד שמאל שמתי שלוש מאוררים של 80ממ CASE FUN !! שמכניסים אוויר קר!! שמתי עוד מאורר קטן למלא שגם מכניס אוויר קר ומאורר מאחורה שמוציא את כל האוויר ועוד מאורר קטן שמכניס אוויר מקדימה! עכשיו כל זה הביא את ה DURON 1200 שלי לרדת מ 46 מעלות ל 33 והלוח אם שלי ירד מ 34 ל 23 !!! ענק השקעה של 40 שקל על מאוררים! הורידה לי 12 מעלות ממעבד ו 10 מעלות מהלוח!! שווה! עכשיו כמה OC אני יכול לעשות?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by Madboy,

    יש לי רעיון מגניב ומטורף למן סוג של מודינג אני לא אחשוף אותו עכשיו אבל יש לי כמה שאלות המודינג קשור בסלוט של pci ומאורר יש לי תרשים של סלוט pci: http://www.pci-card.com/pci_bus.pdf לפי זה רואים שיש שם פין של 12v אם אני אחבר לשם מאורר הוא יעבוד? השאלה השנייה קשורה יותר למתכנתים שביננו : יש אפשרות לשלוט על הוולטים שהוא מקבל דרך תוכנה? כלומר יש אפשרות לשלוט דרך הלוח על הוולטים שהסלוט מקבל לחיבור? אתם בטח עכשיו חושבים שאתם יודעים מה אני מנסה לעשות אז לא זה לא זה מחכה לתשובות תודה

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Surgeon13,

    מצאתי אצלי שני מאווררים של חברת גלוב פאן, אחד בערך 9X9 ס"מ והשני 8X8 ס"מ. האם הם שווים משהו בקירור והאם יש טעם לשים אותם במארז שלי לעזור קצת?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים