עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by shlomid,

    אז ככה: קראת בהרבה מקומות שאת ה- 9800 לא פרו של ג'יגהקיוב ניתן להמהרה בקלות למהירויות ליבה וזיכרון של 9800 פרו ואף מעבר לכך, אבל צרך לשים לב שהזיכרון יהיה של חברת אינפאון. מישהו יודע איפה בארץ ניתן למצוא כרטיס עם הזיכרונות הללו? הכרטיס של הרקולס ה- 9800 לא פרו- לא מצאתי שום נתון כל יכולות ה- OC שלו, מאידך הוא בנוי טוב יותר מהג'יגבקיוב , ויש לו קירור לזיכרונות, אבל לא מצאתי באף מקום איזה סוג זיכרונות אלו ומה יכולות ה- OC של הגרטיס הזה? בלי קשר מישהו יודע מה יכולות ה- OC של 9800 פרו של ג'יגב קיוב? תודה מראש

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. הנושא הועבר לפורום הזה ובצדק ולכן אבקש מכם לקרוא את העדכון שלקוח מהעמוד השני שם מפורטות השאלות שלי על פיזור החום במארז. (זה נראה ארוך אבל זה קריא מאוד. אני מצטער מראש ומבקש שתקראו כדי שתבינו את השאלה שלי) אני מסתכל על מבנה המארז שאני רוצה לקנות (NZXT HUSH) ומיקום המאווררים בו. אני מסתכל על כיווני הזרימה האפשריים של האוויר בתוך המארז הזה. אני מסתכל על מיקום המאוורר בכרטיס המסך ועל כיוון הזרימה של החום היוצא ממנו. ומה אני מבין מכל זה? - המאוורר הקדמי מכניס אווויר פנימה - אחלה בחלה! - על גוף הקירור של המעבד (שאותו אני אקנה) יש מאוורר משל עצמו שזורק אוויר דרך גוף הקירור אל המאוורר שבחלק האחורי במארז ומשם החוצה לעולם. - המאוורר שעל כרטיס המסך זורק אוויר למטה שנתקע …

    • 31 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. שלום, יש לי לוח Ma78GM-S2H, של Gigabyte. בגרסה הראשונה שלהם (rev 1.0) הלוחות הגיעו עם heatsink קטנטן ל-northbridge, מה שמוביל לטמפ' קיצוניות (80-110 מעלות צלזיוס). יתכן שגם מעורב חיישן טמפ' דפוק (בכל הלוחות, לא רק בשלי) אבל כך או כך הרכיב אכן רותח, ומוביל לכיבוי המחשב. אני מעוניין להחליף את הקירור שלו. אופציות שחשבתי עליהן ואשמח לשמוע את דעתכם: Thermalright HR-05 (כ-100 ש"ח) יחד עם מאוורר 80 מ"מ כלשהו. סה"כ כ- 150 ש"ח. Thermaltake Extreme Spirit II (ידוע גם בתור CL-C0034) שכבר כולל מאוורר 40 מ"מ. עלות כ-90 ש"ח. הבדלי המחר זעירים ושוליים מבחינתי, ואני מעוניין בקירור טוב של הגשר. יתר הרכיבים מקוררים כראוי ומפגינים טמפ' נורמליות. אשמח לשמוע עצות/רעיונות. תודה!

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. קניתי לא מזמן מאוורר של SCYTHE 120 מ"מ 1600 RPM, המוכר אמר לי שהוא יהיה רועש אבל לא תיארתי לעצמי שזה יהפוך לטרקטור של ממש... 2 האופציות שיש לי כרגע הן: 1. להבריג את המאוורר למארז עם תושבות גומי. 2. לחבר בקר ולהעלות\להוריד את הסל"ד על פי הצורך. אני חושב שהכי טוב זה השילוב של שניהם.. אשמח אם תעזרו לי בנושא. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. מארז: COMPUCASE 6C28 BLACK לוח אם: INTEL DH67BL מעבד: Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHz (4 CPUs), ~3.3GHz קירור למעבד: Spire Storm 532 ספק : Seasonic M12II-620 Bronze 620W זכרון:KINGSTON DDR3 2048MB 1333MHZ CL9 X4 זכרון קשיח:WD 500GB 16MB 7200RPM BLUE SATA III זכרון CRUCIAL M4.25" SATA3 128GB:SSD כרטיס מסך: Saphire HD7970 3GB GDDR5 צורב דיוידי: NEC DVD-RW AD-7260S X24 Black מסך:Dell UltraSharp U2412M WINDOWS 7 64BIT מעבד: http://imageshack.us/photo/my-images/7/35676004.png/ Uploaded with ImageShack.us כרטיס מסך: http://imageshack.us/photo/my-images/225/16761825.png/ Uploaded with ImageShack.us

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום, אני מעוניין בקצת שקט :'(. מוסיקה מאוד חשובה לי, והמאוורר של ה 775 שלי מרעיש באופן מפחיד. חשבתי להחליף ל 7700CU, אבל אז חשבתי לעצמי האם אפשר להעיף את כל המאווררים מהמחשב? האם הדבר בכלל אפשרי? האם מערכת מים מכסה, למשל, על דיסקים קשיחים? כרגע יש לי עליהם מאוורר מיוחד. המטרה שלי היא שקט. כרגע אין לי בעיות טמפרטורה (CPU 50, MB 40). כלומר, אני מבקש המלצה לקירור מים רגיל לחלוטין, שרק ייתן לי שקט. אני יודע שאתם אוהבים לומר "תריץ חיפוש" אבל אני מריץ חיפוש וכל מה שאני מקבל בחיפוש זה "תריץ חיפוש" לאחרים. האמת שאתם רוב הזמן מדברים כאן על קירור מים לאוברקלוק, ואני לא מתעסק עם זה. אני רק רוצה שקט. אז אני מסכם: 1. מערכת קירור שקטה פשוטה שתעשה את העבודה (אם צריך לשלם קצת י…

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by ShaharSi,

    זה למעבד יחסית ישן AMD Phenom II X4 965 am3 צריך להחליף לו את הקירור למשהו הכי שקט וזול שאפשר המחשב לעבודה משרדית נטו.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by pumbatal,

    עידכון קל דרייברים 77.76 (זה גם תיקן את התופעה של GAMMA בסרטים) ליבה 408 (BIOS מוד ל 1.4V) זיכרון 810 (זיכרונות חרא) חום מקסימלי בפולל 69 מעלות צינורות 16.6 לא לחצתי על העצור בריווה מוניטור

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by Pure-Gold,

    שאני משנה את הבאס מ 133 ל 170 בלוח שלי ( ראה מפרט ) הלוח נדלק ולא ממשיך לטפס והוא גם לא מדליק מסך. אם אני מכבה ומדליק לא עוזר רק הוצאה של כבל המתח והחזרתו גורמת למחשב לעבוד. יש למישהו השערה מדוע ?

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Access Denied,

    אני מחפש להגיע לרמת שקט מקסימאלית, ואחת הדרכים היא להשתמש בקירור פאסיבי על הכרטיס מסך. יש לי תקציב של בערך 1600 לעסק הזה (כולל הכרטיס) אלו שתי האופציות שלי, איזה מהן עדיפה? 1. כרטיס מסך עם קירור פאסיבי מקורי של ספארקל שעולה 1580 שח (היתרון שהוא שומר את האחריות שלו) Sparkle Geforce 8800GT 512 mb DUAL DVI Retail PASSIVE COOLING 2. כרטיס מסך 8800GT רגיל שעולה 1317 שח וקירור מיוחד Thermalright HR-03GT For 8800GT Cards בסה"ך זה יוצא 1639 שח איזה אופציה עדיפה?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. לי יש מעבד AMD ATHLON 64BIT 3200+ Venice core המארז שלי הוא: thermaltake sviking ואני רוצה להחליף מאורר אבל אני הייתי רוצה לדעת מה גודל המאורר איך אני יכול לדעת? ועם מישהו יכול להגיד לי זה יהיה נחמד. ועם תעזרו לי לבחור מאורר אז בכלל זה יהיה נחמד =] אני רוצה לשים שתי מאוררים. איזה לשים ואיזה גודל. תבדקו מכאן: http://www.noacomp.co.il/category.asp?catcode=538

    • 30 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. פנטיום 4 3.0 ליבת פרסקוט X1950 PRO קירור סטוק להכל הדבר היחיד שמקרר הכל זה העובדה שאני גר על הגג של סבא שלי ואין לי חלונות או דלת D= [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by rino,

    על איזו תוכנת בנצ'מרק טובה אתם ממליצים? ביצעתי OC ואני רוצה לבדוק יציבות אך תחת מעמס גדול במיוחד. :

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. אני חושב לבנות מערכת קירור מים עם בלוק מוכן..... עכשיו השאלה שלי זה אם המים יהיו בטמפרטורת מקרר (5C~), זה יכול לגרום באיזושהם תנאי לחות/חום/קור להיווצרות אידוי/עיבוי שיוכל לקצר משהו? תודה מראש MOOMOO

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. רק אתמול פרסמנו ידיעה על יכול פתיחת המכפלות במעבדי אינטל מתוך הביוס ועכשיו מגיעה התגובה של AMD או ליתר דיוק ע"י אתר לקוד פתוח בנושא OC ומבחני ביצועים - CPU RightMark. כפי שידוע לרובכם מעבדי ה - Athlon64 היו בעלי מכפלות פתוחות מאז ומעולם ותמיד היה ניתן להיכנס לביוס ולשנות את מכפלת המעבד מתוך הביוס, ובכך בעצם להצליח להעלות יותר את ה-FSB. עד עכשיו נשלטה פונקציה זו רק בעזרת הביוס, התוכנה הבאה מאפשרת שליטה מלאה על המכפלות דרך ממשק Windows (כמו כן מאפשרת התוכנה שינוי מתח המעבד - גם כן דרך ה- Windows). שינויים אלו מתאפשרים הודות לפונקציות הקיימות במעבדי Athlon64 המאפשרות הורדת מהירות במצבי מנוחה או עיבוד נמוך (פונקציה הנקראת גם Cool´n´Quiet). הורדת התוכנה : http://cpu.rightmark…

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. יש לי בעיה נשברו לי שני קליפסים במאורר שעל המעבד מה אני אמור לעשות אני מרגיש שהמחשב זז לאט תעזרו לי

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by vourt,

    היי, מישהו מכיר או יודע האם ניתן לעשות OC רק למעבד בלוח זה ולא לזיכרונות? בכל פעם שמנסה להעלות הזכרונות גם עולים במהירות וכשמכניס אותם למצב AUTO הם יורדים למהירות ממש נמוכה בboot אשמח לכל טיפ תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. דבר ראשון, רכשתי את ה-Thermalright + Enermax92mm בעקבות המלצות שלכם ו... אני ממש מרוצה ;D. מטמפרטורה מקסימלית במאמץ של 55 מעלות - זה ירד ל-44 מעלות(מאוורר בפעולה מלאה)!! תודה. בקשר לנושא הת'רד: כבר שאלתי כאן לגבי זכרון: "מה עדיף: כמות או איכות(אמינות ביצועים וOC)" וקיבלתי פרספקטיבה לגבי הנושא. אבל אים אני מקדיש לזה משבה שניה, אם אני רוכש זכרון PC4000 במהירות 500HZ, אז אם אני עושה OC ומגדיל את הבאס עד ל-250, בעצם הזכרון לא מתחיל אפילו להתאמץ! אז בעצם כל זכרון 500HZ יהיה לי טוב לOC, אם אני לא חורג מבאס של 250! אז: א. תתקנו אותי אים אני טועה. ב. מכיוון שהמליצו לי על(OCZ (http://pch.co.il/docs/pd1221717302.htm אז לא עדיף לי לקחת את ה http://pch.co.il/docs/pd1663951379.htm…

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. ברשותי מעבד: AMD Athlon 64 3200+,Venice S939, Stepping DH-E6 אחרH תקופה של חודשים שבה פעל דרייבר קול אנד קוויט.. המעבד עבד במכפלה נמוכה הזמן IDLE ובמתח 1.1V. ועתה אחר תקופה בה אני רוצה לעשות OC לעבד אני לא מצליח לעבור את 2.42...[ניסיתי העלאת מתחים ומה לא...] בעבר יכולתי להגיע ל 2.6 יציב לגמרי האם התקופה הארוכה בה המעבד עבד במתח נמוך גרם לכל זה..? כי לאחר זמן הקניה יכולתי להגיע לתדר 2.8 GHZ אפילו.... מה לעשות כדיי להחזיר את יכולות הOC שאבדו?...נשמע לא הגיוני אבל זה מה שקרה כנראה עקב המתח הנמןך כרגע אני מריץ לופים של S&M למעבד כשמתח המעבד הוא 1.4 ותדרו 2.4 GHZ.

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. המחשב מכיל ארבעה מאווררים:בספק,במעבד,בכרטיס מסך ובגב המארז. ניתקתי אותם לסירוגין ע"מ לבדוק מי מרעיש יותר ומי מרעיש פחות, ובכן שכל המאוררים היו מנותקים מלבד הספק היה שקט מאוד מספק. לגבי שלושת האחרים הם מרעישים בערך באותה המידה-אבל שלושתם ביחד זה סיוט ממש. בינתיים גם ניתקתי את האוורור לכרטיס מסך-ממילא אני לא משחק וגם את זה שבמארז.אבל גם אז המאוורר של המעבד די מפיק רעש, אמנם לא כמו שלושתם אבל עדיין לא מספק.תודה רבה ושבת שלום!

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. ערב טוב, אשמח לקבל המלצה לחנות מחשבים רצינית בראשון לציון. אני מעוניין לקנות מאוורר לקירור מעבד AMD Athlon 1400Mhz. הבנתי שהמאווררים של זלמן ושל ט'רמלטייק טובים לכן אשמח לקבל המלצות על מאווררים שלהם (אם כי אפשר גם של חברות אחרות). אני לא מחפש מאוורר לאוברקלוקינג אלא משהו פשוט אבל שיעשה את העבודה טוב (כרגע עם המאוורר הנוכחי שיש לי המעבד מגיע לטמפ' עבודה של 52 מעלות :-\ הבנתי שזה לא טוב כל כך). תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. כתוב שם את הדבר הבא: This tube works with our SUNBEAM Cold Cathode Kits and our SUNBEAM Cold Cathode Fans. This is not a full kit. Add this tube to any of our current sunbeam cold cathode kits or fans for a Super Bright Look אני לא מבין מה זה אומר ??? זה כאילו קטודת UV שמאירה והכל או שאני צריך להוסיף לה עוד משהו בשביל שהיא תעבוד? ???

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. והכול עלה לי 160 $ כולל הובלה לארץ שימו לב הם שייפו לי את המאוורר קליפסים נוספים למאוורר שני מאוורר 110 CFM

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. שלומות, חשבתי לקנות משהו שישקיט לי את המחשב ומצאתי מה שאני צריך. ניתקתי את המאוררים של המארז ואת המאורר של המעבד [ונטק] לחמש דקות [עם בדיקת טמפרטורות למקרה שהטמפרטורות יעלו יותר מידי] והנמכתי את הולטים למאורר של הצ'יםסט מ 12 ואט ל 7 ואט וקיבלתי את המחשב השקט ביותר! לא שמעתי דבר מבלבד קצת רעש חלש מן הארד דיסק שד"א, הצלילים שהוא מפיק נחסמים ע"י קירור של קולר מאסטר . יש לי את הספק של אנטק שעלה לי 600 שקל הוא עובד על 430 וואט ומשתמש בטכנולוגית מאוררים שקטה במיוחד יש לי גם את הוגה סילנסר אז מהספק ומהכרטיס מסך אני לא אשמע כלום בזמן הקרוב... הבעיה שלי היא הרעש ... אני לא רוצה לשמוע את המחשב הזה אז החלטתי לשאול בפורום חומרה ותוכנה את השאלות... מי שרוצה להבין יותר מה אני רוצה שיכנ…

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים