עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היי ידוע לכם האם זו מישחחה איכותית לקירור טוב? רוני

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by haitin,

    what is the max temprature which my cpu shouldnt pass, or it will start auto lowering performance in? 60c? or less?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by Bug2000,

    אהלן!. המעבד ב 3.5GHZ עכשיו . עושה SUPER PI ב 17 שניות (לעומת 28 במהירות המקורית), אבל קורס ב 3DMARK . קצת נתונים : מעבד - 4400E + קירור מקורי לוח - ABIT PI35-E זיכרון G.SKILL BPK 800MHZ ספק OCZ 520 . העלתי את המתח ל 1.46 בביוס (אין לי מושג עד כמה זה בטוח ולא מוגזם במעבדים האלה). טמפ' המעבד 35 מעלות במנוחה. לא נגעתי יותר בשום מתחים אחרים . ויש גם בביוס איזה אחוזים כאלה בין 61 ל 67 .. אז שמתי 61 .(מישהו יודע מה זה האחוזים האלה?) יחס זיכרון 1:1 (700MHZ) מה אתם אומרים אפשר לעלות עוד מתח למעבד או שאפשר לנסות עדכון ביוס ? (איזה ביוס פרוץ נחשב לטוב?). יש גם בביוס כל מיני מתחים שאין לי מושג מה הם ... מלבד מעבד וזיכרון יש עוד המון מתחים ... אולי צריך לשנות משהו בהם ? קצת תמונות …

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. מעניין אותי לדעת מה ההבדל. מבחינת חומרים, אורך חיים, הולכת החום וכו'...

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Jook,

    אוקיי קודם כל לקח יומיים שלושה עד שמצאתי חנויות למודינג ואברקלוקינג עכשיו: קניתי חוטים מעוגלים שעלו ממש אבל ממש בזול יחסית לארץ : לפלופי: 28 שקל (4 פאונד) ועוד שניים לדיסק הקשיח ולכוננים : כל אחד מהם 35 שקל (5 פאונד, והם ארוכים לא הקצרים) עכשיו מה שרציתי לשאול אותכם... מאווררים : קניתי שני מאווררים של חברת Y.S. Tech שניהם של 80 מ"מ והם כל כך שקטים שבא לי למות : 20 dba ו 29 cfm . ומה שטוב כל אחד מהם עלה לי עם גריל רגיל וברגים... 42 שקלים. מה דעתכם על המאווררים ? החנות כמובן ראיתי עשרות מארזים מדהימים שחלקם אלומיניום ובזול יחסית (היה אפשר להשיג מארז אלומיניום ב- 750 ש"ח) וכמובן עוד הרבה דברי מודינג חמודים... (ביניהם היטסינק מדהים של CM שפשוט לא היה לי מה להגיד...) היה שוו…

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. שלום לכולם, זהו כרטיס המסך הראשון שלי מבית ati והפעם הראשונה שאני מתעסק עם הדרייברים שלהם כמו כן. לפני שבוע התעסקתי עם חבר ב-CCC על 4870 ב-oc חובבני. כעת התקנתי hd4670 על המחשב שלי ואני שם לב שב-CCC "ATI Overdrive" המחוונים מצד ימין כלל לא פעילים ואינם מראים לי את ה-activity וה-fan speed, כאשר אני חושב גם שזה אמור להציג עוד מחוון של הטמפרטורה. הנה תמונה: האם כך זה אמור להיות?

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by motorishta,

    צהריים טובים. ברצוני לרכוש מארוור למעבד 6750. חשבתי על Scythe INFINITY ו-BIG TYPHOON VX. מה לדעתכם הקניה השווה יותר? או שבמחיר 250 ש"ח אני יכול למצוא גוף טוב יותר? תודה.

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. אז ככה. שאני נכנס לביוס יש לי אפשרות להעלות את המהירות של המעבד. כאשר אני בוחר ב-MANUAL יש לי אפשרות או להעלות את הבאס או להעלות את ה-CPU FREQ. שלמען האמת אין לי מושג מזה. אבל שאני בוחר במנואל אני לא יכול להעלות את ה-MHZ כי הוא לא מופיע לי. וחוץ מזה הבאס וה א133 ואני לא יכול להעלות או להוריד אותו. אז השאלות שלי הן: מזה ה-CPU FREQ או משהו כזה ? (האפשרויות הן 2.5X , 3.5X וכו'...) למה אני לא יכול להעלות את הבאס או להוריד מ-133. איך אני יודע על כמה MHZ אני עומד כאשר אני בוחר ב-MANUAL ? ומישהו יכול לתת לי הסבר קצר על המכפלה, תפקידה המשעמות שלה וכו'... תודה מראש ד"א את הלוח שלי תוכלו לראות בצד.

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by shimon956,

    שלום לכולם רציתי לשאול מהי הטמפ" האופטילית ל amd למעבדי 1800 xp

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by BenK,

    יש לי מארז כאילו..... ואני רוצה להוסיף מאווררים כזה.... אז איפה כדאי??? (עדיף עצה ל-2 מאווררים). ואיזה צריך להכניס אוויר ואיזה להוציא?! פצצות ולהתראות! בנציונה!

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Gritzman,

    חיברתי את המחשב פעם ראשונה הדלקתי ונכנסתי לביוס וזה מראה לי שהמעבד 72!! מעלות למה?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by k_700,

    8) אז ככה, אני רוצה למארז החדש שלי פאנל , שמעתי רבות על סדרת hardcano. המארז הוא Sunbeam Transformer BLACK, עכשיו אפשר קצת מידע על הפאנל הזה? במה הוא תומך?, איזה צבעים יש לו? האם יש לו התראה... ועוד קצת מידע עליו. אהה והכי חשוב כמה הוא יצרוך מהספק. ואם הפאנל הזה ממש מעפן אז תמליצו לי על פאנל אחר

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. אני משתגע! יש לי מעבד E7400 שמגיע בסטוק במהירות 2.8 אבל משום מה הוא כל הזמן נשאר על 2.2 אם אני לא טועה! ומה שמעצבן זה שכם בCPU-Z וגם באוורסט רשום גם בשיא המאמץ של המעבד 2288.2 במקום שיהיה נורמאלי ושיהיה על 2800.0 מה הבעיה של המחשב הזה לעזאזל?????? ומשום מה התדר באס שלו זה 286 (העלתי משום מה את הסטוק שהוא הגיע איתו שהיה 266 ) מה אפשר לעשות????? להעלות בפעם אחת ישר את התדר של המעבד ל 2.8???????? ומה שני לא מבין זה שכשלוחצים קליק ימני על המחשב שלי במאפיינים רשום שהמחשב הוא E7400 2.8@3.0 ואפילו באוורסט תראו מה הולך העתקתי הכל : Field Value CPU Properties CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo CPU Alias Wolfdale-3M CPU Stepping E0 Engineering Sample No CPUID CPU …

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. http://forums.audiworld.com/a4/msgs/1734601.phtml

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by e_perera,

    שלום לכולם, בשעה טובה ומולחת ה- Peltier החדש שלי הגיע. מדובר ב-Peltier של 80W כפי שניתן לראות מהלינק מתחת: http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/exp-02.html מה שאני רוצה לעשות איתו זה לא לקרר את המעבד באופו ישיר כפי שמקובל לעשות, אלה לקרר את מיכל המים שמשמש למערכת קירור המים שבניתי. יש למישהו ניסיון עם עבודה עם פלטיירים? זה נראה כאילו הוא מצופה בחומר פלסטי. איך אני מחבר אליו את המאוורר? הפעלתי אותו לכמה שניות, סתם כדי להבין במה מדובר. ראיתי שצד אחד מיד רותך והשני חמים, אבל מהר מאד שתיהם היו רותחים.

  16. שלום לכולם! במפרט הבא אני לא מצליח לעבור ב OC את התדר 3.22 הוולט כעת עומד על 1.6000V מישהו יודע איך אני יכול לעלות יותר כי מישהו בכיר אמר לי שבמפרט הזה אפשר יותר הנה המפרט: Intel Core 2 E-4500 2.2 Sunbeam Tuniq Tower 120MM GigaByte P35 DS3 V 5-5-5-15-1.8G.SKILL 2 GB 800 DDR2 Twinteck Geforce 8800GT 512M WESTON DIGITAL 320 GB NZXT ALPHA PCPower&Cooling 470W

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. יש לי HD4890 של POWERCOLOR, ביצעתי איתו בדיקות לOC והגעתי לתדרים חדשים: מהירויות בריר מחדל ליבה 850 זיכרון 975 עבר בהצלחה 30 דקות בדיקה בFURMARK STABILITY TEST במהיריות הבאות ללא ארטיפקטים ליבה 990 זיכרון 1150 AAX8 1680X1050 טמפ' ממוצעת עם הקירור על המקסימום בתום הבדיקה היא 64c, נוסף סקרינשוט מאמצע הבדיקה אימתתי את האוברקלוק בZ-GPU אני מעוניין לבצע לו מוד ביוס ולשנות לתזמונים החדשים שיהיה קבוע בלי שאני אצטרך כל פעם להיכנס ולהתעסק עם RIVATUNER מחפש בנרות מדריך או הסבר מפורט לעניין? תודה רבה לעונים. [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by inrock,

    היי המפרט בצד ימין, בגדול מעבד dual e6750 שמעתי כבר עשרות הצעות להגדרת הפרמטר הזה מה נכון ???? תודה

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by or,

    המחשב שלי הטמפ' של: לוח-37 מעבד-41 מארז-38 זה נורמלי????

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by yobab,

    אני בטוח שאני לא הראשון שמבקש עזרה ולא האחרון, אבל באמת שאני נאבד. המערכת שלי היא כזאת: מעבד:Intel Q6600 2.4 Ghz לוח אם: Gigabyte P35C-DS3R זכרונות: G.Skill 4G DDR2 800 CL5 - קניתי 2 סטיקים של 1G בזמנו ועכשיו עוד אחד של 2G, סה"כ 3 סטיקים אם זה משנה. כרטיס מסך: ASUS GeForce 8800 GT ספק כוח: Corsair 520W מארז: Gigabyte 3D Aurora אם חסר משהו, תגידו לי. בכל מקרה אני מעוניין לעשות אוברקלוקינג למעבד ולכרטיס מסך. ראוי לציין שאני מבין ממש כלום בתחום, ולא משנה כמה אני קורא על זה אני פשוט מסרב להבין. קראתי את המדריכים שיש במדור המדריכים, אבל אני עדיין לא יודע מה לעשות. מה שאני מחפש זה 1 מ2 אפשרויות: 1. לשלם למישהו שיעשה עבורי אוברקלוקינג. אם יש מעבדה שעושה עבודה כזאת א…

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. כעקרון נסגרתי על המפרט שאני רוצה להזמין מחול, אבל אני לא סגור בעיניין החיבורים וצינורות ... אני לא מבין באיזה קוטר צריכים להיות החיבורים והצנרת לביצועים אופטימליים .. מפרט המערכת : משאבה : MCP655 רדיאטור : SWIFTECH 2X120 + 3X120 בלוק למעבד : Dtek Fusion V2 מאווררים : scythe S-Flex 120mm X5 איזו צנרת אני צריך ? והאם אני צריך עוד חיבורים כלשהם או מתאמים לרדיאטור/משאבה/בלוק ? אני מזמין את כל הציוד מהאתר - http://www.sidewindercomputers.com

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by shimon956,

    ערב טוב לכולם היום החלפתי את מהזלמן 6000 שלי ל ולקנו 11+ וחברה אתם לא תאמינו כמה מעלות אני עכשיו 65 מעלות אם מהירות סיבוב בינונית 3668 ורעש אפשר להגיד בסדר מה אני אמור לעשות כי חיברתי אותו די טוב

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. http://www.gamer.co.il/gamer2/php/topic.php?topicid=359325 אני פליט בגלל שעשו עלי מאפיה כמה אנשים... אני זוכר שמישהו שאל על הקירור הזה [ראה דיון ] אז החלטתי להכין ביקורת מקיפה... תהנו! טוב אני רואה שאין תמונות כשאני מעתיק ואין לי כוח לשים מחדש הכול......אז אני העלתי לשרת את קובץ zip בכדי שמי שלא רואה יוכל להוריד למחשב את כווווווול הביקורת... הינה : http://kuchi.tiptip.co.il/fileupload/store/Desktop.zip

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by Overshot,

    הצלחתי לייצב את המעבד הנ"ל עם סטוק קולר :] ה-PI ירד מ-42 שניות למה שרשום בתמונה המצורפת :] Uploaded with ImageShack.us עוד מעט נקנה קולר יותר עוצמתי ונגביר קצת את ה-OC. מה אתם אומרים? (הלוח נקנה מ-FREE_ME_0)

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by iliahrom123,

    טוב ידוע לי שכמו במוגן 2 שיש לי כרגע יש בעיה של קלירס לזוכרונות,יש למישהו מושג מה הקלירס של מוגן4 [יעני מה הגובה זיכרון המקסימלי שאני יכול לקחת] תודה ויום טוב

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים