אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
וזה יציב! אחרי 20 לופים של BURN-IN בSISOFT ואחרי שעתיים בPRIME הטמפרטורה כמובן על 45 מעלות בגלל המתח הגבוה (2.15V) והתוצאה ב 3d mark 2003 עלתה ב 100 נקודות. אבל זה הOC הסופי שלי...מעכשיו אני ממשיך לעבוד במהירות הרגילה של המעבד (שלא יישרף לי ).
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מי מהם יותר טוב ולמה ? (אלה מאווררים לדיסק הקשיח) ומי יותר מרעיש?
-
טוב, אז ככה.. קניתי לפני כמה ימים AMD XP Mobile 2600+ ולוח Abit NF7-SL .. בכוונה ברורה להגיע לאוברקלוק איכותי.. אז כמו שאתם רואים בחתימה, זה הצליח מצויין, אני כרגע על 2.53Ghz, שזה FSB220 ומכפלה של 11.5. הבעיה היא שאני מריץ את זה על מתח של 1.93 וולט למעבד. המחשב עובד יציב לגמרי ובלי בעיות, וגם לא חם מידיי תודות לקירור האיכותי של SP97. אבל השאלה שלי היא אם המתח הזה לא מסוכן למעבד? ובאופן כללי כמה אפשר להעלות מתח למעבד הזה בלי לגרום נזק? כי אני רואה אנשים בפורומים באינטרנט על אותו סטאפ כמו שלי בדיוק, שמריצים את המעבד הזה על 2 וולט ויותר, ורבים גם מריצים על 1.9 כמוני. כי תכלס אני יכול יכול להעלות עוד את המכפלה (כבר הגעתי ל-12 אבל המחשב היה קצת פחות יציב מעכשיו) אבל בשביל זה צ…
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אנ שוקל לשים במע' קירור מים שלי - שמן האם זה כדאי? (מבחינת ביצועים), והאם זה מתאים לרכיבים? (לדוג'- האם המשאבה "תצליח" להזרים את הנוזל) ועוד יתרון - הוא לא מוליך..
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם.. אז ככה.. היום קניתי זיכרונות חדשים של kingston 800MHZ [ לפני זה היו לי של corsair 667MHZ ] טוב אז באתי הביתה מאושר אני ממשיך לעשות ת OC שלי.. אני בא ניכנס לביוס שם את ה FSB על 400 מכפלה 7 [ למי שרוצה המיפרט מצד ימין ] [ תדר הזיכרונות ב 400 היה 800MHZ ] לא נגעתי במתחים לא כלום.. עולה המחשב טוב ויפה עושה בדיקת מאמץ לא קורה כלום [ ד"א אני על 2.80GHZ ] טוב חוזר שוב לביוס מעלה ת FSB ל 450 לא עולה המחשב..[ תדר הזיכרונות ב 450 היה 900MHZ ] טוב חוזר שוב לביוס מעלה קצת מתח ל זיכרון [ DDR2 OverVoltage +0.1V ] עדיין לא עולה.. טוב מנסה מתח ל FSB [ FSB OverVoltage +0.1V ] טוב גם לא עולה.. מעלה מתח למעבד [ CPU Voltage 1.36250 ] [ לפני זה מתח היה על 1.35000 ] טוב עדיין לא ע…
-
- 27 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי מארז gigabyte aurora ואת ה- BT. לגבי ההתקנה שלו אחרי הצמדת ה- BT למעבד, הלבשת מתכת ה- H וסגירה אחרונה עם האומים הקטנים: כמה לחזק את האומים??? כשאני נוגע ב- BT הוא טיפה "גולש" / נע קלות על המעבד
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
העם כדי לי לחבר שני מאווררים זה לזה? עם כן: מה זה משפר וכד עם לא: למה?
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ניסיתי לעשות OC על Pentium 4 שיש לי, עפ"י מדריך שמצאתי (אמין מאה אחוז, בפורום גדול אחר). נכנסתי ל BIOS ואז Advanced BIOS Features, אבל אין שם שום דבר שקשור ל OC! יצאתי למסך הראשי של BIOS ולחצתי Ctrl+F1, ואז שוב Advanced BIOS Features, נוספו כמה אפשרויות אבל לא משהו שקשור ל OC בכלל. הלוח הוא Gigabyte GA-8VM800M. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם זה באמת חשוב לדעת כמה וואת יש לכם במחשב אתהתשובות תימצאו בהמשך!?
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לוח אם: Gigabyte GA-880GMA-UD2H AMD880G CHIPSET http://www.rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=1868 מעבד: AMD Phenom 2 X4 965 3.4Ghz Quad Core AM3 Black Edition BOX יש איזה שהוא קשר ? משהו שיגביל אותי ? (ד"א הלוח לא ארוך (או משהו כזה :s05:)) אני יודע שזה קשור יותר לתת פורום לוחות אם אבל לא עונים לי.. וכבר הזמנתי את המחשב ככה שזה מאוד דחוף לי
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לא הגיוני הא? אבל זה מש-MBM5 אומר לי! החליפו לי לוח וכנראה שיחקו עם החיישנים של המעבד (של הלוח בסדר) וזה מראה טמפרטורה כזאת נמוכה! לא שזה איכפת לי שזה יהיה 56- אבל..... איך אני מסדר את זה? ניסיתי לשחק בגדרות של ה-MBM ולא עזר.
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נרקה לי מוצר מצוין בדיוק מה שאני צריך : 4 מאווררים תאורה ו LCD. הלוואי שיביאו לארץ
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי את ערכת ה4 מאוורים של TT [A2003], ומאוורר לכרטיס מסך Zlaman VF900 Cu. כמה פה הפחידו אותי שהמאווררים ירעישו וכו'.. קיצור, קניתי התקנתי שני מאווררים במארז (אחד 80מ"מ מאחורה שמכניס אוויר, אחד 120מ"מ מהצד שמוציא), אכניס עוד 80מ"מ בקרוב, והתקנתי 120מ"מ מחוץ למחשב (על השולחן שלי), ל"קירור עצמי".. חחח יצא שווה ביותר. אני לא שומע שום רעש. נקודה. אפילו לא מהמאוורר שליד יד ימין שלי (זה שבחוץ). אגב, אני מכין לו מעמד בקרוב.. שלא יפול.. יש המלצות\עצות? הכרטיס, במקום מה שהוא היה קודם (48-55 במצב רגיל, 55-60 בשימוש "גרפי" בווינדווס, 75-85 בזמן משחק כבד), רץ עכשיו על טמפרטורות שמדהימות אותי. 39-42 במצב רגיל, 40-45 בשימוש גרפי בווינדווס, ולא עובר את הפאקינג 55 בTES4: Oblivion, המשחק…
-
- 32 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המאוורר שלי הוא של אינטל והוא מאוד רועש. אז אני מחפש מאוורר זול,שקט וקל להתקנה שיתאים לי לתושבת. תודה מראש לעוזרים המעבד והלוח אם שלי: CPU Intel Core i5 4460 @ 3.20GHz 42 °C Haswell 22nm Technology Motherboard ASUSTeK COMPUTER INC. H81M-A (SOCKET 1150)
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם וסורי על הדחיפות של ההודעה! יש לי את הצג של אריהב עם התאורה אחורית 20X4 ואני עכשיו מלחים את החוטים יש לי שני נגדים של 100 אוהם ו1000 אוהם לקונטרסט והתאורה ואני לא יודע איזה חוטים לחבר להם איך להוציא להם חיבור מהLCD ובחזרה לחוט ועוד? בחיבור ה16 אני צריך להוציא לרגל אחת של הנגד המשתנה כבל איזה כבל זה? אדמה? ובסיכמה של פי סי טיפ מחברים 3 חוטים לנגדים ולפי מה שהבנתי צריך לחבר אחת לאיזה רגל שאתה רוצה והשני חייב להיות לרגל האמצעית! איזה חוט לכל דבר? סליחה על השאלות הטורדניות פשוט קשה לי להסביר את עצמי *********** העידכון בהודעה האחרונה שלי!!!!
-
- 29 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חשבתי לכתוב פה את כל מה שעשיתי באוברקלוקינג של המחשב שלי בתקווה שזה יוכל לעזור לאחרים ו\או לקבל תגובות בונות אני מצטער אבל כתבתי את זה באנגלית וזה ארוך... אבל מי שקנה או שמתכנן לקנות מחשב בסגנון הזה מומלץ ללמוד מניסיון של אחרים אז הנה: ---OVERCLOCKING--- SYSTEM i5 760 2.8ghz/noctua NH-D14 gigabyte mobo gigabyte GTX465 1GB Kingston Value ram 2x2GB CM GX 550W PSU generic case -------- Those are my specs right now When i bought the pc i didnt get the noctua and PSU Those are my experiances: I first tried to work with the pc with out changing anything and without buying a cooler, just installing all properly and keeping all settings on default. Resu…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מחפש מאוורר של 80MM שיתן ביצועים טובים אבל שיהיה שקט ולא עם רעש של מנחת מטוסים. אז כמו שהבנתם בשום פנים ואופן אני לא קונה DELTA! אני מעדיף שהמאוורר יהיה מחברה מוכרת כמו: TT, VANTEC, ZALMAN, COOLERMASTER וכו'. תקציב: גג עד 100 ש"ח. תודה לעוזרים!
-
- 34 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.siz.co.il/up/nmgizr3wniml.jpg זה אחרי מאמץ ... חצי דקה אחרי ששיחקתי AA .. Americas army אממ .. זאת טמפרטורה שגרתית ? \: מעבד AMD 4800+ .. X2 מאוורר ומשחה מקוריים מהחברה .. מחשב חדש לגמרי
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בס"ד אהלן , לפני מספר חודשים , רכשתי מחשב די חזק . המקום שבו אני עובד עם המחשב , חם ומלא אבק . 90 אחוז שאחליף מארז בשביל למנוע כניסת אבק מסיבית ורצון לקירור גדול יותר עבור רכיבי המחשב. לדעתכם ! כמה מאווררים אמורים להיות במחשב ? (או שבכלל עדיף קירור מים) המחשב בשימוש רציף של 3 עד 5 שעות ביום , (מעבד I5 ללא כרטיס מסך תושבת 1151) כרגע יש מאוורר 1 , המחשב שקט מאוד אבל לא קר , המטרה שלי להיות עם ראש שקט ! ולדעת שהוא בטמפ' טובה עבור הרכיבים הפנימיים . תודה .
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם אני נכנס לביוס משנה תדרי FSB מוריד מכפלה לזכרונות אבל משום מה המחשב נכבה ונדלק מחדש ללא אוברקלוק. הלוח הוא : G31M-ES2L מעבד פנטיום D 915 2.8 כשאני עושה אוברקלוק עם ESEY TUNE אני כן מצליח המפרט הוא: לוח ומעבד כמו שציינתי כרטיס מסך 220GT 1GB ספק אנרמקס טומהוק 405W הכרטיס ללא אוברקלוק
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=91149 המעבד יציב לגמרי ב4.6, מתח 1.625, טמפ 20C-.
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עקב העובדה שבימים אלו אני ואחי יותר ויותר בבית (אני ממתין לגיוס ואחי על הרבה ג'ימלים). חזרתי לי למחשב הישן שלי שמשמש בדר"כ כשרת לרשת הביתית ולשיתוף הקישור לאינטרנט. התקנתי כמה משחקים ישנים וגילית להפתעתי שהם רצים מאוד לאט. זה היה מוזר מכוון שהמחשב ממש לא עמוס ועבר פירמוט כללי לפני שבועיים. אז פתחתי אותו להסתכל והוא היה ממש חם. אז החלטתי למרות שזה מחשב ישן (P2-350, VOODOO3-2000, 160MB-SDRAM) לנסות ולקרר אותו. החלק שהיה הכי חם היה משום מה ההרד דיסק, למרות שבסנדרה הוא מראה ביצועים די טובים. חיברתי מאוורר 80 ממ שיושב באמצע המארז, מקביל לדופן האחורית, וזורק אוויר על ההרד דיסק וזה באמת קירר אותו וגם העלה את הביצועים בקצת. הבעיה השניה שראיתי הייתה שכמעט ואין מאווררים על …
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
המחשב שלי ממוקם בחדר שלי שממוקם מתחת לעליית הגג, מה שאומר חום נוראי בקיץ. בחורף, שום רכיב במחשב שלי לא עבר את ה-30 מעלות, ועכשיו, אתם עדים: http://shokata.co.il/files/82001401.bmp תמונות של המארז שלי שחשבתי שיועילו: המארז שלי מקדימה, כמו שאתם רואים למטה יש פסי אוורור (אין שם מאוורר): http://shokata.co.il/files/22912777.jpg צד שמאל של המארז שלי, וכאן אפשר לראות את החורים (גם פה אין מאוורר, אבל בתמונה הבאה תוכלו לראות משהו שאולי יועיל): http://shokata.co.il/files/70955847.jpg והנה דלת המארז שלי מבפנים, אין מאוורר בדבר הזה שתלוי עליו: http://shokata.co.il/files/60300289.jpg אם זה משנה, המחשב יושב בתוך הדבר הזה מתחת לשידה: http://shokata.co.il/files/79363951.jpg פנים המארז, נ…
-
- 30 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם התמונה הבאה היא של הכבלים כבל 33ATA או 66/100ATA אני פשוט רוצה לעגל אותם ואני לא יוגעת אם זה אלה:
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-


