עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. יש לי מאוורר ישן של זלמן CNPS7000CU שנקנה לפני כ3-4 שנים, חשבתי להרכיבו על מחשב חדש שאקנה רק שחסר לי המתאם(יש לי את המתאם שהגיע איתו ל755). אשמח לדעת גם אם לדעתכם הוא יתאים לקירור המעבד הנ"ל(לא מתוכנן OC) או שלוותר על העניין(יש לי נסיון טוב איתן מבחינת הרעש). שאלתי היא איפה אוכל למצוא מתאם כזה ואם יש חנות באיזור חיפה שאוכל לאסוף את המוצר במידה וישנו במלאי.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by slrr,

    צי'פסט אומר 52 ב-OCCT אחרי OC. אבל כשאני נוגע הוא בוא הוא רותח ממש... השאלה היא: מה 52 זה כזה חם שאני לא יכול לגעת בזה יותר מ-7 שניות? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. הייי... תראו, יש לי מחשב חדש, כמו שאתם רואים במפרט שלי בצד... רק תיקון - המעבד הוא 3500+ ולא 3200+ ... ועכשיו יש לי בעיה קטנה - במארז שלי יש סריקולציה מעולה, 7 מאוררים וחוטים מוסלבים, ועדיין הטמפ' של המעבד על 40 במנוחה, ובמשחקים קופצת לכיוון ה-55 ...! עם קירור סטוק, כי בסוף לא לקחתי את הביג טייפון =P ומכיוון שגם קניתי רכיבים טובים ל-OC, ואני מתכנן אחד גדול בקרוב - כדאי לי לקנות מערכת קירור מים? אני מדבר על הCorsair Micro HydroCool200 ב-1200¤... שווה? טובה? יש משו יותר טוב בתקציב של 1000¤ ? עם חריגה קטנה? תודה, אור.

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. היום קיבלתי את הצ'נברו שלי מLOGIC ואחרי שאני פותח את הקופסה אני מגלה להפתעתי כי המארז מגיע בלי מאוורר אחד לרפואה... אחרי טלפון זועם ללוג'יק שבו טענתי כי דיברתי עם הבחור שלהם במחסן והוא טען כי הצ'נברו מגיע עם מאוורר 90 מ"מ מאחורה (שאלתי אותו בטלפון פעמיים כדי להיות בטוח..) הם הבטיחו לשלוח לי מאוורר על חשבונם בדואר. בקיצור- תבדקו איזה מאוורר מגיע (אם בכלל) עם הצ'נברו שלכם לפני שאתם קונים!! לגבי השאלה: עד כמה כדאי לקנות מאוור 120 מ"מ בשביל התושבת האחורית ולהעביר את ה90 מ"מ לתושבת הקדמית...? ואיזה מאוורים שקטים ניתן להשיג בארץ?

  5. רציתי לדעת איזה קירור עדיף למפרט הזה: האם SUNBEAM TUNIQ TOWER 120mm או THERMALTAKE V1 FOR AMD&INTEL S462/478/754/775/939/AM2 : CL-P0401 זה המפרט: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.0GHz(E4400) 800MHz/FSB 2MB- BOX לוח אם: GIGABYTE GA-P35-DS3L כרטיס מסך: SPARKLE PCI-EX GeForce 8800GTS CALIBRE OVERCLOCK 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL דיסק קשיח: WD 160GB 8MB SATA2 7200 RPM - WD1600JS זיכרון: KINGSTON 2048MB (1024MB X2) DDR2 667 CL5 מארז: NZXT APOLLO w/o PS SILVER ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ה-OC שאני מכנן להגיע אליו הוא לפחות 3.0 ג'יגה הרץ אז מה יותר כדאי לי ?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by Dj_Gal,

    הנה פרויקט קטן ומאוד מאוד מושקע .. עזרו לי בו כמה חברים טובים הנה שיר שהקדשנו למודינג זה ותהליכו: שלושה חברים יצאו למודינג .. בים בם בום.. אחד הביא את הדרמל... בים בם בום... אחד קיבל דיסקית בראש (אני) ... בים בם בום... אחד עיקם את הדרמל... בים בם בום.. 1)אמר חברו(אני).. זה לא נורא זה לא דיסקית שלי בכלל...זה של יובל... 2)אמר חברו(אני).. טוב מאוד חבר ....אין מודינגים טובים יותר ... כמו חיתוך בלייזר ... רוצים תמונות?... לא ! סתם.... http://photos.walla.co.il/dj_gal תהנו... שלב תודות... 1 לחברי טל שחתך ...פצע(אותי) ... שבר(מצווה)... 2 ליובל הפראייר .. שהביא דרמל וחזר עם חלקים ממנו... 3 תודה לאמא אבא שהביאוני עד הלום.

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by Guarding angel,

    היי יש לי את המחשב המתואר במפרט,הורכב והותקן היום משומה במצב DESKTOP ללא כל אוברקלוק (עדיין לומד את הביוס של DFI...) המעבד על 45 מעלות כולל הלוח המארז הוא CM RC690 עם 5 מאווררים המעבד עם קירור XIGMANTEK S963 HDC הלוח בעצמו אמור להיות קריר עם כול הHP שלו זו תמונה מהאוורסט שמראה את חום המערכת,האם היא תקינה? בתודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by slater,

    היי חברים, לאחר זמן המתנה לא קטן לכל מיני חלקים מסויימים שהייתי צריך לקבל, המערכת החדשה שלי סוף סוף מורכבת מפרט: AMD 64 3000+ winni s.939 cooled by TR xp-90+sf2 90mm DFI lanparty ut nf4 ultra-d G.SKILL 512*2 pc4400 550mhz LE EVGA geforce 7800gt copper heatsink כמה מילים לפני התמונות..... מעבד מצויין בעל יכולות oc גבוהות מאוד תחת מתחים מינימאליים, עושה 2610mhz על מתח 1.39 יציב לחלוטין, חיסרון יחיד הוא המכפלה (9) שמעט מעצבנת למרות שלא הייתי צריך הפעם להשתמש ביחסים משונים לזיכרון ;D זיכרון גם כן מצויין, עושה 290 2.5/3/3 על מתח 2.7 יציב לחלוטין..... כרטיס מסך שלפי מה שראיתי לא נמכר בארץ, הבאתי אותו מחו"ל, זו היא הגרסה החזקה של evga ל7800gt והיא מגיעה עם קירור מנחושת…

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by eyal107,

    הזמנתי את הקרטיס הזה ואני מעונין לדעת? א. אך הקרור שלו ועד כמה הוא טוב? ב. OC-של בעלי נסיון כמה ניתן? ג. האם ניתן וכיצד להעלות מתח לכרטיס בביוס של הכרטיס? תודה רבה.

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. שלום לכולם ושלום ל taotao שעזר לי באשכול הקודם שלי פה אז ככה אני מצליח לבצע OC עד 2.67GHZ כשאני עולה בביוס מעל המהירות הזו משום מה המחשב לפעמים מחזיר אותי לסטוק של המחשב ואין לי מושג למה. הטמ'פ של המעבד בסביבות ה 50-60 מעלות במאמץ כך שזה לא נראה לי הסיבה . בזיכרונות לבנתיים לא נגעתי בגלל שהיה פעם אחת שהמחשב נפל בגללם. זמן בדיקה בתוכנה S&M 30 דקות וגם בתוכנה OCCT הכול נרשם כעבר ויציב. לפעמים התוכנה S&M מפסיקה להגיב אינני יודע למה אולי בגלל שבהפעלת התוכנה יש הודעה שדריבר חסר אם יש למישהו פיטרון לזה יבורך ומי שיכול לעזור תבוא עליו ברכה. בברכה ארז

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by pumbatal,

    מאוד מוזר מה שקורה פה ??? אולי אני טועה ?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    אני מודע לעובדה, שאני ידוע ברחבי הפורומים של אתר זה בתור האדם הכי סקפטי כשזה נוגע למוצרים של TT, ולמעט האורבים הקטנים ומקררי הזכרונות אני לא ממליץ על שום דבר של החברה הזאתי. לי אישית היו אכזבות רבות מהחברה הזאתי, כך שאני מאוד סקפטי בנוגע למוצרים של החברה, בעיקר כאשר כמעט כל אתר חומרה שעוסק בתחום טוען שTT מבססים את המכירות שלהם על עשיית רוח סביב המוצרים, במקום על מוצרים שעושים רוח - עם טענה זאת תמיד נטתי ואני ממשיך לנטות להסכים איתה. יכול להיות שהמבקרים הראשיים של TT הינם אנשים, שהם אוברקלוקרים ואנשים שממש איכפת להם מקירור מאסיבי של המעבד שלהם בכל מחיר, ובכן לא רב האנשים הינם כך. לא כל אדם מוכן ליסבול רמות מסויימות של רעש כמו של מאוררים הדלתא השונים אלא מעוניים בפתרונות קי…

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by MiniMizer,

    התלבטתי אם לשים את זה בחומרה/חדשות/מערכות הפעלה או אולי בכללי. החלטתי לשים פה, כי זה בכל זאת מין מודינג... (אם אחד המנהלים לא מסכים, הוא מוזמן להעביר את הנושא לפורום הראוי לפי שיקול דעתו). http://www.dashpc.com אני חייב כזה :-/

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by shaybenmoshe,

    ~לגבי החלק הזה קיבלתי תשובות, עכשיו מעניין הדברים בעמוד 2~ קניתי מחשב חדש לפני בערך שבועיים (למרות ש10 ימים בערך לא הייתי בבית). השתמשתי בCoreTemp לבדיקת הטמפרטורה, במנוחה הוא על 50 ואף פעם לא עבר את ה60. לדעתי זה חם מדי. דרך אגב, אני לא מצליח לבדוק בRealTemp, הוא נותן Error ולא היה לי זמן לדאוג לזה. הקירור שעל המעבד הוא OCZ Vendetta (הראשון לא 2). אם זה עוזר במשהו למרות שזה נראה לי די דבילי (P=) האוויר שיוצא מהמארז מאחורי המאוורר שלו, בטמפרטורה ממש לא חמה לדעתי, בערך כמו האוויר.. תודה, The Chosen Generl

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by VollaRo83,

    היי, שמתי לב שהמחשב שלי מתחמם בימים חמים כמו היום למצב שאם הכרטיס מסך שלי עובד בלי ההגדרה של הATI Overdrive אז הכרטיס מסך והמעבד שניהם מגיעים לקרוב ל90 מעלות, הבעיה שהOverdrive זה לא פתרון קבע כי יש משחקים שקורסים איתו. בכל אופן, כשהכרטיס מסך מתחמם פחות גם המעבד מתחמם פחות, הם מחממים אחד את השני ומכיוון שהכרטיס מסך עדיין תחת אחריות אני לא רוצה להחליף לו את הקירור כדי לא לאבד את האחריות אז החלטתי לחפש קירור טוב יותר למעבד שבו האחריות לא קשורה בקירור. מדובר במעבד DualCore AMD Athlon 64 X2 Black Edition, 3217 MHz (16 x 201) 6400 לוח האם במידה וזה רלוונטי הוא Gigabyte GA-M55S-S3 v2 ואם אתם שואלים איזה כרטיס מסך יכול לגרום לכזאת התחממות של המעבד, זה הATI Radeon 4870x2 2GBף זה …

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. אחרי בדיקה קצרה הבנתי שמדובר בסוקט 775, אני מקווה שאני לא טועה. המאוורר הישן מת, זקוק למאוורר זול , לא משחקים במחשב הזה ולא נראה לי שהוא מתאמץ כל כך, האם הרכבה של מאוורר כזה כרוכה גם במשחות או שאפשר לפרק ולהרכיב מחדש ללא פעולות נוספות? תודה רבה, שי!

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. ThermalTake POLO 735 Extreme 3 in 1 Cooler אמרו לי שיש לו ביצועים טובים,הוא די שקט וטוב לOC אז אני קונה אותו רק שיגיעה מהר!!חחח

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. אני רוצה שיעזרו לי לעשות OVER עצבני על ה GF3 שלי !!!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. קניתי את ההיט סינק הבא: http://www.skypc.co.il/pl_product~ULTRA12XA~18~0.htm חשבתי לצרף לו מאוורר של ארקטיק קולינג (F12 שהנתונים שלו הם 57CFM ו0.5SONE) או סיית' (סליפ סטרים 1200 עם 68.5CFM ו24 דציבל). מה ההבדל בינהם בעצמת הרעש? ההספק של הAC מספיק? (יהיה אובר קלוק, אבל בעוד כחודש.) חוץ מזה, קיבלתי גם מזרק משחה תרמית מתרמלרייט, ויש לי מזרק של AC2, במי מהם עדיף להשתמש?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by vadkom,

    שלום לכל האנשים שאוהבים להתעסק אם ברזלים! כרגע אני התקנתי מעבד Pentium D 925 במקום, Pentium 4 שעמד אצלי לפני זאת על מחשב הנסויים שלי.היה חשש כי המעבד לא יתאים ללוח אם Abit AL8-v כיוון שלא רשום באתר חברה שהמעבד נבדק עם הלוח-אם הזה (עדיין זה לא אומר כי הוא לא מתאים!הוא רק לא נבדק). המחשב עלה יפה ואני מאוד שמחתי. כמובן שלקחתי בחשבון שמעבדים מהסוג D מתחממים הרבה יותר מאשר המעבדים (צורך 95W מתח! לעומת מחשב אחר שיש לי עם מעבד Dual Core E6600 שהמתח שם רק 65W) אבל לא ציפיתי שתוך כמה דקות הטמפ' תגיע ל 71c וממשיכה לרוץ למעלה! חמשהו יש רעיונות? אולי מאוורר חדש צריך? אולי מאוורר אחר?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. איך אלו ? http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=11423

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by OFIRLEVY66,

    שלום אני די חדש בעסיקי הOC אבל אפשר להגיד שאני מבין מה אני עושה יש לי רק בעיה שאני לא יודע במה להתחיל אז ככה את המפרט המלא יש בצד טמפ במנוחה 35 ובמאמץ מירבי של כמה שעות מגיע ל55 הנה תמונה מהביוס שלי: http://img211.imageshack.us/my.php?image=031bk8.jpg אם אפשר רק תסבירו לי איפה להתחיל ומה עושה כל דבר יש לי את כל התוכנות הדרושות(CPUZ, PRIME95, EVEREST) דרך אגב ראיתי שעוזרים פה הרבה אז אני יעזור לכם 1. AI OVERCLOCKING - לשנות ל MANUAL-שיניתי 2. לוודא ש DRAM STATIC CONTROL נמצא על DISABLED-מה זה עושה? 3. לשנות את CPU RATIO CONTROL בהתאם המכפלת המעבד בשימוש -אני רוצה להשאיר את הEIST אז למה לשנות? 4. לקבוע את ה PCIE FREQUENCY ל 100.-שיניתי 5. את ה - OC מבצעים ע"י…

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by Dr.Drek,

    1.אהליין כולם. לאחרונה קיבלתי את ה MX 400 של INNOVISION ... וברצוני לבצע O/C... אך ידיעותי בתחום כרטיסי המסך ושיפורם הוא אפסי (לא כמו במעבדים)... קראתי את מה שכולכם רשמתם לגבי ה MX 200 אבל ממש ממש לא רשמתם איך אשכרה תכלס עושים זאת... לכן אשמח אם מישהו פה יוכל להדריך אותי או לפחות לקשר אותי למשהו שכן ידריך אותי. תודה מראש, אמיר., (מצפה בכיליון עיניים). נ.ב. יוביוב - כבוד לפגושך בזיגזג יום שישי האחרון!

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Vatos-Locos,

    שמעתי שהסיילנסר VGA3 מסוגל לפגוע בכרטיס, אחד ממשתמשי הפורום אמר לי שהכרטיס שלו (9550) מת בגלל הסיילנסר והXT שלי מת הבוקר, ואני לא יודע אם לחשוד בסיילנסר או לא מה אתם אומרים?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים