עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. ההיטסינק הוא חיקוי של וולקאנו 6. עולה 40 שקל. הוא מסתובב ב 4500 - 5000 סל"ד. והגוף קירור בדיוק כמו בוולקאנו. המעלות ב IDLE: http://forums.ort.org.il/files/30/1666125/9159101.jpg עכשיו הבעיה: יש לי מחשב סלרון 533 והוא היה תמיד באוברקלוק ל 1000. פתאום אחרי שהלפתי את ההיטסינק והמעלות ירדו,כאשר המעבד באוברקלוק הוא פשוט לא עולה ! רק בפעם הראשונה נכנס ישר לביוס ואז אחרי שיוצאים מהביוס הוא פשוט לא עולה, לא אם ריסטרט כלום ! אבל אם מכבים ומדליקים - הוא עולה וקופץ ישר לביוס. עכשיו הורדתי את ה OC החזרתי ל 533 והכל עובד טוב. למה זה ? אפילו אם אני מעלה את הבאס רק למעבד - ולא לזכרונות. זה ממש מוזר - איך אני פותר את הבעיה ?

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by Cyanide,

    אני מקבל את הQX9650 וכמובן אני ארצה לנצל את היכולות שלו ואני מתכנן איזה OC קטנטן ל3.5GHZ כיוון שלא בא לי להוציא המון על קירור אז תמליצו לי על משהו טוב שיחזיק QX9650 בOC קל. עזבו תקציב. ועוד שאלה, לדוגמא יש תקציב של 200 שקל לקירור. האם עדיף להשקיע 100 במאווררים למעבד ו100 לקירור. או להסתפק במאווררים שבאים עם הCM690 ולהשיע 200 בקירור מעבד איכותי?

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. הכי הרבה שהצלחתי להגיע עם הכרטיס ללא ארטיפקטים .....4732 ב3DMARK05 !!! http://service.futuremark.com/compare?3dm05=750900 ניתן גם יותר אבל עם ארטיפקטים שוליים .... הגולש ... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. אני בתעות השארתי חתיכת צמר גפן על הליבה וכאשר עבדתי במחשב חמש דקות הוא היה ב 120 מעלות המעבד P4 1.6A האם האיתי יכול לפגום אותו??? והאם אם נכנס החומר של הסיליכון לתוך החור הקטן של הליבה בפנטיום 4 זה יכול לגרום נזק?

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by BLACK SHARK1,

    שלום רב, יש לי את מחשב נייד : HP Pavilion dv6-3125ej XR528EA כבר קרוב ל4 שנים. בחצי השנה האחרונה הוא התחיל ממש להתחמם, קניתי לו משטח קירור אבל זה בכל זאת לא עובר. מישהו יודע אם יש פתרון? ועוד דבר איך בודקים מה הטמפרטורה של המחשב?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. שלום סתם אחרי קריאת המדריך וכמה דרבונים של משחקים החלטתי לשחק עם ההגדרות בביוס קצת ולעשות OC קטן למעבד שלי הלו הוא ה E2140, עשיתי בדיקה של הלופ בS&M Stress Test לפני הOC ובמאמץ הטמפ' הייתה בסביבות ה-20 מעלות צלזיוס, אחרי הOC שהפך לי את המעבד מ1.6GHz ל-2.0GHz ואני מרוצה ממנו הטמפ' במאמץ הגיעה גג ל-34.8 באותה בדיקה (של הלופ). האם עשיתי את הOC טוב? האם זה נחשב יציב? האם יש הצעות לשיפורים שאני יכול לעשות? בקיצור תנו חוות דעת מה אתם הייתם עושים וכו', למרות שאני לא כל כך רוצה למשוך את המעבד לעוד תוצאות, 2000Mhz זה מספיק בשבילי לזמן זה. ד"א הבדיקה של המעבד בS&M בשני המקרים הייתה בעומס של 100%. אה כן, והכל עם קירור סטוק... מצורפת תמונה מEVEREST על השינוי... שאר המפרט עוד …

