עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום. לא ברור לי להיכן המאוורר אמור לפנות (מאוד חדש בתחום). ההוראות של ההתקנה איומות! האם המאורר אמור להיות כאשר......... טוב חבל על המילים - הנה תמונה: הכוונה שלי כאן הייתה שהמאוור ינשוף אל תוך גוף הקירור (הרי זה מה שאמור להיות, לא?) האם התקנתי כראוי (אם קשה לראות דרך התמונה, קידמת המאוורר פונה כלפי, ואחורי המאוורר פונה כלפי גוף הקירור)?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by fire1ce,

    שלום לכולם! ניצלתי את היום הקר שיש היום בקריות והוספתי OC לכרטיס המסך שלי. שכבר עבד בOC פשוט היום בתוספת. מפרט: Pentium 3.0 478 MB: ASRock P4TV8+ 512ddr 400 fx 6600 GIGA-BYTE 256/1228bit תדרים מקורים: ליבה 400 זכרון 500 בOC: ליבה 500 זכרון 610 התוצאות שהשגתי לדעתי מאד מרשימות לכרטיס הזה. הינה התמונות:

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. היי שלום לכולם, שידרגתי למפרט הזה לפני כמה ימים ואני ממש בתחילת הדרך בOC שלו..אפשר לאמר ביום הראשון. רציתי לדעת אם תוכלו לסייע לי להגיע לתותאות טובות יותר(הבנתי שהלוח הזה עם מעבד 4 ליבות מסוגל להגיע ל460FSB ),אני יציב נכון לעכשיו(בדיקת מאמץ Orthos 20 דקות סה"כ) על 3.4GHZ ,טמפרטורות: 42 במנוחה,65 במאמץ..פחות או יותר.הביוס הוא 0403 של ראמפאג' פורמולה. נתונים מהביוס: CPU Ratio Setting_______8 FSB Strap to NB________Auto FSB Frequency_________425 PCIE Freq_____________Auto DRAM Freq____________DDR2-1066) DRAM Command Rate___Auto DRAM CLK Skew Ch.A___Auto DRAM CLK Skew Ch.B___Auto DRAM Timing Control____Auto DRAM Static Read______Auto DRAM Dynamic Write____Auto …

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by Kriz,

    אוקי אז לאחר תאונה מצערת שבה התחילו לנזול מים מהמיכל עברתי לדלי [Maphisto Style] עד לשיפצו"ר המיכל והחזרתו לפעולה... כמובן שבמשך 3 שבועות כאשר מלכתחילה לא ניקית את הבלוק ולא את הרדיאטור הצטברו גושי ומצבורי נחושת במים וכך זה ניראה : התחלתי בתהליך ניקוז המים [לשם ניקוי] : ולשוס השבוע : החומר ניקוי הכי טוב שקיים למערכות קרור מים (אשר משלבות נחושת) קולה :> כן קולה.. כידוע קולה מורידה את החומר שמצטבר על הנחושת כתוצאה מחימצון (קולה היא מאין DIET חומצה :>) מתחילים בתהליך : קצת וואקום בשביל להכניס את הקולה למחזור במערכת : וכשזה לא עוזר אין כמו מזרק כזרז : וכמובן כשמסיימים עם הבקבוקים : דברים שחובה לציין : -חובה להדיף את הגזים לפני הכנס…

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום לכולם , רציתי לשתף אתכם בתמונות מהפרויקט שלי היום הרכבתי הכל על יבש לראות שהכל כמו שצריך תמונות : מה שחסר זה בידוד טוב ללוח ללבוש כפפות ו *מתכנן לשים עוד שכבת צבע על הבידוד שכל החריצים ייעלמו

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. שלום לכולם בלוח האם שלי (חתימה) השליטה על מהירות המאוורר שך ה-CPU היא רק עי PWM וכמובן מאוורר תומך. כשהמערכת הייתה חדשה המאוורר המקורי שהגיע עם ה HSF של INTEL נשלט בצורה מושלמת עי ה-Q FAN. לאחר ששידרגתי לקרור צד שלישי והשתמשתי כמה חודשים במאוורר ללא שליטה על המהירות (3 פינים), החלטתי להחליף את המאוורר ל-PWM ולתת ל-Q FAN לשלוט על המהירות. לאכזבתי אף מאוורר PWM (כולל המקורי של INTEL) עובדים במקסימום מהירות ! ניסיתי לחזור לגרסת ה-BIOS המקורית, ריסטטי את ה-RTC , בדקתי אם הלוח אם ... כלום לא עזר. רעיונות ? תודה

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by giliboy,

    אוקי אנשים אני תריך עזרה...... התחלתי בבניה של המערכת הזאת ואני צריך פה עזרה... 1.לאחר שהלחמתם וסידרתם את החוטים, חיתכו חוטים שחורים כמספר המפסקים, בערך באורך החוטים שהלחמנו קודם (חוטי הפאזה), והלחימו אותם בצד אחד. אותו דבר עשו עם כל הפאזות של המפסקים איזה צד?? 2.את הקצוות של המפסקים אפשר לחבר בכמה דרכים למאווררים, אני השתמשתי ב-לוסטרקלמרה בגלל הקושי להסיג מתאמי 4, או 3 פינים. חברו את החוטים ל-לוסטרקלמרה ואת החוטים השחורים (-) ביחד עם ה- של הנורות כך: איזה קצבות?? כל מה שנשאר זה החוט האמצעי ואיפה בלוסטרקלמרה אני מחר אתה חוטים?? 3.השלב הבא הוא לחבר מתאם 4 פינים לשני הקצוות של החוטים השחורים ושל המפסקים שהלחמנו קודם. יש לחבר את החוטים למתאם כך שהחוטים של המפסקים יתחברו ל12…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by zion789,

    כאשר אני מפעיל משחק כלשהו במחשב והמחשב מתאמץ(שומעים את המאורר ממש חזק) אחרי כמה שניות הוא מתכבה ככה כל פעם... עשיתי בדיקת וירוסים,ספייוורים דרייבירם מעודכנים אני משתמש בווינדוס שבע מקווה שתעזרו תודה

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. יום רביעי (10.8.05) קניתי את הקירור, אבל רק היום היה לי זמן להרכיב אותו. כשהמוכר הביא לי אותו, נבהלתי קצת מהגודל שלו :errrr: , אבל מתרגלים... הנה כמה תמונות שלו: ההרכבה היתה די פשוטה. חוץ מהעובדה שהיה צריך להוציא את הלוח מהמארז. בקופסה מגיע מדריך אחד צבעוני ואחד שחור לבן, , אבל מובן מאוד. הקירור מגיע עם משחה תרמית (בשקית ), אבל אני מרחתי MX-1. אני רוצה להגיד לכל מי ש"מפחד" מהגודל והמשקל של הקירור הזה, שאין מה לדאוג. הדרך שבה הוא מחובר ללוח היא חזקה מאוד. ואם הלוח מוברג טוב למארז, אז לא יקרה כלום. אני חייב לציין, שהקירור דיי מקשה על להגיע למקומות מסויימים במארז. לדוגמא, השתגעתי עד שהצלחתי לחבר את המאורר (שמתחת לכ.מסך) ללוח. (כי החיבור שלו נמצא בין…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by BraNco,

    שלום לכל המומחים :-) יש לי מחשב HTPC יחסית חדש, לא השקעתי בקירור כשהרכבתי אותו, ועכשיו אני רוצה לשדרג שם את העסק, בעיקר בשביל לגרום לו להיות שקט (וכמובן שגם ישאר יחסית קריר - אבל יותר חשוב השקט). המעבד שלי הוא G2020 (SOCKET 1155) והמארז הוא - http://www.chyangfun.com/cfi-axx89.html מארז קטן אז אין מקום לקירור מפלצתי. כמו כן אני רוצה להחליף את המאוורר 80 מ"מ שיש שם כרגע במשהו שקט יותר, כל הצעה תתקבל בברכה, ואם יש למישהו רעיון אחר אשמח לשמוע גם כמובן תודה מראש, מתן.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. אני לא מצליח לעשות OC זה לא שומר אותו וחוזר לMHZ רגיל. מפרט : q6600 + tunic tower Asus Striker ii formula XFX 8800GTS 512 SLI G.skill DDR2 4g 1066mhz eNERMAX 720w wd 500g אני ניכנס לביוס מעלה מגה הרצים נגיד מ1066MHZ ל1080MHZ שומר ויוצא וזה לא שומר זה חוזר למצב הרגיל.. מה אפשר לעשות???

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by noambaum,

    שלום לכולם! רציתי לשתף אתכם במקרה שלי בכדי שאולי תשפכו קצת אור על המקרה. ביצעתי קנייה אצל הדובים של גופי קירור ושאר מודינג למיניהם.(ברוך נתן אחלה שירות). בין השאר: 1.Zalman CNPS7000B-Cu LED 92MM 2.Zalman Vga Cooler VF900-Cu Led אז ככה... הזלמן של הכ.מסך מעולה! הוא מוריד 10 מעלות במצב מנוחה וקצת פחות במאמץ. הבעיה מתחילה עם הגוף קירור למעבד,הוא לא רק שלא הוריד לי את החום אלא העלה אותו במעלה(מצב מנוחה)! מישהו יכול לעזור לי עם הבעיה הזו? הערות: 1-ניקית את הגריז התרמי היישן לחלוטין ומרחתי אחד חדש של זלמן(לא זה שבא עם הג"ק) 2-הגוף קירור יושב מצויין על המעבד. 3- הסרקולציה של המארז רק נהיתה יותר טובה כי שמתי כבלים מעוגלים. 4- קצת תמונות: א. ב. התמונה הראשונה היא …

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על משחה טובה, אבל לא מבוססת כסף או כל מוליך אחר (אני לא רוצה להתעסק עם קצרים, בנתיים :). אם אפשר גם מחיר. ועוד שאלה, מהי טמפ' נורמלית/מומלצת של AMD 2400?

    • 29 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by Alexkmr,

    המ..יש לי ממש בורות בקטע של לפרק את הלוח אם, והמעבד... פעם אחרונה שעשיתי את זה זה היה לפני כ5\6 שנים והמשחה טרמית זלגה מהמעבד ופשוט שרפה כמה חלקים..ומאז פחות או יותר יש לי טראומה... עכשיו אני אני צריך לפרק את הלוח אם, ובדרך אני גם רוצה להחליף משחה טרמית בכל המקומות שצריך: צ'יפים,מעבד. את הלוח אם אני צריך לפרק כי הטיפשים שהרכיבו לי את המחשב הדביקו מאחורי הלוח אם כבל חשמל, ועכשיו אני לא יכול להזיז את הספק כוח. חשבתי קודם כל להתנסות על המחשב הישן שלי ורק אחר כך על החדש... אני אשמח לטיפים ???

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by DJO,

    אני יכול לשנות את הערכים, לבדוק אותם ובמידה שהם עוברים את הבדיקה (שניהם יציבים בנניח 210) לעשות OK ואז אני עובד עם זה עכשיו.. אבל כל ריסט זה לא נשמר.. למרות שאני לוחץ שם על הכפתור שזה אמור לשמור. עזרה?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by t-macc,

    אפשר להגיע מ7600 7800 באוברקלוק

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך מצורפת תמונה .. הטמ"פ לא עוברת את ה55 מעלות במאמץ במנוחה 42/3 אחרי הOC הליבה בהתחלה 550MHZ זיכרונות 700 אחרי OC ליבה 617MHZ זיכרונות 805MHZ בEVERST הוא מראה לי תוצאה טיפה שונה :s05: [attachment deleted by admin]

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by TomB,

    מישהו כאן יכול לחסוך לי את החיפוש? חוץ מ"קשיוף" יש עוד חנויות יחסית זולות עם מגוון רחב? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by yotamavi,

    מה מערכת קירור המים הנורמלית הכי זולה שאני אוכל להשיג?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by y0nig,

    מישהו מכיר חנויות באיזור נתניה שמוכרות או מחזיקות? קניתי hr-03 plus והמדבקות המ******ת של הpwm ic והזיכרונות נפלו מזמן ולא מחזיקות בעיקרון יש לי סינקים קטנים של זיכרונות של זלמן אבל בלי דבק/מדבקות

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. ערב טוב, ברשותי מפרט המחשב הבא: מעבד: Intel Sandy Bridge i5 2500k 3.3GHz קירור למעבד: Noctua NH-12P לוח אם: ASRock Z68 Pro-3 (ה-BIOS מעודכן) זכרונות: Kingston HyperX Blu 16GB 1600MHz (4x4GB( כרטיס מסך: Sapphire 7870XT 2GB with Boost כוננים קשיחים: Intel SSD 330 128GB; שלושה כוננים של WD/Samsung בנפחים של 1-2TB מארז: Fractal Design Define R4 (עם המאווררים המצורפים) ספק כח: Antec 520W High Current Gamer מערכת הפעלה: Windows 7 x64 מסך: Acheiva Shimian 27 inch, עבודה ברזולוצית 2560x1440 לעניינו, ניסיתי לבצע Overclock למעבד למהירות שעון 4GHz ואני נתקל במסכים כחולים ובקפיאות של המסך (הסאונד ממשיך במשחקים לדוגמא) או מעבר למסך אפור לאחר מספר דקות משחק (לא משנה איזה). …

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. 300 אום כי הלדים הם 3v והחיבור של הספק הוא 5v ומוכר ה"נחמד" "שיש לו זמן להקשיב ללקוח" נתן לי נגדים של 430\400 אום (לא זוכר ממש את המספר אבל זה היה או 430 או 400) והוא אומר שזה בסדר וזה לא הולך ככה למרות שאני לא מאמין לו כי הוא לחוץ כול הזמן ובקושי מקשיב....שאלתי אליכם היא אם זה באמת בסדר ולא יתן לי אפקט יותר חלש של אור? כי הנגד נותן יותר נגדיות ממה שצריך...... תודה לעונים

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. שלום,יש לי מספר בעיות בכמה משחקים ואשמח אם תעזרו לי לפתור אותם. המחשב שלי זה: E2160 1GB 533MHZ 7600GS הבעיות: 1) קניתי לא מזמן את דום 3,ולפעמים באמצע המשחק המשחק נסגר והמחשב חוזר לשולחן העבודה. למה זה קורה? איך אפשר לפתור את זה? 2) כאשר אני מגיע באנריל 3 לדף ה"PRESS ANY KEY " המחשב נמצא באיטיות מטורפת ואחר כך נתקע. מה אפשר לעשות? 3) כאשר אני משחק פוסטל 2,המשחק מקרוטע מאוד ופשוט לא עובד. לאבא שלי יש: פנטיום 4 FX5200 512MB והמשחק עובד נהדר. איך זה יכול להיות? תודה מראש.

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. שלום לכולם, החלטתי סוף סוף לנסות ולבצע OC למחשב קראתי המון, המון חומר, גם פה וגם בפורומים אחרים ברשת שהגעתי אליהם אחרי חיפושים בגוגל ע"פ המעבד שלי ולוח האם קראתי גם את ה"סטיקי" פה בפורום אבל בסופו של דבר אני מתחיל להתבלגן כדי לעשות סדר בראש אני שואל פה (: מעבד Q6600 1. בכל מיני פורומים בחו"ל ראיתי שאומרים לא לעבור את רף ה 60-65 מעלות אבל מחיפוש פה (וגם במקומות אחרים) ראיתי שאומרים לא לעבור את ה70-75. עד כמה שניתן, מי צודק? 2. שאלה שניה וכנראה קשורה גם לראשונה, אני מקבל קריאות שונות מ Real Temp לעומת Core Temp. קראתי המון וכל מקום אומרים דברים שונים. בסופו של דבר אני רואה ש RT עובדת אצלי ע"פ TJ של 90 בעוד CT עובדת ע"פ TJ של 100. מהעמוד הבא, אני רואה שהTJ צר…

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by xpl0it,

    קודם כל אצא בהצהרה ואומר שבחיים שלי לא התקרבתי אפילו למחשב "מומהר" ובטח שלא "המהרתי" אחד. אבל בכל זאת, שאלה קטנה.. אני מתכנן לקנות מחשב חדש, וחשבתי על מעבד E6600 של אינטל מסדרת CORE 2 DUE. אבל אז ראיתי הודעה של מישהו שגם קונה מחשב חדש, מעבד E4300 של אינטל מסדרת CORE 2 DUE, ואמר כי הוא יוכל להגיע ל-E6600. זה הגיוני ? זה מסובך ? אני הולך לשלם 1300 ש"ח על ה-6600, כשבחצי מחיר אפשר לקנות את ה-4300 ולהפוך אותו למהיר כמו ה-6600 ??? זה לא נשמע הוגן לכן אני חייב לשאול..כמה מסובך זה להפוך 4300 ל-6600 ? מבחינת מחיר, ציוד, והידע שצריך להיות לי בנושא (שכרגע הוא 0.0). המשך יום נעים

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים