עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by A-L-o-n,

    שלום יש לי מארז של אנטק. אל המאוור של האנטק (המאוורר העליון) מחובר מין מתג כזה... אני חושב שזה מין שינוי של כיווני אוויר, תקנו אותי אם אני טועה. עדיין לא בדקתי את זה אבל אם כן האם אפשר לעשות זאת באמצע שהמחשב מופעל?

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by chenzig,

    לוח אם של אינטל סיאטל 2 והייתי מעוניין לעשות אוברקלוק האם אפשר?

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. אתמול עשיתי אוברקלוק למעבד והוא עובד עכשיו יציב על 3400MHZ. אני מעוניין לדעת עם כל הנתונים הם כמו שצריכים להיות... הינה תמונה: http://img85.imageshack.us/img85/226/20160129zw0.jpg תודה לכל העוזרים! שבוע טוב נ.ב: הייתי צריך להעלות ל 1.55 volt כדי שהוא יעבוד יציב ולא יקרוס או יציג שגיאות!

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. כי בפעם הראשונה שעידכנתי ביוס הוא שינה לי את הטמפרטורות. אנירוצה לדעת אם יש סיכוי טוב\גדולשגם בעידכון הבא יהיה ככה. ABIT NF7-SL (לא חשוב הא?)

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. שלום, אני רוצה לדעת איך הקירור סטוק של אינטל? אני לא הולך לעשת OC אז רציתי לדעת אם הוא עושה את העבודה? אהה...המעבד הולך לניות I5 760 כנראה

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by adilevy20,

    שלום לכולם אני חייב להחליף את הקירור בכרטיס עקב התחממות יתר, שמגיעה עד 90 מעלות במאמץ הכרטיס שלי: XFX GF 6600 256MB AGP והוא נראה ככה בגלל שאף סיילנסר לא מתאים לכרטיס שלי על איזה קירור שקט ויעיל הייתם ממליצים?? תודה לעונים [attachment deleted by admin]

    • 33 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. לוח אם amd 770 ud3 V2.1 הייתי שמח לדעת מה הפונקציה באיזור פתיחת הליבות [איפה שה- CALIBRATION] של האחוזים שניתן להעלות לכל ליבה בנפרד (מ- -12% עד +12 %) למה בברירת מחדל כל הליבות מקבלות -2% ? ואם אשנה ל- + 12 מה זה ייתן לי ? ?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by hagai-,

    מישהו יודע איפה מוכרים? זה לניקוי המארז כמובן. יש בהום סנטר? הבנתי שזה לא זול, כמה זה צריך לעלות?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by ConspecT,

    אהלן, קניתי היום מחשב חדש עם המעבד I5 2500K דבר ראשון יש לציין שבSYSTEM INFROMATION רשום 3.30 GHZ ולאחריו רשום 3.60 GHZ... כאילו עשיתי OC למרות שלא קיצר, הכול עובד מעולה, אבל שבדקתי טמפרטורות זה לא היה נראה מבטיח בIDLE הוא על 40 מעלות, ובמאמץ מגיע לאיזה 65 הקירור הוא של ZALMAN משו זול (30 שקל כזה) אבל הבנתי שהוא עושה את העבודה.. בדקתי טוב שחיברתי איתו ושמתי מישכה לפי הכמות שצריך לשים האם הטמפטורות האלה טובות?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. אני מעוניין בקירור הנוזלי של CORSAIR ויש ברשותי I5 8400 , הבחירה של מסתמכת בעיקר מבחינה אסתטית היות ויש לי מארז וזכרונות וכל מיני דברים אחרים של CORSAIR ורציתי לשמור על הTHEME השאלה שלי איזה קירור נוזלי של CORSAIR יתאים לי? הH65,H45,H75,H80i ?

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by HORADRiM,

    אני כל הזמן רואה אנשים ממליצים על SF2 כקירור למעבד אז תרשו לי לשתף אתכם בסיפור קטן: גם אני קניתי את המאוורר הזה... ושמתי אותו על ה AX-7 שלי במחשבה שאני לא צריך לדאוג יותר בקשר לטמפ' של המעבד (שנמצא באוברקלוק - והמחשב עובד 24/7) והכל טוב ויפה... עד שיום אחד אני מדליק את המסך וקולט מסך כחול... כן, כן - אותו מסך כחול שאין משתמש Windows שלא מכיר אותו. טוב, מה כבר אפשר לעשות? Reset. וזה מה שעשיתי... ומה אני קולט לתדהמתי? שג'יגבייט מצטערים להודיע לי, אבל המעבד שלי נמצא ב 90 מעלות!!! כמובן שישר הבנתי מה קרה, כיביתי אותו, נתתי לו להתקרר - וכשהדלקתי אותו שוב עם המארז פתוח - ראיתי את הבן-#$%& הכתום הזה שעלה לי כ"כ הרבה כסף, פשוט יושב שם ולא זז!!! כן, כן - משום מה הוא הח…

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. אני מחפש תוכנה שתמדוד את החום של הכרטיס בזמן שימוש ביישום תלת-מימדי (כלומר כמו Fraps אבל לטמפרטורה). יש כזה דבר?

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by yonib5,

    ללא ברירה נאלצתי להתעניין בקירור עבור המחשב החדש שלי במיוחד עבור הכרטיס מסך שמתחמם לו... באותה הזדמנות חשבתי על קירור כול המארז בתקציב פתוח אבל לא מופרז ורציתי לדעת אם אני מעלה פה תמונה חדה וברורה של המחשב מבפנים תוכלו להנחות אותי איך להרכיב את אביזרי הקירור במחשב? ואיך להתקין אותם? כי אני בלי שום נסיון בנושא... אולי הרכבתי דיסקים קשיחים וכונני CD אבל שום דבר מעבר לזה...... במארז שלי יש מקום למאוורר גדול מאחורה נראה לי 80 מ"מ ואפילו עוד מקום עכשיו שאני מסתכל שוב....

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. שלום לכולם, אחרי שהרבה ביקשו אני מבצע. המפרט שלי כרגע הוא AMD Mobile 2500@3200 @ 11x200 1.6v 2x512 Dual Channel DDR400 By Corsair 7-3-3-2.5 Abit NF7-SL @ 200 fsb וכמובן ה 9800 פרו של ספייר (ליבת R360) (מחברת ניו-אג ב 212$) קניתי את ה- VGA Silencer בזיגזאג ב 114 ש"ח קניתי גם סינקים לזיכרונות (מנחושת, כי המארז שלי מאוורר) והנה התוצאות : (בנצ'ים בהמשך) מהירויות סטוק - 380/680 OC קירור סטוק 416/730 OC קירור סיילנסר 434/734 (זה המקסימום של המקסימום של הזכרונות) המארז (Compucase MIDI 6919) מאוורר ע"י 2 מאווררי 80 ממ מלפנים (אחד מהם סמארט פאן 2 על 2700 סל"ד) 1 מאוורר 120 ממ מאחור (טרמלטייק שקוף עם לדים כחולים על מהירות 2500 סל"ד) המעבד מקורר ע"י Vantec AeroFlow עם מאוורר TMD ש…

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. לקחתי פרספקס, לקחתי דרמל, שרפתי לדים, והתחלתי לעבוד..... התוצאה - אובייקט סמלי שימוקם ככל הנראה בחלקו העליון של המארז, מסיבת חוסר המקום בתחתית עקב מיקומו של מיכל המים. איך שלא הבנתם את זה - כרגיל, יש תמונות שיעזרו להבין אשמח לתגובות !

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by iLoveElectrO,

    אני רוצה להוסיף מאוורר ל3 המאווררים שכבר כלולים במארז (Fractal Design Arc Midi R2). איזה מאוורר מומלץ לי לרכוש? והיכן מומלץ לי למקם אותו (למעלה, או למטה?). חשבתי על המאוורר הזה: http://www.tms.co.il/product/12007 איך הוא?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Night,

    שמתי לב שהמאוורר של הכרטיס מסך שלי תקוע, בזמן משחק הדרייבר מודיע שהכרטיס חם מדי וממליץ לכבות כדי למנוע נזק ניסיתי לנקות שם והכל אבל המאוורר לא מסתובב חלק, כאילו משהו תוקע אותו בזמן הסיבוב ... האם יש סיכוי להחליף מאוורר ב50 שקל או משהו ולסחוב עוד שנה עם הכרטיס, או שהגיע הזמן לקנות חדש (תנסו להתעלם מהעובדה שהוא 8600GT חחח אני דל בתקציב כרגע ) תודה

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. שלום לכם, אני חדש פה וחדש בכלל בOC, ניסיתי לקרוא ולחפש איך עושים ולא ממש הבנתי איך עושים את זה... נתחיל אם המפרט: מעבד: E8400 לוח אם: Gigabyte GA-EP43-DS3L זכרונות: A-DATA 2GBX2 כרטיס מסך: : PALIT ATI Radeon HD 4850 ספק: 550W מסך: 17" CRT המעבד (אולי גם הזיכרונות, אני לא ממש יודע) בא ממוהרים מהחנות (לדעתי הוא ממוהר ל-3.6 GHZ לפי מה שרשום בEVEREST), התמפרטורה שלו במנוחה 40 מעלות, ושל הכרטיס מסך במנוחה 34 מעלות לעומת 49-50 במאמץ. כרגע ב3DMARK06 אני מקבל 12800, אני רוצה להגיע לאיזור ה-14000, ואם אפשר יותר אז למה לא. ניסיתי להעלות את הMEMORY CLOCK ל998 (לעומת 993 בסטוק) ותוך כמה דקות ב-3DMARK קיבלתי הודעת VPU RECOVER (דרייבר 8.12). אשמח אם מישהו יוכל לתת איזה הסבר קטן על מה מ…

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. יש חיבור למאוורר שהיה בקירור המקורי של הכרטיס (8800GT PALIT 512MB).. השאלה האם אני יכול לחבר שני מאווררים למקור החשמל שעל הכרטיס (בשביל להמנע מחוטים מיותרים במארז.) ועוד שאלה קטנה על אותו עיקרון- אם וזה אפשרי ששניהם יקבלו חשמל כמו שצריך וזה לא יפריע לחשמל של הכרטיס: אם שני המאווררים יש להם חוט שליטה כמו בחיבור 3פינים ללוח.. האם אפשר לחבר את שניהם וכשאני אשלוט בתוכנה אז המהירות של שניהם תשתנה בו זמנית? בבקשה בלי תגובות של 'בשביל מה שטויות תחבר לחשמל רגיל' או 'בשביל מה שני מאווררים אחד מספיק'.. תודה מראש עריכה: דוגמא למה שאני רוצה לעשות- http://www.overclock.net/nvidia-cooling/262169-8800gt-accelero-s1-fan-mod-lots.html רק שהוא עשה מאוורר אחד, אני רוצה שניים.

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. פעם ראשונה שאני עושה אוברקלוק מעבד AMD64 3000+ WINCHESTER לוח גיגהבייט K8NS NFORCE3 250 ULTRA זכרונות קורסייר 1GB 400MHZ הרמתי את ה HT של המעבד ל 220 (כפול 9) והזכרונות עומדים על 440 הנה התמונה הרצתי פריים95 ולא נתקע שום דבר (זה לא גומר הדבר הזה כל הלילה זה לקח!!!) הטמפ' של המעבד עומדת על 35 במצב אידאלי ועם פריים95 הגיע הכי גבוה ל 42 והטמפ' של המערכת עומדת על 32 במצב אידאלי ועם פריים95 הגיע הכי גבוה ל 39 איך התוצאות?? אפשר להמשיך?? אני רוצה להגיע ל 2.2 או 2.4 איך הטמפ'?? זה הכי חשוב לי תודה על העזרה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. יש לי מארז ENERMAX FS710B מותקנים בו שניי מאווררים גנריים מאחור שניים מקדימה אחד בחלון שאני עשיתי ושניים של הספק . חשבתי על להחליף את שניי המאווררים הקדמיים באחד של 120ס"מ האם הוא יתרום יותר לסירקולציה של האוויר במארז, או שלא שווה מה אתם אומרים?

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. שלום, הSLI שלי יושבים צמוד מידי על הלוח וזה גורם להבדל של 10 מעלות ביניהם חשבתי ללכת על קירור מים לכרטיסי מסך ואז לא תהיה את הבעיה הזאת של המאוורר שפולט את כל החום על גב הכרטיס השני מדובר ב9600GT של חברת Twintech בכל אופן, האם זה הפיתרון האידאלי? אם כן - איזה קירור מים הייתם ממליצים והאם עדיף לקנות בארה"ב(יש לי איך להביא, במידה וזה לא גדול מידי) אז אם אפשר המלצה טובה לקירור מים לכרטיסי מסך ואם כבר הלכתי על קירור מים אז עדיף גם שיהיה לצ'יפסט ולמעבד, לא? אז המלצה לערכה שכוללת את כל זה תעזור לי מאוד. ואם אפשר אתר שאפשר לקנות בו את הדברים ולשלוח אותם לניו יורק. וסתם שאלה לידע כללי, אם הטמפ' של הכרטיס מסך לדוגמא 55 מעלות במאמץ בקרייסיס(v.high) אז כמה המעלות יהיו עם הקירור מים?…

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by bad-sector,

    אני קצת חדש בקטע של OC, יש לי סינק מנחושת - העלתי ת FSB ל 145 (גבול היכולת), ואני על 1810 MHZ, שזה 2200+ - והמערכת יציבה... יש גם קטע של המתח ולהעלות וכאלה ועוד דברים נכון ? מה שמוזר הוא שהטמפרטורות ירדו במקום לעלות... הייתי ב 2000 עם 41 מעלות עכשיו אני ב 2200 עם 37 מעלות בסנדרה - וגם הביוס מראה אותו דבר... בקיצור - איך אני מביא את המחשב לקצה היכולת עד שמשהו מגביל אותי? להלן הנתונים : Processor(s) Model : AMD Athlon XP 2200+ Co-Processor (FPU) : Built-in Speed : 1.81GHz Model Number : 2200 (estimated) Performance Rating : PR2627 (estimated) Type : Standard Packaging : Socket A PGA Multiplier : 12.5x Generation : 7th (7x86) Model Information : Duron M6…

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by WhiteLen,

    היי, המאורר שלי כבר מלא אבק והמחשב מגיע לטמפ' של 70C בעבודה לכן חשבתי שהגיע הזמן לניקיון פסח מוקדם. הבעיה היא שאני לא מצליח לפרק את המאוורר מצלעות הקירור. במיוחד הקליפס השמאלי בתמונה. מישהו יודע איך אפשר לפרק אותו?

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. שלום ! אני מדבר על GeForce 4 MX 440 שמתי צלע קירור ענקית על הכרטיס מסך ורציתי לראות כמה אני יצליח לסחוט מהליבה !! לפני זה היה על הליבה בלו אורב והצלחתי להגיע ל 325 מגה הרץ כשהכרטיס עובד יציב, אם היתי מעלה עוד הגראפיקה מתחילה להישבר. אבל הפעם תוך כדי שהעליתי מהירות לאט לאט גם בדקתי את הניקוד. (הציון לפני אוברקלוק 3757 ) הנה התוצאות: ליבה זיכרון ניקוד 300 450 3799 310 480 3810 315 490 3813 320 495 3803 320 500 3797 שמתי לב שאחרי 490 מגה הרץ הזיכרון לא מוציא תוצאות טובות ואת הליבה לא ניסיתי להביא לגבול היכולת עדיין אבל אני לא רואה טעם כי הציון מתחיל לרדת והשיפו…

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים