עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Vector13,

    שאלה קצרה: האם זה לגיתימי שהמעבד שלי לא יתקרר כמו שצריך (כמעט ובכלל לא) אם צלעות הקירור שקיבלתי עם המעבד? כי זה מוזר, שבמצב סרק המעבד רץ על 50 - 60 (תלוי בטמפרטורה של החדר, וכמה זמן פעל) ובמעמץ 70 - 80, וזה לא מיתקרר כמעט ובכלל !, אלה אם אני מכבה אותו ... פרטים חשובים: Intel Pentium 4 3.0 Prescott GeForce 6600 GT AGP 128 Asus P5P800 Mainboard

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. אני מעוניין לקנות מאוררים חדשים למארז. יש לי עכשיו את המאווררים של אנטק שהגיעו לי עם המארז +ANTEC AMG1000 אך אחד מהם כבר עומד למות.. שימנתי כבר כמה פעמים והוא ממשיך לעשות רעשים ולהרעיד את כל המארז אז כבר נקנה חדשים. על מה אתם ממליצים? לא אכפת לי המחיר, אני מחפש שני מאווררים של 80 מילמטר. עוד משהו קטן - ההורים שלי טסים לתאילנד שבוע הבא וחשבתי לבקש מהם לקנות לי איזה קירור נוזלי ב60 דולר או משהו כזה... מה אתם ממליצים? אני לא מחפש משהו רציני כי הקירור למעבד שלי ממש טוב ושקט [של ונטק.. אמנם קניתי אותו לפני שנתיים אבל עדיין עושה את העבודה כמו שצריך]. בנוסף לזה אני עוד חצי שנה + אני קונה מחשב נייד בכמה אלפים טובים אז אני לא ממש צריך את זה... בכל מקרה, 60 דולר זה כלום למערכת קירו…

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by rony1880,

    היי קניתי את הקירור הזה ואני חייב לשבח אותו, הרכבה מאוד קלה ונוחה, שקט מאוד , ושומר על טמפרטורות קרות , קירור מאוד מומלץ לסוקט 775במחיר זול. רוני

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by A-10,

    https://www.tomshardware.com/best-picks/best-thermal-paste או כך לפחות נטען במאמר שלעיל. לידיעתכם.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. קניתי מאוורר של EVERCOOL, אין שם משחה טרמית. שכן שלי אמר לי שאני יכול למרוח גריז, האם זה נכון?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. היי רציתי בבקשה המלצה למקום שאפשר לקנות בו מאוורר דלתא 120 מ"מ למחשב בעל תפוקה של 200-250CFM עם FAN COTROL במחיר נורמלי (פאן קונטרול גמיש שיכול לתת למאוורר מצידי 2V במינימום ובקושי ישמעו אותו) כל הFAN COTROL שראיתי לא תומכים באמפרז' שיש למאווררים האלה. *אין צורך בתגובות : למה אתה צריך את זה, זה סתם רועש וכו' תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. תביא לי את כל הטייפים!! כי לאחר שעה של שמחק GTA3 המערז שלי חם כמו סעונה!

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by yos1978,

    אהלן ! אני מתכוון לקנות את המפרט הבא לאחר שאמרו לי שניתן לעשות לו אוברקלוקינג רציני אבל אין לי מושג מה בדיוק צריך לעשות מישהו יכול להסביר לי ? תודה מעבד: INTEL P-D LGA775 2.6GHZ 805 533MHZ FSB 2*1Mb EM64T DUAL CORE 3Y לוח אם: GIGABYTE GA-8I945PG (S775) INTEL 945P SOUND LAN SATA II כרטיס מסך: GIGABYTE GV-NX68G256D GEFORCE FX6800GS SLI 256MB DDR3 PCI-E זיכרון: PQI TURBO DDR2 667MHZ 1024MB DUAL CHANNEL דיסק קשיח: WD 160GB SATA2 7200RPM 8MB BUFFER WD1600JS 3Y צורב: LG GSA-4167B(B) DUAL LAYER DVD WRITER BLACK OEM 2Y מארז: COMPUCASE CI-6a19 SUPER MIDI (black) TOWER CASE - no PSU ספק: FSP 400W LGA775 24pin SATA 12cm מאוורר : ARCTIC COOLING FREEZER 7 Pro

    • 28 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by dids22,

    :sleep:

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by sub_man,

    1. האם יש סיכוי שצביעת המארז תפגע במחשב עצמו? 2. יש כאלה ששמים על המארז כל מיני כמו מפסקים כאלה קטנים למאווררים האם זה קשה להכנה ,האם זזה חשוב והאם זה כל כך עוזר 3. כמה עולה לדים והאם זה נכנס במקום המאווררים שיש לי או שזה מתלבש על 4. איך כדי לי לצבוע ולקשט את המארז שלי תנו רעינות בבקשה... תודה רבה לעוזרים

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. או שעדיף פשוט להחליף מאוורר כי אני חצי שנה עם הרעש הזה וזה מפריע!!!!!!! אני מרגיש כמו בשדה תעופה 8) 8) 8)

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by tarkaN,

    שלום... כבר הרבה זמן קורה לי שאני משחק בCS 1.6 וכל כמה זמן פתאום נתקעת לי התמונה והסאונד והמחשב עושה ריסטרט לבד. אמרו לי לבדוק טמפ', ואחרי שבדקתי גיליתי שכל המחשב בסדר חוץ מהלוח אם שעומד על 81 מעלות!! האם אפשר לעשות משהו או חייב לקנות חדש? אם לקנות חדש אז תמליצו לי בבקשה איזה כדאי... ד"א הוספתי 2 מאווררים קטנים כאלה שהיו לי ליד הלוח אם וזה השתפר רק ל80 מעלות.. תודה לעוזרים!!

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. ניסיתי לא לעבור 1.55 מתח ולא להתעסק עם הCPUNB V כדי לא לפגוע במעבד. תוצאות חשוב לציין שתדר HT גבוה מ2400 בד''כ פוגע בביצועים. בסה''כ תוצאה מכובדת למדי למעבד C2

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by rap_tr,

    ערב טוב ניקיתי את המחשב היום והוצאתי את המאוורר של המעבד (ברוב טיפשותי) יש לציין שמשכתי אותו קצת בכח כדי להוציא אותו מהשיינים שתופסות אותו והוא התנתק ובדיעבד גיליתי שהיה שם מן תופסן כזה שמחובר ללוח אם והמאוורר היה עם סיליקון או חומר לבן כזה.. בכל אופן,חיברתי אותו בחזרה,חיברתי את כל הכבלים(חשמל,מסך וכו..) והמחשב נדלק לכ-20/30 שניות ונכבה המסך לא עולה,ז"א הביוס לא עולה והמסך אפילו לא מגיב(כאילו שלא נדלק בכלל המחשב) אם מישהו יודע אולי מה הבעיה אני אשמח לתשובה..

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by The Ball,

    יש לי כרטיס מסך של ASUS GEFORCE 2 GTS 64DDR אני רוצה לעשות לו OC אבל אין לי מושג איך! הורדתי את התוכנה RIVA TUNER אבל אני לא יודע איך משתמשים בה מישהו יכול לעזור לי? ועוד שאלה אם אני עושה OC אני גם צריך להוסיף מאורר? ואם כן אז איך אני עושה את זה?

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by kip,

    ראשית כל, אני חייב לציין שנדפקתי לגמרי... סה"כ רציתי מאוורר נוסף מקדימה במארז... המארז CM 370 (אחד מאוורר 12 של CM מאחורה) עם SS430 היה שקט כל כך... קניתי CM 14 1000 RPM- הרעיש לי.... החליפו לי ל scyth slipstream 14- מרעיש לי..... אני חושב על זה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=12179 שבא עם בקר. אני פוחד שאם אשים 800 RPM זה לא יתן תפוקה מספקת בקיץ. ראיתי את זה http://www.mediagalaxy.co.il/rec/1369-%D7%91%D7%A7%D7%A8-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%A8-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%A2%D7%9D-%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-3-%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-GELID הסבר יתקבל בברכה... הם כותבים…

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by danvish,

    אהלן כולם, המאווררים הנוכחיים שלי מתחילים קצת לחרוק אז אני שוקל להחליף אותם (בהדרגה, כרגע רק אחד עושה את הבעיה, אבל ייתכן כי בסוף אני ארצה להחליף את כל ה-4). כרגע המאווררים שיש הם המאוררים שבאים stock עם Fractal Design Arc (הגרסא הראשונה). אני קצת מתלבט, קראתי די הרבה ביקורות אבל אני מתקשה להחליט, אני מעוניין במאוורר 140 כי יש מקום במארז למאווררים כאלה והם בד"כ שקטים וחזקים. אני בעיקר מתלבט בין: http://ksp.co.il/?uin=18391 לבין http://ksp.co.il/?uin=18300 שמעתי רק דברים טובים על המאווררים של Noctua והם נחשבים למעולים, אבל ת'כלס גם המאוררים של Scythe נחשבים מצויינים, ועולים 30 שקל פחות (אם בסוף אני ארצה באמת להחליף את כל ה-4, ה-120 ש"ח האלה משמעותיים). מה דעתכם? יש אגב איז…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. ניסיתי להגיע עם Q6600 שלי ל 3.6 והצלחתי לעשות את זה רק עם מתח של 1.575, זכור לי שלא מומלץ לעבור 1.5 אז כרגע אני על 3.45 עם מתח של 1.49 דרך אגב אין שום בעיה עם הטמפ' וגם במאמץ אני לא עובר את 55 מעלות. האם יש סכנה אמיתית במתח של מעל 1.5 ?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Q6600 G0 P35-DS3L TT Eureka Corsair HX520 Thermalright Ultra -120 eXtreme+SST FM121 800MHZCorsair 2GB (2x1GB) Value Select DDR2

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by squeezo,

    שלום יש לי P - 3 1000 256 ram kingston העלתי את מהירות הבאס ל 150 ובינתיים המעבד עובד בטמפרטורה שבין 28 ל - 38 והלוח בין 20 ל 28 וזה עם המאורר הרגיל כרגע הכל יציב כדאי לנסות עוד? יש לי 2 מאווררים במאז אחד למטה מתחת להארד דיסק ואחד למעלה מעל הכרטיסים וכמובן אחד על הכרטיס מסך אם כדאי לעשות אז לכמה כדאי לעשות???

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by War-Hammer,

    הגעתי למקסימום מגה הרץ בזכרונות ש RIVATUNER נותן לי, בלי שיש בעיה בכרטיס מסך, כלומר, אני חושב שאפשר להגיע להרבה יותר עם הכרטיס הזה.. Geforce 2 400 64mb

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. שלום לכולם לאחר הרכבת גוף קרור ARCTIC COOLING FREEZER PRO 64 טמפרטורת המעבד במצב מנוחה מראה על 27-30 מעלות אבל לאחר שאני עושה בדיקת מאמץ הטמפרטורה עולה ל-60 מעלות ממש מהר מרחתי מישחה תרמית MX-2 ניקיתי את מישטח המעבד עים אלכוהול 70% ושמתי את המישחה כמו שמפורט במדריך שנילווה למישחה המארז שלי חדש יש שני מאווררים 120 קידמי 120 אחורי של- COOLER-MASTER אין חסימה של כבלים הכל מסודר ןקשור ומלופף כך שאני לא רואה משהו שמפריע לזרימת האוויר אני מופתע מגוף קרור זה מישום שכל מי שלא שאלתי המליץ לי עליו כולל באתר בקרור סטוק הוא היה מיתחמם פחות יכול להיות שמשהו בגוף הקרור תקול? המעבד הוא מידגם: AMD ATHLON 4800+X2 65W BRISBAN-512 האים כדאי לי להחליף גוף קרור למרות שהוא חדש 7 ימים בשימ…

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by omer1234,

    האם אני יכול לעשות oc ל 9600xt של שפריר כשלא הוספתי שום קירור והמאוור היחיד שיש לו זה מה שהוא בא איתו? כשאני אומר oc זה רק להעלות את ה core וה memory שנמצאים לי עכשיו על 500/250 דרך אגב יש לי 9600xt עם 256 מגה

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by RomaDev,

    המעבד עומד כרגע על 75.3 מעלות עשיתי אובר מ- 800 ל- 1000 ומחשב טס אבל המעבד רותח!!!!! 75.3מעלות!!! :AR15: :AR15: :AR15: :AR15:

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. יש לי מעבד P4 HT 3.00 GHz אל לוח Abit IS7-V2 המעבד היה עובד 60 בדסקטופ / 68 במאמץ אם קירור סטוק + חומר תרמי ששמתי לפניי חודש בערך החלפתי את הגוף קירור והמאוורר להרבה יותר חזקים + שמתי מחדש חומר תרמי (אותו סוג) והמעבד עדיין בדיוק באותם טמפרטורות למה הוא כזה חם ולמה הקירור החדש לא משפיע ?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים