אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המעבד במנוחה עובד על 50-52 מעלות זה בסדר? במאמץ הוא מגיע ל75 מעלות בדקתי אותו בOCCT אחרי 2 דק' הוא מגיע ל90..... על קירור סטוק? zalman cnps 9900 חשבתי על הקירור הזה איך הוא? או COOL MASTER V8 מה אומר נתון שעות העבודה שלהם? אצל הראשון 50000 הקול מסטר 40000 ?? עד כמה הטמפ' של המעבד תירד? תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם יש להם בכלל יבואן בארץ? לפי מה שראיתי הקירור הכי חדש שלהם שמוכרים בארץ הוא לפני שנתיים.
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, זמן קצר לאחר שאני מדליק את המחשב שלי, מאוורר הCPU מתחיל להרעיש מאוד עקב עבודה בסיבובים מהירים. הורדתי והפעלתי את HWMonitorPro אבל לא ברור לי איך לפרש את הפלט המצורף. אודה למי שיכול לעזור בכיוונים לפתרון הבעיה. יהודה. [ATTACH]3643[/ATTACH]
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מחפש מכשיר שיוכל לעזור לי לראות את זרימת האוויר במחשב כמו המכשיר שבו משתמשים במנהרות רוח. אם לא מכשיר אז דרך . נמאס לי לנחש מה קורה במחשב שלי מעין מוט שמשחרר עשן או חומר אחר הנראה בעין בלתי מזוינת.
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חשבתי לבנות מערכת קירור מים למעבד (בלבד בשלב הראשון), אני הולך להשתמש במים קרים. אני הולך לפרק מערכת של תמי4 מיני ומזה לבנות את המערכת... נתקלתי בבעיה שלמעשה בגלל הפרשי הטמפ' של המים(15 מעלות) לבין הטמפ' של החדר והמעבד נוצר מצב של "הזעה" של הצינורות והחלקים שבהם מועברים המים... אני פוחד שהסיפור ינזל לי על המעבד והכ.מסך והמחשב... חשבתי לעשות ציפוי של חומר מבודד לצינורות אך אני לא בטוח שזה יספיק... למישהו יש ניסיון עם קירור מים קרים למחשב? דבר נוסף - חשבתי לקחת את הגז קירור של אותו תמי4 מיני ופשוט לשחרר אותו לתוך המחשב אבל גם אז נתקלתי בבעיות הזעה כי הגז לח.. לסופו של החלטתי שאני אשאר עם הגז אבל יעביר אותו דרך צלעות חיצוניות אשר יספגו את הלחות - וכך אני אקבל אוויר קר מאוד ו…
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן, יש לי לוח אם של GygaByte דגם GA-970A-D3. לאחרונה החלטתי להוסיף מאוורר, בנוסף למאוורר שקיים מאחורה. את המחשב קניתי מחברת TMS, כך גם את המאוורר. הסבירו לי לאן לחבר אותו, והתקשרתי מספר פעמים, אבל פשוט לא הצלחתי. המאוורר בא עם חיבור כזה של שלושה חורים, ועל הלוח אם כתוב SYS_FAN_1, לשם אמרו לי לחבר אותו. ניסיתי לחבר אותו בהתאמה, כך ששלושת החורים יתאימו, בדקתי גם איך החיבור של המאוורר הראשון הולך, ועשיתי ככה, אותו דבר. ניסיתי להפעיל אחרי זה את המחשב והמאוורר פשוט לא עבד. מה שכן שמתי לב שהוא לא ממש מתחבר, כמו חיבור רופף כזה, אבל הוא כן נכנס ומתאים. בדיוק כמו שאמרו לי עשיתי, ולא הצלחתי. זה המאוורר: http://www.tms.co.il/product/4310 מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, עשיתי חיפוש קצר ולא הגעתי למסקנה ברורה מה עדיף. אני מתכנן לקנות לעצמי מארז בקרוב מאד. ככל הנראה זה הולך להיות הTT EUREKA או GB AURORA 570. עכשיו אני מנסה להחליט על קירור שקט למעבד. המעבד יעבור OC. בגדול כרגע אני מסתכל על 3 עיקריים: 1) Scythe Infinity 2) Sunbeam Tuniq Tower 3) TT BigTyphoon VX מכל הביקורות שקראתי הם היו בערך שווי ערך גם ביכולת הקירור וגם ברמת הרעש. אני רוצה לבחור את הקירור הכי טוב מביניהם (או משהו אחר שאפשר להזמין כבר היום\מחר) באותה רמת מחיר. מה דעתכם בעיניין?
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב הצלחתי להגיע גם ל 3.4 אבל המחשב לא יציב ..אני לא יודע מה הבעיה .. וזה בטוח לא החום כי קניתי את הגוף הזה http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=nph-1-s ו- http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=as-sil הטמפ ירדו ב20 מעלות במאמץ! במקום 52 הם הכי הרבה היו על 32-33. מישהו יודע למה המחשב לא יציב ב3.4? ..תמונה של לפני ואחרי OC [attachment deleted by admin]
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי. אני רוצה לקנות אחד מהמאוררים הללו אבל קשה לי קצת להחליט מצב אחד אני רוצה גם שקט וגם קירור איכותי... אני לא אוברקלוקר.. Igloo 7200 Light: 20dbA Speed (RPM) 1,900 Airflow (CFM) 29.20 Igloo 7200: 26dbA Speed (RPM) 2,400 Airflow (CFM) 35.04 עכשיו, האם תוספת הקירור של ה7200 הרגיל שווה את ההפסד של 6 דציבל מה7200LIGHT ? אני שוב מדגיש, אני לא אוברקלוקר... אהה אגב מגיע עם המאורררים האלו משחה טרמית ?
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
למה אין לי שליטה על המאוורר של הכרטיס מסך מפרט בצד...בכול דרייבר שהתקנתי...
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם כן כמה עולה בערך הדבר הזה למטר ואני רוצה לדעת בביטחון אם משהו יכול להגיד לי גם איך להגיד להם את השם של זה כי גומי U הם בחיים לא יבינו מה אני רוצה או באיזה מחלקה........ ובזיגזג אין =\
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מבקש המלצות לקירור שקט עד 400 ש"ח. במחירים כאלה עדיף קירור נוזלי או קירור אוויר? מתכנן לעשות OC למעבד.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
250K באקווה מארק? 27K ב3DMARK05?? 17K ב3DMARK06?? נשמע לא יאמן?! סתכלו כאן פשוט מדהים!!! http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?s=f21459049425290f45434310aa77df9f&t=110956
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה להשקיט את מאוורר הדלתא שיושב לי על הוולקנו 6CU+ בכך שהוריד לו את כמות הזרם שהוא מקבל עכשיו השאלה היא איפה אני יכול למצוא פוציומטר לחיבור אחד בלבד? בארץ ובחול תשובות יתקבלו בברכה 8)
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מערכת חדשה מTMS מפרט מחשב בצד קראתי את כל המדריכים אבל אני רוצה את עזרתם של חברי הפורום איך להתחיל עם איזה תוכנות איזה תמונות להעלות וכו? תשתדלו לכתוב הכל מסודר
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
http://www.cpu-world.com/CPUs/K10/AMD-Phenom%20X4%209850%20Black%20Edition%20-%20HD985ZXAJ4BGH%20(HD985ZXAGHBOX).html רכשתי את המעבד הזה. חברים, אשמח אם תמליצו לי על אמצעי הקירור הטוב ביותר לתושבת 940 אבקש שההמלצה שלכם לא תהיה מוגבלת במחיר. אם תרצו, אפשר גם שתמליצו על שני אמצעי קירור, כול אחד בקצה האחר של תקציב - נמוך וגבוה. המערכת תעבוד על משחקים כבדים, הרבה סרטים, כולל חיבור קבוע לטלויזיה בסלון, לצפיה דרך מערכת קולנוע ביתית, כמובן אינטרנט(בדרך כלל פתוחים כ- 10 דפים עת ובעונה אחת), תוכנות שיתוף (אמיול, ביטורנט), ייתכן שיופעלו מס' מהפונקציות הנ"ל בעת ועונה אחת, ועוד. המעבד יופעל במארז, עם הזכרון, כרטיס מסך והדיסקים הקשיחים המתוארים במפרט המחשב שלי, ועם לוח 940 משודרג ובדג…
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הי, יש לי בעיה. המעבד שלי מגיע לטמפרטורות גבוהות מדי עד כדי כך שהוא גורם למחשב לעשות restart. אחרי כמה דקות של מאמץ הוא יכול לעבור את ה 80 מעלות. ניקיתי את המאוורר ואת ה heatsink ומרחתי מחדש משחה תרמית אבל זה לא עזר. אני חושב שהבעיה היא במתח שמגיע למעבד כי התוכנה NVMonitor מראה 4.1V.... מצ"ב צילום מסך. נשמע לכם הגיוני? אם כן, אז איך אני מוריד את המתח? אם לא, אז תמליצו לי על תוכנה אחרת למדדידת המתח. תודה [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עשיתי אנדרקלוק למעבד 6000x2 מ 3.0 ל 2.6 רק אני רוצה להיות בטוח ולא לחשוש שאולי טעיתי במשהו {שאולי לא הבנתי נכון} נכנסתי ל power user overclock settings שם כתוב cpu ratio ושיניתי אותו מ default ל x13 2600 יש אפשרות לשנות גם כן בחצאים ל x12.5 2500 אם תוכלו לענות לי על שני השאלות הבאות 1 }האם עשיתי נכון ולא טעיתי באיזה משהו? או ששכחתי להגדיר בנוסף עוד משהו? 2} האם המעבד שלי עכשיו בטוח נמצא על 65w אחרי הירידה ל 2.6 ? {כי המעבד הקודם 5600 89w גם כן נשרף לי ורק המעבד שהיה לי לפני שנה 4600 65 w החזיק לי כמו שצריך ולכן אני רוצה את המעבד שלי גם 65w } 3 } האם יש תוכנה שאני יכל לבדוק כמה וואלט המעבד שלי לוקח עכשיו ? תודה מראש
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני בדיוק בשלבי OC למעבד והגעתי כבר ל419 FSB, הבעיה שאחרי 3 וחצי שעות בOCCT הוא נותן לי ארור, ניסיתי להעלות מתח ואחרי שעתיים ו-40 דקות שוב ארור. ניסיתי עוד קצת מתח ועדין אחרי 3 שעות נתן לי ארור. הזיכרונות בOC קטן (על 833) והם על 6 6 6 18 שאין לי מושג מה זה אומר. בינתיים ניסיתי להוריד ל-418 ואת הזיכרונות שמתי על 5 5 5 15(שראיתי שאנשים שמים את ככה) ואני בודק כרגע עם PRIME95. כדאי להעלות מתח לגשר צפוני? אולי גם לזיכרונות? נ.ב, מ420 אין POST והעלתי עוד מתח גם בשביל לבדוק. מקריאות פה בפורום ובגוגל כנראה שזו המגבלה של הלוח אז אני מנסה לייצב על 419 ובזה אני אסיים.
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כל הזמן אני רואה ושומע את המילה OVERCLOCKING אז מישהו יכול להגיד לי מה זה?
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
קניתי השבוע דיסק קשיח חיצוני של חברת WD בגודל 1.5 טרה. האם הגיוני שהוא זקוק למאוורר צמוד כדי להתקרר?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך ATI 4850 gigabyte והמאוורר עושה רעש כזה ,לא משהו שניקוי או שימון יכול לעזור פשוט זה מרעיש ככה. אני מחפש קירור בין 100-200 שפשוט יהיה שקט בעיקר, אני לא עושה OC יש לי מחשב דיי פשוט מה אתם אומרים על Accelero TWIN TURBO PRO Arctic Cooling עולה 160 שקל הוא שקט ? או משהו של זלמן שהוא יותר זול כמו Ruby Orb Silent שעולה 135 שקל דרך אגב אפשר פשוט להוריד את המהירות של המאוורר ? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-


