עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. פעם ראשונה שאני מנסה, אז תהיו סלחנים לגבי טעויות של מתחילים ... המפרט : לוח אם : p35-d3sl מעבד : E6750 זיכרון : 2gb 800mhz (CEON ) זכרון סטדנרטי כרטיס מסך : inno3d nvidia 8600gt קירור : מעבד - ezcool (אין לי מושג איזה דגם -איך בודקים ?) מארז - ezcool x2 12X12cm ועוד אחד קטן על גב המארז אני חושב 9X9cm [list/] עברתי על שתי המדריכים בכלליות מה שיש כאן באתר ועוד אחד מhttp://www.tomshardware.co.uk/forum/page-245679_11_0.html כרגע אני מריץ S&M על השינויים הבאים: מהירות שעון: 3504 (438*8) מתח מעבד : 1.35v כל השאר נורמל SPD : 2.00 Memory Frequency: 800 (826~)zzz אחרי הבדיקה בהנחה שהכל יעבור ,איזה תוצאות אני יצטרך להעלות לפורום כדאי לקבל חוות דעת…

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. אני לעשה תמיד מגיע לטפר הזו ...הנחה שלי שזה טעות בטפר של חישני I2C\ המעבד.לוח אם ה TAT אומר ש 70 מעלות אבל לא נכנס ל מצב של טרוטל. לכן אם כדי להשקיע סכום של 300 שקל על VX ? אני עד היום עובד כ 8 חודשים כך ולא קרה כלום ..המחשב פצצה ..

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by the-f-master,

    Cooler Master Aquagate Max 1,125 ש"ח Swiftech MCW60 VGA Water Block 435 ש"ח סה"כ 1,560 ש"ח איך המחיר והחלקים?שווה קנייה? מטרות-OC בינוני-כבד לדו ליבתי וOC כבד לGTS הדגם הישן

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by mikko,

    http://global.msi.com.tw/index.php?func=newsdesc&news_no=591 איך לא חשבו על זה קודם

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by omrit,

    שלום אני קונה מחשב חדש עם amd 3000 venice, ומארז- ANTEC SLK3800B 400W. מישהו יכול להמליץ על קירור נחמד למעבד שיהיה שקט וגם יתן ביצועים סבירים לOC קל? עד 100 ש"ח.... עשיתי חיפושים בפורום והדבר היחיד שמצאתי זה ה igloo light..... תודה רבה!

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. שלום לכולם, אני הולך לשפר במשמעותית את המעלות של הרכיבים במחשב שלי,ואני צריך שתיעצו לי כמה רכיבים שיקררו. אני צריך: 2 מאווררים 80mm קירור לצ'יפ קירור לכרטיס מסך - Geforce 7600GS וזהו, תקציב... שהכל ביחד לא יעבור את ה-700. ד''א אני לא מתכנן לבצע OC. בתודה מראש, MuTaTiOn.

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by Surgeon13,

    אחרי קצת חפירות אני מבין שהם די דומים מבחינת הביצועים. המעבד יהיה i5 2500k והלוח אם כנראה Asrock z68 Pro3 לגבי המארז עדיין לא החלטתי. ראיתי שהצלעות קירור של המאווררים האלה די ענקיות, זה ייכנס לכל מארז Midi Tower ? המטרה שלי בבחירת מאוורר זה לשמור על השקט כמה שיותר בתקציב שפוי 180-200 ש"ח. אני לוקח את הדגם של ה2500K ולכן נראה לי גם שרצוי לעשות OC מתישהו, אז הקירור צריך לעבוד טוב במידה ואתם מציעים משהו. אשמח ללמוד מנסיונכם והידע שלכם. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by dlavi1,

    1.האים אפשר לעשות לכרטיס הזה אוברקלוק למהירות של XT ויותר (חלק מאנשים שיש להם את הכרטיס אמרו שמעל ל \370\405 מתחלים להופיע פאקיים בגרפיקה) 2.האים אפשר לבצע לו מוד ביוס לXT (למרות שלא קיים באינטרנט ביוס לצריבה למתאים לכרטיס) 3.האים התוצאה של 3DMARK03 שלו דומה לכרטיס שעשו לו מוד לביוס לXT (כשהם באותו תדר) ( יש שאומרים שפחות בגלל שהמוד מפעיל אופטמיזציה לשיידרים שקיימים נR360) 4.איך נראת התמונה של יציאת טלווזיה של הכרטיס (שימוש בגוק חיצוני במקום באופציה המובנת בGPU

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by avikafif,

    שלום קניתי מחשב חדש עכשיו כל פעם שאני מדליק את המחשב המאוורר לא עובד אני מנתק את הכבל מהספק מחזיר הוא עובד לאט ואחרי כמה זמן מתייצב עכשיו זה מחשב חדש ואין שום סיבה של אבק וכמובן שאני מקבל הודעת cpu fan error מפרט: לוח אם P5QC מעבד Q9550 מאוורר שבא עם המעבד של אינטל

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by captaincaveman,

    לכבוד הקירור מים שיגיע בקרוב החלטתי לצ'פר את המחשב בבית חדש. יש לי בחדר ארונית קטנה עם שלוש מגירות. לאחר בדיקה מהירה גיליתי שלוח האם נכנס למגירה בלי בעיות ואז עלה לי הרעיון: מגירה עליונה: דיסקים קשיחים, כוננים אופטיים, ספק כוח. מגירה אמצעית: לוח אם וכל מה שעליו. מגירה תחתונה: משאבה, רדיאטור, מיכל מים. בנוסף: בשתי המגירות העליונות מאוורר 120MM מכניס מקדימה ו-120MM מוציא מאחורה (לכל מאוורר מפסק 12/7 וולט). בשתי המגירות העליונות תעלה מרכז המגירה לכל אורכה כך שאפשר יהיה לפתוח את המגירה בלי לתלוש חוטים וצינורות. בעיות כרגע: מפסקים יפים ל-POWER ו-RESET. STEALTH לכוננים, המגירות מעץ מלא, נראה לי שפלטת עץ תהיה קצת כבדה לכוננים. רעיונות יתקבלו בברכה.....

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. טוב אז הכרטיס הוא ראדון 9700 פרו. יש לי צלעות קירור כאלה קטנות שאני ידביק על הזכרונות, אבל המאוורר שנמצא על הליבה התקלקל משום מה. הכרטיס טוב כי עשיתי שם איזה משהו שהחזיק בדיוק 5 דקות. (הכרטיס פועל מצויין). אז השאלה שלי היא כזאת : מה דעכתם על TT Crystal orb? ואם הוא לא מספיק חזק אז לשים שם גוף קירור רטן או משהו ?? ??? ??? ??? ??? יש לציין שיש מול הראדון מאורר SF2 שנחשב למאוורר אחד הטובים ודוחף בסביבות ה70 CFM.

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Psychopath,

    Aight so, I wanna cut a hole on the top of my case, I have an 80mm fan that is identical t the rest of my fan cases... We're talking about a Supertalent Aluminium CA-601UFbk Black. Aluminum, 5 fans(2 front, 2 back, 1 door), big door window... Ok, so in order to cut the hole I need to first take out the top part to work on it, that's obvious.. What's next? where is it recommended to cut it? What tools and in what way should I work ? Anything else I need to know before I begin? note- It's my first mod ever, but do plan on buying more... another note- I want it to look smooth, I'm intending to make the case as beautiful as it can get... Thanks in advanced. oooh, editing an…

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. בתור אחד שהוא לא תותח OC הצלחתי תמיד עם קירור אויר וציפסטים בסיסיים להגיע עד 20 אחוז OC מ 3 גיגה להגיע ל 3.6 זה נחשב הרבה ? עם קירור BOX וספק גנרי 300W פשוט. הפנום נותן עד 25 אחוז OC מ 3 עד 3.75-8 זה שווה את הכסף ? מבאס רצח . גם במבחן ה OC ההבדל הוא אפסי בביצועים גרף 58 מול 59 אחרי OC .

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אהלן, המיפרט שלי רשום בצד. אני מבצע OC למעבד כרגע הצלחתי להעלות 500Mhz הטמפרטורות עומדות על 63~64. עכשיו ניגש לעניין: המתח של המעבד במקור היה 1.300. אני הורדתי אותו ל1.200 והמעבד כרגע יציב (עובר בחינות של 3DMark 06 ו-3 שעות ב OCCT). השאלה האם הורדת המתח לא תפגע במערכת? ובמידה ולא כמה עוד ניתן להוריד? תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. אהלן אנשים... אז ככה: המעבד שלי הוא P4 550, כמו שבוודאי ראיתם מהמערכת שלי. על מתח סטוק הבאתי אותו ל-4.4 גיגה, שזה אומר באס 258 ומכפלה 17. עד עכשיו הכל בסדר השלב הבא היה לנסות לעלות ל-266, ופה הכל נתקע. בהתחלה חשבתי שזה עניין של הזכרון (יש לי זכרון 533), אבל מבדיקה קודמת הוא טוב ב-OC, והוא על מחלק 1:1 (הנמוך ביותר בלוח). לצורך בדיקה, הורדתי את המכפלה של המעבד ל-14, והעליתי את הבאס ל-266, היה POST כרגיל והתדר היה 3.7. ללא שינוי של אף הגדרה אחרת, החזרתי את המכפלה ל-17, והפלא ופלא- אין POST, רק צפצוף ארוך ומעצבן שאחריו איפוס ביוס. :-[ המתח נכון לעכשיו הוא 1.45 וולט... יש סיכוי שהמעבד צריך יותר, ראיתי בת'רדים של אנשים שהגיעו איתו מעל 300 באס שהשתמשו ב-1.6 וולט... :-\…

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by nimrodim,

    עברתי על המלצות הקירור: אני מחפש קירור טוב ושקט לפנטיום 4....ע"פ המלצות הפורום: Thermalright SP-94 with Enermax 92m"m Fan רציתי לדעת איפה ניתן לשיג את ה-Enermax 92m"m Fan? האים ניתן לחבר את המאורר הנ"ל ללוח האם - כך שלוח האם ישלוט על מהירותו בהתאם לטפרטורה? היכן ראיתם ביקורות על שילוב זה? אם למישהו יש המלצה יותר טובה אשמח לשמוע! נמרוד

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. זה רק מי היום ככה...

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by lir@n,

    טוב אז ככה אתמול קיבלתי ת'מערכת החדשה שלי תוכלו לראות את פירוטה במפרט שלי... בכל אופן אני לא מצליח לעלות את הFSB... שאני נכנס בבאיוס לFSB פרינקוואנסי זה נותן לי רק 3 אופציות 100-133-166 וראיתי סקרין שוטים שאפשר לעלות את זה בקפיצות קטנות יותר... של 133-134-135 וכ'ו... התקנתי את הקובץ יוטיליטז של האנ פורס... ויש לי SP1.... ויונדוס אקס פי... תודה לכל העוזרים... ד'א אני צריך פירוט איך להגיע לזה... ז'תומרת איפה ללחוץ...

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by raw-e,

    הבנתי שהמעבד הזה אמור להיות מעולה לאוברקלוק. איך אני יכול להעלות לו את המהירות בצורה הפשוטה ביותר? לוח אם: P5KC זכרונות:4X1GB DDR2 800OCZPLATINUM כרטיס מסך: 4870 512MB GIGABYTE האם אני חייב לשדרג את הקירור לכרטיס מסך אם אני רוצה להעלות לו את המהירות דרך הCATALYST של ATI ? ואיפה אני מעלה את מהירות המעבד בצורה קלה אם יש כזאת צורה.?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. שלום לכולם, יש לי בעיה מוזרה של התחממות במערכת. צירפתי תמונה של HWmonitor לאחר שעתיים משחק בBFBC2. האם זה הגיוני טמפ. של 127 מעלות? מה עשיתי לא נכון? המארז AC 690 2 Advanced עם 3 מאוררים כרגע קירור מעבד SCYTHE MUGEN 2, היום פירקתי אותו ושמתי משחה טרמית של ZALMAN מחדש. שום דבר לא עבר OC תגידו אם אתם צריכים נתונים נוספים. [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by NCa,

    שלום לכולם יש לי כרטיס מסך ממש חופר ומרעיש... ואני כבר מתחרפן רציתי לשאול איזה קירור פסיבי מומלץ לכרטיס מסך ATI 2600xt אני צריך קרור אפקטיבי ביותר וזול יחסית.. תודה רבה

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by arel508,

    לכמה מעלות מקסימום מותר להגיע איתו? (sapphire 5870) ועם איזה תוכנה מומלץ לבדוק מאמץ? OCCT זה בסדר?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Tzah22,

    אהלן.. ברשותי לוח אם מדגם ASUSTeK Computer INC. P5QL-EM ומעבד E8400 עם קירור Scythe Yasya ואני פשוט לא מצליח לעשות אוברקלוק, בביוס יש לי אפשרות של AI overclock profile ואני יכול לעשות רק 5%... ואם אני עושה מעל 5% המחשב לא עובר POST ונתקע לי עם הודעה Overclock failed or voltege error. ואם אני עושה את זה ידני.. אני מנסה להעלות את הFSB עד 340.. אם אני עושה מעל. אני מקבל את אותה הודעת שגיאה? האם הלוח אם שברשותי דפוק או לא מתאים לביצוע אוברקלוק? X_X תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by dory,

    או קיי לפני בערך חודש התחיל לי משהו מוזר במחשב החום פשוט עלה בכמות מטורפת! לפני שזה קרה החום היה ככה בקטנה על 35-40 ופתאום בדקתי באברסט כמה אני 56!! זה משהו מאוד מוזר...ואני לא מבין למה זה!? ועוד שאלה.... מה זה CPU-THRM Thorottling הסבירו לי שזה עומד על 50% ז"א שהמעבד מאבד 50% מהכוח שלו זה יכול לעזור לי במלחמה נגד החום? ואולי זה בכלל המד טמפ' נדפק?

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. יש לי דיסק קשיח של segate baracuda 7200 rpm. קניתי לו מין מאוורר כזה שמתלבש על אחד מכניסות ה-"5.25 והשאלה היא האם זה שווה את זה. הסיבה שאני שואל היא שהמאורר הזה (שהוא בעצם 3 מאוררים קטנים) מרעיש בצורה מחרידה. האם דיסק קשיח מסוג זה מתחמם בצורה שיכולה להפריע לי ובעצם אני צריך לקרר אותו.

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים