אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם, לאח של חברה שלי יש מחשב: p4 3.0 לוח מסדרת ה asus P5 שהיו אז למעבדים האלה זיכרון: 512 פשוט כרטיס מסך: 6600gt מארז:ג'נרי ספק:גנרי הבחור רוצה להחליף כרטיס מסך וחשבתי אולי לפני לעשות לו OC, מי יודע אולי זה יספיק לו. פה אני צריך את העזרה שלכם - אני טכנאי/מוכר מחשבים אבל לא יצא לי לעשות OC, אני צריך הסבר מאיפה להתחיל ומה התוצאות שאפשר להגיע אליהם. אשמח להסבר מפורט (כל התוכנות הדרושות, מאיפה, כמה למה... ) כל מה שיכול לעזור. אל תדאגו אני קולט מהר - אז מי שפחד להכנס ליותר מידי בלבולי מוח, זה לא המצב. תודה רבה לכם נ.ב אני חדש פה ואני חייב להודות שהתרשמתי מאוד מהפורום
-
- 3 תגובות
- 418 צפיות
-
-
שלום לכולם המפרט שלי הוא דיי ישן לוח של ASUS TUV4X מעבד פנטיום 3 1000 מגה הרץ זיכרון 1.5 גיגה SDRAM מהירות 133 מגה הרץ כרטיס מסך ATI 9500 PRO ורציתי לדעת אתמול התעסקתי בביוס וראיתי שאפשר לעלות את מהירות הבאס המהירות היא כרגע 133 ולפי מה שראיתי אפשר לעלות עד 192 השאלה כמה אני יכול לעלות מבלי שיגרם נזק אני עם קירור סטוק. ורציתי לדעת מה הטמפרטורה המותרת למעבד פנטיום 3 וללוח עצמו? תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 418 צפיות
-
-
הכוונה לכל הביוסים שעברו מוד כמו שיש ל-NF7 למישהו יש ביוסים כאלה?? יש בכלל כזה דבר??
-
טוב אז כמו שרשום בכותרת VMOD ל6600 AGP עדיף אפילו שיהיה של XFX וגם צריבת ביוס תמיד שאני מוריד את הNVFLASH אני לא מבין איך להסתדר איתו אז אם אפשר מדריך בשבילו ואיפה אני מוצא בשבילו את הביוס (אני פשוט רוצה לסחוט עד הסוף מהכרטיס מסך לנצל אותו עד הסוף) תודה
-
- 0 תגובות
- 418 צפיות
-
-
הדגם הוא TA350DC http://www.nidec.com/ta350dcm/ta350dcm.htm
-
- 0 תגובות
- 417 צפיות
-
-
טוב ככה עשיתי OC רק עד ל 8 - 10 % מה 1.8 GHZ ל 1.9 GHZ ואח"כ כששחקתי FEAR COMBAT הוא יוצא כל איזה 10 - 15 דקות וגם לפעמים הוא קורס ( מסך כחול ) זה לא נירא לי הגיוני ביכלל הטמפ למה המעמץ היא על 36 מישהו יכול לעזור לי ?? אני עושה OC אם תוכנה בשם CLOCKGEN יש לי DDR 400 1GB NFORCE 4-x4 GIGABYTE קירור BIG TYPHOON
-
- 0 תגובות
- 417 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה ואז הפעלתי אותה וזה רשם לי שאין לו בסיס נתונים על הלוח אם שלי וחפשתי אותו גם ברשימה ואין שם מה אפשר לעשות תודה
-
- 0 תגובות
- 416 צפיות
-
-
אתם רוצים להגיד לי שכל האובקלוקרים שמחליפים קירור לכרטיס מסך פשוט מוותרים על האחריות שלו?? ואם תהיה לו תקלה שאינה קשורה להחלפה...כמו שלחבר שלי הלך הכרטיס 5 דקות אחרי שהוא חיבר אותו..והוא לא עשה לו כלום..חדש מהחנות אז מה זה לא קצת מסוכן להפסיק את האחריות?? מצד שני אני רוצה להחליף את המאוורר המאפן והרועש הזה ולעשות קצת OC לכרטיס אין אפשרות במקרה של תקלה להחזיר את הקירור המקורי מבלי שידעו שהחלפתי בכלל? אין איזה רשימת קירורים מורשים שמותר להחליף להם.. אשמח לתשובות מאנשים שכבר נתקלו בנושא ומבינים ולא סתם השערות.. תודה לכולם.
-
- 3 תגובות
- 416 צפיות
-
-
עשיתי OC קטן ועכשיו יש לי 2700MHZ ב-150FSB לפני כמה דקות הלכתי לביוס והעלתי את זה ל156FSB כלומר 2800MHZ והמחשב ניתקע לפני שהוא עלה לוינדואוס כשיש את המסך הכחול הזה שכתוב עליו "ברוך הבא" הוא ניתקע ולא מגיב. ניסיתי לעשות ריסט וגם לא עזר ואז הכלתי לביוס והחזרתי ל-2700MHZ ויוינדואוס עולה כרגיל!!!...האם זה הגבול שהמעבד שלי מסוגל להגיע אליו? המעבד שלי הוא Intel P4 2400MHZ 533MHZ והמיכפלה 18! ואם צריך להעלות מתחים אז אני מעדיף לוותר על הרעיון. תודה!
-
- 0 תגובות
- 416 צפיות
-
-
שמתי את הפוסט הנוכחי בפורום "תמיכה טכנית - חומרה", אך אני מרגיש שאולי פה יוכלו לעזור לי במידה יותר גדולה, היות ומדובר בעיקר בנושא פתרון קירור: קודם כל, לפני שאתחיל בהודעה, אני רק רוצה לציין שאני בד"כ פותר את הבעיות שלי (חומרה ותוכנה) עוד בשלב ה-google. הפוסט הזה בא כדי להיות בטוח שאני עושה את הדבר הנכון במקרה הזה ולא סתם מבזבז את כספי. אוקי עכשיו לסוגיה: מאוורר ה-NB בלוח האם שלי (Abit IS7) מת לו. ע"י google נתקלתי במספר פתרונות אפשריים: 1. החלפת המאוור במאוור stock חדש. 2. שימון בספריי מתאים (לדוגמת WD-40). 3. קניית מאוורר, המתאים במקור לצ'יפים שבכרטיסי מסך, אך יכולים גם להתאים למאוורר NB שלי ועושים עבודה יותר טובה (ספציפית שמעתי על VANTEC). למישהו מפה יש ניסיון עם פתרון …
-
- 0 תגובות
- 416 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לרכוש מחשב שיבוצע לו OC ואני מתלבט בין שני המעבדים E2140 ו-E4400. האם OC ל-E4400 הוא 'קל' יותר (כלומר פחות אינטנסיבי) ולכן יש פחות סיכוי לקלקולים או אי-יציבות? או שהוא דורש קירור יותר צנוע? מהו הקירור המומלץ לכל אחד מהמעבדים הללו ב-OC? תודה,
-
- 0 תגובות
- 415 צפיות
-
-
יש לי מארז עם מאוורר בדלת בצד ושתיים מאחורה מתחת לספק ואחד מקדימה וכולל המאוורר של הספק סה'כ 5 מה אני רוצה לדעת איל הכוונים צריכים להיות בכדי להפיק את האיוורור הכי יעיל ללוח ולמעבד ולהגיע לטמפרטורות טובות יותר אני יודע שיש חצים למאווררים אבל אני לא יודע אני לכוון אותם בבקשה בלי התקפות וירידות אני חדש באתר ובלי נסיון אבל בכיוון הנכון אוקיי אני ינסה תודה
-
- 2 תגובות
- 415 צפיות
-
-
איזה תוכנה אני יכול להשתמש בשביל לבדוק על כמה % המאווררים פועלים ?
-
- 1 תגובה
- 415 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות אובר קלוקינג למעבד Athlon 2500. העליתי את המהירות של הבאס מ166 ל175 והכל היה בסדר. כשאני מנסה להעלות מעבר לזה המחשב כבר לא יציב. מאחר והטמפ' עדיין בסדר (הוספתי כמה מאווררים) אני מניח שהבעיה היא במתחים. פתחתי speedfan ו-s&m, עכשיו יש לי כמה שאלות. 1. למה יש הבדל בין מה שהן מראות, וגם בתוך ספידפאן יש שני שדות שלכאורה אמורים להיות אותו הדבר אבל הם שונים, לדוגמא ה-5V (בתמונה המצורפת) 2. כשאני מריץ את הבדיקה של S&M המתחים יורדים, עד שאני מקבל הודעה: The test monitoring the voltage has been interrupted at the voltage +4.83V. אני יודע שזה לא המתח של המעבד, אבל גם המתח של המעבד יורד. האם המתחים אמורים לרדת? יכול להיות שהספק שלי פשוט לא עומד בעומס? מה אני צר…
-
- 0 תגובות
- 415 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות אוברקלוקינג ואני תמיד בכל תוכנה נתקל במין רשימה כזאת שצריך לבחור מתוכה איזה משהו ואני לא יודע מה לבחור צירפתי תמונה שמסומן בה בריבוע אדום הרשימה שעליה אני מדבר תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 415 צפיות
-
-
-
*איזה ביוס הכי טוב לOC? *מה זה בדיוק Xpress recovery2? *איזה הגדרות צריך לשנות בביוס לפני הOC? *וכמה הטמפ" של הלוח אם והמעבד צריכה להיות? *ואיך מפעילים את הPrime 95?
-
- 0 תגובות
- 414 צפיות
-
-
שלום הורדתי את התוכנה everest ויש שם מקום שאומר לך אם המחשב שלך עשה אובר קלוק או לא עכשיו יש לי מעבד p4 pesscot 3.0 ghz עכשיו רשום בתוכנה שהמעבד במצב רגיל צריך להיות 3000ghz והוא עכשיו 3042 המעבד חם נורא 50 מעלות ומעלה האם כדי לעשות אוברקלוק על מנת להוריד אותו ל 3000 בשביל שירדו המעלות והמחשב יעבוד יותר מהר למה עכשיו הוא נתקע אז מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 413 צפיות
-
-
הראשון : http://skypc.co.il/pl_product~SI128SE~18~0.htm השני : http://skypc.co.il/pl_product~AC-FREEZER-7-PRO~18~0.htm אני לא עושה ולא מתכנן לעשות OC ,אני רק רוצה שיהיה לו קר ונעים בימים חמים אלו. מה יעשה את העבודה הכי טוב מבלי להתחשב כרגע במחיר של שניהם? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 413 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש משחות ספציפיות למעבדים או שהכל הולך?? ואם אפשר המלצה למשחה טובה תודה
-
- 2 תגובות
- 412 צפיות
-
-
אהלן. ברצוני לרכוש מאורר קירור ללוח הנ"ל שברשותי. חשבתי על ZALMAN לצערי באתר ZALMAN רשימת לוחות לא מעודכנת. האם יש כאן מישהו שיכול להמליץ על מאורר לו דווקא ZALMAN אותו ניתן להתקין על הלקוח, גוף קירור של צ'יפסט נמצא די קרוב למעבד. חשוב מאד שמאורר יהיה שקט, מחיר לא הבעיה! תודה!
-
- 1 תגובה
- 411 צפיות
-
-
היי, יש לי 6800gt של ג'יגהבייט ונראה לי שהוא חם מהרגיל. הטמפ' במנוחה היא 65-67(יש לי חדר חם מאוד אם זה עוזר :\) ובמאמץ משהו כמו 73.....זה נורמלי? או שאני אסדר קירור? והאם החום פוגע בביצועים?(למרות שאני מרוצה מאוד מהכרטיס) תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 411 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה דיי חמורה .. אני משחק ב GTA והמישחק פשוט נתקע... מה שלא קרה בשנתיים האחרונות שהמחשב אצלי. גם שאני יותר מ 6-7 שעות בביטורנט המחשב ניתקע גם , וראיתי שזה ביגלל הטמפ' הגבוהה של המעבד שלי [60-78] . יש לי תוכנה שקיבלתי ביחד עם הלוח אם והטמפרטורה כל הזמן נימצאת בין התחום הצהוב לתחום האדום, שאני מאמץ את המחשב במישחק חזק כמו ג'יטיאיי אז הוא ניתקע אחריי 10 דקות בערך ואו עושה רסטרט פתאומי למערכת. אני חושב שיש לי בעיה עם הטמפרטורה תקנו אוית אם אני טועה..! ולא מספיק יש למחשב הזה 5 מאווררים בפנים ! אגב ניסיתי לשמן טיפה את המאוורר חשבתי שאולי ניכנס אווק אבל לא עזר.. בכל אופן חשבתי על פתרון והוא קניית מערכת קירור חזקה יותר למעבד.. המעבד שלי הוא מלפני שנתיים 3.06 - 5…
-
- 0 תגובות
- 411 צפיות
-
-
אוקיי קראתי את המדריכים שלכם... הקטע שזה לא מפורט לגבי מעבד אינטל ולכן איני יודע לעשות זאת! אם אפשר מישהו שיסביר לי איך עושים את הoc למעבד של אינטל אסוס .. p4s5333-vm זה הלוח אם ^^^^ חוץ מזה יש לי כרטיס מסך 7600 gs ואני רוצה גם לו לעשות oc אני עקבתי אחריי המדריך שלכם אבל לא הבנתי מה לעשות אחריי הבדיקה הראשונה שהייתה לראות אם הכרטיס מתחמם ועברתי אותה עכשיו מה אני עושה ? אנא עיזרו לי אני כבר חודש מנסה לעשות את זה ואף אחד לא עונה . בבקשה ...
-
- 0 תגובות
- 411 צפיות
-


