אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מה המשחה הטרמית הכי טובה שיש בשוק שמומלצת למעבד?ומה הופך משחה טרמית לאיכותית? בתודה.
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אז ככה הכל התחיל כאשר נשבר לי מהרעש של הDELTA 80 (למרות שהיא עם פוטנציומטר) , הבאתי מאוורר 80 רגיל והתקנתי אותו על הSLK 800 שמקרר את הPLAMINO 1700 שרץ על 166X11=1826 ומתח 1.95 וולט. עם הDELTA לא היו שום בעיות יציבות המעבד עבד על 44,50 לאחר החלפת המאוורר התחילו הבעיות עם מכסה סגור 52,58 וקריסות עם מכסה פתוח 51,56 וקריסות נדירות. וכאן מתחילה הבעיה: 1) להישאר על 11X166 !!! 2) למנוע מצב קריסה 3) No way DELTA אגב המארז הוא של TASK מידי טואר , פשוט מאוד בלי שינויים , מאווררים: אחד למטה מקדימה מכניס , 3 מאחורה מוציאים (ספק, 80 , 60) הזה מקדימה גם 80 , הכל רץ שקט למדי ..... וכמובן גם את זה אין לי כח לשנות או רצון להחליף! הפתרון: 1) להשאיר מחשב עם מכסה פתוח -=> נופל , לא …
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם מה זה קירור מים ??? ,כולם מדברים רק על מאוררים לcpu . קירור מים בתוך המחשב? לפי מה שאני יודע מים וחשמל לא הולכים טוב ביחד. ביחוד שמדובר על חלקי מחשב,חשבתי מה יקרה לאותו חלק אם ישפכו עליו מים.
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום חברים אני מחפש משטח קירור למחשב נייד 14'' . שיהיה שקט עם תאורה ויכולת להגביהה את הלפטופ . ראיתי את זה בKSP : http://ksp.co.il/?uin=14206 מישהו מכיר? מומלץ? התקציב שלי 150+- . אם מישהו מכיר משהו דומה וטוב יותר אשמח לשמוע. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
q9300 קירור - פריזר 7 Gigabyte ga-p35 d3sl Adata ddr 2 800 4g ram cl5 בינתיים הוא על אוברקלוק של 3ghz. כשאני מנסה להעלות את הfsb הוא עושה גם אוברקלוק לזכרונות וכנראה בגלל זה המערכת לא עולה. לתת מתח לזכרונות? למעבד? בקיצור, מה כדאי לעשות כדאי לסחוט את המיץ של המעבד? לגבי טמפרטורות - בסה"כ קריר מאוד, 30 מעלות במצב רגיל (כשחם מאוד בחדר..) במאמץ על 40-45 לא בדקתי במדוייק.. תודה רבה.
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב שמשמש כ HTPC לוח אם שלו זה: MSI G31M MicroATX לפי חיפוש בגוגל התושבת היא LGA 775 הקירור הקיים עושה רעש בסלון ולכן אני רוצה למצוא לו מחליף כמה שיותר שקט במחיר מינמלי אני לא מתכנן לעשות OC ולא צריך מפלצות יקרות. ראיתי שאנשים ממליצים על: Scythe Katana 3 CPU Cooler SCKTN3000 95שח Scythe Mugen II Rev.b 5 Heat Pipes CPU Cooler s1156/s1366 185שח Arctic-Cooling Alpine 7 for 775/AM2/939/754 - PWM - RETAIL 150שח איזה מהם הכי שקט? יש עוד המלצות יותר שקטות\משתלמות?
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מה קורה קניתי את המחשב הזה אתחיל מהרכיבים החדשים ואסיים בישנים: 1. Intel I7 6700K 2. Asus Z170-A 3. HyperX Savage Black 8GB 2400MHz DDR4 CL12 4. Samsung 850 EVO 250GB 5. Corsair Hydro H115i Extreme 6. Gigabyte GeForce GTX 1080 XTREME Gaming פריטים ישנים: 7. Fractal Design Define R4 8. HCG-620M 9. Seagate 2TB Barracuda X 2 10. Lite on DVD זה יהיה כל המפרט התיכנון לבצע OC למעבד ולכרטיס מסך והמחשב ישמש בעיקר למשחקים אבל כמה שאלות בנושא. 1. האם הספק מספיק לתיכנון כזה למערכת הזאת ? 2. האם קירור המים שבחרתי אוברקיל או ישנו אלטרנטיבה יותר טובה ? 3. אני עובד עד היום עם המ…
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
התחלתי לאחרונה להתעניין באוברקלוק למעבד ולזכרונות ואני צריך קצת עזרה איך אני יכול להעלות FSB של המעבד ובמקביל להעלות את התזמונים של הזכרונות באופן אופטימלי? מתח מעבד: 1.55V מתח זכרונות: 2.65V (לפי היצרן הם יכולים לעבוד בתחום ה 2.55-2.95) תודה.
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן... אז תשמעו יש לי מחשב דיי סביר, לפני בערך שנה קניתי לוח אם חדש ומעבד חדש, אבל הם הגיעו עם מאוורר ממש גרוע. בהתחלה זה לא ממש הפריע אבל עכשיו זה מגיע למצב שהמעבד מגיע ל-50-55 מעלות במנוחה! (בלי שום תוכנה רצה) יכול להיות שהקירור הגרוע משפיע גם על הביצועים? כי המחשב שלי אמור להריץ משחקים ישנים יחסית על הגדרות סבירות, אבל הוא לא. הוא עושה לי בעיות אפילו עם משחקים ישנים כמו GTA San andreas וGTA IV. הנה המפרט: מעבד: AMD Phenom II x4 955 @3.2GHz לוח אם:Asus M5A78L כרטיס מסך: ATI Radeon HD 5770 1024Mb ראם: 4GB ספק: ג'נרי - 500W (שזה בערך 350W) אז אני צריך המלצה למאוורר שלא יעלה יותר מדי(עד 150-200), ולא יעשה בעיות. יש דבר כזה? תודה.
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.specialtech.co.uk/spshop/Black-Friday-Deals/ קוד קופון black30
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי GA-7VTXE+ AMD ATHALON XP 1800+ Ge-Force 4 mx 440 Tornado האם כדאי להתחיל עם כל הקטע של האובר קלוק ואם כמה כסף אני אצטרך? האם כדאי להחליף את המאוורר שקיבלתי עם המעבד(סתם משהו פשוט) אם אני לא מתכוון להמהר? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי חברים ערכתי את הכותרת , ועכשיו השאלות שלי הן אחרות. כרגע עשיתי OC , לא להאמין כמה שזה פשוט יש לי E2140 זמני שהגיע כרגע ל3.2 , מעבר לזה הוא לא מסכים מה גם שהזכרון מאוד מגביל אותי , יש לי סטיק ג'נרי אחד של 667 והוא כרגע עובד על 800 הטמפ היא 40 מעלות .. האם זה תקין? כמה זמן לאמץ עם OCCT כדי ליראות שהמערכת יציבה? מה לגבי המתח שהמעבד מקבל ? הוא לא ישרף לי הוא יומיים? מה לגבי הכרטיס מסך? הוא גם בOC עכשיו ? וביכלל....... זה בסדר? לא בסדר? אגב , חל שיפור ממש ממש ממש ממש משמעותי .. תודה לעוזרים ציפרתי תמונה של המצב כרגע.. [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אוקיי אני קונה מחשב בקרוב, והמעבד שיהיה לו זה זה: i5 2400 (רוב הסיכויים) ואולי 2500K .. s1155 המליצו לי על ה- Yasya .. מה אתם אומרים ? ** הולך לעשות OC בעתיד**
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכם, מפרט: Q9450 לוח : GA-EP45 DS4 כרטיס מסך : 4870 4 G זכרון ספק 650 W הטמפרטורות "טובות" ב - IDLE . מישהו יכול לומר לי למה המחשב לא מצליח להריץ את הבדיקה ללא קריסה ? תודה מראש.
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני צריך 3 מאווררים 120ממ וקרור למעבד כרגע יש לי את פריזר 7 פרו ac יש לי אופציה להזמין מחול וחשבתי לקנות לכרטיס מסך קרור אם אתם יכולים להמליץ לי 4850 ati
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
התקנתי את המחשב החדש ASUS A7V 333 AMD1800 זכרון OCZ DDR PC3000 256M טפמ' לוח /מעבד 30/60 במנוחה (לכל הדעות גבוהה מידי) השתמשתי במשחה טרמית AS3 כל כבלי ה-IDE מעוגלים ויש לי שני מאוררים 80 מ"מ במארז (TASK 3001) אחד מכניס בחזית ושני מוציא ממוקם תחת הספק ה-HSF הוא של חברת GREEN POWER שקיבלתי עם המעבד מה אתם ממליצים לי לעשות ???
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני חוסך בקדיחה מיותרת ופשוט יציג לכם את השאלות: 1.יש לי ביוס ישן יחסית שעל אף מאמציי בפורום,לא גיליתי איך לעדכן אותו ולא ענו לי כבר כמה ימים על אשכול שפירסמתי(כלומר,ענו אבל הפסיקו להגיב בשלב מאד מוקדם..),הדבר היחיד שאני מוצא בביוס זה CPU PNP SETUP אשר שם יש לי אפשרות לעלות את CPU\DRAM SPEED אשר ברגע זה עומד על 100\100MHZ האם זה זה(את ה-FSB אינני מוצא)?האם כדאי לגעת בזה? 2. הטמפרטורה שמראה הביוס היא : *SYSTEM TEMERATURE-26 *CPU TEMPERATURE-31 האם זה טמפרטורה סבירה,איך אני יכול לבדוק את טמפרטורת המעבד?(יש לי EVEREST וזה מראה טמפרטורת לוח אם וזהו.) 3.בעזרת דמיוני השופע הורדתי את טמפרטורת המחשב פלאים-בכ-10 מעלות,זאת ע"י פתיחת דלת המארז והצבת מאוורר מסיבי מולה,אני יכול…
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
יש לי בעיה כשאני מפעיל את התוכנות OCCT. ו prime אז תמיד במאמץ מופיע לי מסך כחול physical memory dump ממה זה יכול לנבוע חוץ מזכרון כי בדקתי את כל הסלוטים ובדקתי גם ממטסט ואין כלום i5 2500k cordair veaheance 4GBx2 Gigabyte ga-z68x-ud4
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום רב עם המעבר לפס רחב החלטתי להעביר את המחשב ( P-2 במהירות 400HZ ) מחדר העבודה לחדר המגורים ולחבר אותו למערכת הסטריאו בכדי להאזין לאינטרנט רדיו ולקבצי מוזיקה שיש לי. המחשב מרעיש מדי בכדי להאזין למוזיקה בשקט. השאלה באיזה אחת מהגישות הבאות יש לנקוט: 1. להחליף את המאוורים הקיימים במאווררים שקטים יותר. 2. להחליף את המאווררים בצלעות קירור. 3. פתרון אחר אשמח לקבל תגובות / הערות ואנא במידת האפשר הרחיבו וציינו גם היכן ניתן להשיג את החלקים אותם אתם מזכירים
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום בעוד כשבוע\שבועיים אני קונה מחשב חדש. עכשיו, המחשב יהיה עם אנרמקס FS-710B 350W. מעבד AMD ATHLONXP 1800+. אני עוד לא סגור על לוח אם. כנראה האסוס מה שמו שסקרופיון ממליץ עליו כל הזמן. כן אנטי-וירוס, לא מצאתי את הלוח שלך :AR15: מה שמעניין אותי, זה הכרטיס מסך. בסימפלטק המליצו לי על הסומה החדש,ה4200, ולעשות לו O\C לרמה של מעל G4TI4600. הכרטיס עם 64MB. משתלם? נראה גם לי. הO\C בחינם. עכשיו, מכיוון שהבנתי שAMD מתחממים קצת יותר מאינטל, אני מפחד שבעקבות הO\C משהו יתפוצץ בפנים. יואיל לי אם תגידו לי אם זה הגיוני, אם זה יכול לקרות(מישהו שעשה O\C לרמה הזאת) ומה כדאי לעשות בלי להוסיף טונה של כסף. בתודה.
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי לוח של ASUS PRIMA Z370-A מעבד I7-8700K עשיתי אוברקלוק למעבד בהתחלה שמתי את המתח על manual voltage אחר כך שמתי cpu adaptive voltage עשיתי 1.27 ומתח OFFFSET 0.2 פתאום אני רואה בביוס שאיכשהו המתח למעבד 1.52 שזה מוגזם מאוד מהר מאוד שיניתי חזרה לMANUAL האם נגרם נזק למעבד שהוא קיבל מתח של 1.52 לחצי דקה ורק בביוס? הטמפרטורה בביוס הייתה 40 לא יותר מזה האם בכל מקרה נגרם נזק? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום רב! ברצני בצע אוברקלוק על הכרטיס שלי וכבר הזמנתי סינקים לזכרונות. שמתי לב שהקירור של הספייר קטן כזה ולא נראה לי שהוא מקרר טוב. יש מצב שאני יכול להחליף אותו במשהו יותר טוב? (כאילו האם אני יכול להחליף אותו?) אם כן אז במה והאם זה יתן לי לשחוט עוד איזה 40-50 MHZ? ראיתי כמה קירורים בPCH. אני מעדיף לקנות אצלהם כי יש לי עדיין זיכוי שם. ראיתי כמה:Thermaltake G4 VGA Copper Cooler ,Thermaltake Crystal Orb Chipset/VGA Cooler, Titan TTC-CUV2AB VGA/Chipset Cooler וגם את Vantec Iceberq 3CCB-A1C VGA/Chipset Cooler הם טובים? איזה הכי טוב? תודה רבה מראש!!! נ.ב: כן, אני יודע, הגזמתי קצת עם השאלות
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הפלטייה הזאת שנמכרת ב EMP לאן אני מחבר את החוטים שלה??
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-


