אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אשמח לשמוע את דעתכם (תיבה תחתונה)
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שמתי לב שבCPUZ שבPCI e הlink width נמצא על 1X ולא על 16X איך מתקנים? יש לי gigabyte 965P DS3P וזה המצב בביוס
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם החלטתי לעשות OC למעבד שלי אז חיפשתי מדריך באינטרנט. מצאתי מדריך שפשוט אמר להעלות את המתח ל - 1.26250 ולקבוע מחלק זכרונות ל 1:1. עשיתי את זה ועברה בדיקה של 3 שעות שהמעבד על 3.6 GHZ. אחר כך נכנסתי לדיון הבא שמצאתי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=385106.0 ויש לי מערכת בדיוק כמו של האיש שפתח את הדיון רק שהזכרונות שלי הם G.Skill 800MHZ 4-4-4-12 HK. והגעתי פחות או יותר לאן שהוא הגיע עם פחות מתח למעבד גם ל 3762 MHZ. אם אני מעלה את ה - FSB מעל 418 המחשב לא עולה והביוס מחזיר להגדרות רגילות בשביל להעלות את המערכת. כל מה שאמרו בדיון עשיתי, ושזה לא עבד החזרתי את הכל על AUTO ומתח כמו שציינתי למעלה ואותו מחלק זכרון של 1:1. כרגע אני מריץ בדיקת יציבות…
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי כמצויין למעלה AMD אם לוח GIGABAIT אם הלוח קיבלתי תוכנה לאובר קלוקינג אני מעיל אותה וכשאני נותן לא מספר מסויים לעלות עליו אני רואה את המספרים מתחילים לטפס וברגע שזה מטפס מעל אזור מסויים המחשב קופץ לריסטארת AMD Athlon XP K7 1700 לוח של GIGABAIT
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לפי מה ששמעתי והבנתי COOLER MASTER עומדים להיכנס לשוק גם בארצנו ורצתי לדעת מתי זה יקרה? ואם מישהו יודע אם יהיה מבחר גדול של מוצרים ובעיקר מארזים? ולפי מה שהם עולים בחול כמה הם יעלו בארץ (המארזים המדהימים שלהם)? והאם למישהו יש תר עם גלריה של מארזים שלהם
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי יש לי כרגע קירור אויר - IFX14 והוא נחמד והכל אבל אני רוצה משהו חזק בהרבה יותר. לא צריך משהו שיקרר את כל המחשב, לא מעניין אותי כרטיסי המסך וכו' אלא רק שיקרר את המעבד. משהו נחמד, שמצידי יהיה כמו יחידה חיצונית, שפשוט יתחבר אל המעבד וממש "יקפיא" אותו מה יש לכם להציע לי? בתודה מראש!
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכוווולם.... שמי נדב ואני חדש בפורום זה... רציתי לשתף אתכם בא"ק שלי... ולשאול שאלה.. אז... עשיתי א"ק לר9800פרו שלי... (של גיגהביט..) ואלו הן התוצאות... ( כמובן שבשלבים.. המס' בצד הוא התוצאה ב3דמארק2ק3) 5751 - Catalyst 4.4 core- 378.00 mem- 337.00 @ 6302 - catalyst 4.4 core- 427.09 mem- 365.73 הגעתי גם ל 6400 בלי פגמים אבל לא רציתי להעמיס בלי קירור מקצועי.. מה אתם אומרים על התוצאה ? כמובן... הא"ק הזה הוא על הקירור המקורי... ועל קירור נחמד במארז... על איזה קירור מקצועי אתם ממליצים ? אני רוצה לשאוב עד הפיקסל האחרון... אני חשבתי על הויגיאיי סיילנסר או על הגיאנט 3... מה אתם אומרים ? צודהה
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איזה מאוורר יהיה הכי טוב לקירור ה-XP2000 החדש שלי?...בהנחה שאין הגבלת כסף.
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי מעבד P4 3.00GHZ,כשהיה לי את הקירור סטוק לא הצלחתי להירדם בלילה במזל גם השכנים לא התלוננו הוא היה רועש והמעבד במנוחה היה מגיע ל 61-66 מעלות לא יכלתי לסבול את זה יותר והחלפתי אותו בAC ההבדל היה שמיים וארץ! ההתקנה פשוטה סוף סוף היה לי שקט וזה ממש ממש הפתיע אותי המעבד במנוחה כרגע עומד על 40-46 מעלות מיקודם המחשב ניתקע הרבה פעמים ועבד באיטיות מה גם שהAC מפזר אוויר על שאר הרכיבים בתוך המארז ובכך גם הטמפ' של שאר הרכיבים ירדה בקיצור מומלץ בחום אי אפשר לטעות עם הדבר הזה! תתחדשו.
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני הגעתי ל : ליבה 624 MHZ זיכרון 1323 MHZ 3DMARK05:4584 http://service.futuremark.com/compare?3dm05=761432 מה איתכם?
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אנחנו כבר הופכים לשבט קטן הטמפ' עומדת על 33 מעלות במנוחה, בנצ'ים בקרוב. [attachment deleted by admin]
-
- 28 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי MUGEN 2 ורציתי לשאול אם יש מאוורר באותו הגודל עם RPM גבוהה יותר ושקט יותר(לא כזה מפריע לי רעש אבל אם כבר מחליפים) שיתן ביצועים גבוהים (במחיר נורמלי - 50+ ) ....וכמה זה באמת ישפר.. כלומר, שוה את ההשקעה ביחס לביצועים?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי Intel E6300 והיום קניתי לו קירור ac freezer 7 pro כדי לעשות לו OC... זה OC ראשון שלי ואני לא כלכך יודע איך להתחיל אני עכשיו מדבר איתכם במחשב אחר.. ובמחשב עם ה e6300 אני בביוס.. זה נראה כך: CPU host frequency 200 PCIE frequency 100 System memory multiplier 2.66 Memory frequency 585 FSB Overvoltange normal CPU Voltage control 1.325 Cpu Normal vcore 1.325 מה עושים
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
Uploaded with ImageShack.us הטמפ' והמתח תקינים? אני עם Mugen 2 P55-UD3
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכם. אני רוצה לדעת מה זה בעצם וולט מוד לכרטיס מסך. אני מבין שזה הוספת מתח (נכון?) אבל מה ההבדל בין זה להוספת מתח מהביוס? ובכלל שפכו את הלב ותגידו כל מה שאתם יודעים על VMODE לכרטיס מסך. זה מעוד מעניין אותי ואני יודע על זה ממש קצת כמו שאתם רואים
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אוקיי המארז : http://hwzone.co.il/reviews/SunbeamTransformer/ המפרט שלי AMD Athlon 64 3000 Venice Socket 939 E6 BOX sapphire X800GTO2 256MB TT BigTyphoon Sunbeam Transformer BLACK WD 250X2 7200PM DFI ultra-D Thermaltake 430W XP550 NP SONY DVD RW DW-D23A 1024MB ram Logitech MX518 CRT CT-720D 17' Logitech Z-640 אני כרגע בדילמת שדרוג: מעבד או כרטיס מסך או לוח אם או הוספת זכרון RAM. בכל מקרה המאוורר העליון הלך. כרגע יש שני מאוררים, אחורי וקידמי שניהם גדולים. הקדמי מכניס האחורי מוציא. המאוורים של צד המארז הוצאתי כי הם לא תרמו ועשו רעש של מטוס. אני רוצה לקנות קרור למארז. קודם כל מאוורר עליון חדש לא מרעיש ואיכותי! מאוורר אחורי גדול להחליף כי הוא מרעיש. ושאר אופציות הקרור אני מש…
-
- 31 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי לכולם אני קראתי על שני קירורי המעבד Scythe Mugen 2 ו OCZ Vendetta 2 שניהם שקטים וקירורם ממש טוב הפרש המחיר ביניהם כעשרים ש"ח מי מהם עדיף? מדובר במעבד E8400 מתכנן OC משמעותי יחסית. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חושב שיש לי בעיה עם הטמפ' של הדיסק הקשיח הוא מגיע במאמץ ל56C יש לי שני מאווררים של 120MM אחד עליו ואחד מוציא אויר מהמארז ובנוסף המחשב ללא כיסוי האם אתם מכירים תושבות לקירור הדיסק הקשיח ? ועד כמה הם יעילות?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אלו התוצאות מ-FANSPEED, זה בסדר אתם חושבים? גם הטמפ' בתוכנה HWMONITOR מצויינת ולא ניקיתי את המחשב מעולם והוא בן שנה, ובתוכנה HWMONITOR כתוב שמהירות המאוורר של הכרטיס מסך היא 3%, זה בסדר? (הכל צולם בזמן מנוחה) http://imageshack.us/photo/my-images/577/66184190.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/23/29819709.png/
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי חבר'ה, אין לי כלכך רקע באוברקלוקינג, אשמח לעזרה ב FINE TUNING ללוח-אם והמעבד אם אפשר. אני רוצה לשפר את הביצועים במחשב לזמן מה עד שאקנה מחשב חדש בחודשים הקרובים. לא יודע איפה להתחיל, ומה צריך לעשות אבל הינה המפרט שלי... וגם צילומים של CPUID (אם זה רלוונטי...) במארז עצמו - יש מאוורר על המעבד ועוד מאוורר אחד בדופן הקידמי של המארז למטה. המפרט הנוכחי: Operating System: Windows 10 - x64bit CPU: Intel Core i5-4690 @ 3.5Ghz Motherboard: Gigabyte Z97-HD3 Ram: DDR3/SDRAM 2x4 - ישודרג ל- 2x8 ריפג'וס (שבוע הבא) Storage: SSD 500GB + 2TB Video Card: NVIDIA Geforce GTX 760 - 4096 MBytes of GDDR5 חשוב לציין שזה מח…
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
אני חדש בעסק ומעוניין ללמוד קצת איך מתחילים לעשות OC.. קראתי את המדריכים אך הם לא ממש מובנים לי.. אשמח לקבל עזרה.. תודה
-
- 28 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב בן 5-4 חודשים icore 7 920 2.67GHZ. רציתי לדעת כל כמה זמן צריך למרוח משחה תרמית? האם זה לפי הטמפרטורות? הנה תמונה ליתר ביטחון (שלושה תוכנות שבדקתי איתן: SPEEDAN, EVEREST ו-HWMONITOR):
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סימתי להתקין את מערכת המים שלי ונראה לי שהטמפ' גבוהה מידי : Cpu i7 Normal load :50c Full load (99%) : 69c האם אלה טמפ' רגילות לקרור מים ?
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אוברקלוק קטן למעבד שלי ...(AMD Athlon XP 1800) עם לוח אם ASUS A7V266E איזה מאוורר כדאי לקנות למעבד ? יש לי עכשיו את זה שקיבלתי עם המעבד ... לא יודע איך קוראים לו שיעלה כמה שיעלה ... וזה בכלל פשוט להחליף מאוורר ? כי אני לא גאון בזה :nono: תודה !
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-


