עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הטמפרטורה שלי היום היא 78 , ואני רוצה להוריד אותה למשהו כמו 50 או 60

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Da-Funk,

    החלטתי על קירור מים כי אני אוהב שקט ולדעתי הקירור מים יותר אסטטי מאשר גושי המתכת הענקיים שחוסמים את כל המארז. המארז הוא Fractal Design R5. ספק 650W מעבד - i7 6700K כ.מ EVGA GTX 980 SC אני מעדיף לרכוש בארץ או משלוח אווירי אקפרס אבל שלא יעלה על 650 שקלים.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by חצרוני,

    שלום רב, אני מעוניין בקירור מעבד שקט ביותר. מה ההבדל בין הדגמים הבאים: 1. Scythe JAPAN MUGEN 3 1155 + 1366 SUPPORT http://www.tms.co.il/product/10633 2. Scythe MUGEN 3 REV B http://www.tms.co.il/product/11458 תודה חצרוני

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by SMSM,

    טוב, בזמן האחרון אני רואה שכל משתמש שלישי בערך עושה הזמנה ב JABTECH, אז החלטתי גם להצטרף לחגיגה .... אני רוצה להזמין SLEEVES , אך יש לי מספר שאלות - 1. מה אומרים הגדלים - לאיזה כבלים מתאים כל גודל - 3/4, 1/2 אינץ' וכו' .... 2. מה האורך שמקבלים ב JAB TECH - אתה רואה פריט, עם כל הנתונים האפשריים (טמפ' התכה ... - מעניין מאוד ... ) - אבל איזה אורך זה כל יחידה ? 3. אני מעוניין ב SLEEVES רק לכבלים של הספק לרכיבים - לא לחיבור 12V ולא ל ATX - רק לכבלים הרגילים - איזה SLEEVES בעצם צריך וכמה יחידות להזמין ? (ספק ENERMAX עם הרבה כבלים ארוכים ... ) 4. יש איזה מדריך לפירוק של ה MOLEX והרכבה של ה SLEEVES - למרות שאני כבר די סגור איך עושים את זה - טובה תמונה אחת מאלף …

    • 24 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by r1plet,

    שלום, ברשותי E5200 שעומד כרגע על 3GHZ יציב 24/7, לא הצלחתי להגיע ליציבות אפילו ב3.1GHZ, בסה"כ 100MHZ יותר. ניסיתי כל קומבינצית מחלק זכרון/מכפלה, שום דבר לא נותן לי להתקדם. הטמפ' במאמץ לא עוברות את ה-55מע'. הקרור שלי בסיסי למדי, AC ALPINE 7 PRO, ועוד במארז ג'נר שבקרוב יוחלף בCENTURION 590 עם 120 מכניס ו120 מוציא מקדימה ומאחורה, שני מאווררי 90 להוצאת אוויר בחלקו העליון של המארז ומאוורר 80מ"מ שקט בצד השני שישב על לוח האם ואיזור המעבד, בקיצור - הקרור רק ישתפר. חוששני שמה שמגביל אותי זה לוח האם, MSI G31M3-F, עד כמה שידוע לי - אין אפשרות לשנות את מתח המעבד בלוח האם הזה, תקנו אותי אם אני טועה. הזכרונות שלי הם OCZ VALUE DDR2 800MHZ, לא נדמה לי שהם אמורים להווה בעיה כלשהי, מה …

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Chura,

    עכשיו אחרי שהזמנתי כבר את רוב המחשב יצא לי לעצור רגע ולחשוב... למה לי OC ? הרי המחשב יעבוד מהר עם או בלי OC, אז ?

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by Guarding angel,

    הקירור הפסיבי הכי מוזר שראיתי על כרטיס כולשהו

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by swisaman,

    אהלן חברים הרבה זמן לא הייתי כאן יש לי AMD 955 עם מוגן 2,המחשב היה דיי מזונח בזמן האחרון והמעלות קפצו ואני חושב שצריך טיפה לטפל במחשב עכשיו.. בקיצור אני מחפש קירור נורמלי ולא יקר למעבד ורצוי שלא יהיה מאסיבי כמו המוגן 2 ושיהיה קל להתקנה. כרגע המעבד על תדרי סטוק ואולי עם הקירור החדש אני אנסה לתת לו טיפה OC... הכרטיס מסך(HD5850) גם הוא דיי חם..יש פתרון מסוים? את הקירור אני רוצה לקנות מKSP או איבורי...אין לי חנות אחרת בעיר

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by kikkler,

    חשבתי על לצבוע את המסך שלי בשחור, אבל בשביל לעשות זאת אני צריך לפתוח אותו ובשביל לא להתפגר בדרך אני מניח שאני צריך איזושהי דרך בשביל לפרוק את המתח שהצטבר בו. יש למישהו מושג איך לעשות זאת בדרך הבטוחה ביותר ? ובקשר לצביעה (ככל הנראה ספריי וייניל שחור), יש איזהשהם רעיונות איך לעשות את זה בלי להדביק כל מיני כפתורים שיש על המסך (הדלקה וכיבוי, כפתורי סיבוב שונים וכולי) אבל עדיין לצבוע גם אותם (ז"א בלי לכסות אותם במסקינטייפ ודברים בסיגנון)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שימו לב http://www.muropaketti.com/artikkelit/cpu/nw2800/index3.phtml (דרך אגב זה איטלקית למי שרוצה לתרגם)

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by gambit_elaad,

    פרטים מדויקים: אחרי משחק קצר בNBA על רזולוציה 1600 ו32 ביט (לא יודע עם זה קשור) לקראת סוף המשחק המחשב התחיל להשתגע ועבד עם תקיעות קשות! ואז יצאתי מיד מהמשחק וראיתי שהמעבד על טמפ' 81 !! והלוח אם על 40 !! :'( :'( שאלתי היא כזו: 1) מתי אמור להישרף המעבד ? 2) האם המעבד שלי במעלות סבירות? (יש לי מעבד 3.06 ) 3) איך ניתן לתקן זאת? 4) מה יכולה להיות הבעיה?? תודה מראש!!

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by yambtz,

    אני כל הזמן רואה שאנשים משתמשים בזה אבל אין לי מושג איך קוראים לזה בעברית, כמה זה עולה, והכי חשוב, איפה משיגים את זה.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. שלום לכולם קניתי מחשב עם חלקים חדשים פנטיום 4 3.0 לוח אם פרסקוט זיכרון קינגסטון 512 ראם DDR ויש לי כרטיס מסך 9600 וכרטיס קול creative blaster 5.1 והרד דיסק 80 גיגה וסטרן דיגיטל לפרט עוד? בקיצור מחשב עם החלקים החדשים עלה 1100 שקל במשך יומיים הראשונים המחשב עובד טוב מאוד מהיר ובלי בעיות היום המחשב התחיל להתיקע חום המעבד : 60 מעלות חום לוח האם 46 והזיכרון והרד דיסק אני לא יודע וגם של הכרטיס מסך אני צריך המלצות או דרכים להורדת החום תודה לכל העוזרים

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. אני מאוד מקווה שיש דרך בכלל לעבור את ה 3.73 בכל אופן, המפרט שלי: E8400 Gigabyte GA-P43-DS3L Connect3D HD4870 1G G.Skill DDR2 800MHz PC6400 CoolerMaster Real Power Pro 550W בנוסף לכך הקירור למעבד הוא CoolerMaster Hyper 212 והמארז הוא NZXT tempest. מבחינת טמפ' לא צריכה להיות בעיה, על FSB של 415, עם מתח של 3.250, הטמפ' מגיעה ל 43 במאמץ. אוקיי אז ככה... כרגע כמו שאמרתי המעבד נמצא על 3.737, והזכרונות על 830. כל ניסיון לעלות את ה FSB מעבר ל 415, המחשב פשוט ישר נכבה, ולא מגיע ל POST. ניסיתי להעלות את המתח למעבד, לזכרונות, ולגשר הצפוני, אבל אין לזה כל השפעה. הורדתי את המכפלה ל 7, ועל FSB 420, עדיין לא עבד. העלתי את המתח לזכרונות ל 2.1 (למרות שזה היה ורוד) ותיזמונים …

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by Sphagetti,

    שלום לכולם... אני חדש פה ולא כול כך מבין בכול מה שקשור לחומרה ולקירור של חומרה.. אני לומד הנדסת תוכנה ועם תוכנה אני מסתדר מצויין.....חחחח בכול מקרה... יש לי כרטיס מסך gtx 295 הורדתי תוכנה לבדיקת טמפרטורה ואני רואה שללא מאמץ הוא מגיע ל70c במאמץ הוא מתפס לאט לאט (לוקח כ - 10 דקות) ולאחר מכן מגיע עד 105c. בדקתי באתר הראשי של Nvidia ואכן רשום שהכרטיס הנ"ל מגיע במקסיומום ל105c . יש לי מספר שאלות ואשמח אם אקבל עליהם תשובה ממישהו שמבין בנושא זה: 1. האם יש לי בעיית קירור בכרטיס ואכן 105c זה המון בשביל gtx 295 ?? 2. אם אכן יש בעיה כיצד אני מנקה את האבק מהכרטיס וכיצד אני שם משחה לקירור ? (האם יש מדריך בנושא בפורום זה ?) 3. האם הבעיה ניתנת לפתרון בכלל ?? או שצריך לקנות כרטיס חדש ?…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Pc_Master,

    למדידת טמפרטורת הדיסק הקשיח? :

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. Started by sahargt,

    shalom friends I need your help and advise for fans for my coumpter case which one are the best and quiet size 80 mm there is no problem for purchase of any amount I can afford any amount thank you and you can write in hebrew

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by KoM,

    בעיקר לשקט מקסימאלי מוחלט ואולי ל-OC קטן... יהיה בתוך P182, עם I5...

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. אני חושב שהכותרת מדברת בעד עצמה תשובות בבקשה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. חברים - הפרויקט שלי הסתיים !! חיברתי לעגלה שלי את המפזר חום (בלי גוף החימום כמובן ). מדובר במאוורר 170 מ"מ (!!!!!!!) שמותקן בצד המארז ממש מול הכרטיס הגראפי ולוח האם. עם סוויץ' חיצוני לחשמל (220v ) ונורית ביקורת. כמו כן הוספתי מאוורר 80 מ"מ למעלה ממש מעל המעבד (Slot 1 להזכירכם) פשוט מפני שעד עכשיו המארז לא הכיל אפילו מאוורר אחד לרפואה (חוץ משל הספק והמקורי של הכרטיס הגראפי). תוצאות ? Idle * מפזר דולק מעבד - 22 מעלות 13 מעלות ג'יפורס - 42 מעלות 37 מעלות Stress* (כלומר עומס) מפזר דולק מעבד - 70 - 65 מעלות 55 מעלות ג'יפורס - 54 מע…

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by n3b,

    שלום וחג שמח, בהמשך לאשכול הקודם, שלא נמצא פיתרון(למרות העלאת ה RPM) הטמפ' נשארו גבוהות אני מצרף לאשכול תמונה של המארז + מפרט מלא כמו שאתם רואים הטמפ' בזמן מנוחה הם 49 מעלות אם מישהו עם מפרט דומה יודע\נתקל בבעיה דומה אני אשמח לשמוע הסירקולציית אוויר היא כזו: שני מאווררי 120 בחזית מכניסים אוויר מאורר 120 על הדלת של המארז מכניס אוויר אחד מאחור מוציא אוויר [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. יש לי SMART FAN עם חיישן חום ומכיוון שעכשיו כבר לא כל כך חם הוא מסתובב ממש איטי!!.. האם אפשר לעשות לו ככה שיסתובב תמיד על הMAX ללא תלות בטמפרטורה? תודה.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by tazmany37,

    נשבר לי צלע של מאוורר של כרטיס מסך איך כותבים בגוגל: "רק מאווררים" באנגלית כדי להכנס לאתר הנכון? חיפשתי בksp ואייבורי ולא מצאתי.

  24. שלום לכולם יש לי לוח ASUS PRIME Z370-A ומעבד I7-8700K קירור מים של ANTEC 240MM זכרונות g skill 3600mhz cl17 2X16GB עשיתי אוברקלוק ידני קטן שמתי את כל הליבות על 47 מתח כרגע 1.17 בעומס מלא בcinebench r15 הטמפרטורה מגיעה ל80 מעלות ברוב המשחקים בין 60-65 מעלות שזה סביר לדעתי. אני שוקל לעשות דליד למעבד האם כדאי מומלץ? מה הטמפרטורות המומלצות למעבד הזה ל7\24 שלא יגרם נזק ולגביי הזכרונות הפעלתי XMP הם עובדים על 17-19-19-39 3600MHZ האם ניתן לשפר קצת ביצועים או שכדאי להשאיר את זה ככה? תודה לכולם

  25. Started by KoM,

    היי, קיבלתי תפנטיום 4 1.6A החדש שלי כולל לוח של איפוקס וזכרונות קרוסאייר PC3200, עכשיו כשאני מנסה להעלות את הוינדוס בבאס של 155 הוינדוס עולה בסדר, אבל האייקונים וכ דבר גראפי עולה לאאאאאאאאאאאאאאאאאט מאד... האם זה יכול להיות בגלל ההארדיסק של IBM ? מסדרת המוות כמובן...

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים