אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
רציתי לצייד את מארזי הצנוע בכמה כבלים עגולים לשיפור זרימת האומיר במארז. אני לא רוצה להסתבך סתם עם הכנת הכבלים בעצמי כי לחתוך אותם קצת מפחיד אותי. הכבלים הגדולים והשמנים שיש לי הם: -בין הפלופי ללוח אם. -בין ההרד דיסק ללוח אם. -בין הצורב הדיוידי ללוח אם. את הכבל הראשון אני יודע איזה לקנות. עכשיו מה שאני לא יודע הוא איזה כבלים אני צריך לדברים האחרים. אני יודע שיש משהו 100 או 133. חברים עזרו לי.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום , חשבתי לבנות מערכת לקירור מים. פחות או יותר הבניה של המערכת למדתי מהמון מדריכים שהחזרתי עליהם מספר פעמים. הבעיה הגדולה שלי היא בחירת החומרים . והמקומות להשיג אותם. מישהו יכול לתת לי המלצה בבקשה. כרגע המעבד I4770 של אינטל לוח אם MSI Z87 G45 וכרטיס מסך GTX 970. תקציב כמה שצריך.
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
אחרי יומיים שהמעבד הורכב ומשחקים איתו, כנראה שהגעתי למגבלה על אוויר. לפי כל מני כתבות וביקורות שקראתי כל מקום אמרו שלא הצליחו לעשות POST עם OS 64BIT על יותר מ4GHZ אני אפשר להגיד רציתי לראות במו עיניי אם זה אכן המצב, אבל גיליתי שלא בדיוק: http://img830.imageshack.us/img830/8194/4202.jpg אחרי ה4200MHZ ניסיתי כל דבר אפשרי בשביל לפחות להריץ SPI על 4300 אבל ללא הצלחה. POST היה אבל אחרי דקה באו כל הזמן המסכים הכחולים ולא רציתי לעבור את ה1.5V. http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1969962 ואני גם באמת חשבתי אחרי הניסיון עם ה720BE שלא ניתן לעבור את ה3.8-9 על המעבדים האלה, ואני טעיתי
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום הוצאתי את גוף הקרור שלי מהמעבד,כי לנקות אבק... אחרי שהרכבתי את הכל חזרה מרחתי מישחת קירור ארקטיק2 והמאוורר שלי הוא ThermoEngine V60-4225 והמעד הוא ATHLON XP1600+ הטמפרטורה היא לא עוברת את ה 37 מעלות... זה בסדר? כי זה ניראה לי ממש קצת
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חברה יש לי מערכת קיררור מים היא לא בדיוק נועדה לקרר מחשבים אבל בעיקרון היא נועדה לקרר מ250 מעלות ל0 אז אפ בא לכם אני רוצה לשמוע הצאות מחיר :asthanos: :AR15: :saint:
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אוקיי אני חדש מאוד בכל העסק הזה.. קראתי קצת מדריכים על הOC ועל המושגים.. יש לי שאלה בנגוע למעבד שלי. יש לי Q6600 וביטלתי עכשיו את הC1E והEIST והטמפרטורות בלי מאמץ ממש גבוהות יחסית תראו: במאמץ (עם הOCCT) ליבה אחת הגיעה אפילו ל58 מעלות.. יש לי מאוורר ACF7P.. ראיתי פה מישהו שכבר אחרי OC הטמפ' שלו הייתה על 31 עם אותו קירור (אני יודע שזה מעבד אחר אבל עדיין הבדל גדול..) יכול להיות שזה המגע עם הגוף? כאילו אולי מרחו את המשחה לא טוב? (לא אני מרחתי.. קניתי את זה ככה ) אני יכול לעשות OC במצב כזה? ד"א הזכרונות שלי כולה 400MHZ ככה שאין לי הרבה מה לעשות אה ולוח אם שלי זה של Abit IP35-E (הוא טוב??..) ועוד שאלה פחות קשורה.. המעבד הוא דבר כזה קטן - איך יכול להיות שיש כאלה הפרש…
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בלילה האחרון שמתי לב שהמחשב שלי מרעיש קצת (ממש קצת), למחרת בבוקר פתחתי את המארז ועצרתי את המאורר של המעבד, ופתאום המחשב השקיט, המשכתי להחזיק את המאורר ובאותו הזמן הצצתי בטמפ' של המעבד שעמדה לפני אצירתו של המאורר על 35 מעלות, אחרי אצירתו של המעבד יש שינוי רק של מעלה אחד (כלומר 36), החזקתי את המאורר בערך כמה דקות ולא היה שום שינוי בטמפ'!. אז מה אתם אומרים? כך זה צריך להיות ? הכוונה לרעש+הקירור ? אולי יש איזושהי ביקורת על המאורר הסטנדרתי של המעבד שלי ?
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי כרטיס מסך Gigabye Amd Radeon R9 280x WF3 3GB OC שמכוון מהמפעל ל1100MHZ תדר ליבה ו1500MHZ תדר זיכרון. יש לי שתי שאלות: 1. הכרטיס מגיע תוך 5-10 דק' משחק כבד(AC SYNDICATE למשל) לטמפ' של בין 76-85 מעלות ו100% FAN SPEED - יש לו 3 מאווררים עליו! ...האם זה נורמלי ובטוח לכרטיס מסוג כזה או שיש לשם מה לדאוג? 2. האם יש עוד מה לעשות OC או שהטמפ' הגבוהות ממחישות לי שהכרטיס כבר ממוקסם?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי מעבר P4 סטנדרטי במהירות 3Ghz,קירור הסטוק מאס עלי מזמן,ובגלל בעיות שנוצרו בזמן האחרון(עליית החום ל88+ בidle) החלטתי סוף סוף להחליף אותו. מבין כל האפשרויות שבדקתי,מצאתי שBig Typhoon VX של Thermaltake נותן את התמורה הטובה ביותר לכסף. רציתי לשאול אם יש לכם הצעות טובות יותר לקירור בטווח המחירים שלו. בתודה מראש עריכה: כמו-כן רציתי לדעת אם מישהו שמע על בעיות שנוצרו עקב משקלו הגדול יחסית.
-
- 30 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, לאילו חלקים בתוך מארז המחשב - נחוץ קירור (למעבד שלי - יש קירור,ספק הכוח (ENERMAX) מקרר את עצמו,כרטיס המסך גם כן מקרר את עצמו,לא?) - מה עוד? - האם מאוורר מעבד - מאוד איכותי,מאסיבי ויוקרתי (של ZALMAN),אשר כרגע מורכב בתוך מארז המחשב שלי - יכול למנוע צורך במאוורר מארז סנטדרטי (לא מפירמה ידועה,אמינה,ונחשבת),אם אוסיף מאוורר מארז 8CM איכותי של ENERMAX,זה יוסיף משהו? אשמח לשמוע הסברים,תגובות והצעות... סליחה על הבורות,ותודה רבה מאוד מראש .
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מנסה להוריד את ההיט סינק שבא עם המחשב שלי. אבל לא נראה לי שהוא תוכנן להורדה.... המעבד הוא athlon xp 1800, וההיט סינק הוא גוש אלומיניום פשוט. הקליפסים שתופסים את המעבד מסרבים לצאת ואני מפחד להשתמש ביותר מדי כוח. האם יש טריק להוצאת ההיט סינק? או שפשוט להיות ברוטלי ולהשתדל לא לשבור את המעבד לשניים? ???
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, בהמשך להודעה קודמת [ http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=153655.0 ] הנה מדריך מצולם והתרשמות מההתקנה של Big typhoon ו-Zalman NB47J. ( אז לפני הכל, אני מזכיר שהמפרט שעליו נעשתה ההתקנה הוא Abit NF-7 2.0, AMD XP2200 (טמפרטורה במנוחה: 37, טמפרטורה במאמץ: 48). ההיטסינק הישן הוא Thermalright SK-7 עם מאוורר 80 מ"מ - SF2. למעבד היה לפני זה מאורר עם חיישן טמפרטורה אבל המאורר ההוא מת מזמן. ובכן, הנה כל תהליך העבודה מצולם ומסודר לפי סדר כרונולוגי ומצומצם במיוחד (אבל עדיין 20 תמונות מתוך ה100 שצולמו). המחשב לפני התחלת העבודה: שטח העבודה, עדיין במחשב (לפני ניתוקים): ניתקתי את כל החלקים מהמחשב וככה נראה איזור העבודה שעליו לפני הפירוק: הורדתי את המאורר וזה…
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם, יש ברשותי HD4850 עם קירור של ACCELERO S1.REV2 אך אני מעוניין לקנות מאורר להתקין עליו (120ממ), אפרופו - גם למארז שלי אני צריך מאורר כזה שיכניס אוויר .(אין לי) מה ההמלצות שלכם למאוורר 120ממ, תקין,יעיל, וכמובן שקט !! עם כושר העברת אוויר גבוהה. דגש על המחיר לא יותר מ50 שקל, מכיוון שאצטרך כעיקרון לרכוש 2 אחד עבור ה כרטיס מסך, עם הS1, נ.ב. חשבתי לקנות את הטורבו מודל - 2 מאווררים קטנים שמותאמים במיוחד לS1.. עולה 10 שח בקיאספי - האם מומלץ ? ואחד עבור המארז לסירקולציה תקינה ושקטה !. עד 50 שח כאמור.. שקט חשוב- אוורור וכדומה. החנות שממנה היני קונה זאת קיאספי, תודה רבה לכם מחכה לתשובתם.
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות קונטרולר ורציתי לדעת איך זה עובד. האם הקונטרולר מקבל חשמל מהספק ומתחבר ללוח אם. או שהקונטרולר מקבל חשמל מהספק וכל מאוורר מתחבר ללוח אם???
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג logos בשביל BIOS של AMI? אני מת לשנות את התמונה המטומטת הזאת של Energy Star.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. רציתי להזמין אתכם לצפות בתמונות של הפרויקט שלי, שעלה לאתר לפני זמן קצר. זהו הפרויקט הראשון שלי, ככה שאני עוד חדש בתחום ;D אשמח לשמוע הערות והארות, הצעות וכל תגובה אחרת. http://www.hwzone.co.il/gallery/album81 תהנו 8)
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1003519682&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי TheWizard
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי GA-7VT600-L ו AMD2500XP BARTON , הטמפרטורה של המעבד היא 52C , לחבר שלי יש את אותו מעבד עם אותו FAN ואצלו הטמפרטורה 40C ???
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הV1 שלי היה הפוך, זאת אומרת זורק אוויר 'חם' על הכרטיסי מסך אז סובבתי אותו כך שאת האוויר שלו הוא יוציא לכיוון המאוורר האחורי ופתאום ראיתי שהטמפ' של הכרטיסי מסך 50 מעלות ובדרך כלל זה 43-44-45 ועוד יותר מוזר, גם קלטתי שהמעבד ב50 מעלות במנוחה!! אז בגלל זה הפכתי את הV1 למרות שעד עכשיו הטמפ' היו בסדר גמור אבל רציתי להפוך וזה נתן לי את הסיבה העלתי גם את הRPM מ1700 ל2200 ואין בכלל שינוי בטמפ' וגם את הכרטיסי מסך העלתי מ35% בRPM ל60% ואין שינוי בכלל כנראה שאין מספיק הוצאת אוויר החוצה מהמארז? מישהו יכול לעזור לי קצת?
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום , רוצה להחליף את הקירור שיש לי כרגע למעבד המעבד הוא i5 CPU 750 @ 2.67GHz כרגע יש לי את הקירור thermaltake silent 1156 מעוניין בקירור חדש , חשוב שיהיה שקט , אני לא עושה OC , רב העבודה היא עבודה משרדית עמוסה תקציב עד 200 ש"ח תודה לעוזרים !
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
מחפש מדריך להרכבת חיישן טמפרטורה על כרטיס מסך 6600GT
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איזה חברה מיצרת ערכת קירור איכותית מאוד ועד כמה זה יכול לקרר מעבדי AXP במהירויות גבוהות ?!
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום ותודה על הקריאה. רציתי לשאול אם יש צורך למרוח משחה תרמית על כרטיס מסך (האם יש סיכוי שזה ישפר ביצועים) או האם משחה תרמית מתאימה רק לצ'יפים על לוח האם. תודה מראש על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
1.האם יש צורך בנוסף לבלוק לקירור הכרטיס מסך גם סינק לזכרון שלו או שהבלוק יקרר גם את הזכרון שלו? 2.מהו לדעתכם (מבינים בלבד בבקשה) הסכום שמומלץ להוציא על מערכת קירור מים הכוללת בלוקים לכרטיס מסך,לזכרון ולמעבד? 3.האם יש סיכוי שקירור אויר יגיע לרמה של מערכת קירור מים טובה במארז קטן יחסית,בעל זרימת אויר לא מי יודע מה? 4.האם באוברקלוק לכרטיס מסך (Radeon 9500 PRO) הקירור יהיה חובה או שלא או משהו באמצע?? 5.תנו לי בבקשה דגם של ספק כוח טוב שיחזיק את המחשב (מפני שכרגע יש לי ספק ג'נרי) באוברקלוק -ושיהיה גם במחיר זול יחסית. תודה לעוזרים.. ו..בוקר טוב!,בוקר טוב!,בוקר טוב!! אללה אודטה
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-


