אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי Gigabyte GA-Z77-D3H i7-3770k קראתי המון על אוברקלוקינג וכל אחד אומר לשנות דבר אחר בביוס. רציתי לדעת מה לשנות בביוס לפני שמתחילים באוברקלוק. רשימה של דברים תעזור לי מאוד ובכל מקרה הנה כמה הגדרות שהייתי רוצה לדעת מה לשנות בהם: :advanced cpu core features (?Turbo power limit: ? (250 (?Core current limit: ? (250 ? :Cpu core enabled ? :cpu enhanced halt ? :c3/c6 state support ? :cpu thermal monitor ? :cpu eist function :cpu core voltage control ?? :cpu PLL :3D power control (?Vcore loadline calibration: ??? (extreme
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב לאחר כמה שנים טובות החלטתי לנסות לעשות אוברקלוקינג בעזרתו האדיבה של dj electric להפתעתינו גילית שהמעבד פועל על 2400mhz! x8 multiplayer ולא מוכן לתת x10 גם אחרי עידכון ביוס,למישהו אולי יש רעיון מה מגביל אותו?...זה ממש מבאס לגלות שעבדתי על תדר כזה כל השנים כשהתדר האמיתי הוא 2667..... תודה לעוזרים GB P35-DS3L e6750 2 giga at 800mhz
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מבקש המלצה לקירור למעבד i5 2500K טוב יעיל ושקט. מתוכנן OC ככל שיתאפשר עם החומרה הקיימת: 1. לוח: ASUS P8P67-M PRO 2. זכרונות: G.SKILL RipJaw X edition 1600 CL7 3. כ.מסך: MSI R5770 HAWK הבנתי שהזכרונות שלקחתי יש להם בעיית גובה ולא כל גוף קירור מתאים להם. בהנחה שהסלוט הראשון שקרוב למעבד נותר ריק אשמח מאוד לקבל המלצות "חמות לפתרון קר" :
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן לכולם! היום בזמן שהייתי בחנות מחשבים בחדרה ראיתי מאוורר זלמן ושאלתי את המוכר אם הוא יביא לי את זה בחינם? התשובה הייתה כן! (להפתעתי) רק הבעיה שלמאוורר אין תושבת... האם יש אפשרות לחבר תושבה כזאת או שזה סופו של המאוורר? המאוורר:http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2969&CatCode=414 התמונה:
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי CRYSTAL ORB וכרטיס המסך שברשותי הוא GEFORCE 2 PRO ואני לא מצליח להתקין את המאורר ??? ניתקתי את המאורר המקורי אבל הHEATSINK נשאר והיא אפשר לנתק אותו בלי להפעיל הרבה כוח ואת הקריסטל אי אפשר לחבר על ההיטסינק. יש ברירה? או שאצתרך להחזיר את המאורר? חוץ מזה אם אני מחבר אותו אני צריך לחבר אותו ישירות לכרטיס עם החיבור הקטן או להשתמש במאריך ולחבר אותו לספק ומה ההבדל? תודה ליאור
-
שלום! אני עושה אוברקלוק ל3.8 GHZ ואני מעלה את המתח של המעבד מ1.25 ל.1.5V (ככה המליצו במדריך בגוגל). כמה שאלות: האם אני צריך להרים את המתח בזכרונות שלי ?ואם כן לכמה מתח? כי שאני עושה OC למעבד , התדר של הזכרונות אוטומטית קופץ ל920MHZ . יש לי 5850. האם אני חייב לנעול את התדר שלו בביוס על 100MHZ? או להשאיר אותו על AUTO?
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עולה בין 20 ל35 דולר ל3 שנים על כל נזק שיהיה כתוצאה מהמהרה The Performance Tuning Protection Plan being offered by Intel is a chance for you to experiment with the overclocking features of your processor without the worries of what will happen if you push the processor too far. The Plan allows you a single processor replacement, hassle-free, from our customer support. This is in addition to your standard 3 year warranty. In other words, if it fails under normal usage, we will replace it under the standard warranty; if it fails while running outside of Intel's specifications, we will replace it under the Performance Tuning Protection Plan.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
ראיתי בכמה פורומים בחו"ל שאפשר להגיע עם המעבד הזה ל2.4 או 2.6 GHZ עם קירור טוב ורציתי לדעת עם מערכת כמו שלי תצליח להגיע לתוצאות כאלה(כמובן שעוד אין לי את המחשב כי הוא כולל NF4 SLI) AMD Athlon64 3200 939 90nm 2x eVGA Geforce 6800GT 2x A-DATA 512MB DDR 400Mhz PC Power & Cooling Turbo-Cool 510W Deluxe WD 80GB 7200RPM 8MB S-ATA זה מה שתכננתי בערך למחשב שלי..... ורציתי לדעת אם באמת אפשר להגיע ל2.6GHZ עם המחשב הזה..
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אוקיי ככה... כרטיס מסך ENGTX260 TOP/HTDI/896M של ASUS. Engine Clock 650 MHz Shader Clock 1.4 GHz קצת בOC מהחברה. דרייברים חדשים ולפעמים קרה פעמיים-שלושה שטמפ' של הכ.מסך הגיע עד ל101 מעלות... שמתי לב רק אחרי שנהיו פיקסלים במשחקים. בבדיקה ראיתי שהקירור כלל לא פעל. אחרי ריסטארט. הקירור פעל ישר על מקסימום. וככה כמו שאמרתי מספר פעמים... איפה יכולה להיות הבעיה ואיזה עוד פרטים לתת??? אגב, ישר יכול לשלול את הגירסה עם וירוסים המחשב אינו מחובר לרשת והכל מותקן רק מקורי.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד I5 - 3470 , עשיתי לו המהרה קטנה דרך הביוס מ3.2 ל3.4ת שמתי לב שבעומס כבד הוא מגיע ל82 מעלות, איזה קירור מומלץ? האם קל להרכיב קירור למעבד אם בחיים לא עשיתי דבר כזה? (אני יודע לחבר הארדדיסקים וכרטיס מסך וכו', תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכם תומכים נחמדים! (טוב,לאחרונה לא הייתם נחמדים אבל שיהיה..) כמו שבטח ראיתם בשבעים אלף ת'רדים שפתחתי אני מתכנן אוברקלוק רציני לכרטיס מסך ולכן אני מעוניין לקנות היטסינק לזכרונות של הכרטיס מסך. השאלה,או אולי שאלות, היא\הן: *אני קונה בלוק מים TDX של Danger Den ולכן אני צריך היסטינק שיוכל גם להתלבש טוב ולשמור על הזכרונות כמו שצריך וגם אחד שיתאים בגודל.. (המחיר הוא לא הבעיה,אז אל תקחו את זה בחשבון).. *האם זה מסוכן להתחיל אוברקלוק לכרטיס מסך למרות שאין לי עדיין היטסינק וקירור מתאים? (אבל בינתים אין ארטיפקטים או בעיות) תודה רבה לעוזרים
-
- 26 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח לדעת אם מישהו ביצע או יודע אם יהיה אפשרי לבצע OC למעבד עם המאוורר הנל ואם יש טעם בכלל תודה
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אוקיי הבנתי בערך איך הולך התהליך האצה של המעבד והזיכרון (במקביל) והיחס מעבד:זיכרון. אבל יש גם אוברקלוק ללוח, מה זה עושה ? איך עושים את זה? מה זה נותן בעצם? המון תודה, אם אפשר הסבר מפורט זה יהיה טוב, לא אכפת לי אפילו אם יהיה מצוטט מת'רד אחר או משהו, המון תודה מראש!
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רק לפי הצ'יפסט? אם הוא לא כולל כ.מסך מובנה אז זה אומר שלא תהיה בעיה לעשות OC? לא הצלחתי למצוא תשובה חד משמעית בגוגל, או בדביקים... פשוט, אני רוצה לקנות לוח אם של אינטל, כן אני יודע שאתם ממליצים על לוחות אחרים אבל יש חנות שעבדתי בה ואני סומך על האנשים שם, בנוסף אני יכול לקבל את זה בהנחה, אבל הם רק מתעסקים עם לוחות של אינטל (הם מוכרים למגזר העסקי מחשבים עם ביצועים נמוכים, ליישומי אופיס וכאלה). לכן החלטתי שלמרות החסרונות אני אלך על לוח של אינטל, אז אני מנסה להחליט איזה מהם מתאים ל-OC. תודה! עריכה: אמרו לי בפורום חומרה שהלוח הזה לא יתמוך ב-OC: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_88_2622&products_id=18934 אז האם הלוח הזה, שלא כולל כ.מסך מובנה, כן יתמוך? …
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכם .. בזמן האחרון אני בודק את הטמ' של המחשב שלי והיא הייתה גבוה .. לכן חשבתי איך לקרר תמחשב .! אז היה לי מחשב ישן בבית 286 שנשאר ממנו ספק שאפשר לנצל.. פתחתי תספק הוצאתח תמאוור.. יש לי P3 450 Motherboard במארז אצלי בדלת שנפחת ..[ על השקע של הידית] עשיתי חורים במקדחה..בצורת כוכב..20 חורים.. והרכבתי תמאוור במקום הזה.. מיכוון שרציתי לקרר את הכרטיסים שיש לי כרטיס מסך[אין לו מאורר כי הוא נהרס] כרטיס TV כרטיס קול ואת הלוח והמעבד... והיה לי גריל מקדימה על הדלת [אבק להיכנס]הוצאתי לו תהברזלים בצורת ריבוע ושמתי תמאוור השני שם..[זה שואב תאוויר החם ומוציא החוצה מהריבוע שעשיתי.... מיכוון שבמקום שהוא היה מקדימה נראה כאילו הוא לא הוציא תאוויר החם אלה האוויר עדיין היה נשאר במחשב …
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אז ככה בסופו של יום קניתי את ה gigabyte gtx 460 1 gb oc כרטיס חזק ביותר שקט ביותר וקפוא ביותר... ועכשיו למרות שהוא בא עם oc קל מהמפעל החלטתי שאני רוצה לראות עד כמה הוא יכול להגיע בינתיים בלי העלאת מתחים אז רציתי לבקש עזרה. עכשיו אני יודע להעלות ולבדוק כל פעם פשוט בati היה רק זיכרונות וgpu clock ופה גם יש את הshader אז רציתי לדעת אם יש סדר של העלאה של הדברים \ שצריך להעלות אותם ביחד \או קודם וזה ואחר כך זה בקיצור נראה לי שהבנתם תודה על העזרה...
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי מחשב לפני כשנתיים, עובד יפה מאוד וכמעט ללא תקלות אך לאחרונה התחלתי לשים לב להערות המתריעות בפני התחממות יתר של המעבד. פתחתי את המארז וגיליתי את המעמד של גוף הקירור שבור בחלק אחד וסדוק בצידו השני. רציתי לשאול אם מישהו כאן יודע כיצד ניתן להזמין את מעמד הפלסטיק בלבד כי הרי שאר גוף הקירור שלם ובמצב טוב. (כאשר שאלתי בKSP, שם קניתי את המחשב מלכתחילה, נאמר לי כי אין אפשרות להזמין בנפרד). תודה מראש D:
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי Hercules Radeon 8500LE כבר שנתיים, לאחרונה המאוורר שעל הכרטיס החל להשמיע רעשים מטריפים! האם יש דרך לסדר את זה? ומה גורם לזה? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, בלוח ה-Gigabyte GA-7N400-L שברשותי ישנה אפשרות לקבוע בג'מפרים את המכפיל וכמובן לשנות ב-BIOS את ה-FSB. אם ברשותי מעבד AMD Athlon 2000+ שעובד ב: 12.5 x 133Mhz = 1674Mhz האם ע"י אני יכול להפוך אותו ל: 10 x 166Mhz = 1660Mhz תודה לכל העונים.
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מחפש קירור טוב למעבד 939 AMD 4800X2 אשמח לקבל כמה מילים על איכות הקירור
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם ניתן לשנות את שם המעבד עוד מהביוס. יש לי מעבד 2.6 שאני רוצה לשנות את שמו ל- 3 GHZ איך עושים זאת ?
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נשבר לי צלע של המאוורר לכרטיס מסך מה עושים המאוורר עם צלע אחת שבורה עושה רעש לא נעים במה מחליפים כרטיס 4850 גייגאבייט
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קודם כל שבת שלום אנשים יש לי את ההארד קאנו וחיברתי אותו לכרטיס מסך רציתי לדעת מתי להפסיק להעלות את הcore/memory אני עושה את הoc בעזרת התוכנה radeonator 2.0 יש לי כרטיס מסך sapphire ati radeon 8500le 128mb ddr היה לי בהתחלה 35 מעלות אחרי ההרצה הראשונה בדיפולט של 250/200 ב3dmark היה לי 7946 והמעלות עלו ל40 העלתי ב5 את שניהם כלומר 255/205 וקיבלתי 8017 והמעלות ב50 אחרי ההרצה אחרי רגיעה של כמה דקות הם ירדו ל43 אז העלתי בעוד 5 ל260/210 והמעלות אחרי ההרצה 51 עזבתי את זה ועכשיו זה עומד על 45 רציתי לדעת עד איזה טמפ' לעלות? כי בהסברים באתר ובאתרים אחרים מדברים רק על קטע של תקיעות ולא על מעלות ורציתי לדעת גם אם זה מתקדם טוב בינתיים או שהתוצאה/מעלות או משהו לא טוב *הבד…
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
&num=1009514662'>סקר בנוגע ל"קנייה ומכירה - יד שנייה"


