אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הבלוק אמור להראות כך אך זה עדיין לא סופי אם יש לכם הערות הצעות לשיפור הגיבו בבקשה. תודה מראש.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ערב טוב לכולם, צריך המלצה לגוף קירור למעבד I3. לא מוגבל בגודל (מארז ATX). עדיפות לזול, טוב ושקט (יודע שזה לא תמיד הולך ביחד). הייתי מבקש המלצות על אחד שעושה עבודה טובה לאורך זמן אך אני לא חושב שפרק הזמן שעבר מאז יציאת המעבדים ועד עכשיו ארוך מספיק בשביל חוו"ד שכזו. בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה, איציק.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך אני עורך קובץ ביוס כדי לפתוח ל8 צינורות עיבוד בכרטיס 6200??
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום שבוע שעבר שידרגתי את המחשב וקניתי מעבד barton 2600 עם לוח Abit AN7. בזמן פעולה הטמפרטורה של המעבד (לפי ה utility של abit שבאה עם הלוח) היא בסביבות 48-46 מעלות ב idle. אני משתמש ב volcano 7+ עם arctic silver 3 לקירור ואני לא עושה oc. המאוורר פועל במהירות הנמוכה ביותר שלו. בנוסף יש לי שני מאווררים בחזית המארז להכנסת אוויר ושניים נוספים מאחור להוצאת אוויר. שאלות: 1. האם הטמפרטורה שלי גבוהה מידי? 2. אם התשובה ל 1 היא כן אז מה אני יכול לעשות כדי להוריד אותה? (להחליף את ה volcano?) תודה. נ.ב. אני רוצה להוריד את הטמפרטורה כדי להתחיל לעשות oc. תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מעבד נחמד מאוד לOC 58 מעלות מאמץ מלא,מוגן 2. אני ינסה למשוך עוד קצת =)
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז שלום חברה. ניסיתי לחפש בפורום ולא הצלחתי למצוא את התושבה... א. אני מעלה ומעלה את ה-FSB, מתי אני יודע שזה הזמן להעלות את המתח במעבד? (במידה וה-OC הוא רק למעבד). היו לי כמה מקרים של מסך כחול, כן, כשהעלתי את ה-P4 630 ל-4.3 GHZ על סטוק VOLTAGE... ב. מה זה NORTHBRIDGE VOLTAGE בכלל? למה ומתי צריך להעלות אותו? לוח : Asus Maximus Formula X38, לוח אם כל כך רע, תראו מה קורה אצלו בביוס וכמה VOLTAGE יש :
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, ברשותי מעבד מסוג Intel דגם E8400 (דואל קור) לאחרונה המעבד שלי עובד על טמפ' גבוהה (עפ"י התוכנה RealTemp ) המחשב הגיע למקסימום 62 מעלות והמינימום מעלות - 40. פתחתי את המחשב והחלפתי משחה טרמית, שמתי לך שישנם חריצים בפלטה התחתונה של גוף הקירור (זו שמונחת על המעבד) ולשם המישחה בורחת. המשחה אינה מכסה את רוב שטח המעבד. אציין שעקב החום פתחתי את דלת המארז והשארתי אותה פתוחה על מנת להקל על המעבד, אך עדיין המחשב מגיע ל 60 מעלות ואפילו מעט יותר בזמן מאמץ. גוף הקירור בו אני משתמש - CoolerMaster Hyper TX3 והוא הומלץ לי ע"י איש מכירות של Skypc. האם הטמפ' נורמלית? האם יכול להיות גורם אחר לחום הגבוהה או שגוף הקירור דפוק? אשמח אם תוכלו להדריך אותי מה לעשות. תודה, מאור
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן יש לי מחשב שהוא בערך בין 3 שנים זה המפרט : מעבד : i5 2.66 ghz 8mb לוח אם : Gigabyte GA P55 UDR3 זיכרון : G.SKILL 2X2 GB DDR3 1600MHZ כ. מסך : Sapphire HD 4870 512 MB GDDR5 כ. קשיח - Western Digital 500 GB 12MB SATAII צורב : SANSUNG SH-S22B DVD ספק כוח: Seasonic 500W BRONZE S מארז: קולר מאסטר CM 690 BLACK NO PSU אני הולך לשדרג רק את כרטיס מסך , נכון להיום יש לי מאורר פשוט למעבד , היות והמחשב ישן חוץ מניקוי יסודי והחלפת משחה כדאי אולי להחליף מאורר למעבד ? אם כן איזה לשים? אולי להוסיף קירור מסוג אחר? כיוון שהחלקים כבר לא הכי חדשים . תודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, זה זמן מה שאני נמצא עם יחידת הקירור MUGEN-3. הגיע הזמן סוף סוף לעשות OC. לשמחתי יש לי מעבד מסידרת הבלאק אודיישן של AMD אז החיים דיי קלים עבורי. כל מה שיש בין הייתר לעשות זה לעלות מכפלת (המעבד בעל מכפלת פתוחה) הגעתי לX18.5 כרגע המעבד עומד על 3.7, הרצתי OCCT למשך שעה ולא היו שגיאות. אני יודע שזה לא מספיק אבל זה רק בשביל לראות שהכל בסדר לפחות בהתחלה. תוצאות: בזמן הבדיקה המעבד היה על 52 מעלות. המאורר היה על 1100RPM לערך (כנראה שהאופציה PWM לא גרמה לו לעבוד עד קצה היכולת - ככה אני חושב..) סה"כ נחמד אני חושב.... הבעיה והשאלה: במידה ואני מנסה לעלות מכפלת לX19 אני נתקל בזמן הרצת הבדיקה/מבחן במסך בלו סקריין הוא דיי מהיר וגורם למחשב לעשות ריסט, הספקתי לקרוא…
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, קניתי מחשב חדש לא מזמן. עקב כך שבמחשב הקודם היו לי תמיד בעיות חימום החלטתי להשקיע יותר בקירור התקנתי גוף קירור ו-3 מאווררים נוספים במארז. אבל עכשיו הבעיה שלי היא שהמחשב שלי פשוט הפך לשואב אבק! הפתחים של המאווררים במארז פשוט מפוצצים באבק, המארז מבפנים מלא בגושים של אבק. ניסיתי לנקות את המארז בעזרת בקבוקי לחץ האוויר האלו אבל אחרי שבוע המצב חזר לקדמותו. יש מה לעשות בעניין? עצות? אני מניח שאני לא היחיד בעולם שזה קרה לו (אפילו שלא מצאתי פיתרון בחיפוש) תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
ראיתי בתוכנה ספייד פאן שיש לי שם אחד מהטמפרטורות -48 מעלות מה זה הינה תמונה ויש לי מעבד פרסקוט 3.000 תודה מראש לעוזרים :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום האם אפשר להשתמש במים מזוקקים עם אנטי פריז שקונים בתחנות דלק או שחייבים מים מזוקקים ולהוסיף להם רכיב קנוי למערכות קירור מים?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך ה O.C הזה או שכדאי לשאוף ליותר המערכת במנוחה עומדת על מעבד 34 מעלות ולוח אם 41 נ.ב למה הלוח כל הזמן יותר חם מהמעבד [attachment deleted by admin]
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה דעתכם על הקירור הנ"ל? האם מפריע לזכרונות גבוהים? נראה לי סבבה, 210 ש"ח בארץ. מעבד: Core i5 750 (1156) לוח: Intel DP55WB זכרונות: 4x2 G.SKILL RIPJAWS מארז: antec 300 בהתחלה חשבתי על מוגן 3, אבל דאגתי שיגע בזכרונות כאן אני רואה שהנוקטואה מקרר יותר טוב http://www.rwlabs.com/article.php?cat=&id=454&pagenumber=6 ובאותו מחיר.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המאוורר שבא עם המארז עושה רעש עצום. כשהפסקתי אותו אז אני לא שומע שום דבר מהמחשב כמעט לחלוטין! המאוורר בגודל 12 ס"מ. יש דגם של מאוורר שאפשר להחליף אותו שיהיה שקט ואיכותי? אין לי מושג מה הטווח מחירים אז תגידו לי בערך. האם יש בעיה להחליף את המאוורר ידנית? זה מאוורר שמוציא אוויר אם זה משנה.
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכרטיס שברשותי הוא ATI Radeon HD 2900 Pro חברתי לו את שניי חיבוריי החשמל הכרטיס עומד על GPU Clock 770 MHz (original: 507 MHz, overclock: 52%) Memory Clock 990 MHz (original: 514 MHz, overclock: 93%) עכשיו הוא יציב בGTA וכל זה אבל אני רוצה להוצאי ממנו את המקסימום אך אני הופך אותו ל2900XT?
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בזמן האחרון אני מרגיש שהמאוורר לא מתפקד כמו שצריך היום "תפסתי" את המאוורר בכלל לא מסתובב(מוזר הוא זה שמיידי אחרי שנתתי למאוור להסתובב בדקתי את טמפ' של המעבד וזה לא היה חריג-עלה בכמה מעלות בלבד),ניסיתי להריץ עם סיבוב פיזי מחדש והצלחתי אבל בדי כבדות לקח לו להתחיל להסתובב . ניסיתי לבצע עוד בדיקה שמתי את המחשב ל SLEEP לאחר 5 דקות הפעלתי תמחשב והמאוורר התחיל להסתובב בצורה עילגת(העלה מהירות והנמיך מהירות לסירוגין) כמה דקות עד שזה התייצב. מבדיקה נוספת בעזרת HWMONITOR רואים שהמאוורר לא מסתובב בצורה יציבה ושה RPM שלו כל הזמן משתנה/קופץ בין 900 ל 1400 לערך . כל זה מה אומר שהמאוור מצבו הולך ומתדרדר? ולאיזו תקופה נהוג לתת אחריות למאוור של המעבד?
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היום העליתי ת'תדר ל3.8 GHZ למעבד שלי העליתי קצת מתח כי הוא היה רעב מדי מה לעשות גם מעבדים ניזנים ממשהו למרות שאני יכול להמשיך עוד הרבה....אני לא ימשיך בינתיים אני רוצה לארגן ת'מארז שלי לארגן סרקולציית מאווררים טובה ואז אני ימשיך בינתיים קחו תמונה להנאתכם: הקירור חיה ממליץ לכל אחד !!!
-
- 25 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ערב טוב , הגיע הזמן להחליף קירור למעבד שלי ( בחתימה ) הטמפ' עבודה ב IDLE היא סביב 50 מעלות ובמאמץ ( משחקים ) עובר את 60-65 . חשבתי לקנות את הזלמן 7700 עם האלומיניום המלא במחיר של 270-280 שקל. לפי ביקורות שקראתי הוא אמור לעזור לפחות ב 5-10 מעלות שזה קריטי. לגבי המערכת קירור מים של TT ( הבסיסית שלהם ) אין לי מושג . מה שאני יודע זה שזה 100 שקל יותר , אבל אם היא תשפיע בצורה טובה יותר מהזלמן אז אני אשקיע את ההפרש במחיר. זו המערכת - http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_394&products_id=859 במידה ויש המלצות אחרות במחיר של עד 400 ש"ח שיתן שיפור רציני אשמח לשמוע. תודה רבה.
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, קיים אצלי גוף קירור MUGEN (גרסא ראשונה) על מעבד Q9550 + לוח אם GA-EP45UD3LR. בתצורה הנוכחית, הגוף חוסם לי סלוט אחד מתוך 4 של זכרונות, בגלל הרוחב. אבקש המלצה לגוף קירור בעל פרופיל צר יותר, המיועד לOC בינוני (פחות או יותר באותה הרמה). תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.digit-life.com/articles2/cpu/vpu-coolers-shootout-may2k5-part3.html יפה שגם בדקו שם את הטמפרטורה של הזכרונות (חבל שלא בדקו את הV1) תהנו
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אילתרתי צלעות קירור על-ידי חיתוך גוף קירור של מעבד ,את הצלעות קירור בכוונתי לחבר בחיבור קבוע לזיכרונות של כרטיס מסך ישן שבכוונתי לעשות לו המהרה, בשוק יש מגוון מישחות טרמיות ,השאלה היא- האם יש משחות טרמיות שהן גם בעלת יכולת הדבקה ואם כן מה היא המשחה הטובה ביותר ואיפה ניתן להשיגה הערה:ידיד שלי סיפר לי שהוא שמע שיש 2משחות טרמיות שיתכן שהן גם מדביקות אחת בשם נאנו טרם בלו והשנייה ארקטיק אלומינה אז אם למישהוא מכם יצא להשתמש במשחות האלה או אחרות לשימוש דומה אני אשמח לשמוע על הניסיון שלו ,לטובה ולרעה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, הכרטיס מסך שלי נהרב ולכן הייתי צריך להוציא את הקירור לזכרונות ולולטאג' ועכשיו אין בהם מספיק דבק כדי לחבר אותם מההתחלה.. רציתי לדעת איזה דבק מומלץ ושא יהיה סיכון כדי להדביק אותם לכרטיס החדש? האם זה בסדר עם דבק 3 שניות? תודה.
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם טמפ של 48-51 מעלות היא סבירה למעבד i5 760 ? אל תשכחו שמדובר בקיץ החם הזה... המעבד באוברקלוק קטן מ-2.8 ל 3.1 והזכרונות מ1333 ל- 1470 במאמץ מגיע ל62-65 , ויש לומר שהמחשב לא נמצא כמעט במאמץ... אני רק גולש וקצת מוזיקה ,ופה ושם סרטים. ועוד משהו... מאיזה חנות אני יכול להזמין קירור לסטיקים של קינגסטון שיש לי?? הם לא זכרונות שמיועדים לאוברקלוק,ואני קצת מפחד עליהם... בינתיים המחשב עובד טוב ואפילו לא העליתי מתח למעבד ולזכרונות... מה שמגביל באוברקלוק לזיכרון זה בעצם הטמפ'? אם הטמפ' טובה והזיכרון יציב אז הכל בסדר? מה כדאי לקנות? תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-


