אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לדודתי היקרה מחשב עם מעבד (וויליאמס?) 1.7 P4, בזמן האחרון הוא כל הזמן נכבה לה, ואחרי כמה זמן נדפקים קבצי מערכת ואני צריך להתקין לה מחדש. בהתחלה הייתי משוכנע שזה וירוסים כי המחשב שרץ באלפי זוחלים ותולעים אבל גם אחרי שניקיתי אותו הבעיה נשארה. בדקתי טמפ' ומסתבר שהוא עובד על 55 בערך. המארז היה די חנוק, מלא אבק ומוך כזה שסותם את כל הסינקים והפתחי איוורור, וגם אחרי הניקיון עדיין הטמפ' לא ירדה מספיק והבעיה נשארה. הוספתי מאורר מאחור אך לשווא. בקיצור, אחרי הסיפור המייגע שאלתי היא איזה קירור כדאי לשים על המעבד, לא חשוב הרעש, בתקציב של מקס' 200-250 ש"ח?
-
- 29 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עד היום ישב המחשב שלי עירום וערייה על גבי שולחן המחשב כמו שאתם רואים בתמונות למטה (דבר שעזר לקירור די מושלם ). ממחר אני מתחיל פרויקט מודינג רציני על המארז שהגיע היום בערב ואני מקווה שעד שבוע הבא אוכל להעלות את התמונות לגלריית המודינג...
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חשבתי על להכניס את המחשב למקרר לא רעיון טוב? כמובן שאני אולי ינסה את זה פעם כי אני יקבל איזה מיני בר אנו איך הרעיון האם אני הראשון שילך לעשות את זה אני פשוט חייב להגיע ל FSB של 200 עם ה P4 2.26 וזה אומר P4 3400 Mhz Fsb 800 Mhz אבל לא נראה לי שהזיכרונות שלי יעמדו בזה או שזה בכלל לא קשור אליהם נו איך הרעיון הצעות? תגובות? פתרונות?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, באתר הראשי של Scythe רשום ש MUGEN2 REVB מתאים ל Haswell, אבל את עמוד ה MUGEN2 הרגיל לא עדכנו בכלל (עדיין מופיע של רק 775). האם למישהו יש נסיון עם העניין ? מודע להבדלים בין השניים ? יש לי MUGEN2 ואשמח להשאיר אותו איתי ל 4770K מאשר לקנות קירור חדש (בסופו של דבר זו רק מתכת, זה לא שצריך לעדכן אותה או משהו)
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני די חדש והכל קניתי את הקירור הזה 145 ש"ח ואני ממש צריך בבקשה עזרה בהתקנה ככה הוא נראה קראתי את כל הההוראות שקיבלתי יחד עם החבילה ולא ממש הבנתי כאילו בערך אבל אני רוצה להיות ממש בטוח... שימו לב ד"א בתמונה מרחתי קצת משהו מהחומר האפור הזה..אבל מרחתי אותו עוד פעם בשביל לכסות את החלק שקצת נחשף....מזה החומר הזה..? תודה לעזורים יש לי gigacube radeon 4850 קירור קירור של ati ולא של החברה. עוד מעט אני יעלה תמונה
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אתמול נדפק לי המאוורר של המעבד - הוא פשוט תפוס , כנראה בגלל אבק . אז התקשרתי ל RSM לשאול על מאוור שמתאים לסוקט 1155 , במחשב הזה יש מעבד i3 2100 אז המליצו לי בטלפון על המאוורר למעבד ThermalRight Ultra-120 Extreme Socket 1155/1156/775 במחיר של 111 ש"ח , אני רציתי לקחת בהתחלה Coolermaster Hyper TX 3 EVO שהוא יותר יקר. המאוור שהם המליצו לי מגיע ללא מאוור של 120 אלה רק הכנה למאוורר , אבל נאמר לי שהקירור הזה לא צריך מאוורר נוסף והוא עובד מעולה ללא מאוורר . אני שואל אותכם , איזה מאוורר יותר טוב , מה שרציתי בהתחלה או מה שהמליצו לי ? האם המאוורר שהם המליצו לי , יכול לעבוד טוב מאוד בלי מאוור , זה נשמע מעולה בשבילי בגלל שהמחשב שלי יהיה שקט יותר ? אני שואל
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מעבד מסוג: Processor Properties: Manufacturer AMD Version AMD Athlon 64 Processor 3000+ External Clock 200 MHz Maximum Clock 3000 MHz Current Clock 1800 MHz Type Central Processor Voltage 1.7 V Status Enabled Socket Designation Socket 939 והוא בלי מאמץ בסביבות ה 22-26 מעלות.... וכשפועלים אצלי משחקים כמו DOOM 3 או דברים כבדים כאלה יחד עם תוכנת האימיול והאנטי-וירוס של מקפי (אני מדבר על כל הישומים האלו בו זמנית) הטמפרטורה מגיעה ל 28-32 במקסימום... האם זה טוב או שאני צריך לשקול מערכת קירור מים? מה דעתכם ? אני אשמח לקבל תשובה. בתודה מראש קובי. ???
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה רעיון שחבר שלי חשב עליו לקירור המחשב לפחות מטמפרטורת החדר. הוא חשב על שיטה לקרור המחשב ועלה לו רעיון ע"י קירור מוליך מתכת בעזרת כימיכלים ובעזרתו לקרר את המחשב. מכיוון שאף אחד לא יעשה את זה אז הוא חשב גם על דרך ריאליסטית יותר ע"י מים וקרח אבל אותו עקרון. ההסבר שהוא נתן : טוב או לא? ד"א בטעות שמתי את זה באלקטרוניקה ומודינג, תעבירו בבקשה לאוברקלוקינג וקירור
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה הגודל של משאבה כזאתי? כתוב במדריך כאן שהיא צריכה לספק 2000 ליטר בשעה... זה לא קצת הרבה? יש לי משאבה דיי פיצפונת,מה המידות של משאבה בריאה צריכות להיות?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קודם כל תמונה :]: נ.ב זה באמצע בדיקה באורטוס. מתח 1.500 מתח לזכרונות 2.65 אני עושה בדיקת יציבות ונמשיך.. איך בינתיים?:] נ.ב איזה קירור אתם ממליצים לי לקנות למעבד? ואיך פאקינג מוציאים את הקירור של המעבד בסוקט 478?!שעה ניסיתי ולא הצלחתי :\ מפרט: לוח אם:Asus P4P800-E DELUXE מעבד:P4 Socket 478 זכרונות חברות בתחת 400MHZ נ.ב אחרון חח איזה כרטיס מסך יותר טוב ATI 9200SE או GFORCE 5200? תודה לעוזרים. END HAFIRA.
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בינתיים קחו תמונה אחת, המארז יעלה בקרוב לגלריית המודינג, וצפויים שלבים נוספים...
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם יש סכנות למקלדת בפתיחת מקלדת? ??? זה משנה עם היא מולטימדיה? ??? אם יש לכם גם סתם טיפים מנסיון אישי או בכלל מאיפשהו אני לא יתנגד תודה!
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
;D היום, כשסופסוף הלכתי לחנות, לקבל חזרה את הזלמן שלי (שלא הצליחו לעשות איתו כלום). נזכרתי שאני נמצא קרוב מאוד לחנות לכלי בניין. נכנסתי והסתכלתי מה אפשר לקמבן. וכמובן מצאתי חוט תייל חזק (שיש לי בבית). נכנסתי הביתה והתחלתי במאלכה: http://img151.imageshack.us/img151/7470/picture002fjm.jpg http://img26.imageshack.us/img26/1669/picture004oyp.jpg הצלחתי לחבר את הזלמן 7500 שלי! כמו כן הטמפ' ירדה ב8 מעלות במנוחה ו9 במאמץ! (לפני זה ההיה קירור סטוק) אגב הזלמן נמכר לי במחיר מצחיק בגלל שהברזל שהיה צריך להיות במקום חוט התייל נשבר.
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
:s05: וזה מה שהביוס מראה לי...:
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי אני מנסה להגיע עם הכרטיס לאוברקלוק כמה שיותר גבוה, רק שכשאני עובר 290\445 (סטוק 250\405) הכרטיס נתקע, וחוץ מזה כבר ב- 285\ 440 הכרטיס ממש רותח (הצ'יפים של הזכרונות, על הליבה יש מאוורר בלבד). חוץ מזה שיש פה כמה FXים שעברו OC ממש גבוה, אז גם אני רוצה להשתתף בחגיגה . ככה הכרטיס נראה: http://www.asus.com/products/vga/v9520td/enlarge.htm הבנתי מהמאמר פה באתר שהדרך לקרר צ'יפים היא באמצעות צלעות קירור לזכרונות, רק שאני לא מוצא באף חנות ברשת כאלה צלעות, רק לזכרונות של המחשב. מישהו שקנה יודע איפה? ובכלל, מי שעשה לכרטיס הזה אוברקלוק, יש לו איזשהי המלצה לאיך לקרר? כדאי להוסיף גם מאוורר חדש? תודה
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איזה קירור כדאי לי לקחת עם המחשב שלי? 2100 AMD אין לי אפשרות לקחת את ה SK7 מה יכול להוות חלופה טובה ? באותה רמה או אפילו גבוהה יותר?
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אתמול בלילה שיחקתי במשחק Americas Army ו-3 או 4 פעמים פשוט נתקע לי המחשב אחרי כמה דקות של משחק והייתי צריך לעשות Reset. בפעם האחרונה שזה קרה (בהתחלה לא הבנתי למה זה) אחרי שהמחשב עלה מחדש בדקתי את הטמפ' של המעבד והיא הייתה על 64 מעלות ככה שהמחשב נתקע שזה היה על 66 מעלות אני מעריך. מה לעשות, המזגן לא היה פתוח בלילה... :-[ בכל מקרה, פתחתי את המארז וכיוונתי עליו מאורר והמחשב לא נתקע יותר... העניין הוא שהמעבד הגיע לחום הזה כבר בעבר במשחקים ולא קרה כלום. אז יכול להיות שהכרטיס מסך התחמם או משהו כזה? זה Radeon 8500 של Xpertvision/Palit.
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, שמתי לב עכשיו ששני האווררים במארז שלי Tagan EL Diablo מכניסים אוויר חם פנימה מה אפשר לעשות בנידון ? אפשר להגדיר את המאוורר 36CM שיוצא החוצה איכשהוא ?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, מארז P183 מגיע עם שני מאווררי 120mm אחורי ועליון, ואני מעוניין להוסיף שני מאווררי 120mm קדמיים. בהתחלה חשבתי על שני SlipStream 1200RPM שלדעתי מאזן בין רעש לביצועים.. עכשיו אני חושב על קונטרולר למאווררים Kaze Q 3.5 כשהמטרה היא שליטה קדמית נוחה על המאווררים (אם כבר אז ארבעתם) ולא מעבר לכך.. 1. האם הקונטרולר בסדר? ממליצים על אחר? 2. האם יש למישהו מושג אם הוא יפריע לדלת המארז להיסגר? 3. הוא לא אמור לשבת במקום של כונן אופטי? אז למה 3.5? 4. אם כבר ותהיה לי האפשרות להוריד ממהירות (ורעש) המאווררים, אז למה שלא תהיה לי האפשרות להעלות? ז"א למה לא לקנות SlipStream 1600/1900RPM או דגם אחר? אשמח גם לתשובות חלקיות.. תודה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ברשותי מארז Thermaltake Xaser3 V200A לאחרונה החלפתי את כל המאווררים 7 במספר ל-7 smart case fan2 כמו כן הייתה לי בעיה עם ה-hardcano 9 אז החליפו לי אותו כאשר סיימתי לחבר את כל המאאווררים שמתי לב שהארד קנו לא נותן מתח שווה לכל המאווררים כל השבע מחוברים בצורה כזאת שתיים מקדימה - פאן 1 אחד מלמעלה - פאן 2 שתיים מאחורה - פאן 3 שתיים צד - פאן 4 כאשר אני שם את כולם על העוצמה הכי נמוכה שתי פאנים מפסיקים לעבוד והשאר עובדים על נמוך כאשר אני שם לפחות על חצי את אלה שלא עבדו הם באמת עובדים על חצי וגם כאשר אני שם את כולם על חצי כנ"ל על מלוא המהירות ניסיתי לשחק עם הווראיציות של החיברים ולשנות את הפאנים וכ"ד אך כלום לא עזר ואני עובד עצות... אם הבעיה שהפנאל לא מספיק חזק לתמוך ב7 סמאט קיי…
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני בערך כבר באמצע אני כל פעם מעלה את המהירות זכרונות באיזה 5 מגהרצים ואז בודק דרך המשחק WORLD CUP עם הכרטיס מתפקד בסדר (אני משחק בערך איזה דקה וזהו.. זה בסדר ? או צריך יותר? על משחק יותר חזק או משהו?) אין שום עוויתות מסויימות במסך או דברים דומים הכל הולך בקלות.. ומה לגבי הליבה? מתי אני אמור להעלות לה את המהירות? ברגע שאני כן רואה עוויתות וכאלה? כרגע הזכרונות כבר על 725MHz ללא שום קירור נוסף על הכרטיס.. הליבה עדיין על 300MHz
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום כולם !!! צהו צג שהוצאתי מאיזשהו מכשיר אלקטרוני... ורציתי לדעת אם אני יכול לעשות אתיו מוד למחשב... ככה הוצאתי אותו לא היו חוטים עליו לא כלום... אם אני יכול עלשות איתו משהו אז מה? ואיך? בתודה Lir@n
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מקווה שתיהנו https://www.youtube.com/watch?v=MfPK-sBL6Ps
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.8GHz(E4300) 800MHz/FSB 2MB - BOX מחיר: ¤963 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-S3 REV3.3 מחיר: ¤690 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-3-5 - F2-6400CL4D-2GBHK מחיר: ¤1276 אני רוצה לקנות את הרכיבים האלו למחשב הבא שלי! רציתי לדעת אם הם טובים לOC? ורציתי הסבר פעם אחת ולתמיד למה ה4300 יותר טוב לOC מה6300?? הסבר פשוט! האם הזכרונות מתאים לOC ונחוצים? ותסבירו לי בבקשה איך עושים OC ספציפית למערכת זו? תודה מראש!
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך המערכת לקירור במים של CoolerMaster ? הדגם: AquaGate Max היא יותר טובה מקירור אוויר רגיל ? אני מתלבט בין AquaGate Max ל ThermalRight Ultra-120 Extreme עם 2 מאווררים. השאלות הן: 1. מה יקרר יותר טוב ? 2. מה יהיה שקט יותר ? 3. מה עדיף ? אני עושה OC. *בלי להתייחס לכסף !
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-