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by dolev16,

    אני כבר תיכננתי לקנות אותו בגלל המלצותיכם פה בפורום ועכשיו אני פתאום קורא פה שישש בעיה עם החברה הזאת בארץ בנושאי אחריות וכו' ויש בלאגן..אז כן כדאי לקנות או לא? השאלה השניייה שלי היא האם האם המפרט שאני הולך לקנות יהיה שקט והאם הספק יחזיק אותו? מעבד- Core 2 Quad Q6600 Box Intel לוח אם - GIGABYTE GA-P35-DS3L- ? ספק כוח- Enermax Liberty 400W 30A @ 12V כרטיסי זיכרון 2-לא ידוע ,בהתלבטות קשה דיסק קשיח- Western Digital 500Gb 16MB WD5000AAKS כרטיס מסך- Gigabyte nVidia Geforce 8800GT 512Mb GV-NX88T512HP מארז- NZXT LEXA ALIMINIUM קירור למעבד- THERMALRIGHT Dissipateur Ultra-120 Extreme +מאוורר Scythe -SFLEX" S-FDB 120mm Quie

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by david16t,

    זה לא נראה תקין מה אפשר לעשות? http://www.siz.co.il/upload.php?type=1 ועוד משהו אחר לגבי מחשב נייד יש לי שם מעבד inte®prentuium® dual cpu t3400@ 2.16ghz 2.17ghz אני צריך להחליף את הקירור למעבד מכיוון שמה שיש לי שם עובד מאוד לא טוב על איזה קירור אתם ממליצים ואם אפשר מ KSP?

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by bah10,

    קיבלתי את המעבד החדש pentium4 2000A (northwood הוא לא הגיע עם משחת קירור, אבל בכל זאת שמתי משחה על המעבד. זה היה צעד נכון, או שכדאי לנקות את המשחה ששמתי?

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. אהלן! בשל התיישנות המחשב וקושי בהרצת משחקים (כמו גם היעדר היכולת לקנות אחד חדש) החלטתי לפנות למעט OC על מנת להאריך את חייו. מעבד - Q6600 G0 לוח - DFI Blood-Iron P35-T2RL זכרונות - G. Skill 2GBx2 מאוורר למעבד - Thermalright Ultra 120 extreme ספק - HIPER 530W כרטיס מסך (לחישוב מתחים) - HD4850 שעומד להיות מוחלף בHD6870. המעבד מגיע עם מכפלה 9 וFSB 266. כרגע השארתי את המכפלה בעינה ואת המתח על סטוק והעלתי את הFSB ל333, מה שנותן לי עוד 600MHZ. רץ יציב. התעצלתי לבחון אותו בPrime 95 כמו בנאדם, אבל השיפור במשחקים ניכר. עם זאת, למיטב ידיעתי (הענייה למדי) עדיף להוריד את המכפלה ולהעלות את הFSB; מדריכים שקראתי דיברו על הורדה של המכפיל ל7 והעלאה של הFSB ל475. אותה מהירות שעון, …

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. עדכון בעמוד 2!! יש לי מחשב בן כמעט 3 שנים עכשיו ואני מתכוון לקנות חדש בסוף השנה. עד אז אני מנסה להשאיר אותו בחיים.... כדי שהוא ישמש מחשב מישני/הורדות. הבעייה היא שהמאווררים עושים לי רעש והטמפרטורות מתפסות לאט לאט. הנה המפרט שלי: Intel Pentium 4, 2800 MHz (14 x 200) Abit IC7(-G) (5 PCI, 1 AGP Pro, 4 DDR DIMM, Audio, IEEE-1394) Intel Canterwood i875P 512 MB (PC3200 DDR SDRAM) ATI Radeon 9600 XT (RV360) 256MB WDC WD800JB-00FSA0 (74 GB, IDE) WDC WD1200JD-00GBB0 (111 GB, IDE) TEAC CD-W552G (52x/32x/52x CD-RW) TOSHIBA DVD-ROM SD-M1402 (12x/40x DVD-ROM) הכל ארוז במארז של HEC עם מאוורר אחורי. הנה קצת טמפרטורות שאני מקבל ב-EVEREST עכשיו (ללא מאמץ מן הסתם לאחר שהדלקתי את המחש…

    • 38 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by ProRules,

    אז ככה המחשב שלי קורס והבנתי שזה לא הVCORE כי עשיתי 4 קפיצות ועדין... עדין לא העלתי ללוח אם בכלל וגם לא לFSB. אז ככה מעבד Q6600 כרגע על 3.4GHZ לוח אם GA-EP45-UD3LR ספק CORSAIR VX550W עכשיו אני לא מוצא מה מפה הגשר הצפוני ללוח אם ומה הFSB כי זה לוח חדש יחסית וישן היו שמות אחרים ומוכרים. אז הנה תמונה תגידו לי מה צריך לעלות כדי שלא יקרוס המחשב. http://up203.siz.co.il/up2/kyoym2adz2zd.jpg

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. למה הוא לא מופיע לי בשום מקום חוץ מהביוס זה מציק אני רוצה לבדוק מאמץ איך אני בודק בגלל שהרכבתי בעצמי את המערכת אז אין בדיקת טמפ לא מבין ??

    • 42 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. http://www.geocities.com/btvillarin/Downloads/Toast.zip Copy link to new window..

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by RoNeR,

    יש ברשותי את הלוח p45 neo2 של msi עם מעבד q9550 + קירור mugen2 משום מה אני לא מצליח לעבור את ה3400... יציב.. בלוח הקודם שלי עם אותה חומרה אותו זכרונות הגעתי ל3800 בקלות ויציב... מישו מכיר את הלוח ויודע מה מגביל אותו?

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6194 הוא חזק? אני מתכוון לשים אותו במקום המאוורר אנוכחי שלי מאחורה שיוציא אוויר, כדאי או שיש לכם המלצה על אחר, 3 פינים לשליטה על מהירויות זה הדבר הזה שאני שם במקום של הכונן והוא שולט במאוורר? והוא יאיר לי את המארז טוב אתם אומרים? אני מתלבט בצבעים. אני קונה 80MM,אינה קישור יש הבדלים בין המאווררים? כי בחלק יש הבדל במחירים ואני מחפש למה חוץ מהצבע ואני לא מוצא. http://www.noacomp.co.il/category.asp?catcode=538 מישהו פה היה לו כתום אם כן שיגיד לי איך הוא יפה מאיר עדיף צבע אחר מאווררים אחרים, ואם שקטים נכון?

    • 33 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. מחר\מחרתיים מגיע המחשב החדש, השבח לאל. E6400 Gigabyte 965P DS3 Mushkin DDR2 800Mhz 2GB 6400 Compucase 6A21 2F true 400W הרכבתי את המערכת הזו לפי צרכים ולפי המלצות וביקורות. שקדתי הרבה על מחקר ועל ה-OC הכי משתלם. למיטב הבנתי אני מסוגל להגיע עם הלוח לבאס 420 בלי בעיה בכלל. אני רק מקווה שהמעבד יכול להגיע ל-3.36GHZ בקירור סטוק. רוב הסיכויים שכן, לפי מה שקראתי. אני גם מקווה שהזכרונות יגיעו לי ל-840. כל זה רק עם הקירור של המארז. למישהו יש ספק? האם בכל זאת כדאי לי לקחת קירור למעבד ואם כן אז איזה? (האם יש מאוורר שרק ניתן להתקין מעליו ולא להחליף את קירור הסטוק?) בנוסף, אשמח לקבל קצת עזרה על איך לבצע את זה. כל מה שקראתי הוא תיאורתי, וגם לא ביצועי - כלומר לא באמת איך עושים את זה. אנ…

    • 37 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by yonm13,

    שלום חבריה! הכ. מסך שלי, X1950Pro של Sapphire, סובל מבעיות חום קשות (הוא נכבה מOVERHEAT בכל מאמץ גרפי, אפילו בפשוטים שמביניהם כגון Need for Speed Most Wanted על הגדר' מקס'), ובנוסף לכך הקירור שלו קטן ורועש מאוד (וכמובן שגם לא אפקטיבי מספיק). ע"כ החלטתי שעלי להחליף את הקירור באחר (מפני שהרעש מפריע, ואני מעדיף להמנע מחום מיותר על הכרטיס) אני מתכוון לגשת מחר לKSP כדי לקנות לו ACCELERO S1, שממה שהבנתי אמור להצניח את הטמפ', אבל יש לי מספר שאלות: 1. האם אני צפוי להתקל בבעיות בהתקנת הקירור? או בפירוק הקירור הישן? (אני מודע לאובדן האחריות על הכרטיס) האם זה מסובך? נדרש ידע מוקדם או כלים מסויימים מלבד מברג? איזה נזק אפשר לגרום לכרטיס,לקירור בהרכבה? 2.האם כדאי לקנות את סט המאווררים …

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. יש לי 2 סמארטים, שכמו שיודוע שעוברים את ה2800 סלד הם מתחילים לצרוח בצורה לא נורמלית! אבל עושים את העבודה כמו סוסיםםםם [ השאלה שלי היא האם כדאי לי להחליף 2 מאוררי "סמארט פאן 2" שיש לי במארז, במאוררי לדים - ולא רק בגלל היופי, אלה בגלל הרעש ] אני רוצה להוריד את שתי הסמארטים, אחד מאחורה, ואחד בגג להחליף אותם למאוררים שקטיייםםםם!!! שעושים את העבודה ביעילות, ושיראו טוב! (לדים וכאלה...) הסמארטים שקטים רק שהם ב 2000-2500 סלד, ובמהירות הזאת הם לא דוחפים בגלל רוחחחחחח נאדההה כלוםםםםם פיניטו!!!! (אם מישהו יודע בדיוק כמה הסמארט דוחף במהירות כזאת, אני ישמח מאוד לשמוע!) איך ההבדלים בתאורה של LED FAN מול UV LED FAN דרך אגב, אני לא מעוניין במאוררי קטודות.. ואיזה מאורר נחשב לשקט+יעיל לא צ…

    • 38 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. פשוטו כמשמעו, ראיתי שיש אותו בפנדה והמחיר לא כל כך מהווה כאן פקטור, מה גם שלפי הסקירות השונות הוא פשוט מעולה. ה8800 שלי פשוט לוהט אז לא נראה לי שיש כאן כל כך ברירה אלא להחליף HSF אבל אני צריך לדעת שזה הכי טוב שיש ולשמוע דעות של אנשים שיש להם אותו ולדעת איך הוא. דבר נוסף הוא ההתקנה, פשוטה או לא? צריך לקנות בנוסף גם גריז תרמי? ובנוגע למאוורר, על איזה 92 אפשר להמליץ לי? ואם כבר פתחתי דיון אני די רוצה להחליף את המאוורר של הטוניק למאוורר יותר חזק, יש המלצות?

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by crypt,

    תסלחו לי על השאלה, אני חדש כאן, ולא הכרתי את הפורומים לפני שנמחקו. איך שולחים תמונות של modding? שמים קישור לתמונת? שמים קישור לאתר?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. שלום, אני מתכנן לעשות בקרוב וולטמוד לכרטיס המסך שלי (7600GS Sonic AGP) ולכן אני התחלתי להתעניין בגופי קירור לכרטיסי מסך. הוולטמוד יהיה בעיקר לליבה כך שחשוב לי שהיה תהיה קרה ככל האפשר. בינתיים חשבתי על 3 אפשרויות, וקשה לי להחליט מה עדיף (כי בכל אתר שאני נכנס אליו יש דעות מנוגדות...)- הturbo2 של Evercool שיש לי אפשרות להשיג ב130 ש"ח (בחנות שקרובה אליי אז אין צורך במשלוח): ה-V1 של טרמלטייק ב120 ש"ח+משלוח (לא מצאתי את הV1Ultra http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4041 או VF900CU ב175 ש"ח+משלוח: http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=3017 אתם יכולים גם להציע דגמים עדיפים אם ידוע לכם על כאלה. תודה.

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. צהריים טובים לכולם, טוב אז בקרוב בעזרת השם, אני קונה מחשב עם הלוח הזה: Asus P8P67 -M (יכל להיות דגם פרו ויכל להיות שלא). עכשיו לשאלה שלי. אני קונה את המארז CM Storm Scout ורשום שהוא יכל להכיל עד 5 שזה אומר: ^^ תקנו אותי אם אני טועה ^^ אבל בלוח רשום שיש לו שתי חיבורים למאוורר מארז: ואני יודע שאפשר לחבר על אותו חיבור, כמה מאווררים, אז השאלה שלי היא: 1. כמה מאווררים אני יכל להכניס לתוך המארז ושהלוח יוכל להפעיל אותם ? 2. עוד שאלה: מה יותר עדיף P8P67 דגם פרו או לא דגם פרו ? חשוב לציין שאני קונה כ. מסך GTS 450.. 3. והאם עדיף לי לשדרג את המארז ל- CM 690 ולעשות לו חלון צד, או להשאיר את SS ולעשות לו חלון צד ? כי בכל מקרה אני עושה חלון צד, לדים וכד' .. תווודה מראש לכולם !! =]

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by ORrrr,

    שלום, קניתי לפני משהו כמו שבוע מחשב נייד חדש, ראשון שלי, ורציתי לדעת האם הטמפרטורות תקינות למנוחה: (speedfan) כרטיס מסך: 54 הרדיסק: 48! temp1: אין לי מושג מה זה אבל 38 אולי הצ'יפסט מעבד 44 תודה מראש, אור.

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. האם כדאי להשקיע להשקיע בקירור מים? והאם הוא נחשב הקירור הטוב ביותר? ואם לא אז איזה כן?

    • 37 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים