עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by OmerK,

    אוך עושים את זה?? ???פשוט מדביקים את הכיסוי על הסידי????? ואיך פותחים אותו (דרך WINDOWS?) ו שאפשר גם חיצונית למי שלא מבין על מה אני מדבר תמונה מצורפת

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by zeropaid,

    שלום לכולם. לי יש שריטה עמוקה וזה שאני רוצה שהמחשב שלי יהיה שקט ביותר לפני שבוע קניתי את המארז הזה: http://skypc.co.il/pl_product~CI-6A19B-NPS~6~0.htm המארז מעולה למרות שהוא לא יקר. הוא מגיע עם מאוורר 120 מ"מ אחורי שקט במיוחד. אתמול סידרתי את כל הכבלים במחשב והוספתי מאוורר 80 מ"מ שקט בדופן השמאלית (מול כרטיס המסך) שיוציא אויר מאזור כרטיס המסך. למארז יש מקום להוסיף מאוורר 120 מ"מ מקדימה (כולל פילטר נשלף לניקוי ותושבת חיבור מהיר). התקנתי מאוורר שיש לי אבל הוא רועש ביותר. אני מחפש המלצות למאוורר 120 מ"מ שקט ביותר עם חיבור מתח רגיל ולא חיבור ללוח האם (יש לי 2 חיבורים למאווררים על לוח האם ושניהם כבר תפוסים). תודה מראש, אמיר

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by stingeR-,

    ביוס חדש ותוצאה חדשה תוצאות לפניכם(חייב לשים אותו על גז!!!!!!!) הולך להישבר השבוע כי הייתי רק על 2310MHZ... ORB : http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1556348 [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. שלום לכולם!! אני צריך קירור לכרטיס שלי מכיוון שהסטוק עושה רעש של טרקטור !! אני מתלבט בין ה fatal1ty של zalman ל V1. האם ה V1 מתאים לכרטיס ? אני מחפש קירור שקט !!! תודה

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by MasterOr,

    רציתי לבנות מערכת קירור גז למעבדת יש לי את האפשרות אבא שלי עובד בקירור ויש לי את הכלים הדרושים. המערכת היא פשוטה והיא כמו כל מערכת קירור גז שמכירים יהיה לי מדחס וצינורות נחושת שיכנסו לתוך הבלוק קירור בנוסף יהיה לי טרמוסטט עם רגש שיעזור לי לקבוע את טמפ' הגז. המערכת כולה תהיה מבודדת בעזרת ארמופלקס שיושחלו על הצינורות. עכשיו הבעיה שלי היא אם הבלוק קירור מים שאני רוצה להשתמש בו לגז הוא מבודד טוב? כאילו אין סיכוי שיהיה לי שם הזעה של הבלוק מים וכתצואה מכך תהיה לי נזילה על המעבד?? יש לי את האפשרות לבנות מערכת קירור מים במקום אם הגז לא יסתדר פשוט הגז הרבה יותר טוב ויחסוך לי חלקים כמו מיכל מים וכו' הבעיה היחידה בקירור גז הם צינורות הנחושת שהם פחות גמישים מצינורות המים מפלסטיק…

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by Lol10k,

    הבנתי שאני צריך להאריק את עצמי כאשר אני מורח מחשה טרמית ומתעסק עם המעבד אפשר בבקשה הסבר איך לעשות את זה? לגעת במארז?

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. אוקי כפי שהבנתם קניתי והרכבתי תקירור זלמן דיול היטפייפ דאבל פלטות אלומיניום וציפים לזיכרונות היו באריזה מאלומיניום מעולים אך הזיכרונות שלי לא מסוג RGB ולכן לא התאים והייתי צריך לקנות בנפרד קירור נחושת של קולמאסטר ..אז תראו תתרשמו הרצתי מארק 01 לפני ואחרי מאוברקלוק...כעיקרון ליבה כרגע על 551 וזיכרון על 638 מקווה שתאהבו בלינק לאלבומים כנסו ל "החלפת קירור ל9600XT" תהנו 8) http://photos.walla.co.il/asafay1

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by 3emi,

    אפשר להשיג בארץ כאלו? לא בדיוק מוצא במלאים באתרים של החנויות http://www.amazon.com/Silverstone-Tek-Sleeved-Splitter-CPF01/dp/B00B46XKKQ + במידה ואני מחבר שני מאווררים אפשר לשלוט כל אחד בנפרד במהירות או ששנייהם יהיו זהים עריכה" לא משנה מצאתי http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=3&glist=0&uin=23903&txt_search=%EE%F4%F6%EC&buy=&minprice=0&maxprice=0

  9. אהלן. במצב שבו אני עושה אוברקלוק רק למעבד (גם ע"י העלאת מתח), ומשאיר את מהירות ה-HTT כפי שהיא, האם הצ'יפסט יתחמם יותר מאשר בסטוק? או שנשאר אותו דבר?

    • 34 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by leahd3,

    https://www.facebook.com/hardwarex.zone/videos/1833823990210193/

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by Bluemen,

    שלום לכולם, לגבי המעבד אני סגור. לגבי הלוח אם זה כנראה יהיה אחד מסדרת Z690 אני עוד בודק. השאלה שלי היא איזה קירור מומלץ לשים? זה נושא שמאוד חשוב לי, לא סובל רעש. קירור מים הוא שקט יותר? בהנחה שהשימושים שלי זה לרוב תכנות ו virtualbox אתם מציעים לי לעשות OC? !תודה

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by nir1,

    איזה מאוורר הכי טוב עד 50 שקל למארז בKSP?

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. חברי הטובים, אני מאבד את השפיות שלי. מה אדם טוב לב כמוני צריך לעשות בשביל להוריד את המעלות במחשב שלו? מה אני סך הכל מבקש? אני רוצה 43-42 מעבד ומארז בהתאם. מה מה מה לא עשיתי. היה לי מארז של Task (3003) שמתי בו 7 מאוררים!!! אומנם ירד ב2-3 מעלות אבל לא יותר מיזה. היה לי מעבד 48 ו42 מארז. עכשיו אני החלפתי למארז Fulltower (נראה לי - יש לי 5 מקומות ל5.25, אחד לפלופי ו4 לכונן קשיח) יש במארז 3 מאוררים: אחד מכניס מלמטה, השני מכניס דרך הכונן הקשיח והאחרון מוציא בחלק העליון של המארז (מעל הספק). כולם 80מילי. היה לי ביום חמים בצהרים 54 במעבד ו44 במארז. זה היה עוד יותר נורא מהישן שלי. עכשיו גם קניתי וולקנו 7 פלוס. זה באמת הוריד לי ל49-48 על המעבד ו42-41 במארז. מה אני עשיתי בזה?…

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.php?s=&threadid=177109 מקווה שיגיעו לפה מהר

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. שלום לכולם, כרגע אני נמצא על OC של 4.0, הכל עובד חלק. המעבד מקבל מתח של 1.5 שזה דיי גבולי (לטעמי) הגוף קירור שלי הוא מוגן 3 + זוג מאוררים. ללא מזגן אני נמצא על 62-63 מעלות. עם מזגן בערך 55 מעלות. כל זה במאמץ כמובן :-) אני לא רוצה להביא מערכות קירור שישבו לי בצורה מוזרה מגב המארז, אני מעדיף יחידת קירור שלמה שתשב בקדמת המארז במפרצים. חשבתי ללכת על BigWater 760 Plus של Thermaltake. האומנם לא הכי זולה אבל לא שמעתי תלונות. השאלות שלי: 1: האם המערכת הנ"ל תתן לי תוצאה טובה יותר מהמוגן 3? מבחינת המתח אני חושב שאני דיי בגבול, חשוב לקחת בחשבון. 2: המערכת הזו טובה? (ביקורות בארץ לא מצאתי חוץ מזו שהיא לא ממש ביקורת) http://hwzone.co.il/news/135620 3: מה המחיר שלה באר…

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by e-r-a-n,

    אוקיי - אז ככה אני לוקח במחשב החדש את ה AMD 1600+ ורציתי מאוורר לקירור המעבד יותר טוב ממה שהם נותנים מישהו מנוסה בתחום?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by questionman,

    שלום, יש לי arctic freezer pro 7 rev 2 שהפסיק לעבוד פתאום (אחרי 3 שנים). חיפשתי באינטרנט ומצאתי שניים: Freezer pro 7 rev 2 כמו שיש לי שעולה 101 ש"ח Arctic alpine 11 rev 2 שעולה 38 ש"ח האם ההבדלים ביניהם שווים את המחיר? האם ניתן לקנות רק את המאוורר? עוד שאלה: האם ניתן להשתמש במחשב בלי מאוורר למעבד רק לגלישה באינטרנט ויוטיוב?

  18. Started by Transfer,

    אתם יודעים.. הכיס הזה שמתחבר כמו מאוורר לחלון שיוצר תעלת אויר למאוורר של ה CPU היה לי אחד כזה ואבד לי למי שיש מיותר או הכוונה מאיפה אוכל לרכוש את זה אשמח אני מראשון

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. היום ניסרתי את הדלת של המארז עם מסור חשמלי ,הגימור כמובן מכוער. איך שייפתם את החיתוכים כדי להוריד שבבים מיותרים ולעשות גימור יפה? איזה רעיון יש לכם כדי להסתיר את החיתוך כי בואו נגיד שלא היית ממש ישר(:

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. הכותרת מדברת בשם עצמה . אני מאוד רוצה לדעת מי מציג ביצועים טובים יותר , שני כרטיסי ATI או שני כרטיסי NVIDIA מהכי חזקים שקימים.

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. ברשותי מעבד I7 כמו שרשום בכותרת. יש קירור מומלץ במחיר הזה? אני מוכן גם לחרוג אם צריך.

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by leahd3,

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. מה לא עשיתי.. מרחו לי משחה טרמית על המעבד ניקיתי את גוף הקירור של המעבד ניקיתי את המאוררים של המארז(יש לי 2 אחד מכניס אוויר אחד מוציא אוויר) שמתי אזיקונים על החוטים שלא יפריעו למאווררים להכניס/להוציא אוויר סידרתי את כל החוטים ניקיתי אבק יסודי יסודי מכל המחשב! שמתי רווח של 50 ס"מ בין הקיר לבין המאווררים של המארז פתחתי את המארז שמתי מאוורר ביתי שמתי מזגן שמתי את המחשב על החלון חח מה לא עשיתי! אבל עדיין! המעבד נע בין 50-60 ללא שום התאמצות! ועם אני מדליק תוכנה שלוקחת קצת משאבים או מתעסק עם המחשב כמה שעות הוא מגיע גם ל 70 בלי בעיה! לקחתי את המחשב לחברה שממנה קניתי מרחו לי משחה טרמית עידכנו לי את הביוס עזר קצת הדברים האלה ואחרי זה החום חזר! החלטתי לקנות ספק חדש הלכתי לחנות הוצ…

    • 38 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by liav12,

    היי, עשיתי אוברקלוק קטן למעבד הנ"ל והגעתי ל 245 FSB על מכפלה 9. ברגע שאני מנסה יותר המחשב משמיע צפצוף בביוס ועושה ריסטארט, אבל כאשר המחשב עולה הוא עולה עם אותם ההגדרות ששמתי לפני (אם ניסיתי 270 ועשה צפצוף אז לאחר הריסטארט מעלה על 270 את המחשב). השאלות שלי הן: 1. האם ספק ג'נרי הוא הסיבה? (אין לי מושג מהו, דיי גדול וכבד אבל נתונים לא משהו נראה לי, 660W ונותן 18 אמפר על 12V) 2. הלוח אם שלי ממה שקראתי ביקורות עליו נחשב דיי נחמד לאוברקלוק, אז כך שאני מטיל ספק שזה הלוח האם, או שאני טועה. 3. האם המעבד שנפלתי עליו לא שווה? תודה ושבת שלום

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by taotao,

    מים,גז,פלטייר,קרח יבש,חנקן נוזלי ועוד. מים מבנה הקירור: רדיאטור\ים, משאבה\משאבות, בלוק\י קירור, מיכל נוזל קירור. יתרונות: בדר"כ שקט וטוב יותר מקירור אויר, פחות תלוי באוורור המארז, אינו סופח אבק. חסרונות: סיכון מסויים בעת כשל המערכת ו\או חוסר תקינות אשר יכול לסכן רכיבים רבים (מים), עלות רכישה גבוה יותר - עלות של מערכת בסיסית מגיעה ל-1000-1500 שקלים. גז מבנה הקירור: מדחס, רדיאטור, צינורות נחושת, מאייד/בלוק קירור. יתרונות: מאפשרת להגיע לטמפ' של מתחת ל-0, מערכות בעלות מספר שלבי קירור יכולות להגיע לטמפ' של מינוס 100-150 מעלות. חסרונות: גדולה מבחינה פיזית, מקררת לרוב רק רכיב אחד, עלות גבוה מהרגיל גם בבניה עצמית, צריכת חשמל גבוה. פלטייר מבנה הקירור: הפלטייר עצמו (פלטה…

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים