אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אם הלוח שלי לא תומך בזיכרונות במהירות של למעלה מ-1333MHZ זה אומר שאין לי אפשרות להמהיר אותם? יש לי לוח מדגם GA-H61M-S2V-B3 ואני לא רואה אפשרות בביוס של OC לזיכרונות...
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אוקי אז ככה לפעמים שאני משתמש במחשב ומדליק את הקטודה בזמן הפעולה המחשב נתקע רק לפעמים לא תמיד... בכל מקרה הקצוות הקטנות של הקטודה נהייו חומות כאלה כאילו משהו נשרף ובקצה אחד של הקטודה נהייה סדר בזכוכית.. קיצר הקטודה בת 3 חודשים בערך ( יש מצב ל4 ) קיבלתי אותה עם המארז SIMBADDA - (מפנדה..) ו........ השבוע הזכוכית עצמה נפרדה איפה שהיה סדק וכל הקטע המוזר זה שהקטודה לא זזה מהמקום בכל הזמן הזה.. אבל היא עובדת המון המון המון לפעמים שבועיים-שלוש רצוף. מתוך ה3 חודשים נגיד שיש לי אותה נטו היא עבדה 3 וחצי חודשים בקיצור התנתק לי שם משהו שהוצאתי את הקצה הקטן איפה שהזוזית התנתקה הקטודה כאילו יצאה מהבית שלה בצד אחד אז החזרתי את הזכוכית והקטודה נכנסה שוב לכיס הקטן הזה שהיה שם חחח מה שלא י…
-
- 29 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לציין שהמחשב נמצא בחדר שינה ועובד כל הזמן. האם 800 RPM זה מספיק?
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, כחלק מההתעניינות של בקירור מים אני קורא המון מידע באינטרנט ובחנויות ונתקלתי מס' פעמים במושג "לופ פרללי" ולפני מספר ימים הסתכלתי על ה-Apogee HD של סוויפטק וראיתי בהסברים שאפשר לעשות איתו "לופ פרללי וסיריאלי משולבים" עם דיאגרמה ותמונה. בדיאגרמה מוצג סדר החלקים שהשוני בין הסיריאלי לפרללי הוא שבפרללי המים מהמשאבה מתפצלים ל-3 יציאות (לבלוק יש כניסה אחת ו-3 יציאות שהבחיה היא עצמית באיזו יציאה להשתמש) ול-3 חלקים שונים ומתחברים ל-3 כניסות ברדיאטור (יש רדיאטור עם 3 כניסות?!) והשאלה פשוטה: מה הוא בדיוק לופ פרללי ומה יתרונותיו, חסרונותיו ודרך יישומו. http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_971_498_493&products_id=32578 גללו למטה…
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב חברה יש לי ATI 9800 XT כרגע הוא מתחיל להיראות לי קצת ישן :-[ עם כל הדור החדש שמתרוצץ לו בחנויות אז ברצוני להתעלל בו קצת רק לפני זה אני מעדיף לשמוע מאחרים איך כמה ולאן הם הגיעו איתו 3DMARK וכולי... (אגב כמה הוא שווה היום בשוק למכירה מיד ראשונה כמובן ? )
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מתלבט מאוד לגבי השתיים האלו,מי יקרר טוב יותר את הכרטיס ? ומי יביא את ה O.C שלי לרמה גבוהה יותר ? :s05: רוצה לסגור כבר השבוע אז אודה להמלצתכם. 1. Arctic-Cooling ATI Silencer 5 - rev.2 2. ZALMAN VF700-Cu
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי צג עם תמיכה בעברית... מישהו יודע איזה תוכנה תומכת בעברית לעזעזל?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איזו דרך יותר מומלצת? לשים כמות באמצע והסינק כבר יפזר את המשחה http://hwzone.co.il/reviews-files/chevy/Pics/Zalman_Fatal1ty_FS-V7/Zalman_09.JPG (chevy אני מקוה שלא אכפת לך ..) או למרוח שכבה אחידה על כל הליבה כמו שמוסבר פה באחד המדריכים באתר תודה !!
-
- 29 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ביקורת עליו ניתן לקרוא כאן : http://www.metku.net/index.html?sect=view&n=0&path=reviews/coolermaster_jet7/index_eng אבל הנה הצצה קטנה :
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
? זה לא כל כך חשוב לי אבל אם אני ארצה לשדרג את הקירור בעתיד (המפרט בצד)
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המאוורר בחלון שיוציא או יכניס אוויר? המאוורר שבראש המארז באמצע אחרי הספק שיוציא אוויר או יכניס אויר? איך לסדר את המאוורר/ים שמתחת לספק ? איך לסדר את המאווררים שבחזיק המארז? והינה כמה תמנות מהחיתוך שבצעתי היום עבור המאוורר העליון.
-
- 26 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מתכונן לרכוש בקרוב אחד מן הבורדים הבאים: מי להערכתכים יתן את המיטב עבור הכסף ואם אפשר איפה ניתן למצוא אותו במחיר הטוב ביותר כיום (אגב מאוד מעניין אותי הלוח של ABIT המבוסס 975X) ASUS P5B DLX ASUS P5W DH DLX ABIT AW9D-MAX המלצות ?
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, לא מזמן קניתי את הקירור הנ"ל על מנת להחליף את הקירור סטוק. וכן, אני לא כזה צעיר, אני יודע שזה לא הקירור האולטימטיבי והוא יחסית חלש אך בכל זאת רציתי קצת לדאוג למעבד שלי ולא להסחף לקירור של 300 שקל. בכל מקרה, תהיתי עד לאן אוכל להגיע עם הקירור הזה, כלומר לאיזו מהירות ובנוסף אשמח לדעת מהו התחום התקין של טמפ' הליבות למעבד כזה. עכשיו אני אשאיר לכם קצת נתונים על הטמפ' לפני ואחרי רכישת הקירור: ליבה 1: (34 מנוחה 62 מאמץ - סטוק),(27 מנוחה 47 מאמץ - Freezer 7 pro) ליבה 2: (29 מנוחה 56 מאמץ - סטוק),(25 מנוחה 42 מאמץ - Freezer 7 pro) ליבה 3: (38 מנוחה 57 מאמץ - סטוק),(36 מנוחה 44 מאמץ - Freezer 7 pro) ליבה 4: (36 מנוחה 61 מאמץ - סטוק),(34 מנוחה 46 מאמץ - Freezer 7 pro) ממוצע סטו…
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בעיקר רוצה לדעת עד כמה אוברקלוק הוא מסוגל - זאת אומרת שאני מחפש לוח אם שלא יגביל אותי בכלל , שהדבר שיגביל אותי בOC יהיה טמפרטורה או פקטור אחר... הלוח שלי פשוט גרוע לOC .. הOC יתבצע לE8400 הזכרונות גם יוחלפו ל1066
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קיבלתי אתמול את המחשב החדש שכולל את החלקים הללו : A64 3400+ @ 220FSB 2640MHZ Newcastle DFI LanParty UT NF3 250GB Gigabyte 6800GT WD 160GB SATA 1GB Samsung PC3200 @ 11-3-3-3 (סדרה 4 443) וישר התחלתי באוברקלוק , עם קירור סטוק של המעבד(עוד חודש מגיע קירור מים של TT ומארז SHARK) הגעתי ל230באס(2760MHZ) אבל המעבד היה מאוד חם אז רק לקחתי תמונת מסך(תודה סטינגר) , ועכשיו אני על 220באס על 52-55מעלות יציב לגמרי וזה 2640MHZ , הוא מקבל 35 בסופר פאי!!! בבקשה : [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש בעוד שבוע שבועיים ורציתי לדעת כמה מאווררים לקנות ואיפה למקם אותם במארז. אז מצאתי מדריך באתר הזה: http://www.hwzone.co.il/guides.php?file=casecool.php עכשיו מה שלא הבנתי נמצא בדף השני בתמונה הזאת: תסתכלו בבקשה על מצב "4" שבתמונה. אני כבר הבנתי מהתמונה הזאת שצריכים לשים מאוורר עליון, מעל המארז (כמובן גם לקדוח חורים), וגם צריכים לשים מאוורר מתחת לכוננים הקשיחים, אבל שהמאוורר יהיה על דלת המארז. עכשיו מה שלא הבנתי זה איך אני אמור למקם את המאוורר שנמצא מתחת לספק? (הרבה מתחת לספק). אני אמור לקדוח שם חור? יש שם את כרטיסי ה-PCI, אז יהיה בכלל מקום בשביל זה? ואם יש באתר הזה מודינג שמישהו עשה, והשתמש באותו מצב איוורור כפי שמתואר במצב 4 בתמונה אז תביאו לי …
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
השאלה ששאלתי למעלה. שורת מנורות כזאת כמו ששמים על עצים בגני אירועים וכאלה. עם לדים בפנים. מתחבר ל-220וואט. מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך HD3850 ורציתי לשאול למה לא מופיע לי בתפריט של הCATALYST אפשרות של Over drive ? ניסתי לעדכן דרייברים ותוכנות כמה פעמים .. צריך להתקין את האפשרות הזאת בנפרד ?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כמו שאתם יודעים למארז 6A19 יש שתי מאווררים, אחד שמכניס אוויר שנמצא בקדמת המארז ואחד שמוציא שנמצא בחלק האחורי. הבנתי שאם אוסיף מאוורר שלישי השינוי יהייה לא קטן והטמפרטורות יצנחו בעוד כ 3 מעלות. אם כך הדבר, מהו המקום הכי מומלץ לדחוף בו מאוורר 120מ"מ במארז.
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי מעבג INTEL I5 750 ואני מעוניין ב OC למעבד יש לי לוח של ASUS P7P55D EVO איזה קירור מומלץ כדי לא לגרום נזק למעבד?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בחודש האחרון יש רעש מהמחשב וככל הידוע לי רעשים מגיעים מהמאוורר. האם כדאי לנקות אותו או שהגיע הזמן להחליף? ואם להחליף-האם רק את המאוורר או גם את המעבד? (המחשב באוקטובר יהיה בן 3 שנים)
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הצלחתי להגיע ל3.3 כרגע אני רוצה להגיע ל3.4 ואם יהיה אפשרי אז אפילו יותר. יש לי עוד שאלה, מהי הטמפרטורה המקסימלית של הE6600?
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום למומחים. בעקבות שני לוחות שרופים כאלה, עם אוברקלוק של C2D 6420 למהירות של 3.2 גיגה במתח של 1.475 וולט (שאר המתחים נשארו בAUTO ואני מניח שהם הדיפולט לכל רכיב ורכיב) רציתי לדעת האם מישהו נתקל בבעיה דומה של לוח שרוף? הלוח הראשון עבד 10 ימים לפני שנשרף. הלוח השני לא הצליח לעבוד אפילו 10 דקות. מדוע לוח נשרף בגלל אוברקלוק? האם זה עניין "שגרתי" באוברקלוק או שמדובר ברכיב (כלשהו) מקולקל? לפי מחקר שעשיתי באינטרנט לא מדובר במתח גבוה מידי למעבד, מה גם ושאר הרכיבים קיבלו מתח דיפולטי. כמו כן לא מדובר במהירות חריגה עבור מעבד קונרו ונתקלתי בהרבה פרסומים של אוברקלוקרים שהגיעו גם ל3.6 גיגה בקרור אויר. שאר הרכיבים הם זכרון 800 מה"צ של PQI, מגדל קרור של טוניק למעבד, כרטיס מסך אסוס 8800G…
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מעונין להעלות מתח לכרטיס מסך אבל לא ב- VOLTMOD . יש תוכנה שאפשרי לעשות זאת דרכה ? MSI AFTERBURNER לא נותן לעלות מתח לליבה ואפילו אין אפשרות לשנות מהירות מאוורר (כאשר ב- RIVATUNER הדבר אפשרי).
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-


