עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by w7_znay,

    את המערכת אפשר ליראות בצד <<<<<- *עידכון:* אני עכשיו על באס של 333*9 על PCI נעול ב-100 FBS 1333 מתח 1.34375V, המערכת לא קורסת אבל יש שגיאה ב-PRIME95, מה לעשות?

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. לא עוד קירור סטוק: חברת Arctic מביאה אל השוק קירור פאסיבי (ללא מאווררים) עבור המעבדים החסכוניים של אינטל במחיר שווה לכל נפש אנחנו רואים לאחרונה מגמה ההולכת ומתפתחת שלמוצרים העשויים על טהרת הקירור הפאסיבי, כלומר חסר המאווררים, ואל המגמה מצטרפת חברת Arctic (הידועה גם כ-Arctic Cooling עבור חטיבת הקירור שלה) עם קירור פאסיבי עבור מעבדי אינטל הפשוטים יותר. הקירור החדש שלה משתייך לסדרת ה-Alpine ושמו הרשמי הוא "Alpine 11 Passive". המוצר מכיל תמיכה עבור כל התושבות האחרונות של מעבדי אינטל מלבד האקסטרים (LGA1156, LGA1155, LGA1150 ו-LGA1151 החדשה), והוא יעיל עבור אלו בעלי מעטפת טרמית של עד 45W, כלומר מעבדים מסדרות ה-T (דוגמת Core i7 6300T). שילוב של מעבד מסוג רגי…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by eyal,

    התמונה מעפנה כי אין אור טוב אבל רואים שיש מקום למאוורר איזה תושבת לשים שם? זה חור גדול מהממוצע

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by dolby71,

    אני שוקל לקנות את Dragon AX-01SLD ALUMINUM של chieftech מה דעתכם עליו? שווה להשקיע?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by lion03,

    סליחה על השאלה אבל אני לא כל כך הבנתי לפי המדריך לאוברקלוקר באתר

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by noamborisov,

    לפני כמה ימים קניתי Thermalright 120 Ultra Extreme מבן אדם פרטי, ב50 ש"ח אז קפצתי על המציאה, הבחור הסביר לי שאין לו את התושבת ל775 שמגיעה בד"כ עם הקירור, ואין לו ולי מושג איפה משיגים, יש לי 4 ברגים (אני מקווה שהם לפחות הברגים המתאימים, ראיתי שבערכה המקורית יש 4 ברגים קטנים ו 4 ברגים גדולים, לי יש את ארבעת הגדולים) בקיצור איפה אני משיג את התושבת 775, וגם על הדרך את הגומיות להפחתת הוויברציות בהוספת מאוורר (את הקליפסים יש לי) אם יש לאחד חברי הפורום שעבר לתושבת 1156 או 1366, את התושבת הנ"ל והוא יכול לתרום (או בעד סכום סימלי) או גומיות, או שיש מקום שמוכרים את הערכה, אשמח לעזרה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. איזה נוזל, שאפשר לקמבן בבית, הכי טוב למערכת קירור מים?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by y_a_n_i_k,

    קראתי, והרבה, ולמדתי והשכלתי לכל מה שקשור לאוברקלוק, וניסיתי קצת במחשב שלי, ולא הכי הלך.... ברגע שהעלתי את הFSB מעבר ל210 (200 במקור) המערכת פשוט קורסת, או בהתחלה או בטעינת ווינדוס אפילו באמצע הBIOS היא נתקעת,יעוץ? עזרה? מישהו? BIOS אין אופציה להוסיף מתח למעבד על מנת לגרום לו ליציבות. בבקשה, עזרה, תודה מראש. על פי EVEREST יש לי 2 נתונים לטמפרטורה ואין לי מושג לאיזה מהן עלי להתייחס AMD Athlon 3000+ 64 GIGABYTE GA-K8N51GMF-9 ATI RADION X700 SE SEPHIRE HITACHI 80G 7200 RPM 215mb*2 [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. קודם כל תמונת מצב (תמונה שווה אלף מילים): http://imgur.com/Y7c2j נסיתי להעלות טיפה ל-1160+ פשוט זה עושה בעיות כל פעם כשאני משחק, עושה לי ספליט סקרין, ריצודים מסך שחור ודברים כאלה. למרות שבפועל אני רואה שזה ממש לא קשור לחום של הכרטיס, נראה כאילו אין ממש מאמץ מצד הכרטיס והוא מסוגל להרבה יותר. השאלה עכשיו אם כדאי לשחק עם המתח או שמא הדבר יניב תוצאות זהות. הערה: אחרי חצי שעה עדיין הטמפרטורה על 57 מעלות

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by haimiko84,

    אהלן תוכנת הEverest Home Edition מראה לי שהמעבד שלי על 70-71 מעלות. בדקתי דרך ה-BIOS והוא מראה לי 45-44 מעלות. מה גם שאם המעבד היה מגיע לטמפרטורה של 60, הוא היה מכבה אוטומטית את המחשב. התוכנה מן הסתם מזייפת, יש איזו תוכנה אמינה שאפשר לסמוך עליה? תודה מראש, חיים.

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. האם יש למאווררים של arctic cooling בקרה על הRPM ואני יוכל לראות את הRPM במחשב כמה וואט צורכים המאוררים שלarctic cooling בגרסת 120MM

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. לפי חודש המאוורר שעל המעבד שלי הפסיק לעבוד פתאומית .... אז רצתי לחנות שכונתית וקניתי מאוורר ב 30 שקל זמני ... המאוורר הזה כנראה שווה באמת 30 ואפילו פחות ! הוא מסתובב לאט ... ואני יכול לעצור אותו בנגיעה הכי קטנה ... המחשב נתקע לי היום כבר פעמיים אחראי שאיזה 4 - 5 חודשים הוא לא נתקע לי ... מאז שהתחלתי אם המודינג ... מה לעשות ? אני רוצה פעם אחת ולתמיד לקנות מאוורר טוב ! הבעיה היא שיש לי פנטיום 3 ואני לא יודע אם המאווררים הטובים יתאימו .. אני רוצה רק מאוורר לא רוצה להתעסק אם משחה טרמית, וכל זה איזה מאוורר לקנות ? שיאתים לי .. ויעשה את העבודה ... חשוב שהמאוורר לא יהיה רועש במיוחד כי אני משאיר את המחשב דלוק 24/7. והאם אני צריך לדאוג שהמעבד ישרף לי ?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Drek Boy,

    רציתי להחליף את הקירור של הכרטיס מסך שלי כי הוא מרעיש כמו מטוס ובלעדיו פתאום יש שקט אקיצר יש לי 6600GT של XFX ורציתי לדעת אם זה מתאים אליו תודה מראש על העזרה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Quickly,

    שלום. עשיתי אוברקלוק למעבד (ראו מפרט) שניסיתי לעלות יותר המסך פשוט לא הגיב למחשב לא ידעתי מה הבעיה אז שלחתי תמחשב לתיקון והם אמרו לי שאין בעיה והמחשב בסדר והם לא נגעו בוא תראו מה עשיתי: העלתי את הבאס 240-245 חילקתי את הזכרונות ל166 והורדתי את המכפלה ל 4x מה הבעיה פה?? מה עוד הייתי צריך לעשות?? כדיי שזה לא יקרה יכול ליהיות בגלל המתח? הוא אצלי על startup אני צריך לשים אותו על משהו אחר אולי? תודה.. ד"א השירות של "נועה מחשבים" גרוע המחשב חזר עם מדבקות על המארז והכרטיס מסך רופף ולא מוברג עד הסוף ויש מלא שריטות ממש גועל נפש

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. הבנתי שזהו קירור מצויין ולא יקר בכלל האם מישהו שמע/ראה על כך שניתן להשיגו בארץ?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. שלום החלטתי לעשותOC לכרטיס מסך שלי: 6800gs רציתי לשאול עד איזה מעלות הוא יכול להגיע? במקסימום שלו ועוד שאלה, האם התדר של הזכרונות גם חשוב? והאם הם מעלים את הטמפרטורה או שעדיף לעלות רק את מהירות הליבה? תודה

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by eliau21071981,

    שלום לכולם יש לי שאלה שאני עושה OC האם צריך לגעת בזה ואם כן איך לדעת איך לכוון אותם תודה מראש הנה תמונה שמתארת את הקטגוריה http://www.xbitlabs.com/images/mainboards/msi-p35-platinum/p25s.jpg

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אהלן אנשים טובים, כפי שכתוב בכותרת הת'רד אני מעוניין לבצע פלאש לביוס של הכרטיס מסך שלי (Radeon 9500 Pro-של Sapphire) ואז לעשות לו אוברקלוק עד כמה שאפשר. בשביל מטרה זו אני עומד לקנות גם בלוק מים (Maze4GPU של DD) והיטסינק לזכרון של הכרטיס מסך (Coolermaster CRC-U01 Copper Memory Heat Sinks). השאלות שלי הן: *מהו הביוס של הכרטיס מסך המתקדם ביותר אליו אני אוכל לעשות פלאש? *האם אני אוכל לעשות אוברקלוק לאחר ביצוע הפלאש לכרטיס מסך עם הביוס החדש? *האם בקירור כרטיסי מסך עדיפים המים על הקירור אוויר או שבמקרה זה האוויר עדיף? *אולי זאת קצת אירונית, אבל האם תוכלו להסביר לי בשלבי ביצוע הפלאש או לתת לי מדריך לביצוע הפלאש לכרטיס מסך? *מה דעתך על הבלוק לכרטיס מסך ועל ההיטסינק לזכ…

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by sarkise,

    ברשותי לוח אם מסוג ga-m56s-s3 AM2 לפני יומיים ביצעתי למעבד (4800+ 2.5GHZ) אוברקלוק ל2.86GHZ עם הוספת מעט מתח למעבד, צ'יפסט וזכרונות. הOC יציב, מחר אני מתכוון לשדרג את הקירור סטוק שלי, שכרגע שומר במאמץ את המעבד על 50 מעלות, לAC FREEZER 64 PRO אך שמתי לב לעוד בעיה ע"פ EVEREST הלוח אם נמצא ב55 מעלות במצב מנוחה של המחשב, שלפי מה שאני יודע בשביל צ'יפסט 560 זה חם מאודדד..... אני בעל מארז עם מאורר 120 מקדימה ו120 מאחורה, סירקולציה טובה, ועוד מקום למאורר 80 בצד המארז. רציתי לדעת, אם אני עומד להתקרב לכיוון ה3 ג'יגה הרץ למעבד, האם הטמפרטורה של הצ'יפסט תושפע מכך ? תעלה ? אם כן, איזה קירור מומלץ בשביל צ'פסט מהסוג הזה ? (אני מאוד לחוץ בכסף, יש לי לא יותר מ50 שקל לבזבז על קירור לצ'יפסט…

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. טוב חשבתי לי היום שכמו שיש את ההיטפייפס שעובדים על אידוי ואיבוי של נוזל אז אפשר לעשות אותו דבר בייתי לוקחים בלוק מים רדיאטור וצינורות סיליקון חשבתי שאפשר פשוט בלי משאבת מים פשוט שהרדיאטור יהיה מעל המחשב בלי עיקומים של בצינור מהבלוק והנוזל בתוך הבלוק יהיה אלכהל או אציטון משהו שמתאדה באיזה 35 מעלות וגם נדיף בתקווה שהנוזל יתעבה לו בחזרה לנוזל ברדיאטור יהיה ניתן לקרר ככה את המעבד כי כל פעם הנוזל יחזור למטה לאיזור הבלוק מים תגידו לי אם זה אשפרי ואם כן אם זה יהיה יעיל

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. הנה תמונה של הכרטיס: http://img114.echo.cx/img114/9290/278l6wc.jpg כמו שאתם בטח רואים הוא של ASUS אומרים לי שאי אפשר אבל אני מאמין שכן הiceberoq 5 היותר ענקי במימידים הוא לgeforce 4MX440 ואומרים באתר שiceberoq 4 הוא לכל סדרת הgeforce 4 אך הוא מומלץ ל4TI וכאלה אני כבר הזמנתי אחד מפנדה הזמנתי את ה4 עכשיו אני מפחד שאני אקבל זה לא יתאים לי תזערו לי פה בבקשה

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by amisu,

    הרכבתי את המחשב (<-מפרט) שלשום, עשיתי אוברקלוק 4.0Ghz למעבד ו 2.0Ghz לזיכרונות. במנוחה הליבות בסביבות ה 43 מעלות. במאמץ עם prime95 הגיעו ל 75-80. זה חם מדי לטעמי, רק רציתי להשתעשע מעט, כרגע מסתפק ב 3.4Ghz.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by g191181,

    שיא טמפרטורה 78 מעלות של הפרסקוט!!! עוד כמה הוא יחייה עם טמפרטורה כזאת ??? [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by yami785,

    שלום, יש לי מפרט למחשב לצורך שימוש עריכת מוזיקה עם תוכנה כבדה. המעבד שלי הוא : Intel Core i7 2600 3.4GHz 8MB LGA1155 - TRAY ולוח האם: Gigabyte GA-H67A-UD3H H67 CHIPSET רציתי המלמצה לגבי קירור למעבד זה. ניתנו לי 4 אפשרויות: Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 775/156/1136 AMD CPU Cooler Thermaltake V14Pro 6 Heatpipe Scythe JAPAN KATANA 3 1156 / 1366 only noctua MH-U12P SE2 for LGA1156 CPU Cooler מה לדעתכם יותר טוב? ואם יש לכם המלצה למשהו יותר איכותי גם אשמח עד 300 ש"ח או 400 ככה..

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. שלום לכולם. רציתי לברר משהו, ברשותכם. להלן המפרט: > Mainboard : Gigabyte M55S-S3 > Chipset : nVidia nForce 550 > Processor : AMD Athlon 64 X2 3800+ @ 2000 MHz > Physical Memory : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM ) > Video Card : Radeon X1950 Pro > Hard Disk : WDC (160 GB) > Hard Disk : SAMSUNG (500 GB) > DVD-Rom Drive : Optiarc DVD RW AD-7170A > Monitor Type : FVVI1C0125662 - 15 inches > Monitor Type : MAG InnoVision - 16 inches > Operating System : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2 > DirectX : Version 9.0c (דצמבר 2005) המחשב בדיוק עבר פירמוט והדרייברים הכי חדשים מותקנים. כיצד ניתן, שלא באמצעות…

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים