עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by LockOn,

    (נערך מ:Thermaltake Big Typhoon VX לא מקרר טוב.. ) היי, קניתי מארה"ב את הThermaltake Big Typhoon VX המפורסם ובשתי צידיו התקנתי שתי מאוררים 140 מ"מ כל אחד שמוציאים אוויר... קניתי אותו כי אין לי כסף לשדרג את המעבד ותכננתי לעשות OC.. אז לפני שהתחלתי בדקתי את הטמפ' (בחורף חשוב להגיד.. לפני כמה ימים כשממש קר).. הבדיקה בוצעה עם SPEEDFAN וOCCT במהיריות סטוק של המעבד. בזמן מנוחה: 35-43 מעלות צלזיוס זה גם חם לתקופה אבל מילא.. בזמן מאמץ: מגיע גם ל70 מעלות (!) איך זה הגיוני?? זה ממש לא נראה הגיוני עם הגודל והצורה של החיה הזאת.. המכוון של הRPM הוא על המקס' (2000 RPM).. מה הבעיה פה? (מפרט בצד) תודה רבה לעוזרים..

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by maxwell10,

    ברשותי מארז שבו מאוורר cooler master low noise 120mm המחובר לספק seasonic 350ET. בלוח-אם 880GM-D2H יש חיבור ל sys_fan פנוי. אם אחבר את המאוורר ללוח-אם אז המאוורר יהיה שקט יותר?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by integral,

    נמאס כבר. אין גבול לדבר הזה http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=59394&page=12&pp=25 [attachment deleted by admin]

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by Guarding angel,

    היי אני על סף החלטה בין שני המעבדים הללו. אחד מהם ישב במערכת הבאה במקום הE7200 ה"זקן" שלי הדרישות הן אוברקלוקינג ממוצע+. הבינותי שסטפינג E0 קריר יותר וצורך פחות מתח וכך ניתן להגיע איתו רחוק יותר. השאלה היא איך הוא יכול "לסחוב" אוברקלוקינג משמעותי (צפי ל4.0-4.5GHZ) עם המערך הנוכחי : Xigmatek HDT-S963 H.D.T (במידת הצורך יוחלף לקירור יעיל יותר) DFI LANPARTY UT P35-T2R G.SKILL HK 4GB (2 x 2GB)DDR2 800mhz F2-6400CL4D-4GBHK SeaSonic 500W SS-500ET-APFC-F3 הE8400 E0 יעלה לי 450שח והE8500 C0 יעלה כ500. ושאלה נוספת : האם הזכרונות הנ"ל יכולים להגביל את יכולות האוברקלוקינג?

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by EpoXi,

    שלום לכולם, קניתי את הכרטיס לאחרונה ורציתי לשאול אם יש טעם לעשות לו OC אם אני משחק ברזולוציה 1360X768 ועם מעבד AMD 630 2.8@3.6? או שכרגע המעבד הוא הצואר בקבוק וOC לכרטיס לא יועיל? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שאלה| איזה קירור למעבד הכי טוב שאפשר להשיג ב KSP ? www.ksp.co.il בלי להסתכל על הכסף. או על מה שמשתלם. אני רוצה לדעת איזה קירור מקרר הכי טוב. תודה. עריכה: קירור למעבדי Core I7

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. כמה רחוק אפשר להגיע עם E8400? (עם קירור אויר!) ומה עם הQ6600?? ומה ניראה לכם עדיף בישביל הOC?

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. קירור נוזלי "סופג" את החום מהר יותר שהמעבד מסיים משימה הטמפ, יורדת מהר יותר האם זה יכול לעזור ל LOW FPS 0.1 1 % ? ההנחה היא: שהתכונה הזאת משאירה את המעבד בתדר גבוהה ויציב לאורך זמן וככה לא נוצרים "לאגים" אגב משחקי ESPORT כמו VALORANT CSGO תודה עריכה: כדאי קירור טוב

  9. אז ככה: מת לי לוח האם החמוד הקודם והחלטתי להשתדרג למעבד E8400 ולוח EP43 DS3L. משום מה אני לא מצליח לקבל מידע לגבי הזכרונות לא בCPUZ ולא ב EVEREST. יש למישהו דרך לפתור את זה? ועוד שאלה ככה לדחוף אם אני כבר כאן, ניסית לתת בOC קטן ולהריץ את הזכרונות ב1:1 לFSB, נעלתי את הPCIX,ביטלתי את כל האופציות שיכולות להגביל אותי C1E,C2E וכו', נתתי מתח של 1.325 לCORE תזמונים בלאי לזכרונות כדי לבדוק אם זה בכלל ירוץ, תדרים מינימליים לMCH ו ICH ו 2.1 לזכרונות(כי זה מה שהם כביכול דורשים. משום מה ההגדרות פשוט התאתחלו. מה ניתן לעשות,אילו מתחים צריך להגדיר ולכמה? זכרונות 800MHZ 2GB של MUSHKIN

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. יש לי כרגע ASUS A7V133. עם 512MB SDRAM. :AR15: אני רוצה לשדרג אותו למשהו חדיש יותר (אני יודע שאני משוגע על שידרוגים, ושהוא עדיין לוח אם טוב) כמו ASUS A7V266E. אבל, בעוד כ3-4 חודשים יצא הצ'יפסט החדש של VIA, ה KT333. אז, כדאי לי לחכות ללוחות אם המבוססים על הצ'יפסט החדש? או לשדרג עכשיו? ??? ואני לא מתכוון לשדרג את המעבד כרגע. (יש לי Athlon 1.33GHz). מקווה שתעזרו לי להחליט, IIIways.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. אוקי פרסמתי הודעה בפורום ספקים ומארזים לגבי המפרט שאני רוכש: כששאלתי לגבי קרור הפנו אותי לכאן. פה נמצא הפירוט המלא (לא רוצה לעשות DOUBLE POSTING) אז הינה קישור: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=280186.0 בקצרה: מעבד: Q6600 שאני רוצה להמהיר לכוון ה3Ghz - אשמח לשמוע דעתכם בנושא... לוח אם: P5K Deluxe/WiFi-AP זכרון: CORSAIR TWIN2X4096-6400C5DHX DDR2 4GB (2GBX2) 800MHZ CL5 XMS DH מארז: ECA5000 Uber Chakra כרטיס מסך: SAPPHIRE ATI RADEON X1950XT 256MB הבנתי שהקירור שלו רועש אז אני מתכוון להתקין עליו: Zalman VF900-Cu LED http://zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=201&code=013 פה אתם נכנסים לתמונה: CPU Cooling: THERMALTAKE BIG TYPHOON או Cool…

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by War-Hammer,

    אני מתכנן לקנות השבוע מחשב המבוסס על מעבד הברטון 2500. (איזה סטפינג הכי טוב ל OC ?) המפרט יהיה בשביל אוברקלוק מקסימלי! לכן אני צריך לוח אם טוב, אני מתלבט בין האיפוקס לבין האביט, אני רוצה לוח שמבוסס על NFORCE 2.. זכרונות, איזה יתנו לי ביצועים הכי טובים באוברקלוק ומשחקים?, אני יודע זה שאני צריך 3200 ו1024 MB (ג'יגה ראם) ושיהיה בשני סטיקים כדי שאני ינצל את הדואל. התקציב נע בין 3000-3500. נ.ב אני גם צריך קירור טוב, חשבתי על ה SLK 600 או על ה SLK 800, איפה ניתן להשיג אותם בארץ ? ובבקשה כל מוצר שאתם ממליצים לי עליו תנו קישור. תודה לכל העוזרים

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by civic,

    שלום. רציתי לדעת מה ההבדל בכלל בין משטח שעולה 80 לבין אחד שעולה 200? בשניהם עובד על אותו עיקרון של מאווררים לא ?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by fastidious,

    היי לכולם, אני מניח שאני דיי כבשה שחורה כי השאלה שלי היא על מינימום קירור הכרחי, והיא- אני כותב כרגע בלפ-טופ שמתנשם כמו מפזר עלים רועש, וברצוני לקנות השבוע PC חדש (הכל כולל הכל) וקראתי לא מעט על כל ה-heatsinks המפלצתיים החדשים (למעבד, ללא מאוורר) ודיי התלהבתי. השאלה היא שאם אני רוצה להתקין: 1 היט-סינק רציני (אחד ה-towers של termaltake) למעבד - בלי מאוורר (!). 2 ספק כח שקט ויקר של zalman (יש המלצות?) 3 היט-סינק לזכרון DDR (צריך?). 4 ומאוורר אחד בלבד שקט-שקט למארז, של zalman/nexus/pepst ואני לא עושה אובר-קלוקינג, ולא משחק בכלל משחקים (רק גולש וצופה בסרטים, אז נראה לי שאני לא צריך כרטיס מסך מעבר לזה שבלוח אם, נכון?) תכל'ס, לא ישרף לי המעבד בחום של אוגוסט בלי …

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by Lanzar,

    שלום לכולם: אתמול קניתי לחבר שלי זיכרון מיד שניה הזכרון הוא 333MHZ ורשום עליו שהתזמונים שלו הם: 2.5-6-3-3 וחשבתי לעצמי יהיה מעניין לבדוק אותו ולראות לאן הוא יוכל להגיע... אחרי הבדיקה אני ממש הופתעתי !!! הזכרון הגיע ל 460MHZ על התזמונים המקוריים 2.5-6-3-3 ויכול להיות שהם היו יכולים לעלותל עוד קצת ( לא בדקתי כי תראו מה השעה... ) תגידו לי מה אתם אומרים טוב/לא טוב פשוט מעניין אותי לדעת עם הם הגיע ל OC טוב...

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by nivi125,

    אוקיי אין לי מושג לאיזה פורום זה קשור, אז תעבירו לפורום הנכון.. תודה בימים האחרונים המחשב שלי נהיה ממש ממש עגלה, ובדקתי אם אנטיוירוס ואנטי ספייוור והכל תקין מפרט : 8600GT P35 C2D E6550 2GB בנוסף לאיטיות, כמעט כל המשחקים קורסים לי מזאת אומרת קורסים ? כלומר שנגיד אני באמצע המשחק, פתאום זה נתקע ל3 שניות, ואז המסך פתאום נהיה מקושקש ומטושטש ואי אפשר להבין כלום (אבל המשחק עדיין רץ, כאילו אפשר לזוז ולירות וכו', אבל בלי לראות מה אתה עושה) זה קורה לי בכל משחק כמעט... איך אני מסדר את זה ? =/ ועוד משהו.. הטמפרטורה בכרטיס שלי היא 51 במנוחה, זה נחשב נורמלי ?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. שלום לכולם, היום רכשתי 2 מאווררי AC , המומלצים בשל היותם שקטים וחזקים (Arctic-Cooling AF Fan 120 Exhaust/Intake) המאווררים שהיו לי במארז הם 120mm שהגיעו איתו. 0.30A , שהורדתי אותם ב SpeedFan ל10%/15% (15% מכניס אוויר, 10% מוציא אוויר) לפני שהרכבתי את המאווררים החדשים, אטמתי את החדר והקלטתי את המחשב ממרחק 1 מטר וממרחק 5 ס"מ עם המאווררים הישנים. המאווררים החדשים הם 0.13A (חלשים יותר מבחינת צריכת זרם) ואין אפשרות לשלוט על מהירות הסיבוב שלהם דרך SpeedFan :-\ חיברתי את המאווררים החדשים והקלטתי בדיוק מאותם מקומות. לצערי, הרעש גדול פי 2 או 3. אמנם הטמפ' של הרכיבים ירדה ב5-10 מעלות לכל רכיב (4 HD / מעבד / לוח) , אך הרעש בלתי נסבל לידיעה, אורן.

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by Access Denied,

    האם יש אפשרות להוריד מהירות של מאווררים בעלי חיבור 3 חוטים בלבד ללא פאנל שליטה מיוחד?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by McJ,

    אבא שלי טס מחר לארה"ב והוא מביא לי גוף קירור חדש ואני לא יודע איזה להחליט התקציב לא משנה תעזרו בבקשה

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by L1ron,

    איזה יתרונות יש בלחבר את המאווררים לבקר שליטה מאשר ללוח אם? הרי גם דרך הלוח אפשר לשלוט בהם

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by jackhammer,

    מישהו יכול להמליץ לי על מאוורר 120 מ"מ זה הולך להיות מאוורר שני על SCYTHE MUGEN II חייב להיות 120 ממ חשוב לי מאוד שזה יהיה עם תאורה כחולה (כמובן שהתאורה תהיה איכותית ולא סתם איזה חצי לד) ומה שעוד יותר חשוב זה שהמאוורר יהיה סלים כאילו דק כי המיוגן יושב ליד הסלוטים של הזכרונות ומאוורר בעובי רגיל לא נכנס שם (הסטיק הרביעי של הזכרון מפריע לו ממש טיפה - אבל עדיין אין אפשרות להכניס אותו) שיהיה לא רועש (בכוונה אני לא אומר שקט כי אני מוכן לסבול עד 25-27) ושתהיה לו זרימת אוויר טוב (55-60CFM ומעלה) מצאתי את המאוורר הזה שהוא פשוט מעולה http://ksp.co.il/hmain.php?uin=6730 אבל אין לו תאורה ןאני גם לא סגור אם זה סלים או לא אני יודע שיש פה הרבה תנאים אבל אם מישהו יכול להמליץ לי משהו טוב…

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by rashgud,

    שלום, אני צריך המלצה לקירור למעבד I5 3570. חשבתי על קירור נוזלי של CROSAIR HYDRO בסביבות ה300 שקל. מה עדיף קירור אוויר או נוזלי? חשוב לי שלא יעשה רעש ואני מתכנן אוברקלוק קטן בעתיד. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by SharP,

    צריך לעלות core voltage ? מה צריך לשנות כי אני העלתי ב4 FSB ואם אני מעלה יותר זה פשוט לא מעלה ווינדוז גם VOLTAGE העלתי ב5% זה בסדר ?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by saphisto,

    שלום לכולם, רציתי עצה לגבי גירור למעבד הנ"ל, כרגע יש לי arctic freez 7 אבל הבעיה שלי איתו שהוא עושה הרבה רעש (המעבד שלי הוא ללא OC, הוא לא K) וחשבתי להחליף לקירור אחר, אבל אני דיי מתלבט לגבי coolver master 212 evo או דגם אחר. הסוקט שלי הוא 1155. אגב, האם יש המצלמה גם להחליף למעבד אחר?

  25. כי שמעתי מאנשים שאצלהם הטמפרטורות עומדות הרבה יותר נמוך בזמן מנוחה. תודה. נ.ב המפרט שלי בצד. [attachment deleted by admin]

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים