עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by newz,

    השבוע קניתי מחשב חדש מלא בעיות שנפתרו אט אט וכעט אני מאוד מרוצה ממנו. קניתי מחשב בעל מעבד AMD XP 1800 ולוח של חברת ECS ועל המעבד מאוורר יחיד (ה - VOLCANO 5 אם מישהו מכיר) וכעט המחשב עובד בטמפרטורות יחסית נורמליות בשביל כזה מעבד (50-60 מעלות צלזיוס בעבודה מאומצת) הבעיה שהתחילה אגב ממתי שהתקנתי את ה CD-ROM החדש שקניתי הוא שאומנם המעבד ממשיך לעבוד בטמפרטורות הנ"ל אך הלוח התחיל להתחמם מאוד ומגיע בקלות ובמהירות לטמפרטורה של 40 או 40 ומשהו מעלות וכאשר אני נוגע במארז הוא רותח מחום ואין לי מושג למה זה קרה מכיוון שמקודם הלוח היה עובד בדרך כלל בטפרטורת החדר פלוס מעלה או שניים לכל היותר (והחדר בטפרטורה רגילה של 28 עד 30 מעלות). על המארז אין שום מאוורר ובהתחלה כשעבדתי על המחשב לא היי…

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by Onn_the_levy,

    ARCTIC SILVER THERMAL ADHESIVE EPOXY 44.00Arctic Silver Arctic Silver II heat conducting paste 3g מזה מי ומי זה מה? מי דבק מי גריד, או ששניהם גריז, או ששניהם דבק??

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by YARONGT,

    אני מעוניין למהר את המעבד של המחשב נייד שלי lenovo s10-3 למטרת משחקים וניגון סרטים בצורה יעילה יותר התדר שלו הוא (לפי cpu z הוא 1667) כמה אני יכל למהר אותו והכי חשוב איך מדריך מפורט בעיברית בהחלט יעזור או תוכנה ''שבאמת עובדת'' תודה רבה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by חובב,

    יש לי כרגע מעבדE7400 שעובד על 4GHZ הבמקום על 2.8 במתח 1.36 בערך לפי אורסט ....טמפ' עד 67 -70 ללא מזגן קירור MUGEN 2 ...כמובן טמפ' עבודה האם אפשר לדעת או להעריך בערך כמה זמן הוא יחזיק בצורה יציבה בOC הנ"ל? האם כל עוד הטמפ' היא נורמאלית אז לא צריך לחשוש כלל לאורך החיים? תודה ;D

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by gtlv79,

    חברה אני מחפש מאורר+הטסיינק לדיורן 1300 שיוריד לי הכי הרבה מעלות בתודה מראש

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by יואב גולדהורן,

    *המפרט, כולל הקירורים, בחתימה* אוקי אז בשעה טובה ואחרי שעשיתי ש"ב בנוגע לטמפ' המקסימלית של המעבד שלי ואיך בדיוק עושים OC, הצלחתי להעלות את המעבד שלי מ-2.8 (סטוק) ל-2.9. כרגע אני על 2907MHZ ומקווה להגיע ל-3GHZ או ל-3.2. נחייה ונראה. לדעתי הלוח שלי יגביל אותי בשלוש, מה דעתכם? יש לי כמה שאלות בסיסיות: במדריך באתר קראתי שיש לבטל SPREAD SPECTRUM, ולהגדיר את מחלק הזיכרון ל-1:1. את שניהם לא מצאתי באף מקום בביוס. כתוב גם לנעול את תדר ה-PCI-E. שמתי אותו על 100, כשקודם הוא היה על AUTO. זה בסדר? מתי בערך אני כבר לא אהיה בצוואר-בקבוק עם ה-8800GT המומהר שלי? תודה רבה וסופ"ש נעים.

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by captaincaveman,

    המאוורר של ה-9700PRO שלי מת בפעם השניה, באופן זמני סידרתי 120MM שישב מול הכרטיס אבל הרעש היה בלתי נסבל.... הבעיה עם הכרטיסים האלה זה ה-SHIM שיש מסביב ל-GPU.... גבוה ממנו בקצת ולא מאפשר חיבור של HSF סטנדרטי... הפתרון: HS מקורי של AMD ממנו שוייף הבסיס כך שנשאר ריבוע בגודל 2.5X2.5 במרכז....

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. שלום לכולם! חבר שלי הביא לי את המאווררים האלה, אין לי מושג מאיפה הוא השיג אותם אבל זה מאווררים הכי מוזרים שראיתי. הם ניראים מאוד עוצמתיים עשויים מאלומיניום, אני חושב, ויש להם חיבור מוזר מאוד לחשמל. מישהו ראה דבר כזה פעם? אפשר להשתמש בו במחשב ביתי? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by realmagic,

    במסגרת החיפושים אחרי ההיטסינק המושלם (כשעיקר החיפוש זה אחרי ההיטסינק הכי זול) נתקלתי בSK-7. מכוון שלא כל כך הצלחתי להבין מהאתר של החברה, חשבתי אולי לשאול אותכם אם יש לכם מושג אם הוא מגיע עם מאורר או לא ומה דעתכם באופן כללי עליו? תודה, זהר

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. המפרט : מעבד אינטל: מעבד אינטל Intel Core i5 4590 3.3Ghz 6MB L3 Cache s1150 - Tray 1 מאוורר למעבד: קירור למעבד Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 1 לוחות אם למעבדי אינטל: לוח אם Asus H81M-PLUS LGA1150, Intel H81, DDR3 1600, PCI-E, VGA, DVI, HDMI 1 זכרונות: זיכרון למחשב G.Skill 8GB DDR3 1600Mhz PC3-12800 F3-1600C11S-8GNT 1 כונני SSD: כונן קשיח Samsung 840 EVO Series MZ-7TE120BW 120GB SSD SATA III 1 הספק יהיה ככל הנראה seasonic 300-350w והמארז הוא : http://ksp.co.il/?uin=20356 הוא מגיע עם 120Mm אחד מאחור, ויש אופציה לשניים X 120mm מלפנים שנראים לי פיתרון טוב מאוד לכניסת אויר רענן לתוך המארז. אני מחפש מאוררים זולים ככל האפשר אך עדיין איכותיים ושקטים יחסית. אין ד…

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  11. Started by civic,

    קניתי משטח קירור של טרמלטק מונסטר 23 אבל המאורר ה"גדול" עושה אוויר ממש חלש השאלה האם זה ככה או שיש הגדרה כל שהיא?

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. צריך המלצה למאווררים שקטים וטובים. הם בשביל שתי המקומות באחורה של המארז... עריכה: עוד פרטים: יש לי 2 של 8CM מאחורה. 1 של 8CM בצד. 1 של 8CM למעלה. 1 של 12 מקדימה. אני צריך עזרה באיזה סוג של מאווררים לקנות (חברה וכאלה..) וגם איך לשים נגיד להוציא אוויר, להכניס אוויר... מה הכי כדאי?.... המארז: gamer 8020 http://www.sd-com.co.il/ProductDetails.aspx?pid=2379

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. אורח
    Started by אורח,

    המפרט שלי הוא: E8400 GSKILL 4GIGA 4-4-4-12 GIGABYTE GA-EP43 עכשיו בביוס מוגדר OC על 3.6 עם מתח למעבד של 1.35 ולזיכרונות 2.0 זה עבד שלי סבבה עד שכיביתי את המחשב ואז הדלקתי אותו שוב והוא לא עלה לי ונכנסתי לביוס והיה BIOS FAIL. עכשיו כשהוצאתי את הכבל של הספק וחיכיתי כמה דקות והחזרתי אותו זה שוב עלה עם ה3.6 ועבד רגיל עד ששוב כיביתי את המחשב ושוב אותו סיפור. מה הבעיה פה? הטמפרטורות נורמאליות. 35-40 מנוחה/ 55-60 מאמץ.

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. איזה חומר שמים על המעבד כדי לפתוח לו את המכפלה (לקצר בין הנקודות)

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. פתחתי את הקירור - הרדיאטור סתום במעט לחלוטין באבק, הצינורות ירוקים מאצות, המיכל נראה כמו אקווריום... משהו חיובי - אין לכלוך בבלוק או בקירור של הכרטיס מסך. הציוד: קירור של DANGERDEN בהזמנה לפי מידה וכרטיס מסך יעודי של BFG GTX 260 OC עם קירור מים. השאלה המרכזית היא : איך מנקים את הצנרת והמיכל?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. זאת הפעם הראשונה שאני עושה OC אז יתכן שאשאל שאלות טיפשיות עד מאוד טיפשיות. עברתי קצת על מדריכים, מאמרים ות'רדים נבחרים בנושא אוברקלוקינג והחלטתי לנסות. זה המפרט שלי: מעבד: E6500 קירור: Alpine 11 Pro לוח: Gigabyte GA-G41M-ES2L זיכרון: Mushkin 2GB-DDR2-1066Mhz (שמזדהה בתור 800Mhz) [מדובר בדגם 996599es שזה PC2-8500 / 2.1v / 5-5-5-15] כ.מסך: Nvidia 8400GS 512MB ספק: NEOTech 500W (ספק ג'נרי מעפן יכול להיות גם 300W, מי יודע) הארדיסק: Seagate ST3500418AS צורב: Samsung X22 כרטיס Firewire 800 מקלדת+עכבר USB עכשיו לעניין: לפי ה"מדריך להמהרת המעבד" הבנתי שקודם כל מומלץ לנעול את תדר ה-PCI-Express, השאלה באיזה תדר לנעול אותו? חוץ מזה שמדובר במדריך קצת ישן (שנת 200…

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Jenia24,

    שלום, הגעתי עם ה4000X2 שלי כבר ל2700 כאשר בסטוק הוא עמד על 2100, המתח העדכני הוא 1.4, אני רוצה לדעת אם זה יהיה מסוכן לעלות אותו בעוד קצת? כי כרגע אני חושב שזה מה שתוקע לי את ההתקדמות. ועוד שאלה קטנה, יש לי לוח MA785G-US2H של חברת Gigabyte, וקראתי את המדריך להמהרת המעבד באתר ושם הוא הביא דברים שיש לכבות/לשנות בביוס כמו Spread Spectrum,CPU Thermal Throttling וכו'.. הבעיה שלא מצאתי שום דבר מזה בביוס שלי, מישהו שיש לו לוח אם של Gigabyte יכול להגיד לי איפו זה נמצא, או בכללי הגדרות טובות לביוס ל-OC? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. אם משמעם לכם אז תסבירו לי בבקשה אי פועל קירור מים, כיאילו מה זה, איך זה פועל, ממה הוא מורכב ואיך יכול להיות שיש מים בתוך המחשב? ועוד משהו, מה זה פתיחת צינורות? איזה צינורות כבר יש לכרטיס מסך שאפר לפתוח אותם? כמו שהבנתם כבר אני ממש N00B בכל הקטע של OC וקירור מים והכל אז תסבירו לי קצת איך הכל עובד...

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. המחשב שלי הוא p4-3.0 ghrs 1mb presscot והלוח אם שלי:asus p4p800 edeluxe

  20. שיעבור פתיחת ליבה וOC עד 3.6~ תקציב עד 150 ש"ח דרישות: שיתאים למארז הבא: Hec CompuCase 66RC black http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1309 ושלא יעשה קולות של טרקטור

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by skycaller,

    סיימתי בדיוק עכשיו לעשות OC, Q9450@3.2 BIG TYP קירור ספק 750 הבעיה, או שזה לא בעיה... שאני יכול להוריד מתח ברמות מטורפות CPU VOLTAGE אם אני לא טועה זה הVCORE גם לא? הנורמה זה 2.5 ואני עשיתי עכשיו 2.0 והמחשב עושה פוסט.. זה בסדר? חח.. אגב הטמפ' מגיע במאמץ של שעה ל74 ככה... אולי וקראתי שהכי הרבה זה 71.4 ומעבר לזה זה לא מומלץ.. לעשות משהו בנידון? או שעכישו קיץץ... חם.. וגם ככה אין משחק שיאממץ לי את המעבד לטמפ' גבוהות כאלה.. (GTA IV האממ...) הסופר PI אני חושב שהוא 15.5 משו כזה.. זה טוב? למרות שיש לי בעיה פתאום שזה אומר superpi has stopped working וסוגר את זה \\=

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. שיחקתי Call of duty 4 לא מזמן והמחשב נתקע באמצע, קפא כלום לא זז וכלום לא פעל... יש לי כמה בעיות מוזרות בכלל במחשב, אני לא יודע עם זה אוברקלוק או לוח אם... כי שאר הבעיות מצביעות על לוח אם

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. שלום חברים, עכשיו כשאמאזון שולחים בחינם לארץ על קניה של $49 ומעלה, אני מעוניין לשדרג (סוף סוף) את קירור המעבד שלי. הבחירה בנוקטואה היא כי שאר המאווררים במארז שלי הם שלהם ואני מאד מרוצה. העניין הוא שהמבחר שלהם עצום ואני קצת מבולבל. אשמח לעזרה ועצה בעניין. תודה

  24. Started by eyal00,

    שלום, אני מעוניין לקנות את הקירור הנ"ל לכרטיס שלי (8800GT) אני גם מעוניין להוסיף לקירור מאוורר. השאלה שלי איזה מאוורר מומלץ להוסיף לו,2X80 או 1X120 זה ה2X80 http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=5733 ואם עדיף 120 אז איזה מומלץ?

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. היי אם אני קונה מאוורר קידמי אז אני בטח צריך גם פילטר אבק. השאלה שלי היא האם לקנות את שניהם בנפרד או מאוורר שכולל כבר פילטר אם יש? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים