אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם ניתן להחליף את המאוורר בלוח הזה במשהו גדול, זול ושקט? אני לא מתכנן OC. תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שאני משחק Crysis WARHEAD ומעלה את הדרישות גרפיקה לgamer כל כמה שניות מופיעה לי הודעה ...shader error כשאני מוריד לmainstream המשחק עובד בסדר ואין הודעות שגיאה. אני משחק עם AOC TFT1780 17" LCD על 1024*768???? [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה, יש לי ג'יפורס TI 4200 128 מגה של חברת Leadtek, היום הורדתי ממנו את הסינקים כדי להעיף את המשחה הישנה ולהשים במקומה Arctic silver 3,(המוד סויים בהצלחה ) עכשיו, ראיתי שיש לי חיישן על הליבה, האם אני יכול להוריד תוכנה שתראה לי את המעלות של הכרטיס או שהחיישן הזה הוא רק בשביל שהכרטיס יידע להתאים את מהירות המאורר לחום? תודה
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מחפש קירור למארז HTPC , בעל גובה של פחות מ 10ס"מ עבור מעבד Q6600 עד מחיר 100 ש"ח , לא חשוב רמת רעש תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי את ה 7600GT של לידטק והמאוורר על הכרטיס טיפה מרעיש,ריציתי לדעת אם ניתן להוריד את הסל"ד של המאוורר לפחות כשאני לא משחק? נסיתי עם תוכנת fanspeed אך לא נראה לי שהיא בכלל מזהה שיש לי מאוורר על הכרטיס.
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בכמה שירטוטים של מגעלים יש סימון של חיבור לאדמה וגם סימון של חיבור למינוס של מקור המתח מה ההבדל בייניהם ? אני מבין שאדמה זה פונטציאל 0V, אבל למה צריך את זה ולמה אי אפשר "להסתפק" בהדק השלילי ?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני מחפש חנות בארץ שמוכרת כבלים של SCSI IDE שהם מלופפים {נו החוטים המוכנים האלו שמחליפים את השטוחים כדי שיהיה זרימת אוויר טובה} זה פעם שלישית שאני רושם את זה ונותן לינק משום מה זה נימחק כל פעם אז ננסה עוד פעם אחת http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=280_339&products_id=1134 בלינק הזה יש מארז שבחרתי באפשרויות שיש שם הוספתי 1} חלון שקוף גדול 2} ספק כוח של אנטק 550 וואט טרופאוור 3} מנורת פלורוסנט אולטרה סגולה 4} HARDCANO 5 אם יש לכם איזה הצעה או עצה אני אשמח לשמוע תודה מראש שועל האש
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד E8400 עם הקירור המקורי, והוא נעשה קצת רועש לאחרונה... אני מחפש קירור שקט יותר ויעיל יותר, בסביבות ה100-150 (אם יש המלצות ממש טובות אז אפשר גם ביותר) אני אשמח גם לדעת איך בדיוק אני מתקין אותו... תודה, תומר
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם Zalman CNPS7000V-AL מספיק בשביל i5 3470 ? מארז P100 תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רציתי לעשות אוברקלוק נחמד לכרטיס, כרגע אני ב 615 לליבה ו 800 לזכרונות. יש שיפור נחמד במשחקים שנראים לעין. יש קירורים נחמדים ולא יקרים שאפשר להרכיב על הכרטיס? והאם צריך בהרכבה של הקירור למרוח משחות תרמיות? תודה וגמר חתימה טובה.
-
- 28 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום קניתי היום מחשב חדש עם מעבד AMD 445 ולוח GIGABATE 770T UD3 פתחתי את הליבה הרביעית והיא נפתחה בקלות והרצתי OCCT שעתיים זה מספיק בשביל לדעת שהליבה יציבה?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. קניתי לפני מספר ימים מחשב חדש שיושב בתוך המארז CM690. יש שלושה מאווררים מותקנים כרגע, קדימה שמכניס אוויר, צד שמכניס ואחורה שמוציא אוויר. מסתבר שיש בעיה ידועה ב CM690 של מאוורר הצד שיושב קרוב מדי ל"גריל" של המארז וגורם לזמזום. קראתי על הבעיה והיו הצעות בין לנתק את המאוורר, להפוך אותו כך שיוציא אוויר, או להחליף אותו. יש למישהו הצעה איזה מאוורר אני יכול לשים שם במקום? עדיפות למאוורר עם פילטר או שאפשר להוסיף לו פילטר. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי זיכרונות 400MHZ (מפרט מלא <<<<<) והגעתי איתו ל420~ איך אני יכל לדעת מתי צריך להפיסק? הרי אני יכל לשים אותו גם על 600MHZ .... מתי להפסיק? ד"א איך אני שולח את הOC שלי לאתר? (ל-OCDB
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
מה המצב? אז ככה: מפרט בחתימה. כרגע אני באוברקלוק ל 11X200, יושב על פריים 95 כבר 3 שעות, שמעתי שצריך 6 אז אני מחכה לפני שאני אמשיך הלאה מצורפת תמונה ממהלך ריצת הפריים. אלו הטמפרטורות פחות או יותר: טמפ' מעבד 44-45, הרד דיסק קבוע על 38, צ'יפסט 25-27, מאוורר מעבד על 1650-1700 סל"ד, מאוורר ספק על 1300-1400 סל"ד. טמפ' חדר 24-25 מעלות. ע"פ ה OPN של המעבד, המעבד עמיד בעד 100 מעלות, אז 44 במאמץ נראה לי בהחלט נמוך. אני רוצה להעלות כרגע ל 11.5X200 (אני מעדיף כרגע בלי אוברקלוק לזיכרון וללוח, רק למעבד). אתם חושבים שהמחשב יהיה יציב ב 2300 מה"ז במתח של 1.54 וולט?(ככה הוא בא) או שאני אצטרך להעלות? אם כן כמה לעלות בלי לסכן את המעבד?(אני לא רוצה מעבד בן שבוע חרוך) תודה מראש! …
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נשמע לכם כמו משחק מחשב מנת 92, אבל זה הקירור החדש של XIGMATEK וקוראים לו Thor's Hammer http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/display/xigmatek-thors-hammer.html XIGMATEK Thor's Hammer proved not only a good cooler for extremely hot overclocked CPUs, but took a well deserved place among the best air coolers כל המומחים כאן שחופרים על המוגן 2, הינה ה"אל" החדש שמוחץ אותו לקרשים מרשים ביותר, נראה איך המחיר יתפתח בארץ
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, יש לי לוח intel h67-cl מעבד i5-2500 עם קירור סטוק, ללוח מחוברים 2 מאוררים. אחד בחזית ואחד בפנל האחורי. המאוררים נשארים בצורה סטטית גם שהמחשב קר/חם באותו RPM CPU- 1050 RPM FRONT - 750 RPM REAR- 1000 RPM כשאני מביא את המחשב למאמץ המאוררים לא עולים בהתאמה. במאמץ המעבד מגיע ל 69-70 מעלות. במנוחה הוא 38-35 הם נשארים באותו קצב. ביצעתי עדכון ביוס הכי עדכני. התקנתי את התוכנה של אינטל. יש לי שליטה על המאוררים. אני יכול להגיע איתם עד ל 2000 RPM אבל זה קורה כשאני משנה את המהירות באמצעות התוכנה SPEED FAN יש אפשרות בתוכנה לבחור כמה מצבים של איורור. אני מצליח להגיע למצב שהמאורר עולה ומגיע ל 2200 RPM. אבל אחרי שאני מפסיק את המאמץ ה RPM לא יורד חזרה. נשאר באותו קצב שאליו הגיע. יש ר…
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך אני יכל לבדוק טמפ' של ציפט? ואני רוצה לשים עליו מאוורר, לשים שדוחף עליו אויו או שואב ממנו אוויר? ואיזו ליבה יותר טובה לOC E3 או E6?
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי אופטרון 170 העלתי לתדר באס 290 במכפלה 10 ככה שאני עומד על 2.9 תדר זכרונות 590 (מסוגלים לעבוד ב 600) חודש שלם ה oc היה יציב בכל הבדיקות ופתאום ביום בהיר התחיל לקרוס........ מישהוא מכיר את התופעה? אני לא מצליח לייצב אותו על 2.9 שוב
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אשמח לעזרתכם בנושא הבא: אני מתכוון לבסס מחשב על 2 הרכיבים הנ"ל, תוך ביצוע אוברקלוקינג נאה, אבל לא מוגזם - אני לא רוצה כמויות רציניות של חום ורעש. הקירור ככל הנראה יהיה Scythe Ninja (יש לי כבר אחד סגור בחבילה). התקציב לא גדול, ולכן גם בחירת הרכיבים הזו - מעבד ולוח אם לא יקרים עם פוטנציאל גבוה, וזיכרון שבתקווה לא יהיה יקר מדי. ההתלבטות המרכזית שלי כרגע היא בחירת המכפלה של המעבד, ובחירת מהירות הזיכרון בהתאמה. במקור המעבד הוא 200x9=1800MHz. מצד אחד ישנה האופציה להרים את ה-FSB בלבד, סביר שאקבל תוצאה כמו 333x9=3000MHz. מצד שני, ניתן להוריד את המכפלה ולהשיג FSB גבוה ממש, משהו כמו 400x8=3200MHz. עוד לא החלטתי איזה מהאופציות עדיפה. יש שיקולים לכאן ולכאן :s05:…
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, ראיתי את ההשוואה הזאת : http://www.modsynergy.com/Review%2032.htm ולפיה ה AS3 הוא פחות טוב מ Nanotherm Blue II מישהו ממכם בדק את הגריז הזה הוא באמת יותר טוב? והכי טוב זה הNanotherm EXP צוכרים אותו בכלל בארץ?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב אז עוד אין תמונה אבל אני ממש גאה(כמו אבא). העפתי את המאורר הדפוק והקטן שיש שם (ממש עלוב) ושמתי את המאורר של המעבד שלי AMD THUNDERBIRD 1200 עליו . אז הגעתי ל תוצאה מדהימה ::::::: 294\520 ווואווווו ציון ה 3DMARK 2001SE 7480 משהו פגז. אחרי שזה עבד יציב איזה שעה אמרתי טוב זה יציב אפשר להשאר עם זה. אחרי מחשבה שניה הורדתי ל240\480 לציון מכובד של 6800 תמונןת יגיעו. דרך אגב הוא תופס מקום גם של PCI אחד.
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ועוד שאלה, האם הארטיק סילבר 3 שווה 100ש"ח כולל משלוח, למה יש לי AX7 ומאורר ENERMAX 80mm והטמפרטורה במאמץ מגיעה ל58 מעלות, ובidle ל50-52 להוריד את הסינק ולנקות? או לקנות ארטיק סילבר? בזמנו ביולי 2002 קניתי את המחשב ואז כל מה שהיה לי היה פד טרמי, שקיבלתי עם המעבד, והטמפרטורה המקסימלית היתה 50 מעלות במאמץ... ד"א, ניקיתי את הסינק מפול אבק, אבל זה לא עזר כל כך...(בלי להוריד אותו מהמעבד...)
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
* ההודעה יותר קשורה לפורום הזה (אוברקלוק) משאר בפורום. קניתי מחשב חדש , סוף סוף (ובעזרת הפורום). שמעתי לא מעט סיפורים על תקלות ברכיבים ותפקוד לקוי של כרטיס מסך (כרטיס יד שנייה , כרטיס אחר , וכו'). אז השאלה שלי היא כזאת , איך אפשר לבדוק שהמחשב עובד 100 כמו שצריך? לדוגמא: בתור התחלה 3Dmark2006+vantage על מנת לבדוק שהכרטיס מסך באמת מקבל את מה שהוא צריך (זה HD5850) אחר כך נגיד pcmark... וכו' אז איזה המלצות יש לכם? מה אתם עושים שאתם מקבלים מחשב חדש? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-


