אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שהוא יהיה יותר טוב לאובר קלוק היה לי לפני זה 1900 agoga החלפתי ל 2000 agoia אני בא לנסות להעלות את הבאס נתקע ב148 כרגיל.. אין לי שום כרטיס על הפי סי אי זכרון של 333 בקיצור לא מבין מה הבעיה המחשב מגיע ל148 באס ועושה ריסט בבקשנ עזרה
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
במיוחד לאור ימי השרב הרבים שהולכים ומתקרבים.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אז אחרי מעבר דירה החלטתי לנקות קצת את המחשב, פתחתי את המארז וגיליתי שחלק מהצינורות נמעכו. זה לא קורה בחלקים ישרים של הצינור, אלא רק בכפופים. מה אפשר לעשות? אני מניח שזה משפיע מאוד לרעה על זרימת המים במערכת... תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
לאחרונה המחשב התחיל לעשות לי בעיות במשחקים והוא פשוט נתקע באמצע המשחק, עושה סימנים מוזרים על המסך ולפעמים עושה ריסט. הטמפרטורות והמפרט שלי הם כאלו: לוח אם: Gigabyte GA-G31MX-S2 עם 50 מעלות מעבד: DualCore Intel Core 2 Duo E6550, 2333 MHz שניהם פחות או יותר על 38 מעלות כרטיס מסך: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS (512 MB עם 70 מעלות! כונן קשיח: Hitachi HDS721616PLA380 (160 GB, 7200 RPM, SATA-II עם 38 מעלות זיכרונות: אחד של 1GB 677 MHZ ועוד אחד של 2GB 800MHZ שניהם של קינגסטון. האם זה נכון שכל המעלות תקינות חוץ מהכרטיס מסך? ניסיתי לנקות אותו ואת כל המחשב והוא עדיין על אותם מעלות. אם אני צריך להחליף, לאיזה כרטיס מסך כדאי להחליף שיריץ לי סבבה משחקים? בבקשה תענו לי, תודה רבה!
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב היום ניקיתי את המחשב פירקתי את הספק ניקיתי מבנים וגם את המאוור של המעבד (שמשניהם יצאו גושים די גדולים של אבק) טוב עכשיו הרכבתי הכול מחדש כמו שזה היה מקודם טוב הכול בסדר ... אני מפעיל את ההמחשב ואני שומע מין רעש כזה של מאוורר כיאלו הוא נשחק במשהו ואני לא יודע בדיוק מאיזה זה מגיע ? מהספק או מהמעבד בדקתי את שניהם ושניהם עובדים וגם הרעש עבר טוב בסדר...... עכשיו פתאום המחשב שלי נתקע ואז היה מסך שחור עם צפצוף מעצבן כזה(ד"א יש לי WIN XP) ואז ישר כיביתי את המחשב וכמובן חזר הרעש והפסיק עכשיו אני צריך עזרה זה אולי למאוורר של המעבד?? אולי לא חיברתי אותו כמו שצריך ?(איך שהכנסתי אותו זה איך שהיה מקודם ) אולי חיזקתי את הברגים פחות/יותר מידי מישהו יודע אולי מה הבעיה?????????? כי אנ…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
Zalman ?CNPS7000A-Cu - ? מחיר: 200 ש"ח... SUNBEAM TUNIQ TOWER 120 מחיר : 255 ש"ח... האם SUNBEAM Silent Whisper CPU Cooler עושה את אותה עבודה כמו אלה למעלה? הוא זול יחסית (130 ש"ח) ונראה כאילו הוא יעשה את העבודה, חוות דעת עליו? האם להשקיע יותר בקירורים שלמעלה או שזה ^^ יספיק? תודה.. בראל.
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד E8500 של 20% ואחרי בדיקה בOCCT בשורש LINPACP של שעה קיבלתי ERROR אחרי חצי שעה.. מה אני צריך לעשות כדי שOC יהיה יציב? מעבד:E8500 לוח אם:DFI LANParty DK X48-T2RS זיכרון:Mushkin DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 4-4-4-12 XP תמונה של מה שיצא: http://www.siz.co.il/my.php?i=5ngimwzg4izm.png
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בפעם הראשונה מזה שנים, אוברקלוקינג משמעותי למעבדים בעלי מכפלות נעולות זמין לכולם. לקחנו את הפנטיום G4400 של אינטל לסיבוב וראינו כמה ביצועים אפשר לסחוט ממנו בשיטה החדשה כשפורסם בפני החומר לסיקור הדור החדש של מעבדי הסקיילייק הייתי מעט מבולבל. צוין בפני שתדר הבסיס של מעבדי ה-K החדשים בעלי המכפלה הפתוחה ניתן לשינוי דינאמי מלא. משמע, אפשר לשחק עם התדר מבלי להתעסק עם המכפלה וכך להעלות את תדר פעולת המעבד. באותו הרגע הבנתי שמשהו הולך להיות שונה בדור הזה. מאז, פעולת שינוי תדר הבסיס הייתה שמורה למעבדי ה-K היוקרתיים בלבד וחסומה לכל מעבד סטנדרטי אחר בתושבת LGA1151 החדשה. לאחרונה נודענו כי יצרנית לוחות האם אסרוק פרצה את הסכר ואיפשרה המהרה למעבדים בעלי המכפלות הנעולות באמצעות…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היי ברשותי מעבד I7 920 עם קירור של Xigmatek Thor's Hammer לאחרונה, קניתי כרטיס מסך עם הקניה הקבוצתית שהייתה בפורום לכבוד הכרטיס החדש, החלטתי לרענן את המשחה הטרמית (במעבד מן הסתם) ואולי לעשות OC קטן (קניתי מראש את המחשב בשביל OC. המטרה שכיוונתי אליה היא 4GHZ. עשו לי מהחנות OC ל3.6 אם אני זוכר נכון.. אחרי כמה חודשים הורדתי את הOC פשוט כי באותה תקופה לא הייתי זקוק לזה..) ברשותי MX3, אחת המשחות שהיו עם הביצועים הטובים ביותר בתקופה שרכשתי אותה (לפני שנתיים) אך אבוי, אחרי הרבה קריאה באינטרנט, גיליתי שהיא לא מתפשטת טוב וקצת קשה לשים אותה.. זה בשילוב עם העבודה שהקירור שלי עם טכנולוגיית HDT, יעשה לי את החיים לממש קשים (גם ככה קשה לשים לקירורים האלו משחה טרמית המדריך היחי…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אוקיי , התקנתי את זה , עכשיו , רציתי לדעת , איך אני יכול לדעת שהיא באמת עובדת(יענו שהטמפרטורות באמת נמוכות וזה לא סתם כותב את זה כאילו משתלט על הסנסורים) ומה היא בידיוק עושה? , כי אני לא רואה שום שינוי בעבודה במחשב , רק מה , שהמעבד על 10מעלות פחות במנוחה , ועל איזה 7-6מעלות פחות שאני עושה עבודה רגילה בוינדוס(מוזיקה\גלישה) מה הולך פה? , ואיך לא גילו את זה עד עכשיו?
-
- 29 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חשבתי לקנות את השילוב הזה: DFI Lanparty UT X58-T3eH8 I7 930 G.Skill DDR3 Trident 3GB Tri Channel 2000MHZ 3GBTD CL9 הכול יעלה לי ביחד 3000 שקל יש לי ספק HEC 475 W וכרטיס מסך אני קונה במפרד כולל בלוקים לקירור מים עכשייו השאלה שלי אם הלוח או המעבד מוגבלים בOC , ואם הזיכרונות האלה שווים תחיר שלהם 560 שקל,או משו שם לא משתלם יחס תועלת מחיר..
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש קירור חזק ל-I5. התקציב הוא פחות או יותר 150. עדיף מ-KSP. אומנם לא מתוכנן OC בכלל, אבל החדר שבו אני עובד תמיד מאוד מאוד חם. במיוחד בקיץ, כך שאני רואה לנכון כן להשקיע בקירור. מה מומלץ? אני יודע שבעבר המוגן 2 היה הדבר החם- אבל אין לי מושג היום מה חדש ומה מתאים ל-I5.
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, יש לי היום כבר coolermaster seidon 120v plus הנ"ל http://m.ksp.co.il/product.php?uin=24152 ששומר על המעבד שלי היום לא במאמץ על אזור ה25 מעלות ובמאמץ על טמפ' טובה גם כן והיה בחירה טובה בהתאמה למארז שהיה לי.. עכשיו אני עובר למארז גדול יותר עם מקום לרדיאטור גדול יותר גם כן ואופציה להתקנה של קירור 240 מ'מ' מקדימה. במפרט הנוכחי לא מתוכנן אוברקלוק אבל בחודשים הקרובים אני בונה על לשדרג ואז אופציית האובר קלוק תהייה על הפרק. קראתי על הקירור הבא הרבה ביקורות מאוד טובות והוא בטווח המחירים שלי. Arctic 240 הנ"ל http://m.ksp.co.il/product.php?uin=30163 האם יש סיבה לשדרג אליו? האם הוא ייתן לי את התוצאות הרצויות גם לאובר קלוק? או ל…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, מה אתם אומרים על הקירורים הנ"ל? ה-Noctua D14 יותר טוב? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי קירור של חברת thermaltake מדגם volcano 7+ (ה+ צריך להיות אחרי ה7 וכן זה דגם ישן למעבדי P4) מידע עליו: http://www.tweaktown.com/reviews/188/thermaltake_volcano_7_hsf_review/index.html על הגוף קירור יש מאוורר 70MM שלהפתעתי יכול לצאת בקלות רבה והוא בגודל של מאוורר 70MM רגיל אני רוצה להחליף את המאוורר הזה למאוורר אחר ורציתי לדעת אם זה אפשרי בהתחשב בזה שלמאוורר רגיל אין כבל נתונים (לפי מיטב ידיעתי) ואת הסוויץ של המהירויות שמקבלים עם הקירור אין לי לצערי תודה רבה לעזורים
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן אנשים , המאוורר המקורי שבא עם המעבד מרעיש בלי סוף בצורה מזעזעת ואני לא יכול יותר לעבוד עם המחשב כשהוא דלוק. ניקיתי , פירקתי , הרכבתי אבל הרעש רק משתנה , לא מפסיק. אני רוצה לקנות גוף קירור חדש שיתאים למעבד . התקציב הוא עד 200 שקל . זה המעבד שלי INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX תודה רבה !
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
1.אחלה מדריך! 2.התרשמתי מהTOLED זה פשוט חתיכת פלסטיק?(הכוונה בלי PCB כמו בשאר) 3.כמה מסך TOLED אמור לעלות? 4.צורת החיבור שלו זהה לLCDים הרגילים? תודה לכל העונים ;D
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם רצוי למרוח ולפזר בצורה שווה את המשחה על כול שטח המעבד? האם רצוי לשים את כול הכמות במרכז המעבד ולתת לגוף הקירור בזמן הלחיצה לפזר את זה על פניי השטח? האם צריך למרוח גם על הגוף קירור מעט וגם על המעבד ? אשמח להמלצות :-)
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על קירור טוב ל3200 שלי התחלתי לעשות לו אוברקלוק עם הקירור סטוק שלו והגעתי לתמפרטורה של50 במאמץ ואני לא רוצה ליגרום לו נזק וגם איזה מישחה טובה, אני מוכן להשקיע 260 תודה לכל העוזרים. שחכתי לציין עדיף שיהיה שקט
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש קירור למעבד (כנראה Q6700) למטרת O.C. למארז שלי יש מאוורר 25 CM בצידו שלא מאפשר שימוש בחלק מהקירורים הגבוהים. אני יודע בוודאות שהBIG TYPHOON (הישן לפחות) נכנס ובחיפוש שערכתי באתר ראיתי שהTUNIQ TOWER לא. אשמח לקירור (אוויר) "ביצועיסט" שיכנס במגבלות הגובה האלו. תודה מראש.
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי וולקאנו9 ואני ממש לא מרוצה ממנו כי הוא לא מקרר מספיק טוב ועובד כמו טרקטור, על איזה מאוורר אתם ממליצים לי לקחת שלא עושה הרבה רעש? אני מוכן לשלם עד 200 שקל תודה
-
- 28 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אלהן לכולם. יש ים פוסטים על הנושא, עברתי על מספר גדול מהם. בהתחלה חשבתי לקנות את ה GT של SCHYTE אבל המחיר של הדגם 1150 מוגזם לדעתי. דגמי 800 מאוד חלשים ומעל לדעתי כבר יהיו די רועשים בשבילי. לפי הבחירה רציתי מאוורר שקט ושיעזור לקרר את כ.מסך ולוח אם. במארז CM 690 II. כרגע מורכבים 2 מאווררים שבאו איתו, עובדים על 800 RPM, את הקדמי אני רוצה בקרוב גם להחליף כי הוא רועש אפילו כשהורדתי RPM. כמובן שעובדים בקונפיגורציה של קידמי מכניס אוויר, אחורי מוציא. התחלתי לחשוב על אלטרנטיבות וחשבתי למה לא לשים 140מ"מ. המאווררים היחידים שמצאתי Fractal Design Silent Series 140mm Scythe Kaze Maru 140mm Case Fan 1200 RPM Antec TrueQuiet 140mm כל השאר בעלי ביצועים לא משהו או מחיר גבוה לטעמי שזה מתק…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המאווררים של נוקטואה 140 מ"מ רק לקבל אינדיקציה לגודל של המארז והמערכת. כל השאר למטה... case corsair obsidian 800d board asus maximus with rampage bios graphic card 4870x2 oc 810/1040 qx9770 oc 4500mhz 24/7 38/70c psu corsair 850w memory corsair xms2 oc 510 cl 4.4.4.10 water swiftech-gtz pump swiftech mcp-655 coolant Fluid XP+ ECO EARTH radiator Feser XChanger Triple 120mm Xtreme tubing Feser Tube Active UV Hose hard drives 4x250gb 0 raid0 fast 2x1tb raid1 copy
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי ידע נרחב בתוכנות וכול מה שקשור לנושא וכשניכנסתי לעולם ה-Hardware חשבתי שזה יהיה לא פחות פשוט. די מהר הבנתי שטעיתי. בגדול. מאט הידע שהיה לי בנושא החומרה בכלל לא היה נכון. למשל, חשבתי שהדיסק הקשיח הוא בעצם השבב הקטן הזה מתחת להיטסינק ושהמעבד הוא חלק גדול ובלתי נפרד מלוח האם... לאחר שקראתי מספר מדריכים שפירסמתם פה(וניסיתי אחד מהם. עזר לי מאד), גברה בי ההתעניינות והתחלתי לחקור לעומק... זאת הסיבה שנרשמתי לאתר. ועכשיו לבעיה: יש לי מחשב ישן יחסית, לוח אם (Pentium 4 Socket 478 Motherboard(P4V845, מעבד 1.6 (אין לי מושג איך אני מברר את השם) וכרטיס GeForce 4 MX שלאחרונה נודע לי(להפתעתי הרבה) שזהו כרטיס חלש... ובעצם מה שאני רוצה לעשות, זה להגביר את מהירות המחשב. יש …
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-


