אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
westren digital - 80gb - 8mb buffer - 7200 rpm - ata100
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לפני שבוע קניתי מחשב עם מפרט כזה: מעבד 930D 4GB 533MHZ זכרון לוח MSI 975X PLATINUM מארז טרמל-טק TSUNMI חיברתי את החוטים המפוזרים בתוך המארז עם אזיקונים ובכל זאת החום הכי נמוך זה 68 ומגיע עד ל 83!!! בעבודה יחסית לא מאומצת כרגע הוא עם מאוורר סטוק של אינטל הזמנתי מאוורר של טרמלטק SILENT יש למישהו רעיון מה לעשות? מה שעוד יותר מאכזב זה שבמבחנים בתוכנות כמו סיס אוף סנדרה או פי סי מארק הוא מקבל ציונים מאוד נמוכים גם ב WINDOWS XP SP2 וגם ב 64BIT
-
- 28 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני קונה מחשב חדש.. ומעוניין לרכוש את הגוף קירור Thermalright XP-90C for P4&K8 - החנות היחידה בה מצאתי אותו היא פנדה אבל אין להם אותו במלאי. האם יש חנות אחרת שיש לה את הגוף קירור המדובר במלאי? אם לא אשמח אם תמליצו לי על חלופה מתאימה לגוף קירור זה. הגוף קירור בשביל הלוח: DFI LAN PARTY NF4 SLI-DR והמעבד: AMD Athlon 64 X2 Dual-Core processor 4400+ (2.2GHz) Retail BOX
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טריק שלי ואני מקווה שיעזור גם לכם. הרעיון הוא ליצור תת לחץ במארז כל הפתחים והחורים במארז אטומים למעט המאווררים והפתחים של הסלוטים ליד כרטיס המסך (שדאגנו מראש שלא יהיו תפוסים). שני מאווררים מוציאים אוויר ואחד מכניס (מה שחשוב הוא שיהיו יותר שמוציאים). בגלל תת הלחץ והעובדה שהמקום היחידי שפתוח הוא ליד כרטיס המסך יש ממש רוח תמידית על כרטיס המסך. הטמפרטורה של הכרטיס שלי ירדה ביותר מ10 מעלות ! החיסרון: הטריק מעלה את הטמפרטורה של הציפסט/מעבד במעלה או שתיים (לא קריטי אצלי). הגורם המגביל של כ.מסך שלי היא הטמפרטורה (VMOD) הצלחתי להעלות ליבה מ540 עד ל750 על אותו קירור עם אותם טמפרטורות! איור קטן שתבינו על מה לעזאזל אני מדבר. עדיף לתחום את הכרטיס מסך עם כרטיס נוסף כמו בציור ואפשר גם ל…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם המאורר הזה טוב בשביל מעבדי AMD ATHLON XP וT-BIRD 1.4 : : : ? : : : הנה התמונה של המאורר ;D
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה דרוש כדי לעשות OC למעבד? 1. צריך לוח אם בערכת שבבים Z ומעלה לדוגמה: Z170. (אם יש לכם את האפשריות שמוצגות בתמונה שבהמשך המדריך אז אתם כן יכולים לבצע OC למעבד, יש לוחות מתקדמים יותר שכן מאפשרים OC) 2. כל מעבד מתאים ל-OC אבל אם המעבד עם מכפלה פתוחה אז הרבה יותר קל לעשות לו OC. 3. צריך הרבה סבלנות ולהיות זהירים. 4. קירור מאסיבי אשר יספיק לקירור המעבד לאחר ביצוע OC. כדי להתחיל בביצוע ה-OC צריך להיכנס ל-BIOS של לוח האם. כדי להיכנס ל-BIOS צריך להפעיל את המחשב וישר ללחוץ על Delete או על אחד מלחצני ה-F במקלדת עד שיעלה לכם ה-BIOS. לאחר שלחצתם על Delete או על אחד מה-F במקלדת ה-BIOS אמור לעלות. לכל לוח אם יש BIOS משלו, ה-BIOS משתנה מלוח ללוח ישנם נוחים יותר וישנ…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המלצה לקירור למעבד AMD600+ עד 150 שקלים הטמפרטורה מגיע לי כבר 63
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי! יש לי 8800 GTS 512 האחרון והיתי מעונין לבצע OC חשבתי על כמה אמצעי קירור והיתי מעונין לשמוע כמה דעות! מי שהוא מכיר את החברה DUORB? http://www.thermaltake.com/product/Cooler/VGAnCHIPnMEM/CL-G0102/cl-g0102.asp#feature אשמח לשמוע עצות גם ממי שלא מכיר!! ובנוסף לפי דעתכם בשיפור של עד כמה אחוזים אני יגיע? תודה
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תקציב: לא ידוע פשוט תתנו דגם מעבד: Intel i7-4820K LGA2011 דגם הלוח אם: ASUS P9X79 WS LGA2011 שימושים: לקירור ממשי של המעבד האם יש חשיבות לשקט בקירור: 5 מארז שברשותך: עדיין לא קיים אזור מגורים ו/או חנות מועדפת: Los Angeles, Anahaim חנות: Amazon קירור לבקשת חוות דעת: (במידה ויש). הערות נוספות: שיהיה קירור אוויר שיהיה מעולה++ !!!
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
קניתי מחשב חדש אתמול,הוא הורכב בחברה,חיברתי אליו כולה הארד דיסק..הפעלתי אותו והמעלות עמדו על 65 - 70 שזה מטורף משום שאני רגיל למעבד פנטיום 1.5 שלי שעובד על 40-45 מעלות...בכל מקרה,הלוח עובד על 38-40 מעלות..האם זה נורמאלי? זה בלי אוברקלוק בלי כלום..עוד דבר האם ה12V שעובד על 11.795 V זה גם נורמאלי? AMD 2.5 BARTON SAPPHIRE 9600XT 256X2 מאוור על המעבד,מאוורר על הכ.מסך + 2 מאוורים שמוציאים אוויר,אחד מאחורה ,אחד מהצד המאוורר של המעבד עובד על 4326 RPM ומשמיע רעש די חזק שאני לא רגיל אליו מהפנטיום...
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי אני רוצה הלכין ראוסטט ל4 מאווררים 1 למאורר שעל ההיטסינק ו 3 למאווררי המארז עכשיו יש לי שאלה הלכתי היום לחנות אבן אלקטרוניקה והמוכרת לא ידעה איזה נגדים להביא לי ביקשתי נגדים משתנים שמורידים מ 12 וולט ל 5 וולט ואחד מ 12 ל 7 וולט והיא הסתכלה עלי כמו משוגע פה אני צריך את עזרכם מה אני צריך להגיד לה כדי שהיא תביא לי את הנגדים שאני צריך בלי להביא לה את המאווררים? :-\
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מי יותר טוב מכולם פה ? ולמה הוא יותר טוב מאחרים ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO REV.2 Arctic Cooling Freezer 13 Scythe YASYA Scythe Katana 3 Scythe Mugen II Noctua NH-D14 חשוב כמה שפחות רעש שיעשה ! תודה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי שאלה ישאיזה שהוא חומר שקל להשיג והוא מפזר חום טוב ואני יוכל לחבר אותו לחלקים במחשב? אם כן איפה אני יכול להשיג אותו?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.thermaltake.com/products/heatsink/ductingMod.htm מחפש בנרות
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הטמפרטורה במעבד שלי מתחילה ב59 ככה שאני מדליק ת'מחשב ועולה עד ל70 ומשהו לאט דרך הביוס בדקתי הטמפ של המערכת 28 מעלות... זה טבעי? או מה אפשר לעשות?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה קורה חברה.. אז כך אני יכול להבין את כול החלקים החדשים מחו"ל 7800gtx דותן כול התדרים המתאם של אסוס amdx2 4200/4400/4800 fx57!! וכו וכו וכו אני אולי יעשה הזמנה בקרוב אז עם מישהו רוצה להיצטערף זה הזמן.. יחיאל
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לידידה שלי יש מחשב פשוט מבוסס AMD בגלל חוסר הניסיון שלי עם מערכות כאלו אני שואל אם הטמפרטורות האלו הן הגיוניות: (מצורף קובץ) המערכת מבוססת AXP+2200, Chaintech 7NIF2 nForce 2, וWD40GB7200. חשוב רק להגיד שהמארז לא מאוורר מאוד (שני מאוררים 80 רגילים) ופולט חום לא נורמאלי. הHSF על המעבד הוא Spire FridgeRock תודה לתושבתכם המהירה
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
חיברתי את המאורר השני מקדימה ויש את הרעש הזה מה יכולה להיות הסיבה תודה
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לילה טוב. יש לי במחשב 4 מאוורים במחשב רק של המארז, 1 120 בחזית,אחד בגב המחשב, ועוד שניים שאחד מורכב על תעלת אוויר למעבד, ועוד אחד שהתקנתי על הכרטיס מסך. חשוב לציין כל המאוורים חוץ מ ה120 כל השאר בגודל של 80m. השאלה שלי: האם זה יוצר עומס על הספק של המחשב? תודה. תכלס מאוורים במחשב 6 מאוורים כולל הכול....
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני זה היה לי סטיק 1 של Mushkin 512 ddr 3200 BLACK קיבלתי 2 סטיקים של 256 MB , מתוצרת CORSAIR מסוג : TWINX 3200 LL יש לי מעבד : amd xp 1700+ , סטפינג : JIHUB DLT לוח אם : Epox 8rda+ קירור : SK7+SF2 לא עשיתי עם הMUSHKIN OC. עכשיו השאלה אם אני יצליח לעשות OC טוב עם 2 סטיקים, הבנתי שזה משפיע. תודה לעונים ;D ונ.ב בהצלחה לכל מי שיש לו מחר בגרות במתמטיקה
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי הקירור שיש לי עכשיו פשוט מעצבן אותי , הוא רועש מדי לדעתי [ כשאני משחק BF3 לדוגמא לפעמיים אפשר לשמוע אותו דרך האוזניות ] וגם הטמפ' שהוא מציג לא הכי טובות. אני מגיע ל 73 בערך אחרי כמה דקות משחק. אני יודע שאני לא הולך לבצע O.C ולא צריך להפגיז בקירור , אבל אם כבר אני מחליף שיהיה משהו טוב. אם אני אקנה מTMS חשבתי על זה - http://www.tms.co.il/product/11458 אם מKSP , על זה - http://ksp.co.il/?uin=13196 אשמח לשמוע מה עדיף עד 210 ש"ח בערך. זה מה שיש עכשיו - http://www.deepcoolglobal.com/Product/ALTA9/ עוד נושא שחשוב לי , המשחה הטרמית. ראיתי שבחלק מהקירורים יש משחה על התושבת. האם זה אומר שאפשר לוותר על קניית ומריחת משחה חדשה ? רק לנקות את הישנה וזהו ?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.thermaltake.com/japan/products_n/clooer/Liquid/bigice/CL-W0085.htm מדובר בשילוב בין קירור-אוויר מבוסס היטפייפס לקירור-מים. המפלצת שוקלת 874 גרם, 61 גרם יותר מביג-טייפון.
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו מכיר חנות שמוכרת בארץ המשלוח מח"ול עושה את העסקה הזאת ללא כדאית כל כך
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-


