עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. בדקתי בתוכנה איידה את החום של המחשב : לוח אם אביט :43C BH7 מעבד 59C P4 2.66 :60C AUX יש לי מאוור אחד על המעבד ואחד בספק . הטמפ' הנ"ל לא כשבמחשב דלוק : ושני אתרים emule, icqlite צריך להוסיף מאווררים ?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום. המים במערכת שלי הם מים מזוקקים, מידי חודש בערך הם מתלכלכים ממש, וכשאני מנקה את המערכת, יוצא מאין חומר לבן כזה כמו קצף... עם קצת גוון ירוק, מה זה יכול להיות? קורוזיה? אני יודע שיש מיליון תראדים אבל לא מצאתי תשובה מדוייקת, מה יש לי, ומה אפשר לעשות כדי לטפל / למנוע בעתיד, ממש חשוב! תודה רבה לכל העוזרים .

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by zaxaca,

    איך יכול להיות שהטמפרטורה כל כך גבוהה? מה אפשר לעשות עם זה? (ראו תמונות מצורפות). http://img34.imageshack.us/img34/781/85452841.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7631/16793702.jpg

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by uzidesign,

    אולי קצת מטורף....אבל אני קורא על מלא שיטות קרור ולא ממש זולות... אולי פשוט לקחת מקרר, משרדי קטן ולשים את המארז בפנים..... לחתוך חור בדלת בודל המארז ולדחוף עד עומק ישור קו עם הסידי וכו'...(כמובן לעשות מסילות וכו' מבפנים) לדעתי אפשר להגיע למעלות מצויינות לא?? ;D

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. האם עשיתי הכל נכון? מצרף תמונות המפרט ניתן לראות בפרופיל שלי תודה

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שידרגתי את המחשב והוספתי לו הרבה דברים בינהם עוד כרטיס של 2 ג'יגה הרץ ואני רוצה לדעת עם זה עובד...

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by matteo,

    מה אתם אומרים על התוצאה שלי מפרט intel p4 3.0ghz socket 478 200 fsb זיכרון 2x256 hyunday pc3200 כרטיס מסך 6600 gt agp 128 התוצאה http://img316.imageshack.us/img316/156/3dmark9jx.jpg

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. שלום אני רוצה להבין האם קרור מים מסוכן ? שמעתי הרבה סיפורי נזק ? איזה קירור מים הכי טוב כיום לתושבת 939 דגם 5200 X2 ? איך תראה הטמפרטורה של המעבד לאחר לקירור החדש ? בעניין של כסף פתוח להצעות שאלה כדאיות מול תועלת

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by Nirkaw,

    שלום לכולם, עד לפני שבועיים היה לי את הלוח אם של MSI MS-7267 . מעפן ביותר שתומך עד 2GB RAM ... לפני שבוע שידרגתי ל ASUS P5G41C-M LX עכשיו זו הבעיה ... בלוח אם הקודם הגעתי עם המעבד לOC של 2.30 ועם זה אני בקושי מגיע ל 2.30... אני צריך להגיד תודה שהבעתי ל 2.26 וגם זה בקושי למה לעזאזל ? ( אם לא מתאים לפה תעבירו בבקשה )

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by spitzi,

    שלום, יש לי כרטיס מסך PCI-e בן בערך 3 שנים מתוצרת Winfast (כיום Leadtek) עם צ'יפסט Nvidia 7600GS. הלך לו המאוורר וכתוצאה מכך הוא מתחמם בקלות ומגמגם במשחקים. הכרטיס עלה בזמנו 700 ש"ח ולדעתי הוא מספיק טוב בשביל להריץ משחקים עם גרפיקה בינונית כגון Starcraft II. ניסיתי לפרק את שרוול הקירור בעצמי אבל לא הצלחתי. חבל לי להיפטר ממנו רק בגלל מאוורר קטן. האם זה משהו שאפשר לתקן בחנות אלקטרוניקה בפחות מ-100 ש"ח ? 8) תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by MORIDIN,

    מישהו זוכר את זה? Athlon, זה עדיין על הרשת? יש איזה קישור איפשהו?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. היי תוך כדי שאני משחק, ממש יש רעש חזק מהמחשב, שזה מהכרטיס מסך. להריד את המהירות של המאוורר למרות שהטמפ' הממוצעת היא 60? יש לי HD4850 של SAPPHIRE עריכה הורדתי את המאוורר ל- 42% והכרטיס על 60+ מעלות במאמץ {: כנראה לתת לדרייבר לשלוט במאוורר איך שהוא רוצה זה לא בדיוק יעיל

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by ToMeRv32,

    עד כמה חוסר במשחה תרמית יכול לפגוע בקירור?.. אני עם מספר תוכנות בודדות פועלות (אייטונס, טורנט, מסן, כרום..) וטמפ' המעבד מגיעה ל50-60 מעלות, ואני עוד אציין שקירור הסטוק + 4 מאווררים בסירקולציה נכונה על 100%.. סידור כבלים בסדר למארז.. משחה תרמית עושה כזה הבדל גדול או שיש פה בעיה אחרת? 1. MX2 או MX4, ההבדל במחיר שווה את זה? 2. MX3 לא קיים יותר? 3. לכמה מריחות יספיקו 4 גרם?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by ido117,

    שלום, יש לי מחשב ישן עם המפרט הבא: לוח אם: Asus P5S800-VM מעבד : Pentium 4 - 3.0GHZ זכרונות: Twinmos DDR1 - 2*256MB חיפשתי בביוס וראיתי שאין שום אפשרות לשנות מתחים או כל דבר אחר שכתוב במדריך, בנוסף ראיתי שחסרות לי אפשרויות לעומת הצילום מסך שיש ב Manual של הלוח אם. מה אפשר לעשות ? אולי עדכון ביוס ?? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by giliboy,

    קניתי גקסון כדי לעשות חלון במארז עכשיו מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק אני שם את הסכין בגקסון?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Tal86,

    שלום חברים, הפנו אותי אליכם מפורום מעבדים חומרה.אני משתדרג למעבד i5 6600k ומבין כל לוחות האם שהמליצו לי עליהם אני אלך על ה GA-Z170X-UD3 של gigabyte. במקור חשבתי על Z170-K של אסוס אבל ירדתי מזה בגלל משהו שנקרא power phases, אני לא בקיא בעיניין האוברקלוקינג אבל אני יודע שהיום זה קל מתמיד. בכל מקרה בינתיים אני חושב על Corsair vengence LPX 2400 mhz CL14 שני סטיקים של 8 gb. המלצות אחרות לזיכרון יתקבלו בברכה, כמו כן דעות על הלוח אם הנבחר, אשמח לשמור על מסגרת התקציבבעיקר למטרות גיימינג. האם יהיה קל לבצע אוברקלוק יציב ואמין למפרט הנ"ל ?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Eternal Bliss,

    לאחרונה אני מתחרפן לאור העובדה שיש לי קריסטל אורב על הכרטיס המסך ולמי שיש את זה יודע כמה רעש זה עושה, אז לקחתי ארנק ונסעתי לחנות הקרובה לביתי(טוב נו אז 30 דקות נסיעה זה לא קרוב) וקניתי פאן באס לארבעה מאוררים... לא, לא קניתי את הנקסוס למרות שהוא נראה מאוד יפה.. קניתי של סאן בים(sunbeam) ולהגיע לכם ת'אמת.. הוא לפי דעתי יותר יפה. הלדים שלו מזה חזקים(אחת הסיבות למה התמונות בלי פלאש לא יצאו כאלו טובים)... בכל מקרה לקח לי כשעה לחבר הכל(לקח לחיים: לא לחתוך חוטים לפני שבודקים שהם ארוכים מספיק), חטפתי קריזה ולא היה לי כח לסדר את כל הכבלים אז ביום שישי\שבת הכבלים יהיו מסודרים ותמונות חדשות יעלו לאויר.. תמונה 1 גימור מאוד יפה... תמונה 2 בלי הפנל הקדמי תמונה 3 כן כן אני יודע שהכבלים …

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. אני על טמפרטורות נמוכות, המערכת עובדת יציב ללא קריסה אחת.. אני משחק CRYSIS 2 גולש רואה סרטים HD 1080P, בקיצור המחשב פתוח 24\7 ללא קריסה . השאלה היא למה כשאני מפעיל OCCT על HIGH (בדיקת מעבד כמובן) המחשב קורס .? טמפרטורה תקינה מתחים יציבים ..

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by Dr.Drek,

    חיפשתי רבות באינטרנט ובעיקר בAMD.COM ולא מצאתי אף לא מקום אחד בו הם אשכרה מפרטים מה הטמפרטורה המומלצת למעבד? שאלתי בהרבה מקומות ופשוט אמרו לי כל מיני הנפצות...אין לי מושג למי להאמין... למישהו יש כאן מקור מהימן לטמפרטורות המומלצות והמסוכנות בטוח??? תודה מראש, אמיר. נ.ב. - יוביוב!

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by rikimaru,

    המפרט הוא כך: AURORA 570 - SILVER INTEL CORE 2 DUO E6600 SUNBEAM TONIQ TOWER 120mm ABIT AW9D-MAX ATI XT1900XT 512 4G DDR2 533MHz HD WD80 SATA , MAXTOR 160 SATA2 2x LG DVD Burn השאלה הראשונה שלי היא האם צריך /אפשר להוסיף קירור ל-CHIPSET בלוח האם הזה (אני חשבתי על CM Blue Ice RT-UCL-L4U1 מבית COOLERMASTER)? והשאלה השנייה היא איזה ספק כוח לקחת (כרגע יש לי ספק ראו חתימה/מפרט)?

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by zombie,

    נתחיל משאלה בנוגע למעבד, כאשר הייתי על מתח של 1.275 ואוברקלוק ל 4.4Ghz המחשב קיבל מסך כחול ב3Dmark וכאשר העלתי ל1.3 התייצב ועבר את הבדיקות בהצלחה. האם לנסות להוריד את המתח ולנסות שוב או ש1.3 זה בסדר ואולי דוקא לנסות להעלות את תדר המעבד? בנוסף האם יש דרך שבמנוחה המעבד יחזור לתדר של 3.5Ghz כמו ללא אוברקלוק ורק בזמן מאמץ שיטפס ל4.4Ghz במקום 3.9Ghz? ובנוגע לכרטיס המסך, הכרטיס הוא Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC ונמצא על מוד OC בתוכנת AORUS של גיגבייט וכאשר אני משחק אני רואה שהתדר יכול לטפס ל1900 + ומצד שני להיתקע על 1200+ למרות שאני נמצא בסביב ה65 מעלות ואין סיבה להפלת התדר. האם הגיוני שהתוכנה מרימה את התדר כל כך גבוהה למרות שכתוב על OC …

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  22. Started by טל קורקוס,

    איזה מאוורר טוב יותר ? ENERMAX TWISTER CLUSTER UCCL או Noctua 120MM Case Fan NF-P12-1300Rpm ? שניהם אותו מחיר פחות או יותר 90 - 100 שקל , יש בילבול מסויים יש CFM ויש M3/h ויש כאלה חנויות שרושמות CFM וזה בעצם M3/H ורשום AIRFLOW זה מטעה , יש משהו מאוד מוזר באתר של KSP ראיתי מאוורר 12 ס"מ של Scythe‎ הוא עולה 45 ש"ח ‏Slip Stream 12cm Case Fan‎ ויש לו CFM 68.54 !!! ול ENERMAX ו Noctua יש 50+- CFM שהם יקרים פי 2 ! , וה Scytce עושה רעש סביר של 24DB זה לא אמור להרעיש.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by -ox-,

    טוב אז ככה , GF6800LE 12x1.6 קירור יחסית טוב של POV 48-53 idle 53-55 load stock clocks : 300/700 drivers 71.22 אני לא מצליח להגיע ליותר מ 325/750 , כלומר אני מצליח אבל ככול שאני מעלה יותר ממהירויות האלו הציון ב 3DMARK05/03 יורד! (כנראה בגלל הפריזים) אין ארטיפיקס או משהו אבל פריזים.. אני יודע שאפשר יותר , אני רוצה להגיע לפחות למהירויות של NU בזכרונות (325/800 ) בצורה יציבה, בהתחלה חשבתי שהדרייברים עוצרים אותי , ניסיתי המון , כולל Omega - לא עזר ממש. יכול להיות שהבעיה היא במתח? הספק מגביל? כי דיי טוב ואמור להחזיק את המערכת בצורה טובה.. ראיתי פה את אקספלוייט נראה לי שהגיע בלי בעיה עם קירור סטוק ממהירות של NU ל מהירויות של כמעט GT , בטוח יש פה משהו מוזר אצל…

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by surfface,

    בהמשך לשיחה שלי עם ליאור שכנראה שמו לי לא קירור סטוק אלא משהו אחר אייך הקירור הזה האם הוא טוב יספיק לאובר קטן?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by 888,

    איזה קירור הכי מישתלם ? הקירור ששווה כל אגורה שמוצאים אליו

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים