אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אתמול קניתי בזיזג מאורר כזה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=3073 קניתי את המאורר כדי לקבל מחשב שקט ככל האפשר , היצרן מבטיח שקט מוחלט . התקינו לי אותו בחברת זיגזג , חברה נחמדים ומאוד מקצועים (מולצים מאוד) , חברתי את המחשב בבית והרעש של המאורר החדש הוא אף יותר מהמאורר המקורי של אינטל שקבלתי עם המחשב החדש. חבל שיצרן מתחיב למשהו שהוא לא יכול לעמוד בו .
-
- 27 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי לפני איזה שבוע פלוס הזמנתי את המחשב החדש שלי מפנדה (ועדיין לא הגיעו כל החלקים לארץ... גרר...) - עם מעבד את'לון 1900... מכיוון שאני יודע שמהמעבדי 1800 ומעלה של amd הם מתחממים בטירוף, החלטתי גם להזמין היטסינק+פאן, והלכתי על הוולקאנו 7 פלוס.. ששמעתי עליו שהוא די מלך בתחום... לאחר שיטוטים קצת בפורומים פה, קראתי שהוא אחלה, אבל מרעיש בטירוף.... אז... אני עדיין יכול לשנות את ההחלטה שלי, מאחר והבנתי שיש להם במלאי תמיד אלטרנטיבות, ואני יוכל ברגע האחרון לשנות את דעתי... כמה נקודות: * אני לא מתכנן אוברקלוקינג... * לא בא לי להוציא סכום של מעל ... נגיד... 190 ש"ח לצורך העניין.... (למה? ראה בסעיף הקודם). * המחשב נמצא אצלי בחדר... וממש לא בא לי להתעורר באמצע הלילה מתוך חלומ…
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שבוע טוב יש לי את הכרטיס 4850 מחברת ספיר במנוחה הוא נמצא על 64 מעלות ובמאמץ( crysis)הוא מגיע ל- 100 מעלות, ואז המאוורר מתחיל לפעול ממש חזק(מנגנון כנראה) וזה ממש מעצבן. חיפשתי ב- CCC ולא מצאתי אפשרות לבטל את זה, זה אפשרי איכשהו? והאם הטמפרטורה הזו במאמץ תקינה?
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש והוא הגיע היום, מפרט בקצרה - 7700K , 16GB RAM 3000,ZOTAC GTX 1080 TI AMP EXETREME המחשב עובד, הכרטיס מסך עובד אבל המאוררים שלו לא עובדים בכלל בשום טמפרטורה. עכשיו ראש השנה ועד שיטפלו לי בתקלה יקח זמן , אולי יש פתרון שאני לא מכיר? כל עזרה תתקבל בברכה! שנה טובה!!! פירסמתי גם בפורום כרטיסי מסך.
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום. ראו בבקשה תמונה מצורפת. לא ברור לי אם המאווררים שממוקים בדלת המארז (ליד הכרטיס הגרפי) אמורים להכניס אוויר או להוציא אוויר. שאלה נוספת - האם אחורי המאוורר הוא הצד אליו האוויר נע? סליחה על הפדיחה
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איזה כיף זה חורף!!! 2384 מגהרץ על 30 מעלות במנוחה. החלון פתוח מאוד קר בחדר. אני עכשיו בודק טמפ' במאמץ (את הקירור אתם יכולים לראות בחתימה שלי) [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת מה הדרך הכי טובה לנקות את המחשב שלי מאבק. במארז שלי יש פילטר מצויין שלוקח לו את כל האבק, ככה שמידי פעם אני לוקח שואב אבק, שם כזה דבר שמשלבש על הפתח ככה שזה יהיה פס צר, ומבריק את הפילטר, וקצת מאחורה, איפה שכל הכבלים (כמובן שאני נזהר לא לקלקל שום דבר!). אבל אמרו לי שזה לא טוב. אז איך אני מנקה אותו טוב? ומה זה משחה טרמית? איך זה עוזר ומה זה עושה? תודה רבה ;D דרך אגב, הטמפ' של ההארדיסק שלי (אני חושב; זה WDC) די גבוהה - 66 טמפ' בדרך כלל. נגיד עכשיו, שאני לא משחק או משהו, יש דיסק בפנים אבל אני לא עושה כלום איתו, זה ככה. (תראו את התמונה...) [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בidle המעבד יושב על 44/48 ןהכרטיס על 50 צלזיוס... מבדיקה באינטרנט הבנתי שזה לא הכי נורמלי ורציתי לדעת מה אני יכול לעשות עם זה? המעבד והכרטיס שניהם עם קירור סטוק 280X VAPOR X OC AMD X4 955 3.3 יש לי מאורר אחד מקדימה שמזרים אוויר, שניים מהצד בפינה שמזרימים אוויר אחד למעלה של 200 שמוציא אוויר ואחד מאוחרה שגם כן מוציא אוויר המארז הוא פנטום. מצורץ תמונה של הטמפרטורות http://postimg.org/image/uwi04z1i3/
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
וקירור, ואוברקלוקינג. מלמעלה ועד למטה. תודה
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ניסיתי להעלות מתח למעבד (שמתי 1.35~) +0.1V לזכרונות, הרצתי TAT על 100% והמחשב עשה ריסטרט (קבעתי אותו שיעשה ב 70C). מעבד E6600 עם קירור Scythe NINJA Plus. זה הגיוני? בחנות מרחו לי AS5. המארז עם מאוורר מכניס מקדימה, מכניס מהדלת ומאחורה מוציא. על הקירור יש את המאוורר סטוק. איך יכול להיות שזה מגיע למעלות כאלו? בביקורות זה מגיע במאמץ מגיע ל 50C~ מקסימום. ד"א ללא מאמץ המעבד ב 40-45C (ללא העלת מתחים), אם זה עם העלאה של מתחים זה 46-47 ככה. מה אפשר לעשות עם זה, וזה הגיוני עם המעלות האלו? תודה רבה לעוזרים! ד"א החזרתי לבאס 350 עם מתחים רגילים.
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
1. האם יש התאמה בין השניים? 2. יש בחבילה גופי קרור למייצבי המתח והזכרונות? / האם כדאי לקחת אחרים לשם קרור יעיל יותר של הכרטיס. 3. איזה מאוורר כדאי לחבר על הגוף קרור? - דגם ויצרן בבקשה. -תודה!
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://rotter.name/User_files/nor/433d0dba3842b0a8.jpg מערכת: ?Athlon64 3200+ (S-939) VENICE CORE? ?A8N-E S-939, PCI-E, GBE, nForce4 Ultra? ?512Mb 400MHz Kingston CL3?x2 GIGABYTE 6600GT 128MB DVI, TV, PCI-E? ?Western Digital 160GB SATA II 7200RPM 8MB? ?NEC 3540A DVD±RW x16 Dual x8? ?HEC Compucase CI-6A21 400W? אין קירורים שקניתי או משהו ז"א המחשב בא איכשהוא רק עבר OC =) מקווה לתגובות לגביי המערכת ואה OC שעשיתי והטמפרטורות , אני מתכוון לקנות את אה BIG TYPOON אך אני רוצה לדעת בכמה הוא יוכל להוריד לי את המערכת בטמפרטורות תודה רבה חברה
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כבר הרבה זמן SLK-800 ו- SMART FAN 2 של TT חיפשתי במספר חנויות ולא מצאתי.. =\ מישהו יכול אולי לתת לי שמות של חנויות שאולי יש בהם את המוצרים האלו? ואם יש איזה שהיא בעיה של פרסום בגלל זה (לא שידועה לי) אז תכתבו לי בפרטי תודה
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מכירים תוכנה כזו? (כמו שבריוה טונר יש אפשרות לשלוט על מהירות המאורר של הכ. מסך) תוודה
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=general&action=display&num=1002825372&start=0]חומרה[/link] על ידי KoM
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כן אני מבצע OC למעבד עם מעבד 805 של אינטל לוח אם 8i945P-G של GB זכרונות 1 גיגה של Kingmax ב533MHZ אני ניכנס לBIOS עכשיו יש לי שם לעשות ENABLE או Disable לCONTROL CORE SPEED. אז אני עושה Enable אחרכך מה לעשות? איך אני משנה את הFSB ? אני לא מוצא ת'קטגוריה.. זה בCPU HOST FREQUENCY ? תודה לעוזרים
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום לכולם! ברשותי מארז של NZXT LEXA BLACKLINE שאיתו הגיעו 3 מאווררי 120 מ"מ מתוצרת NZXT גם כן. המאורז שקט מאוד על גבול החרישי, אבל לדעתי המאווררים שלו לא דוחפים מספיק אוויר (אני מנקה את הפילטרים כל שבועיים בערך) לכן החלטתי להחליפם. חשוב לי מאוד השקט. אני לא כל כך מבין ברמות הדציבלים השונות... מה המקסימום DBA שאני צריך לחפש, שעדיין יחשב מאוורר שקט? יש למישהו המלצות? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המעבד שלי 3500+ venice core. מגיע ל220mhz עם מכפלה של 11 כלומר 2400 בערך. כל העלאה של mhz נוספת תוקעת את הWIN אחרי כמה שניות. הבורד A8N SLI לא נותן להעלות את המתח למעבד מעל 1.5V. הHTT שלי נעול על *3 והזכרונות על CL 2.5. השאלה שלי היא איך אפשר לטפס עוד למעלה? הטמפ' של המעבד- במנוחה בערך 41 מעלות, ובעומס של PRIME95 בסביבות 48-49. מה הטמפ' המקסימליות שהמעבד הזה יכול לעבוד? (מומלצות?) המפרט של המחשב שלי מצורף בחתימה.
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז ככה, סידרתי את החדר ואת כל הכבלים של המערכת(די וי די, וידאו, רסיבר, טלויזיה ומחשב ככה שזה יוצא הרבה כבלים), כשפתאום החלטתי לפתוח את הרסיבר, לראות איך הוא נראה מבפנים. פתחתי, וגיליתי שם את ההיטסינק הכי אימתי שאי פעם ראיתי. מידותיו הם בערך 330X120x40 מ"מ...והוא עבה מאוד...גם ה"כנפיים" שלו מאוד עבות יחסית...הוא עשוי מאלומייום אם אני לא טועה... צירפתי תמונות שתראו על מה אני מדבר: http://www.pbase.com/razorjunior/inbox
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום השתמשתי בערך שבוע ב 2600K מומהר ל 4.6. השבוע הורדתי אותו חזרה לתדר הטבעי שלו - 3.4. היכן ההמהרה הזאת באה לידי ביטוי מלבד מבחנים סינטטים? במחשקים הפריימים זהים. בעת פעולות רגילות בתוך windows - הכל זהה. אז "מה הקטע"? :
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לצערי רכשתי תמארז הנ"ל, עכשיו אני רוצה להגיע לרמה גבוהה יותר של שקט כאשר אני רוצה להוציא את שני המאווררים המקוריים של המארז. איזה מאוורים אני צריך לקנות? תודה מראש!!
-
- 25 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה המפרט שלי כרגע: האם הייתם ממליצים להוסיף קירור למארז? אם כן, איפה ועל איזה מאוורר הייתם הכי ממליצים (במחיר נמוך ככל האפשר)? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחרי רכישת שני מאווררי ארטיק קולינג וירידה משמעותית ברעש המחשב (היה לי קודם טרמלקטייק...) אני מתלבט על החלפת מאוורר המעבד שלי בדגם שלהם אבל יש לי בעיה.יש שני דגמים כמעט אותו דבר. ההבדל ביניהם הוא פונקציה שניקראת PWM והתג מחיר הוא 40 ש"ח.אני לא ממש הבנתי מה זה עושה ואני לא עוסק באוברקלוק ואשמח לקבל הבהרה מה הדבר הזה.מקריאה באתר החברה אני הבנתי שזה בקרה בתור המאוורר היקר יותר שאין בזול.אשמח להסבר מבעלי ניסיון יותר חכמים ממני. 170 PWM 130 בלי PWM. תודה רבה על התגובות.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום שוב, יש ברשותי את החלקים הבאים : i7 8700K Asus Maximus X Hero G.Skill Trident Z 3600 CL 17 16 2x8GB כאמור , אני בונה מחשב חדש וצריך המלצות לקירור נוזלי טוב, מארז וספק . קירור - אני מתכנן לעשות למעבד אוברקלוק של לפחות 5.0 , הבנתי שיש לו מזג חם לכן צריך קירור טוב. כמו שאתם יודעים חם בישראל , וגם החדר שלי די חממה בקיץ. מארז - אבק הוא בעיה רצינית אצלי, כמובן צריך שיהיה מאוורר טוב , שקט יחסית , אין בעיה עם גודל , יש מספיק מקום. ספק - ספק איכותי שיחזיק את המערכת , ראוי לציין שאני מתכנן להביא את אחד מכרטיסי המסך החדשים של אנווידיה. התקציב שלי לכל החלקים הוא בערך 1500 ש"ח - לדעתכם תקציב הוגן למ…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-


